Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T00:35:53ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2021-08-21T21:00:05Z2021-08-21T21:00:05Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33098Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/330982021-08-21T21:00:05ZМедіаосвітні технології у професійній підготовці майбутнього вчителя іноземної мови: монографіяУ монографії схарактеризовано сутність професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови в умовах нової мовної політики в Європі; досліджено особливості професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови, яка визначається традиційними компонентами, але у контексті медіаосвіти; окреслено місце медіакомпетентності у структурі професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови; розроблено модель формування професійної компетентності фахівця визначеного профілю засобами медіаосвітніх технологій; обґрунтовано її основні структурні компоненти.
Монографія адресована науковцям, студентам, магістрантам, аспірантам, докторантам, викладачам вищих навчальних педагогічних закладів.С. В. Дєньгаєваsvetlana.its@gmail.com2020-04-06T08:13:30Z2020-04-06T08:13:30Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30879Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/308792020-04-06T08:13:30ZНапрями розвитку мовної освіти у ХХІ столітті / Directions of Development of Language Education in the XXI CenturyТези доповідей Всеукраїнської студентської наукової інтернет-конференції з міжнародною участю (м. Житомир, 9 – 13 квітня 2018 р.)2019-11-11T22:56:54Z2019-11-11T22:56:54Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30110Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/301102019-11-11T22:56:54ZМодель соціокультурного виховання майбутніх учителів у процесі вивчення гуманітарних дисциплін як соціальна технологія в професійній освітіРеформування національної системи освіти в контексті економічного, соціального, інтелектуального, духовного та культурного розвитку суспільства зумовлює необхідність підготовки нової генерації фахівців, здатних до осмислення педагогічних реалій виховання, реалізації соціально-культурного досвіду минулого, ефективної життєдіяльності в умовах полікультурного освітнього середовища.О. С. Михайлова2019-11-08T09:38:20Z2019-11-08T09:38:20Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30040Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/300402019-11-08T09:38:20ZУмови конструктивної взаємодії батьків і дітей у ситуації конфліктуІ. М. Коновальчук2019-11-08T09:31:12Z2019-11-08T09:31:12Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30029Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/300292019-11-08T09:31:12ZПедагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкових класів до налагодження конструктивної взаємодії з дітьми та батьками в ситуації конфліктуУ статті визначено та проаналізовано педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкових класів до конструктивної взаємодії з дітьми та батьками в ситуації конфлікту; виділено об’єктивні та суб’єктивні причини недостатнього рівня готовності вчителів до означеного виду діяльності; уточнено сутність поняття "педагогічні умови"; встановлено вплив формування позитивної мотивації на ефективність професійної підготовки студентів до вирішення конфліктів дітей з батьками; представлено мету, завдання та зміст авторського спецкурсу; розкрито потенціал активних та інтерактивних методів навчання у формування готовності майбутніх учителів до надання кваліфікованої допомоги батькам у налагодженні позитивних взаємовідносин з дітьми.І. М. Коновальчук2019-04-04T13:26:19Z2019-04-04T13:26:19Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28909Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/289092019-04-04T13:26:19ZФормування вмінь усної взаємодії учнів початкової школи на засадах інтегрованого підходуІ. В. СамойлюкевичН. Б. Попадюк2019-04-03T07:03:22Z2019-04-03T07:03:22Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28815Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/288152019-04-03T07:03:22ZВикористання мультимедійного комплексу при вивченні іноземної мови на нефілологічних факультетах ЗВОО. Є. КравецьІ. М. Свириденко2019-04-02T08:49:04Z2019-06-25T08:54:16Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28771Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/287712019-04-02T08:49:04ZМетодологічні підходи до підготовки майбутніх учителів початкових класів до взаємодії з батьками та дітьми в ситуації конфліктуІ. М. Коновальчук2019-03-29T10:18:56Z2019-03-29T10:18:56Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28709Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/287092019-03-29T10:18:56ZРозвиток англомовної монологічної мовленнєвої компетентності
дітей дошкільного віку засобами інтерактивних технологійО. С. ГуманковаЮ. В. Нестерчук2019-03-29T10:17:36Z2019-03-29T10:17:36Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28707Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/287072019-03-29T10:17:36ZРеалізація міжпредметних зв’язків у навчанні англійської мови
дітей дошкільного вікуО. С. ГуманковаХ. В. Кваша2019-03-28T14:07:19Z2019-03-28T14:12:57Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28670Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/286702019-03-28T14:07:19ZTo the problem of the formation of dialogical speech competence of primary school children in Еnglish lessons using critical thinking strategiesО. С. МихайловаЄ. М. КарпенкоО. А. ЗимовецьК. І. Кльоц2019-03-21T13:30:50Z2019-03-21T13:30:50Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28588Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/285882019-03-21T13:30:50ZМодель соціокультурного виховання майбутніх учителів у процесі
вивчення гуманітарних дисциплін як соціальна технологія в професійній
освіті.О. С. Михайлова2019-03-21T13:13:43Z2019-03-21T13:18:12Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28587Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/285872019-03-21T13:13:43ZМетодичний експрес: Актуальні напрями професійного розвитку вчителя іноземної мови в дошкільній та початковій освітіНавчально-методичний посібник
для учителів загальноосвітніх навчальних закладів
