Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-28T21:57:58ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2015-04-15T10:56:03Z2015-04-15T10:56:03Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17023Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/170232015-04-15T10:56:03ZПсихологічні особливості особистості студентів з різними рівнями вольової сфериІ. В. Березовська2015-04-15T10:54:51Z2015-04-15T10:54:51Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17021Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/170212015-04-15T10:54:51ZРівень научуваності студентів як фактор ефективності професійної підготовкиЛ. М. КорольС. М. Максимець2015-04-14T08:21:07Z2015-04-14T08:21:07Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16908Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/169082015-04-14T08:21:07ZОсобливості вольових проявів майбутніх педагогівІ. В. БерезовськаН. І. Сидоренко2015-04-10T08:59:08Z2015-04-10T08:59:08Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16880Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/168802015-04-10T08:59:08ZПізнавальна активність особистості як проблема педагогічної психологіїВ статті проаналізовані погляди науковців на природу пізнавальної активності та її особливостіО. Л. Мачушник2013-11-07T08:36:32Z2015-08-15T04:57:17Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10086Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/100862013-11-07T08:36:32ZПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА САМОСВІДОМІСТЬ ОСОБИСТОСТІ
ЯК ПРЕДМЕТ НАУКОВО-ПРАКТИЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬУ статті досліджуються проблеми професійно-педагогічної самосвідомості як предмета науково-практичних дослідженьО. О. Стахова2012-09-05T13:06:35Z2015-08-15T01:50:02Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7613Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/76132012-09-05T13:06:35ZОсобистісні відмінності майбутніх педагогів з різним рівнем розвитку саморегуляції поведінкиОсобистісний розвиток майбутніх педагогів на етапі підготовки до майбутньої професійної діяльності є одним із важливих завдань вдосконалення роботи сучасного вищого навчального закладуН. І. Сидоренко2011-12-12T08:16:01Z2015-08-14T23:20:34Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5488Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/54882011-12-12T08:16:01ZОптимізація педагогічної взаємодії засобами транзактного аналізуВ результаті дослідження була розроблена поетапна структура програми оптимізації педагогічної взаємодії. У нашому дослідженні здійснена спроба впровадження елементів ціннісної підтримки у навчально-виховний процес соціально-психологічного факультету Житомирського державного університету імені Івана Франка. В основі програми – окремі елементи транзактного аналізу (поняття контракту як системи явних вербалізованих і неявних очікувань та використання поглажувань з метою заохочення бажаної діяльності клієнтів в процесі психотерапії), а також теоретичні ідеї та практичні наробки О.Л. Музики (програма ціннісної підтримки розвитку здібностей та обдарованості “Три кроки”).В. В. ГорбуноваІ. А. Степанюк2009-11-28T17:43:10Z2015-08-14T20:40:39Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3564Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35642009-11-28T17:43:10ZЦіннісні орієнтації майбутніх психологів у контексті професійної освітиО. Л. Мачушник2009-10-22T12:04:12Z2015-08-14T19:47:25Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3032Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30322009-10-22T12:04:12ZПсихологічні особливості педагогічної взаємодії вчителя та учнів молодшого шкільного вікуУ статті аналізуються психологічні особливості педагогічної взаємодії вчителя та учнів молодшого шкільного віку: домінуючий тип ставлення до школярів, рівень ціннісного внеску педагога в операційну, емоційну і мотиваційну сфери діяльності учнівського колективу, стиль педагогічного керівництва, особливості ставлення до діалогічного навчання у початковій школі.С. М. Дмитрієва