Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-28T15:33:11ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2020-06-30T14:36:39Z2020-06-30T14:36:39Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31359Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/313592020-06-30T14:36:39ZБрехтівський часопис (Brecht-Heft). Статті. Доповіді. Есе. Збірник наукових праць (Філологічні науки) № 3Брехтівський часопис (Brecht-Heft): статті, доповіді, есе: Збірн. наук. праць (філолог. науки): № 3 / Ред. колегія Бондарева О. Є., Білоус П. В., Волощук Є. В. та ін. – Житомир: Житомирський університет імені Івана Франка, 2013. – 249с. (Укр. та рос. мовами).2019-04-17T10:50:27Z2019-04-17T10:52:38Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29204Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/292042019-04-17T10:50:27ZГраматикалізація прийменника zu в інфінітивних конструкціяхН. М. Рудницькаrudnytska_nn2010@ukr.net2018-03-12T10:00:15Z2018-03-12T10:09:46Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26689Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/266892018-03-12T10:00:15ZЕрік Бентлі. Недільними вечорами у Санта Моніці / Пер. А. О. ІвасикА. О. Івасик2018-03-12T09:59:00Z2018-03-12T10:02:48Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26706Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/267062018-03-12T09:59:00ZМодифікації мотиву Медеї у творчості Бертольта БрехтаС. В. Столяр2018-03-12T09:58:53Z2018-03-12T09:59:20Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26705Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/267052018-03-12T09:58:53ZМетаморфози та метаморфічна ідентичність образу солдата в п’єсі Б. Брехта «Людина - це людинаО. І. Павліченко2018-03-12T09:49:00Z2018-03-12T09:54:05Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26704Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/267042018-03-12T09:49:00ZВнутрішній монолог у В. Шекспіра і Б. Брехта: спільне та відміннеЯ. А. Пазюк2018-03-12T09:44:39Z2018-03-12T09:44:39Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26702Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/267022018-03-12T09:44:39ZПриватна людина з Каліфорнії. Образ Бертольта Брехта в романі Міхаеля Лентца «Тихоокеанский екзиль»О. П. Чертенко2018-03-12T09:32:44Z2018-03-12T10:50:54Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26701Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/267012018-03-12T09:32:44ZШевчик Ґр. Б. Бертольт Брехт і Польща: про історію рецепції та способи сприйняття / Пер. Н. І. ВасилівськоїН. І. Василівська2018-03-12T09:32:37Z2018-03-12T09:37:35Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26700Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/267002018-03-12T09:32:37ZФелішевський З. «Найкращим місцем / на землі для нього був клозет». Сміття і непотріб у ранніх драмах Бертольта Брехта / Пер. А. О. ІвасикА. О. Івасик2018-03-12T09:27:01Z2018-03-12T09:33:50Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26699Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/266992018-03-12T09:27:01Z«Переліт через океан» Б.Брехта / К.Вайля: авторська модель експериментального театруЛ. О. Федоренко2018-03-12T09:23:25Z2018-03-12T09:25:54Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26698Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/266982018-03-12T09:23:25ZФілософський та історичний аспекти справи Галілея у контексті п’єси Бертольта Брехта «Життя Галілея»Р. А. Туровський2018-03-12T09:18:25Z2018-03-12T09:18:25Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26697Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/266972018-03-12T09:18:25ZТомчук Д. Погляди на життя Б. Брехта у світлі важливих цитат з його творів / Пер. М. С. МальченкаМ. С. Мальченко2018-03-12T09:18:19Z2018-03-12T09:18:19Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26696Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/266962018-03-12T09:18:19ZБертольт Брехт, Курт Вайль та сучасна музична масова культураГ. В. Моргачова2018-03-12T09:18:14Z2018-03-12T09:18:14Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26695Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/266952018-03-12T09:18:14ZЛюе І. фон дер. Прочухан інтелігентам і / або Критика техніки. Брехт і Беньямін у 20-ті роки / Пер. Л. О. ФедоренкоЛ. О. Федоренкоfvm34@rambler.ru2018-03-12T09:17:32Z2018-03-12T09:17:32Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26694Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/266942018-03-12T09:17:32Z„Якраз пишу кілька маленьких п’єсок»: цикл сцен «Страх і відчай у Третьому Рейху» Бертольта Брехта і поетика малої драми в еміграціїМ. Л. Ліпісівіцькийnikkollo-ukr@mail.ru2018-03-12T09:17:26Z2018-03-12T09:17:26Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26693Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/266932018-03-12T09:17:26ZКрупінська Ґр. Концепт «Іншого» у Брехтівській драмі «У нетрях міст»М. С. Мальченко2018-03-12T09:17:19Z2018-03-12T09:17:19Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26692Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/266922018-03-12T09:17:19ZРецепція історії в романі Б.