Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T09:32:06ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2020-10-23T09:09:28Z2020-10-23T09:09:28Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31681Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/316812020-10-23T09:09:28ZЗавдання для самостійної роботи студентів із курсу “Загальна психологія”: Навчально-методичний посібник для студентів напряму підготовки 6.010106 “Соціальна педагогіка”Запропонований навчально-методичний посібник орієнтований на ознайомлення та поглиблення набутих знань із загальної психології.
Призначений для студентів денної та заочної форми навчання напряму підготовки 6.010106 «Соціальна педагогіка».О. О. Стахова2019-04-03T12:27:20Z2019-04-03T12:31:36Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28851Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/288512019-04-03T12:27:20ZДослідження співвідношення особистісних відмінностей майбутніх педагогів з різним рівнем розвитку саморегуляції довільної активностіВ статті розглядаються особистісні відмінності студентів вузу з різним рівнем сформованості само регулятивних процесів в поведінці.Н. І. Сидоренко2019-04-02T14:00:50Z2019-04-02T14:00:50Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28794Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/287942019-04-02T14:00:50ZВплив реклами на формування особистості юнацтваВ статті подані результати дослідження впливу реклами на формування особистості юнака, у ході якого з’ясовано рівень тривожності, агресивності, фрустрації особистості, ступінь залежності юнака від групових стандартів та рівень ригідності кожного, що й відображає на скільки юнак може піддаватися впливу рекламних образів.С. М. Максимець2019-03-22T13:27:50Z2019-03-22T13:27:50Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28602Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/286022019-03-22T13:27:50ZЖиттєстійкість особистості у площині її психологічної безпекиУ статті обґрунтовується важливість аналізу феномену психологічної безпеки особистості та її особистісно-регулятивної бази з позиції інтегративного підходу суб’єктно-ситуаційної екологічної перспективи. Психологічна безпека особистості розглядається як багатовимірна та інтегративна субстанція, що проявляється як процес, стан та властивість особистості на різних рівнях її соціально-екологічної перспективи. Впорядковано детермінанти психологічної безпеки особистості на п’яти екосоціальних рівнях: національному, соціальної спільноти, організаційно-інституціональному, міжособистісному та індивідуально-особистісному. Здійснено аналіз одновимірних та багатовимірних моделей психологічної безпеки особистості, що презентує їх змістовні та динамічні характеристики. Представлено трикомпонентну модель психологічної безпеки особистості у інтеграції її емоційних, когнітивних та поведінкових паттернів. При цьому ключовим системоутворюючим ресурсом особистості в екологічній перспективі психологічної безпеки виступає життєстійкість особистості. Визначено життєстійкість як систему переконань особистості, що сприяє розвитку готовності суб'єкта зацікавлено брати участь в ситуаціях підвищеної для нього складності, контролювати їх, керувати ними, вміти сприймати навіть негативні події як досвід і успішно справлятися з ними. Життєздатність людини як цілісної системи взаємодії зі світом визначається володінням нею життєстійкими переконаннями (залученість, контроль, ризик), практикою способу життя (підтримка фізичного та психічного здоров'я), використанням життєстійкого копінгу для подолання стресових і важких життєвих ситуацій.Л. П. Бутузова2016-10-24T16:43:01Z2016-10-24T16:43:01Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22252Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/222522016-10-24T16:43:01ZПсихологічні тенденції особистісних ставлень студентів до проблем ВІЛ/СНІДуВ статті уточнено поняття особистісної загрози до ураження ВІЛ. Наведено результати дослідження психологічних особливостей ставлень студентів до небезпеки ураження ВІЛ та до людей, які живуть з ВІЛ/СНІДом. Визначено тенденції у сприйнятті проблем ВІЛ/СНІДу сучасними студентами.Л. П. Бутузова2016-10-24T16:42:33Z2016-10-24T16:42:33Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22249Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/222492016-10-24T16:42:33ZПсихологічні детермінанти виникнення та прояви комп'ютерної залежності в юнацькому віціЛ. П. Бутузова2016-10-24T16:41:55Z2016-10-24T16:41:55Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22246Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/222462016-10-24T16:41:55ZТрансформація ціннісних установок студентів в процесі первинної професіоналізаціїВ статті розглядаються проблеми становлення ціннісних установок особистості студента в культурному середовищі вищого навчального закладу. Розкривається сутність ціннісно-смислової сфери, ціннісніх установок та умови становлення когнітивних, поведінкових та афективних установок майбутніх фахівців.