Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-28T21:16:07ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2008-12-09T10:33:50Z2015-08-14T13:27:44Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/647Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6472008-12-09T10:33:50ZСучасні вимоги до професійної підготовки фахівця немовного профілю в рамках загальноєвропейських рекомендацій з іноземної мови у немовних вищих навчальних закладахУ статті розглядаються питання вимог ринку праці на сучасному етапі розвитку нашої держави, описуються функції сучасного фахівця на тлі інтеграції України в Європейське співтовариство. З метою визначення вимог до мовної та мовленнєвої підготовки випускників немовних вищих навчальних закладів (ВНЗ) були проаналізовані існуючі програми з предмету "Іноземна мова" для немовних ВНЗ. Спираючись на теоретичні засади, автором було уточнено склад умінь до іншомовної комунікації, якими має володіти фахівець немовного профілю.Н. Р. Петранговська2008-12-08T15:08:05Z2015-08-14T13:28:30Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/632Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6322008-12-08T15:08:05ZПроблема готовності майбутніх учителів до формування творчої особистості учнівУ статті розглядається проблема формування готовності майбутніх учителів до формування творчої особистості школярів, дається аналіз літератури з проблеми, наводяться приклади творчих завдань.І. С. Осінська2008-12-08T15:07:10Z2016-10-06T09:10:16Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/425Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4252008-12-08T15:07:10ZВикористання домашнього читання як засобу формування комунікативної компетенції студентівУ статті розглядаються можливості використання домашнього читання як засобу формування комунікативної компетенції студентів, найскладнішою частиною якої є соціокультурний компонент. Це передбачає перш за все адекватне сприйняття тексту на основі поглиблення загальних фонових знань та підвищення мовленнєвого рівня студентів. Авторами запропоновані технології, спрямовані на навчання адекватному розумінню тексту як цілісної одиниці, які також передбачають формування у студентів навичок володіння мовним кодом. Крім формування мовної та мовленнєвої компетенції, стратегія роботи над художнім текстом як формою писемної комунікації полягає у формуванні соціокультурної компетенції.В. В. ЄвченкоС. І. Сидоренко2008-12-08T14:57:04Z2015-08-14T13:35:49Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/594Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5942008-12-08T14:57:04ZФормування особистості старшого школяра у процесі вивчення іноземної мовиУ статті визначені загальні чинники, які сприяють формуванню особистості старших школярів у соціокультурному аспекті.О. С. Михайлова2008-12-08T14:46:05Z2016-10-06T09:53:27Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/481Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4812008-12-08T14:46:05ZПрофесійна підготовка майбутнього вчителя іноземних мов у контексті європейський вимогСтаття присвячена огляду професійної підготовки майбутнього вчителя іноземних мов у контексті європейських вимог і виявляє ряд загальних тенденцій, які можуть удосконалити професійну компетенцію в галузі викладання іноземних мов. Авторами аналізуються основні чинники успіху підготовки педагогічних кадрів в вищих навчальних закладах з урахуванням Рекомендацій Ради Європи і сучасних педагогічних досліджень. Запропоновано чотирьохмодульну модель організації навчального процесі, яка відповідає специфіці функціонування професійних знань і умінь у роботі в початковій, основній і старшій школі.Л. В. КалінінаІ. В. Самойлюкевич2008-12-08T14:40:02Z2015-08-14T14:06:05Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/785Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7852008-12-08T14:40:02ZThe Functions of Computer Assisted Language Learning in Formation of Linguistic and Communicative CompetencesThis article deals with behavioristic, communicative, intergrative approaches towards computer assisted language learning in formation of linguistic and communicative competences basing on main functions of computer in the teaching process: a tutor, a stimulus, a tool.С. С. Калініна2008-12-08T14:27:49Z2016-10-06T09:54:15Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/613Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6132008-12-08T14:27:49ZВикористання казки як автентичного іншомовного тексту для інтегрованого розвитку мовленнєвих вмінь учнів початкової школиУ статті запропоновано нові технології організації та проведення позакласної роботи з іноземної мови на початковому ступені навчання на основі використання казки як автентичного іншомовного тексту.І. В. СамойлюкевичЛ. І. БерезенськаЛ. В. Калініна2008-12-08T14:21:41Z2015-08-14T13:56:30Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/716Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7162008-12-08T14:21:41ZCivic Engagement Through Movies ReviewsThis article deals with contemporary tendencies in education – civic engagement while teaching. Authentic movies appealing to civic issues may serve as a perfect starting point for writing opinion essays or reviews, for discussion and disputing on civic issues. Problem tasks for writing opinion essays and movie reviews are presented basing on several famous films with civic elements.В. С. Пащук2008-12-08T14:15:43Z2015-08-14T13:25:15Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/204Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2042008-12-08T14:15:43ZУдосконалення умінь парного спілкування студентів молодшого етапу мовних вищих навчальних закладів на матеріалі домашнього читанняУ статті розглянуто особливості навчання та поетапна методика вдосконалення умінь парного спілкування студентів мовних спеціальних ВНЗ на основі текстів для домашнього читання.Л. В. ТемченкоН. П. Сіваєва2008-12-08T13:44:18Z2015-08-14T14:06:59Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/254Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2542008-12-08T13:44:18ZПрофесійно-методичне наставництво в європейському виміріУ статті висвітлено проблеми професійно-методичного наставництва під час педагогічної практики майбутніх учителів іноземної мови у руслі вимог Загальноєвропейських Рекомендацій з мовної освіти.Л. І. БерезенськаВ. В. Добржанська2008-12-08T13:42:39Z2015-08-14T14:14:08Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/832Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8322008-12-08T13:42:39ZНауково-теоретичні засади соціокультурного виховання у середній школіУ статті розглянуто теоретичні засади соціокультурного виховання старшокласників у процесі вивчення іноземної мови.О. С. Михайлова2008-12-08T13:39:45Z2016-10-06T09:09:54Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1455Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14552008-12-08T13:39:45ZRecent modifications of the functional and communicative characteristics of english modalsThe article deals with the present-day trends in changes and modification of the functional and communicative features of the English modals. These changes are manifested mainly in three main directions which are determined by the changes in social attitudes.В. В. Євченко2008-10-20T06:20:28Z2015-08-14T14:11:34Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/816Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8162008-10-20T06:20:28ZНавчання іншомовного міжкультурного спілкування учнів старшої школи за допомогою проблемних завданьУ статті розглядається методика навчання іншомовного міжкультурного спілкування учнів старшої школи. Дається класифікація проблемних завдань та аналізується їх використання у різних сферах спілкування. Виділяються специфічні вміння, необхідні для іншомовного міжкультурного спілкування, наводяться приклади вправ.Н. П. СіваєваЛ. В. Темченко2008-10-01T06:01:50Z2015-08-14T20:39:20Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/180Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1802008-10-01T06:01:50ZАвтентичний текст – основа формування соціокультурної компетенції учнів загальноосвітньої школиПредметом статті є проблема формування соціокультурної компетенції учнів загальноосвітньої школи на основі автентичного тексту.Л. І. БерезенськаО. С. ГуманковаО. І. Козловська