Брехта «Діла пана Юлія Цезаря»Є. О. Король2018-03-12T09:17:12Z2018-03-12T09:17:12Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26691Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/266912018-03-12T09:17:12ZВаріації на тему Брехта у п’єсі Х. Бойчева «Полковник-птах»Л. В. Закалюжнийleonzak2017@gmail.com2018-03-12T09:17:00Z2018-03-12T09:17:00Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26690Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/266902018-03-12T09:17:00ZСбор пороков в поэзии БрехтаМ. В. Голумбьовська2018-03-12T09:15:49Z2018-03-12T09:15:49Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26688Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/266882018-03-12T09:15:49ZМайкл Морлі. “Брехт і Станіславський: полярності чи суміжності?”Т. І. Павлінчук2018-03-12T09:15:43Z2018-03-12T09:15:43Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26687Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/266872018-03-12T09:15:43ZБенджамін Беннет. Літературна творчість Брехта проти літературної традиціїІ. В. Дмитрієва2018-03-07T13:34:47Z2018-03-07T13:34:47Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26681Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/266812018-03-07T13:34:47ZМарк Зільберман. Ґестус Брехта, або постановка суперечностейЯ. А. Пазюк2018-03-07T13:34:38Z2018-03-07T13:34:38Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26679Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/266792018-03-07T13:34:38ZКароліне Шпренґер. Функціоналізована дійсність. Новий дидактичний підхід до «Домашніх проповідей» Бертольта БрехтаМ. М. Бараняк2018-03-07T13:34:31Z2018-03-07T13:34:31Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26678Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/266782018-03-07T13:34:31ZЮрґен Гіллесгайм. Між аріями зі списком та з шампанським: «Спогади про Марі А.» Б. Брехта і «Дон Жуан» Й. В. МоцартаМ. О. Фант2018-03-07T13:34:11Z2018-03-07T13:34:11Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26677Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/266772018-03-07T13:34:11ZПетер Гухель. Хитрий реалiстА. М. Бондар2018-03-07T13:33:46Z2018-03-07T13:33:46Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26675Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/266752018-03-07T13:33:46ZВаріації на тему Брехта у п’єсі Х. Бойчева «Полковник-птах»Л. В. Закалюжний2018-03-07T13:33:33Z2018-03-07T13:33:33Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26674Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/266742018-03-07T13:33:33ZЕ. Бертольт Брехт і Хелена Вайгель: Фрагменти листуванняС. Ф. Соколовська2018-02-13T22:38:36Z2018-02-13T22:38:36Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26505Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/265052018-02-13T22:38:36ZДраматургічні принципи Б. Брехта і система СтаніславськогоО. С. Чирковchirkovy@yandex.ru2017-11-06T12:39:38Z2017-11-06T12:39:38Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25624Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/256242017-11-06T12:39:38ZТеорія неможливості теорії літературного твору» в праці С. Лема «Філософія випадку»В статті розглядається праця польського письменника-фантаста С. Лема «Філософія випадку» на тлі сучасної теорії літератури, зокрема теоретико-методологічної проблеми літературознавчого пізнання літературного твору. Праця «Філософія випадку» вписується в контекст розвитку літературознавчої думки останніх десятиліть ХХ століття, характеризується як така, що пропонує продуктивний варіант методологічного синтезу, який поєднує не лише різні напрями розвитку літературознавства, а й різні наукові дисципліни, художній та науковий модуси пізнання.Н. І. Астраханastrakhann@rambler.ru2017-10-27T18:29:47Z2017-10-27T18:29:47Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25542Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/255422017-10-27T18:29:47ZФразеологический концепт как аккумулятор этнокультурных ценностейСтатья посвящена рассмотрению особенностей фразеологических концептов.