Л. П. Бутузова2016-09-12T09:26:51Z2016-09-12T09:26:51Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21913Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/219132016-09-12T09:26:51ZРозвиток вольових якостей як умова формування конкурентоспроможної особистостіІ. В. Фриз2016-06-22T14:49:54Z2016-06-22T14:49:54Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21464Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/214642016-06-22T14:49:54ZФормування професійних інтересів у підлітківМ. С. ЮрчукС. М. Максимець2016-06-22T14:49:48Z2016-06-22T14:49:48Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21463Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/214632016-06-22T14:49:48ZЕмпaтiя в структурi цiннiснo-смислoвoї сфeри oсoбистoстiА. І. ШиманськаС. М. Максимець2016-06-22T14:48:23Z2016-06-22T14:48:23Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21462Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/214622016-06-22T14:48:23ZМотиви учіння та їх формування у підлітковому віціК. П. ЦимбалюкС. М. Дмитрієва2016-06-22T14:48:08Z2016-06-22T14:48:08Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21461Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/214612016-06-22T14:48:08ZПроблема самотності в підлітковому віціВ. В. УсковО. О. Стахова2016-06-22T14:47:16Z2016-06-22T14:47:16Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21460Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/214602016-06-22T14:47:16ZЗакоханість в юнацькому віціА. ТуровськаО. Л. Мачушник2016-06-22T14:44:29Z2016-06-22T14:44:29Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21459Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/214592016-06-22T14:44:29ZМотиви навчання підлітківТ. Ю. СушкоС. М. Максимець2016-06-22T11:03:59Z2016-06-22T11:03:59Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21455Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/214552016-06-22T11:03:59ZПсихологічні причини шкільної неуспішності та шляхи її подоланняЄ. СтарушкоС. М. Максимець2016-06-22T11:03:38Z2016-06-22T11:03:38Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21454Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/214542016-06-22T11:03:38ZМотивація учіння та її формування в період ранньої юностіД. С. СобченкоО. О. Стахова2016-05-24T14:52:27Z2016-05-24T14:52:27Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21086Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/210862016-05-24T14:52:27ZОсобливості почуття любові в ранньому юнацькому віціД. СидорчукО. Л. Мачушник2016-05-24T14:52:03Z2016-05-24T14:52:03Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21085Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/210852016-05-24T14:52:03ZПрофесійне самовизначення в ранній юностіО. В. СалійЛ. П. Бутузова2016-05-24T14:51:44Z2016-05-24T14:51:44Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21084Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/210842016-05-24T14:51:44ZОсобливості міжособистісних взаємин та формування класного колективу учнів-підлітківЛ. В. РуденкоЛ. М. Король2016-05-24T13:07:47Z2016-05-24T13:10:27Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21083Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/210832016-05-24T13:07:47ZРеферентність дорослих та ровесників для сучасних старшокласниківМ. В. ПустовойтЛ. П. Бутузова2016-05-24T12:06:53Z2016-05-24T12:06:53Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21075Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/210752016-05-24T12:06:53ZПрояв міжособистісніх стосунків в підлітковому віціО. ПримакІ. В. Фриз2016-05-24T11:51:46Z2016-05-24T11:53:18Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21073Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/210732016-05-24T11:51:46ZДо проблеми застосування інтерактивних методів навчання у початковій школіН. ПетрунякН. М. Дубравська2016-05-24T11:44:14Z2016-05-24T11:47:05Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21070Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/210702016-05-24T11:44:14ZЦіннісні паттерни емпатійності сучасних юнаківТ. ПетровськаЛ. П. Бутузова2016-05-24T11:43:41Z2016-05-24T11:53:23Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21069Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/210692016-05-24T11:43:41ZОсобливості розумового розвитку і розумового виховання дитини у дошкільному віціО. ПаламарчукН. М. Дубравська2016-05-24T11:43:16Z2016-05-24T11:43:16Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21066Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/210662016-05-24T11:43:16ZПсихологічні особливості професійного самовизначення старшокласниківС. С. ОрелЛ. П. Бутузова2016-05-24T11:42:53Z2016-05-24T11:42:53Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21065Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/210652016-05-24T11:42:53ZПсихологічні особливості організації ігрової діяльності дітей дошкільного вікуВ. ОберемськаН. М. Дубравська2016-05-24T10:14:16Z2016-05-24T10:14:16Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21064Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/210642016-05-24T10:14:16ZПсихологічні детермінанти тривожності в підлітковому