Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-28T11:41:34ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2013-10-23T13:06:24Z2015-08-15T03:17:28Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8920Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/89202013-10-23T13:06:24ZСпецкурс «Формування професійних умінь майбутніх вчителів іноземних мов засобами інформаційно-комунікаційних технологій»У параграфі колективної монографії розкривається зміст спецкурсу, спрямованого на формування професійних умінь майбутніх учителів іноземних мов засобами інформаційно-комунікаційних технологій у процесі професійно-методичної підготовки.О. А. Зимовець2012-12-24T08:11:39Z2015-08-15T03:15:46Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8896Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/88962012-12-24T08:11:39ZВикористання мережі Інтернет у формуванні професійних умінь майбутнього вчителя іноземних мовУ статті розглядається проблема використання мережі Інтернет з метою формування професійних умінь майбутніх учителів іноземних мов в умовах інформаційного суспільства. Автор аналізує напрямки використання мережі Інтернет у професійній діяльності вчителя ІМ, визначає склад професійних умінь, необхідних сучасному вчителю ІМ, пов'язаних з використанням Інтернет ресурсів та пропонує комплекс вправ, спрямованих на формування вищезазначених умінь в рамках професійно спрямованого спецкурсу "Формування професійних умінь майбутніх учителів іноземних мов засобами ІКТ" для студентів 4 курсу Інституту іноземної філології ЖДУ ім. І. Франка.О. А. Зимовець2012-12-24T08:11:20Z2015-08-15T03:15:50Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8897Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/88972012-12-24T08:11:20ZGetting Digital on TestingУ статті розглядається процес створення електронних тестів за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій. О. А. Зимовець2012-12-24T08:11:02Z2015-08-15T03:15:53Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8898Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/88982012-12-24T08:11:02ZФормирование информационно-аналитических умений будущих учителей с использованием Интернет-ресурсов В статье рассматриваются технологии формирования информационно-аналитических умений будущих учителей с использованием Интернет-ресурсов
О. А. ЗимовецьЄ. М. Карпенко2012-12-24T08:09:38Z2015-08-15T03:16:22Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8904Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/89042012-12-24T08:09:38ZПідготовка вчителя у вищих навчальних закладах США до навчальної діяльності у полікультурному середовищіВ статті розглядається проблема підготовки вчителя до роботи в умовах
полікультурного середовища американських шкіл. Автор вказує на необхідність
оволодіння майбутніми вчителями полікультурною компетентністю. Визначено
ключові моменти в діяльності вищих навчальних закладів США з
полікультурної підготовки вчителів.С. Ф. Лук’янчук2012-12-24T08:09:24Z2015-08-15T03:15:43Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8895Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/88952012-12-24T08:09:24ZВикористання педагогічних програмних засобів у процесі професійно-методичної підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплінУ статті визначаються цілі застосування педагогічних програмних засобів (ППЗ) у навчальному процесі, уточнюється склад професійних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін, пов’язаних з використанням ППЗ, та виділяються етапи формування вищезазначених умінь в рамках професійно-методичної підготовки. О. А. Зимовець2012-12-24T08:08:41Z2015-08-15T03:16:38Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8907Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/89072012-12-24T08:08:41ZОсновні чинники актуалізації завдання полікультурного виховання в американському суспільстві на зламі ХХ–ХХІ столітьУ статті здійснено аналіз демографічної та соціально-політичної ситуації в американському
суспільстві на рубежі ХХ – ХХІ століть в аспекті полікультурності. Автор визначає основні
чинники актуалізації завдання полікультурного виховання в США. Дослідником розглянуті
проблеми демографічного, соціального, політичного та економічного характеру як вирішальні
фактори, які спонукають американських педагогів до розробки ефективних програм
полікультурного виховання учнів в школах США.С. Ф. Лук’янчук2012-12-24T08:07:51Z2015-08-15T03:16:51Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8910Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/89102012-12-24T08:07:51ZНапрями модернізації професійної підготовки вчителів іноземних мов в умовах інформатизації освіти у СШАУ статті розглядаються питання вдосконалення професійної підготовки
вчителів іноземних мов в інформаційному суспільстві США. Автор досліджує
види інформаційної діяльності вчителя, груп и вмінь, технологій і методів,
необхідних для її опанування з використанням ІКТ.І. В. Самойлюкевич2012-12-07T10:28:57Z2015-08-15T02:43:27Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8656Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/86562012-12-07T10:28:57ZВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДВОМОВНИМИ ВЧИТЕЛЯМИ ГРОМАДСЬКИХ ШКІЛ В СШАУ статті розглядаються труднощі в забезпеченні громадських шкіл США двомовними вчителями. Автор вважає, що виконання цього завдання вимагає залучення до педагогічної професії більшої кількості представників етнічних і расових меншин. Автор аналізує основні шляхи вирішення цієї проблеми органами управління шкільних округів, адміністрацією шкіл і закладів педагогічної освіти.С. Ф. Лук’янчук2009-10-21T11:43:54Z2018-10-02T08:10:58Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2977Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29772009-10-21T11:43:54ZДо питання професійної педагогічної діяльності викладача вищого навчального закладуУ статі здійснено аналіз деяких аспектів професійно-педагогічної діяльності викладача вищого навчального закладу, що пов'язані з реформуванням системи вищої освіти в Україні. Зроблено спробу дослідити зміст професії "викладач" і конкретизувати споріднених з нею таких категорій як "професіонал", "професіоналізм"," професійна педагогічна діяльність", "педагогічна компетенція".О. Є. Кравець2009-10-21T11:42:06Z2016-10-06T09:46:04Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2975Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29752009-10-21T11:42:06ZСклад професійних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін на початку XXI століття (на прикладі підготовки вчителів іноземних мов)У статті розглядається проблема визначення складу професійних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін на початку ХХІ століття. Автор пропонує визначення поняття "професійні уміння вчителя гуманітарних дисциплін в інформаційному суспільстві", уточнює склад професійних умінь з огляду на завдання гуманізації та гуманітаризації освіти в умовах інформаційного суспільства та деталізує їх зміст на прикладі вчителя іноземних мов. О. А. Зимовець2009-10-09T11:43:13Z2016-10-06T10:02:02Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2952Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29522009-10-09T11:43:13ZСтруктура педагогічної діяльності вчителя іноземної мови в інформаційному суспільствіУ статті проаналізовано складові інформаційної компетенції вчителя іноземної мови та виділено специфіку видів педагогічної діяльності в умовах інформатизації. Зокрема, окреслено деякі шляхи інтеграції ІКТ до професійної підготовки фахівців у сфері мовної педагогічної освіти, а також проілюстровано прикладами принципи відбору змісту навчання студентів. І. В. Самойлюкевич