Фразеологические концепты формируются в сознании в процессе гноссеологической
деятельности а также собственного опыта человека, накопляют знания и
осведомленность о мире в форме фразеологических единиц.І. О. Тарабаirinataraba@mail.ruС. Н. ДенисенкоГ. О. Хантchant@e-mail.ua2015-11-16T16:33:09Z2015-11-16T16:33:09Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19249Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/192492015-11-16T16:33:09ZМіфологічний Ваал як прототип "Ваала" Бертольта Брехта та "Геліогабала" Антонета АртоІ. В. Дмитрієва2015-11-16T16:32:24Z2015-11-16T16:32:24Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19248Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/192482015-11-16T16:32:24ZГражина Крупінська "Das Konzept des Anderen und/oder des Fremden in Brechts Drama im Dickicht der Städte"Гражина Крупінська2015-11-16T13:26:11Z2015-11-16T13:26:11Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19266Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/192662015-11-16T13:26:11ZВаріації на тему Брехта у пєсі Х. Бойчева "Полковник-Птах"Л. В. Закалюжний2015-11-16T13:25:36Z2015-11-16T13:25:36Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19250Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/192502015-11-16T13:25:36Z"Переліт через океан" Б. Брехта / К. Вайля: авторська модель експериментального театруЛ. О. Федоренко2015-03-23T09:35:54Z2016-10-03T17:17:54Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16547Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/165472015-03-23T09:35:54ZРекламування книжкових видань на сучасному українському телебаченні
Стаття присвячена вивченню стану рекламування книжкових видань засо-
бами сучасного телебачення в Україні. Окреслено проблему недостатньої кількості
як комерційної, так і соціальної реклами книг і творів різного цільового призначен-
ня на українському ТБ.
Н. М. Зелінська2015-03-12T10:31:10Z2015-03-12T10:31:10Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16357Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/163572015-03-12T10:31:10ZОсобливості хронотопу й образ солдата як фігура пригадування в повісті Фрідріха Дюрренматта "Зимова війна в Тибеті"О. І. Павліченко2015-03-12T10:31:05Z2015-03-12T10:31:05Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16356Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/163562015-03-12T10:31:05ZПринципи та способи творення комічних образів
і ситуацій (на матеріалі «Дванадцятої ночі» В. ШекспіраП. В. Феськов2015-03-12T10:31:00Z2015-03-12T10:31:00Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16355Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/163552015-03-12T10:31:00ZМодифікації мотиву Медеї у творчості Бертольта БрехтаС. В. Столяр2015-03-12T10:30:54Z2015-03-12T10:30:54Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16354Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/163542015-03-12T10:30:54ZТрагедія сім’ї – трагедія влади (на матеріалі
"Царя Едіпа" Софокла та "Короля Ліра" В. ШекспіраІ. О. Ночевчук2015-03-12T09:29:08Z2015-03-12T09:29:38Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16353Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/163532015-03-12T09:29:08ZЖанрова своєрідність «Опери злидарів» Дж. Гея
та її трансформація в «Тригрошовій опері» Б. БрехтаА. О. Володін2015-03-12T09:29:01Z2015-03-12T09:29:01Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16352Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/163522015-03-12T09:29:01ZМотив сім’ї у малих драматичних творах Бертольта Брехта та
