Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T11:04:19ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2017-11-03T12:01:00Z2017-11-03T12:03:11Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25612Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/256122017-11-03T12:01:00ZІнтертекстуальність і проблема онтології літературного творуВ статті уявлення про інтертекстуальність розглядаються в контексті теоретичних поглядів М. Бахтіна, Р. Барта, Ю. Крістевої. Гносеологічний потенціал поняття «інтертекстуальність» розкривається через співвіднесення з поняттями «текст» та «інтертекст», аналізується у зв’язку з проблемою буття літературного твору. Пропонується розглянути актуальність та можливість нового повернення від тексту до твору в межах сучасного літературознавчого дискурсу.Н. І. Астрахан2017-02-13T07:11:27Z2017-02-13T07:11:27Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23770Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/237702017-02-13T07:11:27ZБрехт Б. «Lehrstücke» («навчальні» п’єси)У виданні вперше в перекладі українською мовою друкуються «Lehrstücke» («навчальні» п’єси) видатного німецького драматурга ХХ століття Бертольта Брехта (1898-1956) з метою використання їх в навчальному процесі для професійної підготовки студентів-філологів.Л. О. Федоренко2015-03-10T13:32:14Z2015-03-10T13:32:14Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16279Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/162792015-03-10T13:32:14ZШутовское начало в образе художника (на материале романа Л. Фейхтванґера «Гойя, или Тяжкий путь познания»Є. О. Король2015-03-10T10:31:24Z2015-03-10T10:31:24Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16254Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/162542015-03-10T10:31:24ZХудожественная корреляция «поэт-раб» в романе Г. Броха «Смерть Вергилия»Є. О. Король2012-04-23T08:18:46Z2015-08-15T01:14:49Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7148Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/71482012-04-23T08:18:46ZІнформаційно-аналітичні уміння у структурі професійної компетентності вчителя іноземної мовиСтаття присвячена формуванню інформаційно-аналітичних умінь у майбутніх учителів у процесі фахової підготовки та виявленні їх місця у структурі професійної компетентності вчителя іноземних мов. Пропонується теоретико – практичне обґрунтування порушеної проблеми та окреслюються шляхи її подальшого дослідження.Є. М. Карпенкоkarpenko26@yahoo.com, karpenko26@ukr.net2012-04-09T08:21:27Z2015-08-15T01:04:48Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7005Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/70052012-04-09T08:21:27Z“Та дороги розійшлися…” (Іван Огієнко та Дем’ян Бєдний)М. О. Лєцкінmichaelagello@i.ua2012-04-09T08:19:27Z2015-08-15T01:04:59Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7007Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/70072012-04-09T08:19:27ZТалант, заповіданий духом Тараса й Лесі (Іван Огієнко та Петро Волиняк)М. О. Лєцкінmichaelagello@i.ua2012-04-09T08:19:03Z2015-08-15T01:05:04Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7008Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/70082012-04-09T08:19:03ZЯк я був літературним редактором газети «Голос громадянина»М. О. Лєцкінmichaelagello@i.ua2012-04-09T08:17:35Z2015-08-15T01:05:10Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7009Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/70092012-04-09T08:17:35Z«Я з землею зрісся – не вирну…» (Іван Огієнко та Михайло Драй-Хмара)М. О. Лєцкінmichaelagello@i.ua2012-04-04T09:05:43Z2015-08-15T01:03:17Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6984Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/69842012-04-04T09:05:43ZЛінгвостилістичні особливості зображення кольору речей в англійській художній прозі XVIII-XX столітьТ. П. Ковальоваtetyana_kovalyova@mail.ru2012-04-04T09:05:17Z2015-08-15T01:03:22Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6985Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/69852012-04-04T09:05:17ZСинтез мистецтв: взаємодія літератури і музики (на матеріалі роману Т. Моррісон “Джаз”)У статті простежуються лінії взаємодії літератури та музичного мистецтва в романі сучасної американської письменниці Т. Моррісон “Джаз”. Проведений аналіз виявляє функціональну роль музичних образів у розкритті ідейно-естетичного змісту твору. Встановлено, що музика набуває у творі символічного значення. Досліджено відображення найбільш характерних прийомів джазової техніки у мовній організації творуТ. П. Ковальоваtetyana_kovalyova@mail.ru2012-04-02T08:33:20Z2015-08-15T01:01:47Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6960Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/69602012-04-02T08:33:20ZФормування інформаційно-аналітичних вмінь майбутніх вчителів з використанням інформаційно-комунікаційних технологійВ статті розглядаються можливі шляхи поетапного формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх вчителів, які відповідають інноваційним освітнім тенденціям. Автор аналізує поняття інформаційно-аналітичних умінь та пропонує можливі шляхи їх поетапного формування за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій.