Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T08:30:23ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2016-12-19T13:10:26Z2016-12-19T13:10:26Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22781Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/227812016-12-19T13:10:26ZОсобливості когнітивних репрезентацій ВІЛ/СНІДу в свідомості підлітків з різним ставленням до загрози ураження вілЛ. П. Бутузова2015-04-15T12:34:58Z2015-04-15T12:34:58Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17030Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/170302015-04-15T12:34:58ZРозвиток саморегуляції в юнацькому віціН. І. Сидоренко2015-04-14T08:26:39Z2015-04-14T08:26:39Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16910Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/169102015-04-14T08:26:39ZОсновні тенденції дослідження проблеми воліІ. В. Березовська2013-11-07T08:13:19Z2015-08-15T04:56:59Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10080Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/100802013-11-07T08:13:19ZСтильові особливості саморегуляції поведінки майбутніх вчителівВраховуючи актуальність проблеми, її
недостатню розробку, у своєму дослідженні ми поставили за мету вивчити
стильові особливості саморегуляції поведінки студентів-педагогів та з’ясувати
місце регульторно-особистісних властивостей у стильовій організації свідомої
саморегуляції довільної активності.Н. І. Сидоренко2012-09-12T13:29:16Z2015-08-15T01:50:28Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7620Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/76202012-09-12T13:29:16ZРОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИВ умовах реформування суспільства, його економіки, системи вищої освіти актуальними стають питання активності, самостійності особистості майбутніх спеціалістів, які опинилися у такій ситуації, що, навчаючись у старих умовах, працюватимуть у нових. Тому саме їх власна активність, ініціативність, наполегливість будуть запорукою їхнього успіху в професійній кар’єрі. Наше дослідження торкається проблеми розвитку пізнавальної активності студентів – майбутніх психологів як представників однієї із самих динамічних та багатогранних професій. Його мета – визначення ефективних психолого-педагогічних умов та засобів розвитку пізнавальної активності студентів-психологів, оскільки рівень її розвитку великою мірою визначає якість підготовки майбутнього спеціаліста. О. Л. Мачушник2012-09-05T12:36:23Z2015-08-15T01:50:56Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7625Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/76252012-09-05T12:36:23ZСтавлення студентів до обраного фаху як чинник їх пізнавальної активностіПеребудова українського суспільства висуває певні вимоги перед фахівцями з усіх спеціальностей: виявляти свою активність, самостійність, творчість у процесі професійної діяльності, аби бути на передніх позиціях у своїй галузі, відповідати вимогам ринку праці. Тому особливу увагу слід приділити розвиткові активності особистості у процесі професійної підготовкиО. Л. Мачушник2009-11-30T08:06:03Z2015-08-14T20:41:12Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3573Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35732009-11-30T08:06:03ZОсобливості ставлення студентства до проблем ВІЛ/СНІДуЛ. П. Бутузова2009-11-28T17:46:50Z2015-08-14T20:40:42Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3566Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35662009-11-28T17:46:50ZМотиваційні передумови гетеросексуальних стосунків підлітків як чинник ситуативного ставлення до небезпеки ураження ВІЛВ статье рассматриваются мотивационные аспекты гетеросексуальных отношений подростков в контексте безопасного поведения (в отношении инфицирования ВИЧ). Представлены результаты исследования особенностей ситуативно-мотивационного восприятия опасности поражения ВИЧ половым путем в подростковом возрасте.Л. П. Бутузова