та студентів педагогічних спеціальностейО. С. ГуманковаО. С. МихайловаІ. В. СамойлюкевичС. В. Дєньгаєваsvetlana.its@gmail.comО. П. МазкоО. А. ЗимовецьЄ. М. Карпенко2019-03-21T13:12:45Z2019-03-21T13:15:17Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28586Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/285862019-03-21T13:12:45ZThe formation of English language dialogical competence in primary school with the help of dramatizationМ. КорсовецькаО. С. Михайлова2019-03-21T13:12:36Z2019-03-21T13:12:36Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28585Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/285852019-03-21T13:12:36ZSociocultural upbringing by means of a foreign languageЮ. НаумовичО. С. Михайлова2019-03-21T13:12:00Z2019-03-21T13:12:00Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28584Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/285842019-03-21T13:12:00ZThe development of phonetic competence in primary schoolВ. М. БортникО. С. Михайловаoksana.mykhailova777@gmail.com2019-03-20T15:58:06Z2019-03-20T16:07:58Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28581Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/285812019-03-20T15:58:06ZABC Land: навчальний посібник з англійської мови для дітей дошкільного вікуО. С. Гуманковаolgagumankova1@gmail.comО. С. Михайловаoksana.mykhailova777@gmail.com2019-01-31T10:43:05Z2019-01-31T10:43:05Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28127Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/281272019-01-31T10:43:05ZТехнологія використання мультимедійного комплексу при вивченні іноземної мови на нефілологічних факультетах ВНЗ (докомунікативний етап)О. Є. КравецьІ. М. Свириденко2019-01-31T08:53:43Z2019-01-31T08:53:43Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28105Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/281052019-01-31T08:53:43ZВикористання онлайн-навчання в процесі вивчення іноземної мови на нефілологічних факультетах вищих учбових закладівО. Є. КравецьІ. М. Свириденко2018-04-10T10:57:27Z2018-04-10T10:57:27Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26927Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/269272018-04-10T10:57:27ZФормування іншомовної лексичної компетентності учнів початкової школи з використанням інформаційно-комунікаційних технологійО. А. ЗимовецьМ. О. БойкоВ. С. КравецьВ. П. ТкачукА. А. Хаюк2018-04-08T21:38:26Z2018-04-08T21:38:26Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26926Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/269262018-04-08T21:38:26ZІнформаційно-комунікаційні технології як засіб формування конструктивних умінь майбутніх учителів англійської мови у початковій школіО. А. ЗимовецьА. Р. БойкоТ. П. ГоцВ. В. СарнавськаВ. С. Філімончук2018-04-05T21:55:48Z2018-04-05T21:55:48Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26922Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/269222018-04-05T21:55:48ZІнформаційні технології у вивченні іноземної мови у середній та вищій школіМ. І. КомогороваО. M. Цихмейструк2018-04-05T21:55:17Z2018-04-05T21:55:17Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26921Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/269212018-04-05T21:55:17ZВикористання подкастів у процесі формування діалогічної мовленнєвої компетентності учнів початкової школи на занятті англійської мовиЄ. М. КарпенкоК. І. Кльоц2018-04-02T08:14:56Z2018-04-06T07:18:09Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26845Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/268452018-04-02T08:14:56ZЛінгвістичні основи навчання аудіювання учнів початкової школиО. С. МихайловаД. С. Ткачова2018-04-01T21:16:25Z2018-04-01T21:21:49Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26887Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/268872018-04-01T21:16:25ZХарактеристика компонентів змісту лексичної компетентності учнів початкової школиО. С. МихайловаО. О. Юрченко2018-04-01T21:07:45Z2018-04-01T21:14:02Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26886Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/268862018-04-01T21:07:45ZЕфективність використання інтегрованого підходу для розвитку усної взаємодії молодших школярів на уроках англійської мовиН. Б. Попадюк2018-04-01T21:05:53Z2018-04-01T21:08:11Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26885Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/268852018-04-01T21:05:53ZДислексія як часткове порушення читання в учнів на уроках з іноземної мовиА. А. Ніконова2018-04-01T20:53:56Z2018-04-01T20:58:39Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26883Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/268832018-04-01T20:53:56ZРозвиток англомовної монологічної мовленнєвої компетентності дітей дошкільного віку засобами інтерактивних технологійО. С. ГуманковаЮ. В. Нестерчук2018-04-01T20:47:09Z2018-04-01T20:49:44Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26882Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/268822018-04-01T20:47:09ZФормування культури поведінки молодших школярів засобами гуманітарних дисциплінО. О. Назаренко2018-04-01T20:17:06Z2018-04-01T20:23:13Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26881Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/268812018-04-01T20:17:06ZСутність інформаційно-цифрової компетентності учнів початкових класівО. П. МазкоА. С. Хоцінська2018-04-01T20:01:56Z2018-04-01T20:07:32Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26878Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/268782018-04-01T20:01:56ZІнтенсивні методи навчання іноземної мови у формуванні англомовної компетентності студентівТ. С. Кучер2018-04-01T19:41:04Z2018-04-01T19:47:10Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26874Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/268742018-04-01T19:41:04ZРеалізація міжпредметних зв’язків у навчанні англійської мови дітей дошкільного вікуО. С. ГуманковаХ. В. Кваша2018-04-01T19:40:41Z2018-04-01T19:40:41Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26873Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/268732018-04-01T19:40:41ZОсобливості комп’ютерно-опосередкованої взаємодії в початковій школіО. П. МазкоТ. В. Іванцова2018-04-01T19:13:05Z2018-04-01T19:13:05Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26872Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/268722018-04-01T19:13:05ZФормування навичок іншомовного діалогічного мовлення засобами проблемних ситуаційВ. П. Гайдей2018-03-28T17:48:02Z2018-04-01T21:57:09Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26852Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/268522018-03-28T17:48:02ZІндивідуaлізaція прoцесу нaвчaння при нaвчaнні інoземнoї мoви: пoнятійнa хaрaктеристикaТ. В. Сідлецькa