Є. М. Карпенкоkarpenko26@yahoo.com, karpenko26@ukr.net2009-10-28T12:40:28Z2015-08-14T20:03:21Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3160Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31602009-10-28T12:40:28ZПрагматичний потенціал комунікативної стратегії ввічливостіКомунікативна стратегія ввічливості досліджується у статті як багатогранний соціокультурний феномен, який визначає основні параметри мовного спілкування представників німецького суспільства у ситуативно-зумовлених контекстах. Основний акцент зроблено на розгляді соціально-статусних і нормативних аспектів вибору мовних одиниць з точки зору оптимізації досягнення комунікантами поставлених прагматичних цілей.С. Ф. Соколовська2009-10-28T11:05:48Z2015-08-14T20:01:58Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3148Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31482009-10-28T11:05:48ZРетроспективний аналіз дослідження проблеми саморозвитку особистостіУ статті розглядається проблема саморозвитку особистості в її історичному аспекті. Автором охарактеризовано основні історичні етапи та проаналізовано праці видатних представників різних епох. На кожному етапі виділено тенденції дослідження проблеми саморозвитку особистості.С. М. Соколовська2009-10-26T12:25:40Z2015-08-14T19:54:39Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3092Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30922009-10-26T12:25:40ZОбраз міста в романі Т. Морісон "Jazz"У статті здійснюється лінгвопоетичний аналіз зображення міста в романі відомої сучасної американської письменниці Т. Морісон "Jazz". Встановлено, що автор розвиває традиції створення художнього портрету міста, які були сформовані в англо-американській літературі попередніх століть. Дослідження ролі урбаністичного середовища в реалізації ідейно-тематичного змісту твору проведено в комплексі з лінгвостилістичним аналізом мовних засобів зображення.Т. П. Ковальова2009-10-23T07:50:11Z2015-08-14T19:49:03Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3043Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30432009-10-23T07:50:11Z"Lehrstück" – "Lesestück" – "Schaustück" (місце і роль глядача в "навчальному" театрі Бертольда Брехта)У статті на матеріалі драматургії Бертольта Брехта розглядається специфічний вид тенденційної музичної п'єси "Lehrstück"; на основі зіставлення різних видів драми аналізується місце і роль глядача в "навчальному" театрі Брехта.Л. О. Федоренко2009-10-23T07:40:26Z2015-08-14T19:48:47Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3041Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30412009-10-23T07:40:26ZЧас і простір в епічній драмі Б. БрехтаСтаття присвячена вивченню художнього потенціалу часу й простору як основи образної системи епічної драми Б. Брехта, виявленню особливої природи "очуженого" образу. Природа конфлікту у п’єсах Б. Брехта передбачає орієнтацію автора на сюжетно-композиційну структуру епічного твору, що відображається у формах просторово-часової організації п’єс. С. Ф. Соколовська2009-10-23T07:38:04Z2015-08-14T19:48:38Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3040Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30402009-10-23T07:38:04ZЧинники прагматичної адаптації перекладу середньоанглійського твору сучасною українською мовоюНа основі перекладознавчого порівняльного аналізу середньоанглійського твору ("Кентерберійські оповіді" Дж. Чосера) та перекладів сучасними мовами (англійською, німецькою, російською та українською) виявлено чинники прагматичної адаптації сучасного перекладу давнього твору. Проаналізовано вплив цих чинників на переклад; пропонуються рекомендації щодо виконання перекладу.Н. М. Рудницькаrudnytska_nn2010@ukr.net2009-10-22T12:28:19Z2016-10-03T16:44:11Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3035Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30352009-10-22T12:28:19ZРодова та жанрова своєрідність маленьких трагедій О.С. ПушкінаДраматичний цикл О. С. Пушкіна розглядається в статті як художня цілість. Особлива увага звертається на художнє дослідження в кожній з трагедій циклу карнавального сміху як культурної форми єдності людей, що виникла стихійно, та у зв’язку з цим проблеми переходу особистості в процесі її індивідуального розвитку до нових різновидів людської єдності, які здатні забезпечити гармонійність та повноту загальнолюдського буття.Н. І. Астрахан2009-10-22T12:11:38Z2015-08-14T19:47:47Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3034Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30342009-10-22T12:11:38ZДіалектичний театр – театр епічний?У статті розглядається роль і значення останнього періоду в творчості Брехта (1949 – 1956) для становлення теорії та практики діалектичного театру – нового етапу театру Бертольта Брехта.О. С. Чирковchirkovy@yandex.ru2009-10-21T11:49:20Z2016-10-06T09:18:36Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2989Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29892009-10-21T11:49:20ZБ. Брехт у контексті німецької реалістичної драматургіїУ статті розглянуто вплив на Б. Брехта, теоретика і практика епічної драми, національної традиції, пов’язаної із розвитком шекспірівської лінії у німецькій реалістичній драмі, а також новаторське переосмислення Б. Брехтом традиційної жанрової форми історичної хроніки та ролі й призначення пісні у драматичному творі.Н. В. Євченко