віціА. Ю. НоваківськаО. О. Стахова2016-05-24T10:13:40Z2016-05-24T10:13:40Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21051Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/210512016-05-24T10:13:40ZОсобистісний портрет підлітків, захоплених інтернет-діяльністюІ. П. МосійчукЛ. П. Бутузова2016-04-20T15:05:17Z2016-04-20T15:05:17Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20794Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/207942016-04-20T15:05:17ZРозвиток вольової сфери у підлітковому віціБ. МіньковичІ. В. Фриз2016-04-20T15:03:49Z2016-04-20T15:03:49Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20792Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/207922016-04-20T15:03:49ZДослідження комп’ютерної залежності у підлітківА. МатюхІ. В. Фриз2016-04-20T15:02:44Z2016-04-20T15:02:44Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20790Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/207902016-04-20T15:02:44ZРозвиток творчих здібностей у старшому шкільному віці та шляхи їх формуванняВ. О. МатвійчукС. М. Дмитрієва2016-04-20T13:26:18Z2016-04-20T13:31:04Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20789Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/207892016-04-20T13:26:18ZПсихологічні особливості самотності підлітківА. В. МалівськаС. М. Максимець2016-04-20T13:25:58Z2016-04-20T13:25:58Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20787Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/207872016-04-20T13:25:58ZІнтереси та ідеали у підлітковому віціА. М. МагалецькийС. М. Дмитрієва2016-04-20T13:25:12Z2016-04-20T13:25:12Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20786Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/207862016-04-20T13:25:12ZВплив сім’ї на розвиток особистості підліткаО. ЛапчикІ. В. Фриз2016-04-20T13:03:26Z2016-04-20T13:07:46Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20785Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/207852016-04-20T13:03:26ZВікові особливості уваги підлітків та їх врахування в навчально-виховному процесіК. В. КостюченкоС. М. Дмитрієва2016-04-20T13:03:00Z2016-04-20T13:03:00Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20784Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/207842016-04-20T13:03:00ZПрофесійні інтереси старшокласників та особливості профорієнтаційної роботи з нимиЮ. О. КозинС. М. Дмитрієва2016-04-20T13:02:11Z2016-04-20T13:02:11Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20782Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/207822016-04-20T13:02:11ZВплив сім’ї на формування та прояви емпатії юнаківГ. В. ІшковаС. М. Максимець2016-04-20T13:01:46Z2016-04-20T13:01:46Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20779Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/207792016-04-20T13:01:46ZПсихолого-педагогічні аспекти профілактики мовленнєвих порушень у дітей дошкільного вікуК. ДанилюкН. М. Дубравська2016-04-20T13:01:14Z2016-04-20T13:01:14Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20778Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/207782016-04-20T13:01:14ZПсихологічні детермінанти агресивності в підлітковому віціН. І. ГуменюкО. О. Стахова2016-04-20T13:00:37Z2016-04-20T13:00:37Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20777Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/207772016-04-20T13:00:37ZПроблема самотності в підлітковому віціА. ГуловськаС. М. Максимець2016-03-31T10:09:19Z2016-03-31T10:09:19Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20677Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/206772016-03-31T10:09:19ZДо проблеми подолання страхів у дитячому віціО. ГригорчукН. М. Дубравська2016-03-31T09:58:34Z2016-03-31T09:59:58Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20676Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/206762016-03-31T09:58:34ZВікові особливості міжособистісних стосунків у старшому шкільному віці та шляхи їх оптимізаціїТ. М. ГордійчукС. М. Дмитрієва2016-03-31T09:52:21Z2016-03-31T09:52:21Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20675Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/206752016-03-31T09:52:21ZЗв’язок захоплення підлітками інтернетом та задоволеності їх базових потребМ. В. ГолубенкоЛ. П. Бутузова2016-03-31T09:52:10Z2016-03-31T09:52:10Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20674Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/206742016-03-31T09:52:10ZПсихологічна специфіка прояву творчого потенціалу старшокласниківТ. А. БудникЛ. П. Бутузова2016-03-31T09:51:51Z2016-03-31T09:51:51Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20673Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/206732016-03-31T09:51:51ZВплив комп’ютерних ігор на психічне здоров’я учнівської молодіЯ. С. БондарчукЛ. М. Король2016-03-31T09:51:30Z2016-03-31T09:51:30Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20672Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/206722016-03-31T09:51:30ZДослідження уявлень студентів про майбутню професіюТ. БондарІ. В. Фриз2016-03-31T08:52:51Z2016-03-31T08:52:51Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20660Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/206602016-03-31T08:52:51ZДо