Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T08:01:29ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2022-01-03T00:06:59Z2022-01-03T00:06:59Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33535Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/335352022-01-03T00:06:59ZВербалізація можливих світів у діалогічному романі Амелі Нотомб «Косметика ворога»У запропонованій статті здійснено спробу дослідити художній простір діалогічного роману А.Нотомб “Косметика ворога”, представниці франкомовної масової літератури, крізь призму теорії можливих світів. Розвідка зумовлена загальним спрямуванням лінгвістичних студій до вивчення
взаємозв’язку мови й мислення, зокрема авторського, і здійснена у світлі когнітивно-комунікативного підходу до інтерпретації художнього тексту. Мета статті передбачає вивчення особливостей вербалізації можливих світів у діалогічному романі. Увагу зосереджено на світі втрачених
можливостей і світі пошуку, дослідження яких реалізується в комунікативній ситуації роздвоєння особистості персонажа. Аналізовані можливі світи ідентифікуються через вербальні маркери шляхом контекстуального, ситуативно-інтерпретативного аналізу й логіки здорового глузду. Застосовані методи уможливлюють виявлення лексико-граматичних засобів, які репрезентують “вихід”
персонажа до можливого світу. Особливу увагу приділено гіпотетичним, умовним конструкціям та питальним реченням. Установлено, що світ втрачених можливостей репрезентовано гіпотетичними конструкціями й обставинними лексичними одиницями у якості часових маркерів. Світ пошуку
марковано питальними реченнями та умовними конструкціями. Такі сигнали як питальні частки, займенники, детермінативи є “вікнами” у можливий світ. Значну увагу приділено ролі контексту на позначення часової віддаленості події. З’ясовано, що просторова локалізація можливих світів
корелює із дійсним перебуванням персонажа, представленого обставинними лексичними одиницями(зала очікування, аеропорт, літак). Час і місце дії створюють комунікативну ситуацію, у якій персонаж змушений вступити в діалог із внутрішнім ворогом. Відтак, досліджувані можливі світи отримують логічне пояснення: напружена атмосфера - вербальний двобій – самогубство. Окреслено перспективи подальших досліджень із застосуванням запропонованої методики до вивчення
інших можливих текстових світів у прозі А.
Нотомб, просторово-часового континууму, концептуального наповнення та жанрової своєрідності.Ю. О. Лісоваlisovajulie@gmail.comВ. О. Папіжук2021-09-07T12:49:24Z2021-09-07T12:49:24Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33154Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/331542021-09-07T12:49:24ZАнна з Грін Гейблз : книга для читання англійською мовою для студентів спеціальності “Філологія” / технологія роботи з текстом і філологічний коментарВ. В. ЄвченкоС. І. Сидоренко2021-09-07T12:48:46Z2021-09-07T12:48:46Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33153Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/331532021-09-07T12:48:46ZTheaTre: книга для читання англійською мовою :
технологія роботи з текстом і філологічний коментарМоем В. С. Театр : книга для читання англійською мовою :
технологія роботи з текстом і філологічний коментар В. В Євчен-
ко і С. І. Сидоренко : навчальний посібник / Євченко В. В., Си-
доренко С. І. – 3-тє вид., випр. та допов. – Вінниця : Нова Книга,
2019. – 364 с.
Навчальний посібник призначений для студентів спеціальності 035 «Філоло-
гія» та усіх, хто бажає розвинути власну англомовну компетентність. Він пред-
ставляє відомий роман В. С. Моема «Театр» в оригіналі і комплекс вправ, завдань
і довідкових матеріалів для роботи з ним. Запропонована авторами навчально-
го посібника технологія роботи з художнім текстом спрямована на формування
усіх основних компонентів комунікативної компетенції: мовного, мовленнєвого,
соціокультурного. Основними компонентами структури навчального посібника
є передтекстові завдання, оригінальний текст роману з коментарем, блок питань
і тестів для перевірки розуміння прочитаного, лексичні і мовні вправи та питання
і завдання для обговорення змісту, проблематики та персонажів роману.В. В. ЄвченкоС. І. Сидоренко2021-09-01T20:31:35Z2021-09-01T20:31:35Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33146Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/331462021-09-01T20:31:35ZФормування комунікативно-культурологічної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови в рамках інтердисциплінарного підходуЛ. В. Калініна2021-07-31T20:48:52Z2021-07-31T20:48:52Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33061Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/330612021-07-31T20:48:52ZІншомовна освіта дітей з особливими потребами: 15 інтерактивних майстереньНавчальний посібник призначений для підготовки майбутніх учителів іноземної мови до роботи з учнями з особливими освітніми потребами таких категорій, як: інвалідність, порушення поведінки та обдарованість. Практична орієнтація завдань і використання у тексті посібника англомовних матеріалів вимагає попереднього освоєння студентами дисциплін "Методика викладання іноземної мови" та "Практичний курс англійської мови".
