Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-28T17:11:10ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2016-09-08T12:27:41Z2016-09-08T12:27:41Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21908Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/219082016-09-08T12:27:41ZПсихологічні особливості референтності дорослих та ровесників в юнацькому віціЛ. П. БутузоваМ. В. Пустовойт2015-12-25T12:45:23Z2015-12-25T12:45:23Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19724Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/197242015-12-25T12:45:23ZПсихолого-педагогічні особливості професійної діяльності вчителя початкових класівВ статье раскрываются психолого-педагогические особенности профессиональной деятельности учителя начальных классов. Так, результаты проведенного нами анализа научной литературы показали, что специфическими чертами, отличающими деятельность педагога начального звена школьного образования от деятельности учителя-предметника средней или старшей школы, есть, во-первых, преподавание им разнопрофильных дисциплин математического, гуманитарного, естествоведческого, художественно-эстетического циклов, во- вторых, референтность его роли для младших школьников и, в-третьих, тесное взаимодействие учителя 1-4-х классов с родителями детей, прежде всего первоклассников во время их адаптации к школьной жизни.О. О. Стахова2015-04-15T10:55:01Z2015-04-15T10:55:02Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17022Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/170222015-04-15T10:55:01ZПсихолого-педагогічні стилі виховання дітей у сім’їС. М. МаксимецьТ. Хронюк2015-04-15T07:12:07Z2015-04-15T07:12:07Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17017Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/170172015-04-15T07:12:07ZПсихологічні засади розвитку моральних форм поведінки дітей дошкільного вікуС. М. МаксимецьТ. В. Колобюк2015-04-15T07:11:16Z2015-04-15T07:11:16Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17016Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/170162015-04-15T07:11:16ZРозвиток моральних почуттів у дітей старшого дошкільного вікуС. М. МаксимецьО. Карпієнко2015-04-15T07:11:11Z2015-04-15T07:11:11Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17015Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/170152015-04-15T07:11:11ZОсобливості розвитку уяви старшого дошкільникаС. М. МаксимецьН. Ященко2015-04-15T07:10:59Z2015-04-15T07:10:59Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17011Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/170112015-04-15T07:10:59ZМоральна свідомість дошкільника: психологічний аспект
С. М. МаксимецьА. В. Мілківська2015-04-15T07:09:00Z2015-08-26T22:47:25Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17006Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/170062015-04-15T07:09:00ZПсихологічні аспекти формування уяви дошкільникаС. М. МаксимецьО. М. КліновськаК. В. Прокопчук2015-04-14T15:04:19Z2015-04-14T15:04:19Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16969Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/169692015-04-14T15:04:19ZОсобливості тривожності дітей дошкільного вікуС. М. МаксимецьС. В. Кваша2015-04-14T15:03:42Z2015-04-14T15:03:42Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16967Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/169672015-04-14T15:03:42ZОсобливості страхів дітей дошкільного вікуС. М. МаксимецьА. Волощук2015-04-10T11:33:27Z2015-04-10T11:33:27Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16891Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/168912015-04-10T11:33:27ZЧинники формування особистості дошкільникаН. М. ДубравськаЛ. Йосипчук2015-04-10T11:33:05Z2015-04-10T11:33:05Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16888Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/168882015-04-10T11:33:05ZРозвиток пізнавально-творчих здібностей у дошкільному віціН. М. ДубравськаВ. Драгальчук2015-03-03T12:32:38Z2015-03-03T12:32:38Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16051Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/160512015-03-03T12:32:38ZПізнавальна активність у контексті психологічного знанняСтатья посвящена рассмотрению вопроса познавательной активности, истории его исследования учеными, места и связи с другими категориями психологической наукиО. Л. Мачушник2015-03-03T12:29:26Z2015-03-03T12:29:26Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16046Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/160462015-03-03T12:29:26ZОсобистісна зрілість майбутнього вчителя початкових класів як показник рівня розвитку його професійної самосвідомостіСтаття присвячена вивченню взаємозв’язку особистісної зрілості майбутнього педагога початкової ланки шкільної освіти та його професійної Я-підструктури. На основі проведеного експериментального дослідження встановлено, що особистісна зрілість студентів-майбутніх учителів 1 – 4-х класів виступає психологічним механізмом розвитку їх професійної самосвідомості.О. О. Стахова2014-11-10T08:48:01Z2016-03-07T01:02:40Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13815Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/138152014-11-10T08:48:01ZПсихологічні особливості творчих здібностей
старшокласників
У статті аналізуються психологічні особливості загальних творчих здібностей старшокласників: чутливість до проблем; здібність висувати і обгрунтовувати значну кількість різних ідей; використання різних стратегій розвязання проблеми; властивість розробляти, удосконалювати ідею-образ; оригінальність, нестандартність мислення; здібність до розвитку образів та ідей, творча мотивація; незалежність мислення, стиль самодостатньої поведінки. Розкриваються основні шляхи становлення творчої особистості у період ранньої юності.С. М. Дмитрієва2014-11-10T08:39:53Z2015-08-15T09:58:57Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13798Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/137982014-11-10T08:39:53ZТворчі здібності особистості як умова її конкурентоздатностіПро творчі здібності особистості як умова її конкурентоздатностіС. М. ДмитрієваІ. М. Левчук2014-11-10T08:33:35Z2015-08-15T09:58:34Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13794Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/137942014-11-10T08:33:35ZЧинники міжособистісної взаємодії у групах ровесниківПро чинники міжособистісної взаємодії у групах ровесниківС. М. ДмитрієваЮ. М. Євдокимова2014-11-10T08:33:25Z2015-08-15T09:58:31Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13793Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/137932014-11-10T08:33:25ZРозвиток мислення учнівської молоді як умова підвищення її конкурентоздатностіС. М. ДмитрієваТ. Богатирчук2014-11-08T19:22:28Z2015-08-15T09:58:06Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13788Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/137882014-11-08T19:22:28ZІнтерес до професії як чинник пізнавальної активності майбутніх психологівМетою дослідження був пошук чинників розвитку пізнавальної активності майбутніх психологів. У дослідженні емпірично вивчалися аспекти зв‘язку інтересу до професії та рівня розвитку пізнавальної активності.