Гарольда Пінтера: спроба порівняльного аналізуМ. В. Болотіна2015-03-12T06:46:33Z2015-03-12T06:46:33Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16338Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/163382015-03-12T06:46:33ZДослідження конотації як стилістичної категорії у сучасній лінгвістиціУ статті розглянуто проблему дослідження стилістичної конотації у сучасній лінгвістиці, виявлено основні компоненти стилістичного значення, зроблено спробу встановити зв'язок між цими двома лінгвістичними категоріями.О. Л. Максимчук2015-03-11T08:01:07Z2015-03-11T08:01:07Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16308Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/163082015-03-11T08:01:07ZПоетика сімейної драми в драматургії Г. Пінтера
(на матеріалі п'єси "Повернення додому")І. В. Дмитрієва2015-03-10T15:52:23Z2015-03-10T15:52:23Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16297Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/162972015-03-10T15:52:23ZDie Schreibkonferenzmethode in der SchreibkompetenzentwicklungІ. В. Богайчук2015-03-10T13:31:57Z2015-03-10T13:31:57Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16275Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/162752015-03-10T13:31:57ZЖенские путы в Künstlerroman 1930-50-х гг.Є. О. Король2015-03-10T13:31:34Z2015-03-10T13:31:34Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16271Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/162712015-03-10T13:31:34ZРецепція історії в романі Б. Брехта «Діла пана Юлія Цезаря»Дослідження присвячено історіографії як предмету зображення в романі Б. Брехта Діла пана Юлія Цезаря. На основі аналізу хронотопу і композиції робиться висновок, що ʺкласичнійʺ історіографії (а вона виступає у романі як засіб створення соціальних міфів) автор протиставляє таку історичну науку, що позбавлена чистої описовості і змушує реципієнта активно долучатися до процесу аналізу фактів. Це означає вироблення критичного мислення, без якого та функція науки про історію, що пов’язана із набуттям корисного досвіду наступними генераціями, є фатально неможливою.Є. О. Король2015-03-06T12:21:25Z2015-03-06T12:21:25Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16169Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/161692015-03-06T12:21:25ZКомунікативні стратегії і тактики впливу в німецькому політичному дискурсі (на матеріалі слоганів політичної реклами)У статті досліджуються комунікативні стратегії і тактики, що реалізуються в слоганах німецької політичної реклами для здійснення прихованого впливу на реципієнта з метою спонукання його до політичного вибору на користь адресанта. Аналізуються вербальні засоби експлікації прихованого впливу.Т. П. Ковальова2015-02-23T09:46:08Z2015-02-23T09:46:08Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15743Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/157432015-02-23T09:46:08ZМовна реалізація каузативності у німецьких прислів’ях (на матеріалі суспільно-політичного дискурсу)М. М. Баранякmasher–2007@inbox.ru2014-09-03T07:18:27Z2016-10-03T16:35:18Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12172Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/121722014-09-03T07:18:27ZПоліфонія літературного твору: теоретичний аспектВведений М. М. Бахтіним термін «поліфонія», що репрезентує
діалогічну концепцію синтетичного знання про людину та світ, застосовується
у статті щодо теорії літературного твору. На прикладі теоретичних моделей
літературного твору, запропонованих Р. Інгарденом та В. І. Тюпою,
акцентується поліфонічна неоднорідність рівнів, які можна аналітично
виділити у літературному творі. Літературний твір розглядається як діалогічно
відкрите естетичне звершення, яке проявляє смисл цілісного буття через