проблеми врахування типів темпераменту у навчально-виховній роботі з дітьми дошкільного вікуН. М. Дубравська2016-02-23T10:08:27Z2016-02-23T10:08:27Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20338Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/203382016-02-23T10:08:27ZДослідження уявлень студентів про майбутню професіюТ. БондарІ. В. Фриз2016-02-23T09:45:59Z2016-02-23T09:45:59Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20335Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/203352016-02-23T09:45:59ZНаслідувальна діяльність як механізм формування особистості в дитячому віціГ. БокшаН. М. Дубравська2016-01-21T10:18:10Z2016-01-21T10:18:10Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19993Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/199932016-01-21T10:18:10ZОсобливості інтернет-залежності в ранньому юнацькому віціЮ. А. БлизнюкО. О. Стахова2016-01-21T10:18:03Z2016-01-21T10:18:03Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19992Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/199922016-01-21T10:18:03ZВплив психологічного клімату на формування особистості в юнацькому віціА. БарабановаІ. В. Фриз2015-12-22T14:15:30Z2015-12-22T14:15:30Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19645Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/196452015-12-22T14:15:30ZРозвиток самооцінки та рівня домагань старшокласників як умова підвищення їх конкурентоздатностіС. М. ДмитрієваТ. С. Гуменюк2015-12-22T14:13:05Z2015-12-22T14:13:05Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19644Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/196442015-12-22T14:13:05ZДіагностика детермінант агресивності молодших школярів як умова підвищення компетентності спеціалістаС. М. ДмитрієваО. Б. Карпович2015-12-22T14:12:29Z2015-12-22T14:12:30Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19643Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/196432015-12-22T14:12:29ZДіагностика та корекція конфліктної взаємодії у підлітковому віці як умова підвищення професійної компетентності фахівцяС. М. ДмитрієваВ. С. Горбалюк-Трохименко2015-12-22T14:11:51Z2015-12-22T14:11:51Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19642Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/196422015-12-22T14:11:51ZДіагностика та корекція готовності дитини до навчання у школі як умова підвищення конкурентоздатності шкільного психологаС. М. ДмитрієваО. Дмитрієнко2015-12-22T14:09:17Z2015-12-22T14:09:17Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19640Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/196402015-12-22T14:09:17ZДіагностика особливостей емоційно – вольової сфери молодших школярів як умова підвищення професійної компетентності дитячого психологаС. М. ДмитрієваТ. М. Гуменюк2015-12-22T13:42:56Z2015-12-22T13:42:56Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19633Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/196332015-12-22T13:42:56ZМіжособистісна взаємодія у групах підлітків та шляхи її оптимізаціїС. М. ДмитрієваЛ. В. Андрушко2015-04-14T08:27:43Z2015-04-14T08:27:43Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16917Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/169172015-04-14T08:27:43ZПсихофізіологічні особливості темпераменту молодших школярівВивчення психофізіологічних особливостей темпераменту дітей молодшого шкільного віку дає змогу краще пізнати учня як ззовні, так і внутрішньо, передбачити його подальші дії, знайти до кожного індивідуальний підхід. Створення сприятливих умов для повноцінного спілкування з дитиною багато в чому визначає особливості розвитку її самосвідомості, ставлення до оточуючих, а також характер самопочуття серед людей.
Мета даного дослідження полягає у вивченні психофізіологічних особливостей темпераменту, які типологічно зумовлюють індивідуальний стиль учбової діяльності молодших школярів.
Н. М. ДубравськаН. В. Петруняк2015-04-14T08:27:38Z2015-04-14T08:27:38Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16916Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/169162015-04-14T08:27:38ZДо проблеми формування творчої особистості молодшого школяраСуспільство без високого рівня освіти не має майбутнього. Тому, у ХХІ століттї загальна середня освіта України має зазнати ряд радикальних змін. Це зумовлено необхідністю виховання творчої особистості, яка повинна мати гнучке продуктивне мислення, розвинену активну уяву для вирішення найскладніших завдань, які висуває життя [4].
Створення умов для формування творчої особистості громадянина, реалізації та самореалізації його природних здібностей і можливостей в освітньому процесі – є одним із стратегічних завдань, визначених у Державній національній програмі «Освіта (Україна ХХІ ст.)».
Головною метою освіти, визначеною Національною доктриною розвитку освіти, є створення умов для розвитку і самореалізації кожної особистості як громадянина України, формування поколінь, здатних навчатися впродовж життя, створювати і розвивати цінності громадянського суспільства.