В результаті проведеного дослідження виявлено зв‘язок між інтересом до професії та пізнавальною активністю студентів, показником якої є, зокрема, рівень їх успішності. Досліджено, що впевнені у правильному виборі професійного шляху студенти в цілому більш відповідально ставляться до навчання та опановування професійними навичками, є більш активними та самостійними у пошуку необхідної для навчання інформації.О. Л. Мачушник2014-11-05T21:38:25Z2015-08-15T09:45:59Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13665Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/136652014-11-05T21:38:25ZПедагогічна спрямованість як психологічний механізм розвитку професійної самосвідомості майбутнього вчителя початкових класівУ статті розкриваються дві групи психологічних механізмів розвитку професійної самосвідомості майбутнього вчителя початкових класів – особистісні та професійні. Проведено експериментальне вивчення впливу педагогічної спрямованості на становлення професійної Я-підструктури педагога початкової ланки шкільної освіти, яке дозволяє вибудувати профілі відповідності основних складових педагогічної спрямованості (ціннісних орієнтацій, мотивів вибору професії) студентів рівням розвитку їх професійної самосвідомості.О. О. Стахова2014-11-04T13:32:16Z2015-08-15T09:40:35Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13604Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/136042014-11-04T13:32:16ZСистемокомплекс професійно важливих якостей психологів, необхідний для роботи в початковій школі
Про системокомплекс професійно важливих якостей психологів, необхідний для роботи в початковій школі
Л. П. Бутузова2014-11-04T13:10:58Z2015-08-15T09:40:23Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13603Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/136032014-11-04T13:10:58ZПотребова сфера підлітків захоплених Інтернет-діяльністюПро потребову сфера підлітків захоплених Інтернет-діяльністюЛ. П. БутузоваМ. В. Голубенко2014-11-03T22:19:47Z2015-08-15T09:38:11Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13570Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/135702014-11-03T22:19:47ZПсихологічні чинники впливу ЗМІ на формування особистості сучасної молодіРозглядається вплив засобів масової інформації (ЗМІ) на психіку та особистість сучасної молоді. Визначаються види ЗМІ, яким надається перевага. Вивчається проблема Інтернет-залежності молоді, аналізуються особливості психічних станів та розвитку окремих рис особистості залежних та звичайних користувачів мережі Інтернет. Окреслюються шляхи попередження та профілактики негативного впливу ЗМІ на молодь.Л. М. КорольС. М. Максимець2014-11-03T21:29:36Z2015-08-15T09:36:29Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13554Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/135542014-11-03T21:29:36ZВідповідальність як риса особистості конкурентноспроможного на ринку освітніх послуг фахівцяУ статті на теоретичному і емпіричному рівнях вивчені особливості становлення відповідальності у майбутніх педагогів як чинника їх конкурентоспроможності в професійній діяльності.Н. М. ДубравськаІ. В. Фриз2014-11-03T21:19:53Z2016-03-07T01:02:37Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13553Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/135532014-11-03T21:19:53ZПсихологічні особливості творчих здібностей старшокласниківУ статті аналізуються психологічні особливості загальних творчих здібностей старшокласників: чутливість до проблеми; здібність висувати і обґрунтовувати значну кількість різних ідей; використання різних стратегій розв‘язання проблеми; властивість розробляти, удосконалювати ідею-образ; оригінальність, нестандартність мислення; здібність до розвитку образів та ідей, творча мотивація; незалежність мислення, стиль самодостатньої поведінки. Розкриваються основні шляхи становлення творчої особистості у період ранньої юності.С. М. Дмитрієва2014-11-03T21:01:51Z2015-08-15T09:36:14Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13552Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/135522014-11-03T21:01:51ZОсобистісний профіль усвідомлюваної саморегуляції поведінки майбутніх педагогівУ статті описані особистісні кореляти усвідомленої саморегуляції поведінки студентів-педагогів. Охарактеризовано особистісні особливості прояву саморегуляції поведінки на різних етапах професійного навчання у вузі.Л. П. БутузоваН. І. Сидоренко