відтворення у слові буттєвої поліфонії. Н. І. Астрахан2014-05-28T13:53:45Z2016-10-03T16:40:45Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11410Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/114102014-05-28T13:53:45ZПРОБЛЕМА АВТОРА ТА ЧИТАЧА ЛІТЕРАТУРНОГО ТВОРУ В РОМАНІ М. О. БУЛГАКОВА «МАЙСТЕР І МАРГАРИТА»У статті проблема взаємин автора та читача літературного твору, що набуває особливого значення в контексті сьогоднішніх методологічних пошуків літературознавства, розглядається в плані її художнього вирішення в романі М. О. Булгакова «Майстер і Маргарита». Особлива увага приділяється образу Майстра як персоніфікованого автора, образам персонажів, що виступають в ролі читачів роману «про Понтія Пілата» – Маргариті, Івану Бездомному, критикам та літераторам Булгаковської Москви, Воланду та Ієшуа Га-Ноцрі.Зоряна ГоловецькаН. І. Астрахан2014-05-15T09:03:45Z2015-08-15T08:39:42Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11238Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/112382014-05-15T09:03:45ZФормування дискурсивної компетенції майбутніх учителів німецької мови
У статті розглядаються питання, пов’язані з методикою формування дискурсивної компетенції майбутніх учителів німецької мови. Конкретизовано поняття «дискурс» та «дискурсивна компетенція», охарактеризовані функціонально-смислові типи «опис» та «розповідь». Н. В. Горобченко2014-05-15T09:03:28Z2015-08-15T06:32:21Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11237Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/112372014-05-15T09:03:28ZЗНАННЯ, НАВИЧКИ ТА ВМІННЯ ДЛЯ НАВЧАННЯ НАПИСАННЯ ДИСКУРСУ-ОПИСУ/РОЗПОВІДІУ статті розглядається питання оволодіння писемним мовленням майбутніх учителів німецької мови. Досліджуються знання, навички та вміння для навчання написання дискурсу-опису/розповіді.Н. В. Горобченко2014-05-15T08:55:25Z2015-08-15T06:32:17Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11236Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/112362014-05-15T08:55:25ZФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ В ПИСЕМНОМУ МОВЛЕННІДана стаття присвячена вирішенню проблеми формування у майбутніх учителів німецької мови комунікативної компетенції в писемному мовленні. Автор розглядає цілі та задачі навчання писемного мовлення майбутніх учителів в світлі сучасних міжнародних вимог, визначає дискурс як основу навчання зазначеного виду мовленнєвої діяльності та характеризує функціонально-смислові типи дискурсу, характерні для 1-го курсу, - опис та розповідь.Н. В. Горобченко2014-05-15T08:54:54Z2015-08-15T06:32:11Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11235Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/112352014-05-15T08:54:54ZОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ДИСКУРСИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ НА ПОЧАТКОВОМУ СТУПЕНІ НАВЧАННЯ ІНШОМОВНОГО ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯДана стаття присвячена особливостям формування дискурсивної компетенції студентів I курсу вищого мовного навчального закладу. Автор пропонує поетапне формування даного виду компетенції, спираючись на особливості дискурсу та етапи його створення.Н. В. Горобченко2014-05-14T11:49:00Z2015-08-15T06:32:26Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11239Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/112392014-05-14T11:49:00ZОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ДИСКУРСУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИМетою статті є спроба визначити поняття «дискурс», його характеристики та етапи створення в процесі навчання писемного мовлення майбутніх учителів іноземної мови.Н. В. Горобченко2014-02-25T09:51:15Z2015-08-15T05:53:25Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10693Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/106932014-02-25T09:51:15Z"ПЕРЕЛІТ ЧЕРЕЗ ОКЕАН" Б. БРЕХТА: ВІД "РАДІОП’ЄСИ" ДО "LEHRSTÜCK"
Статтю присвячено аналізу жанрових особливостей брехтівських "радіоп’єси" й "Lehrstückе" на
першому етапі їх становлення. Зокрема проаналізовано еволюцію брехтівської п’єси "Переліт через