Матеріали навчального посібника можуть також використовуватись у системі підвищення кваліфікації фахівців для перепідготовки учителів англійської мови середніх загальноосвітніх шкіл.Н. С. Щерба2020-04-10T08:44:16Z2020-04-10T08:44:16Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30908Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/309082020-04-10T08:44:16Z«Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури»2020-04-09T11:10:59Z2020-04-09T11:10:59Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30904Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/309042020-04-09T11:10:59ZХІІ Всеукраїнська науково-практична конференція студентів, аспірантів і молодих науковців «Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації»2019-11-21T09:53:26Z2019-11-21T09:58:09Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30277Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/302772019-11-21T09:53:26ZВикористання блогів на уроках іноземної мови у ЗНЗН. Р. Прокопчук2019-11-21T09:47:24Z2019-11-21T09:47:24Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30276Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/302762019-11-21T09:47:24ZDevelopment of the Quantitative Contrast in Old Germanic LanguagesВ. В. Євченко2019-11-12T12:01:25Z2019-11-12T12:07:31Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30145Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/301452019-11-12T12:01:25ZПрактикоорієнтоване навчання іноземної мови старшокласників з ДЦП: можливості реалізаціїОсновною інновацією сучасної української середньої освіти учнів з інвалідністю є запровадження інклюзивної освіти. На її шляху постає низка перепон, серед яких: неготовність суспільства визнати свою різноманітність позитивним фактором, неготовність учителів адаптувати навчальний процес до можливостей, труднощів і особливих освітніх потреб дітей з інвалідністю та, нарешті, неготовність самих дітей цієї категорії зайняти активну життєву позицію та рухатись до максимально посильної самостійності.Н. С. Щерба2019-11-12T11:05:13Z2019-11-12T11:05:13Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30120Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/301202019-11-12T11:05:13ZОсновні проблеми систем обробки природних мовСтаття присвячена обробці природної мови, а саме обробці англійських речень. У статті описуються проблеми, які можуть виникнути під час цього процесу, пов’язані з графічною, семантичною, синтаксичною неоднозначністю. У статті наведено опис шляхів вирішення цих проблем до застосування автоматичного синтаксичного аналізу, і яким чином такі методи аналізу можуть бути корисними для розробки нових алгоритмів аналізу. Аналіз зосереджений на питаннях, які унеможливлюють основу обробки природної мови – парсинг – процес аналізу речень за їх структурою, змістом і значенням, метою якого є аналіз граматичної структури речення, розподіл речень на складові компоненти і визначення зв'язків між ними.О. В. Гиринoleg_hyryn@ukr.net2019-11-12T08:14:48Z2019-11-12T08:14:48Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30117Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/301172019-11-12T08:14:48ZФактори, що перешкоджають запровадженню практикоорієнтованого навчання іноземної мови, та шляхи їх мінімізаціїН. С. Щерба2019-11-11T15:46:31Z2019-11-11T15:46:31Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30102Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/301022019-11-11T15:46:31ZСоціальна реабілітація: сучасні умови та перспективи розвиткуУ статті наведено результати дослідження толерантності українців до осіб з інвалідністю, проведене ЮНІСЕФ; запропоновано класифікацію Моделей інвалідності та проаналізовано їх сутність, проведено розподіл моделей на ізоляційні та інтеграційні; проаналізовано сутність і зміст поняття "соціальна реабілітація" та показано її взаємозв'язок із моделями інвалідності; визначено роль вищої педагогічної освіти в соціальній реабілітації учнів і студентів з інвалідністю; проаналізовано компоненти готовності майбутнього вчителя до інклюзивного навчання.Н. С. Щерба2019-11-11T08:14:14Z2019-11-11T08:14:14Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30084Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/300842019-11-11T08:14:14ZМетодичні рекомендації щодо організації самостійної роботи студентів з дисципліни «Комунікативні стратегії другої іноземної мови (французька мова)»Методичні рекомендації призначені для студентів ОКР «Магістр» напряму підготовки «014 Середня освіта» денної форми навчання ННІ іноземної філології ЖДУ імені Івана Франка з метою забезпечення якісної організації самостійної роботи студентів-магістрів під час вивчення дисципліни «Комунікативні стратегії другої іноземної мови (французька мова)». Методичні рекомендації містять програму навчальної дисципліни, питання до заліку та екзаменів, методичні рекомендації до організації самостійної та індивідуальної роботи студентів, завдання до франкомовних навчальних фільмів серії «Extra» , зразок перевірного тесту з курсу, корисні поради.В. О. Папіжук2019-04-24T07:09:47Z2019-04-24T07:09:47Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29296Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/292962019-04-24T07:09:47ZІнформативна структура і характер номінації аксіологічних моделей N + N, A + N, Participle + N у сучасній англійській мовіЛ. Ф. Соловйова2019-04-09T07:15:00Z2019-04-09T07:15:00Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29044Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/290442019-04-09T07:15:00ZТеоретичні аспекти сучасної англійської мови : методичні рекомендаціїМетодичні рекомендації з теоретичних аспектів сучасної англійської мови мають на меті формування у студентів вищих навчальних закладів спеціальності 035 Філологія, спеціалізації 035.04 германські мови та літератури (переклад включно) знань, умінь та навичок у рамках вимог діючої програми до курсу «Теоретичні та прикладні аспекти застосування перекладацьких компетенцій». Методичні рекомендації пропонують виклад базових понять з теорії сучасної англійської мови. Автори намагаються сформувати у студентів уявлення про системність лексичного складу англійської мови, структуру англійської мови та правила її функціонування в процесі комунікації.
Видання включає не лише певний теоретичний матеріал, а й вправи для практичного виконання; тестові завдання; перелік питань для самоконтролю і тем рефератів та рекомендовану літературу для опрацювання тем курсу. Матеріали методичних рекомендацій дозволять підвищити науковий рівень майбутнього фахівця та допоможуть викладачам в організації навчального процесу. Для студентів-філологів вищих навчальних закладів.І. Е. СніховськаЛ. Ф. Соловйова