Таким чином, у суспільстві відбуваються бурхливі зміни, які змушують реагувати на них адекватно і, отже, активізувати творчий потенціал людини. Відповідно з цим необхідні вибір і розробка правильних засобів формування творчої особистості, тому що колишні ідеї вже не відповідають освітнім вимогам нового тисячоліття. Саме це зумовило вибір теми нашої наукової статті.
Мета дослідження полягає у вивченні особливостей формування творчої особистості молодшого школяра в умовах загальноосвітньої школи.
Н. М. ДубравськаВ. В. Оберемська2015-04-14T08:27:33Z2015-04-14T08:27:33Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16915Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/169152015-04-14T08:27:33ZВплив ком’ютерних технологій та мережі інтернет на формування особистості сучасної дитини. Сьогодні комп'ютери стали повсякденністю, так що сучасній дитині можна лише позаздрити: їй не потрібно перебудовуватися. Вона вже зростає в середовищі, де комп'ютер така ж звична і буденна річ, як електричне
освітлення, автомобілі, телевізори або стільникові телефони. Для батьків, педагогів комп'ютер може стати головним болем, адже він не такий безпечний, як видається на перший погляд.
Деякі батьки категорично відкидають «комп’ютерну» форму проводження вільного часу дитини, деякі не забороняють сидіти за комп’ютером, але постійно відчувають внутрішню тривогу: дитина допізна сидить за монітором, мало спілкується з однолітками, рідко буває на вулиці.
Тому, купуючи комп’ютер — корисний, незамінний, чудовий, необхідний дитині інструмент, слід пам’ятати про відповідальність за встановлення правильної взаємодії дитини і машини.
Мета дослідження полягає у вивченні впливу позитивних і негативних наслідків користування комп’ютером та доступу до мережі інтернет на фізичне і психічне здоров’я, на формування особистості і моральних якостей дітей молодшого віку.
Н. М. ДубравськаО. І. Паламарчук2015-04-14T08:27:27Z2015-04-14T08:27:27Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16914Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/169142015-04-14T08:27:27ZРозвиток уяви і фантазії дітей дошкільного та молодшого шкільного віку
Для творчого розвитку особистості особливу увагу потрібно звернути на розвиток дитячої уяви і фантазії. Поняття «уява» та «фантазія» часто використовуються синонімічно. Однак існує думка, що за ними криється різна психологічна реальність. Розрізнити їхні функції дуже важко, подібно до того, як «у річці важко відділити холодну течію від загального потоку її вод» (Я. Е. Ґолосовкер). Є різні чинники, що впливають на розвиток уяви та фантазії. Кожен вчений висуває свою думку, щодо того, які саме чинники впливають на їх розвиток. Саме це зумовило вибір теми нашої наукової статті.
Мета дослідження полягає у вивченні чииників розвитку Н. М. ДубравськаО. О. Григорчук2015-04-14T08:27:18Z2015-04-14T08:27:18Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16913Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/169132015-04-14T08:27:18ZІнтерактивні технології навчання у розвитку творчих здібностей учнів початкової школи
Актуальність дослідження. Модернізація навчально-виховного процесу на сучасному етапі сприяє формуванню та розвитку творчої особистості, спроможної повноцінно реалізуватись в житті. Одним із кроків підвищення ефективності уроків є впровадження разом із традиційними методами навчання інтерактивних технологій.
Життя доводить, що в складних умовах, які постійно змінюються, найкраще орієнтується, приймає рішення, працює людина творча, гнучка, креативна, здатна до генерування і використання нового (нових ідей, задумів, нових підходів та рішень). Це людина, яка володіє певним переліком якостей, а саме: рішучістю, вмінням не зупинятися на досягнутому, сміливістю мислення, вмінням бачити за межі того, що бачать сучасники і бачили попередники.
На сучасному етапі модернізація навчально-виховного процесу покликана сприяти формуванню та розвитку творчої особистості, яка спроможна повноцінно реалізуватися в житті. Для цього їй потрібні певні навички: думати, розуміти сутність речей, аналізувати, осмислювати ідеї, шукати потрібну інформацію, тлумачити її, застосовувати за певних умов.
Мета статті полянає у вивченні особливостей використання інтерактивних технологій навчання у розвитку творчих здібностей учнів початкової школи.
Н. М. ДубравськаК. В. Данилюк2015-04-14T08:27:12Z2015-04-14T08:27:12Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16912Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/169122015-04-14T08:27:12ZПсихологічні механізми впливу батьків на особистість дитиниН. М. Дубравська