океан" від "радіоп’єси" до "Lehrstück". Поява радіоп’єси "Переліт через океан" ознаменувала собою
зародження жанру "Lehrstück", а саме його перших характерних особливостей: демократизація
мистецтва; експериментальний характер ("Lehrstück" – експериментально-дослідницька вправа,
засобом якої є мистецтво); активний глядач, він же – учасник дійства ("Lehrstück" – модель театру, що
ліквідує роз’єднання глядацької зали і сцени за принципом "краще діяти, аніж співчувати");
застосування проекцій основних ідей як наочний допоміжний засіб "навчання"; "Lehrstück" – педагогічно-
прикладне мистецтво для аматорів.Л. О. Федоренкоfvm34@rambler.ru2014-02-24T12:47:59Z2015-08-15T05:53:05Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10689Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/106892014-02-24T12:47:59ZПРАГМАТИЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ПУБЛІЦИСТИЧНОГО ТЕКСТУ
Статтю присвячено прагматичному аналізу мовних одиниць публіцистичного стилю. Саме прагматика
дозволяє зробити аналіз мовних одиниць глибшим, використовуючи людський фактор. Прагматичний
текст не лише носій певної інформації, а й учасник діалогу, умова та відображення комунікативної
взаємодії автора й читача. Також проаналізовано основні фактории та вимоги, які повинен
враховувати адресант аби досягти прагматичного ефекту. Прагматичний аспект є фундаментальним
при сприйнятті мовних одиниць, оскільки дозволяє реалізувати комунікативні інтенції адресанта, що є
надзвичайно важливим у процесі спілкування.О. Л. Максимчукmlalenka@mail.ru2013-12-19T11:38:49Z2015-08-15T05:19:47Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10348Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/103482013-12-19T11:38:49ZОбраз автора у художньому творі
Статтю присвячено вивченню структури образу автора як стрижневої одиниці ідіостилю одного з
найвизначніших майстрів західної модерністської прози Томаса Манна. Здійснено компонентний аналіз
категорії, структурними параметрами якої виступають оповідач та його позиції, композиційно-
мовленнєва будова й мова, у якій втілюються форми художнього усвідомлення світу. Образ автора дає
можливість зрозуміти твір як діяльність, а не тільки як результат діяльності творця, тобто – автора
як суб’єкта художньої дійсності.С. Ф. Соколовська2013-10-08T09:40:52Z2015-08-15T04:45:41Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9900Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/99002013-10-08T09:40:52Z"ЗАХІД" Б. БРЕХТА: ТРАГЕДІЯ ЧИ "НАВЧАЛЬНА ВПРАВА"?
Статтю присвячено художньому аналізу брехтівської п’єси "Захід", яка належить до комплексу
Lehrstück ("навчальних" драм). Проведене дослідження доводить, що попри наявність в "Заході"
драматичних колізій та трагедійного сюжету, досліджувана п’єса є, за авторським задумом та
художнім втіленням, твором з "тренувально-навчальною" метою. "Захід" став першою і останньою
Lehrstück Брехта у цілковитій відповідності з авторською концепцією жанру. Ця п’єса обґрунтувала
основоположні "правила" Lehrstückе: "гра без глядача", "гра для себе", "обмін ролями".Л. О. Федоренко2013-10-08T08:55:28Z2015-08-15T04:44:24Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9891Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/98912013-10-08T08:55:28ZБЕРТОЛЬД БРЕХТ ТА ДЖОРДЖ РИГА: ОДИН МОТИВ – ДВА РІШЕННЯ
Статтю присвячено вивченню процесів расової ідентичності й асиміляції, міжнаціонального сприймання в
німецькому та канадському суспільствах у творчості німецького драматурга Бертольда Брехта та
канадського письменника Джорджа Риги. З’ясовано особливості художньої інтерпретації образів
національних меншин у п’єсах ''Жах і відчай в Третій імперії'' та ''Екстаз Ріти Джо''.І. Б. Комінярський2013-10-08T06:47:20Z2016-10-06T09:32:02Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9879Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/98792013-10-08T06:47:20ZДрама Галілея – трагедія історії. Проблема інтерпретації п'єси Б. Брехта "Життя Галілея"У статті проаналізовано образ Галілео Галілея, драма вченого в умовах зовнішніх соціальних та внутрішніх
особистісних конфліктів та її історичні уроки в п’єсі Б. Брехта "Життя Галілея". Розкрито історичні
передумови створення третьої – берлінської – редакції п’єси, простежено деякі паралельні лінії на
останньому етапі життя Галілея та Бертольда Брехта в умовах тиску пануючого ідеологічного режиму і
виявлено неможливість існування вільної науки та творчості в тоталітарному суспільстві.В. П. Прищепа2013-10-08T06:05:11Z2015-08-15T04:42:37Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9875Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/98752013-10-08T06:05:11ZСтруктурно-семантичні особливості німецьких юридичних термінів
У даній статті визначено основні властивості термінів, відповідно до їх номінативної та дефінітивної
функцій, а також розкрито зовнішні та внутрішні зв'язки елементів німецької юридичної
терміносистеми, які забезпечують її стабільність і цілісність. Окрім того, досліджено способи
творення термінологічної лексики та визначено найпродуктивніші з них. У ході аналізу лексичного
складу німецької юридичної термінології висвітлено також питання домінуючої ролі іменників серед
термінів-слів та термінів-словосполучень.У даній статті визначено основні властивості термінів, відповідно до їх номінативної та дефінітивної
функцій, а також розкрито зовнішні та внутрішні зв'язки елементів німецької юридичної
терміносистеми, які забезпечують її стабільність і цілісність. Окрім того, досліджено способи
творення термінологічної лексики та визначено найпродуктивніші з них. У ході аналізу лексичного
складу німецької юридичної термінології висвітлено також питання домінуючої ролі іменників серед
термінів-слів та термінів-словосполучень.Л. О. Бороваborovayaliudmila@rambler.ruТ. Б. Чайка2013-10-03T05:56:54Z2015-08-15T04:35:26Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9814Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/98142013-10-03T05:56:54ZСпособи концептуалізації художньої картини світу Б. Брехта
Статтю присвячено аналізу ідіостилю Б. Брехта у лексико-семантичному аспекті: виявленню специфічних особливостей функціонування когнітивних структур і специфіки втілення індивідуально-авторських парадигм у драматичному творі. Досліджено способи концептуалізації художньої картини
світу Б. Брехта у співвідношенні зі структурою, семантикою й прагматикою тексту, включаючи вивчення характерних для автора композиційно-стилістичних принципів побудови тексту та його смислових домінант.С. Ф. Соколовська2013-06-07T06:02:45Z2015-08-15T04:16:19Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9588Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/95882013-06-07T06:02:45ZЗАСОБИ РЕАЛІЗАЦІЇ ТАКТИКИ ПРИХОВАНОГО ВПЛИВУ В РЕКЛАМНОМУ ДИСКУРСІ
(НА МАТЕРІАЛІ СЛОГАНІВ НІМЕЦЬКОМОВНОЇ КОМЕРЦІЙНОЇ РЕКЛАМИ)
У даній статті здійснено аналіз засобів експлікації прихованого впливу в слоганах німецькомовної комерційної
реклами. Застосовано міждисциплінарний підхід, який враховує дослідження методів прихованого впливу на
психологічному та соціально-психологічному рівні. Виявлено імпліцитні засоби реалізації функції впливу, які
базуються на апеляції до фундаментальних потреб адресата у комунікації та соціальних зв’язках.Т. П. Ковальова2013-05-27T11:43:53Z2015-08-15T04:07:33Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9521Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/95212013-05-27T11:43:53ZПЕРЕКЛАД І ЙОГО РОЛЬ В КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ ЦИВІЛІЗАЦІЇ
У статті проаналізовано перекладацьку діяльність як культурне явище в історії цивілізації. Автор аналізує
сутність поняття перекладу і підкреслює, що переклад є складною інтелектуальною діяльністю, для
ефективного освоєння якої необхідно дослідження перекладацького досвіду протягом тисячоліть. Розглянуто
основні етапи в історії перекладу, а також нові напрямки в теорії перекладу. Порівняно і проаналізовано
найбільш поширені класифікації перекладу. Простежуючи сутність перекладацького процесу, особливу увагу
акцентованоя на тому, яку величезну роль зіграв переклад в збагаченні національних культур, зокрема
вітчизняної культури.Л. Б. Гречина2013-05-27T11:30:27Z2015-08-15T04:06:44Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9516Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/95162013-05-27T11:30:27ZСтруктурні й композиційні особливості повтору в п’єсах Б. Брехта
Статтю присвячено вивченню повтору як домінанти внутрішньотекстових зв’язків у рамках філологічного
аналізу п’єс Б. Брехта. Проаналізовано способи вербальної організації художнього простору в драматичному
творі, розглянуто систему внутрішньотекстових зв’язків, які відповідають основним рівням тексту та
співвіднесені з його глобальним змістом. Повтор розглянуто як один із принципів поетики Б. Брехта, яка
характеризується поліфонічною взаємодією глибинних художніх стратегій.С. Ф. Соколовська2013-05-21T06:08:13Z2015-08-15T04:05:34Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9498Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/94982013-05-21T06:08:13ZСамоцензура перекладачаУ статті розглянуто явище самоцензури як невід’ємної складової акту перекладу. Розгляд самоцензури
виконується з урахуванням цілої низки соціально-політичних, історичних та культурних факторів. Увагу
приділено причинам і видам самоцензури. Функціонування самоцензури, нав’язаної суспільством, вивчається на
прикладі країн з різними політичними системами. Проаналізовано чинники прояву особистої самоцензури
перекладача. Запропоноване власне визначення перекладацької самоцензури.Н. М. Рудницькаrudnytska_nn2010@ukr.net2013-05-18T10:22:08Z2015-08-15T04:03:33Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9484Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/94842013-05-18T10:22:08ZЦІННІСНА СТРУКТУРА СУЧАСНОГО ПОЛІТИЧНОГО ДИСКУРСУ
(НА МАТЕРІАЛІ СЛОГАНІВ НІМЕЦЬКОЇ ПОЛІТИЧНОЇ РЕКЛАМИ)У даній статті на основі аналізу лексичного складу слоганів політичної реклами здійснено дослідження
ціннісної структури сучасного німецького політичного дискурсу. З’ясовано, що ціннісно орієнтованими
семантичними домінантами виступають поняття: робота, соціальна захищенність, Німеччина, Європа,
захист навколишнього середовища, освіта та мир. Розглянуто особливості конкретизації даних ціннісних
пріоритетів у слоганах основних політичних партій ФРН, визначено їх комунікативно-прагматичні функції та
роль у формуванні іміджу конкретної політичної партії.Т. П. Ковальоваtetyana_kovalyova@mail.ru2013-05-17T12:09:23Z2016-10-03T16:40:03Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9469Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/94692013-05-17T12:09:23Z"ДОБРА ЛЮДИНА ІЗ СИЧУАНІ" Б. БРЕХТА: ДОСВІД ІНТЕРПРЕТАЦІЇУ статті здійснено інтерпретацію п’єси Б. Брехта "Добра людина з Сичуані". В процесі інтерпретації
драматичного твору такі характеристики художньої реальності, як картина світу та концепція людини,
подієвість, омовленість, цілісність та значущість розглянуто в плані їх відповідності окремим рівням
текстуальної реалізації художнього цілого. Новаторський характер поетики епічного театру Б. Брехта
тлумачиться як такий, що є зумовленим необхідністю уточнення уявлення про людину та світ, що її оточує,
художнього дослідження особливостей впливу на людину соціальної організації її буття, побудови нового
розуміння сутності мистецтва та його завдань у дійсності, що змінюється, втрачаючи ознаки гармонійності.Н. І. Астрахан