Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-28T13:13:55ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2020-10-23T09:08:33Z2020-10-23T09:08:33Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31680Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/316802020-10-23T09:08:33ZЗавдання для самостійної роботи студентів із курсу “Mетодологія та методи психологічних досліджень” (методичні рекомендації для студентів напряму підготовки 6.020302 “Історія”)Запропонований навчально-методичний посібник орієнтований на ознайомлення студентської молоді та поглиблення набутих нею знань про основні методи психологічного дослідження, підготовку майбутніх фахівців до ефективної організації, проведення й інтерпретації результатів дослідницької роботи в педагогічній діяльності.О. О. Стахова2020-10-23T09:07:18Z2020-10-23T09:07:18Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31677Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/316772020-10-23T09:07:18ZОсобистість: практичні засади вивчення. Том 2. Навчально-методичний посібникС. М. ДмитрієваС. М. МаксимецьН. М. ДубравськаІ. В. ФризН. І. СидоренкоО. О. СтаховаО. Л. МачушникЛ. П. Бутузова2019-06-06T12:42:37Z2019-06-06T12:42:37Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29479Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/294792019-06-06T12:42:37ZТестування як форма контролю в курсі «Прикладні методики»: Навчально-методичний посібникУ посібнику вміщено тестові завдання до курсу «Прикладні методики». Вони сприяють більш глибокому і осмисленому засвоєнню програмного матеріалу та спрямовані на розвиток навичок вільного оперування психологічними знаннями. Завдання дають можливість самостійно контролювати та підвищувати наявний рівень підготовки з даного курсу.
Для викладачів, аспірантів, вчителів та студентів – майбутніх психологів та педагогів, а також для усіх, хто цікавиться психологією.О. Л. Мачушник2019-04-16T10:46:15Z2019-04-16T10:48:13Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29196Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/291962019-04-16T10:46:15ZЕмоційний інтелект як чинник соціально-психологічної адаптації фахівців туристичної індустріїВ статті аналізуються підходи до трактування феномену емоційного інтелекту особистості, представлено результати дослідження характеру взаємозв’язку між рівнем емоційного інтелекту особистості та її соціально-психологічною адаптацією.Л. П. БутузоваЮ. В. Міськова2019-04-04T08:57:56Z2019-04-04T08:57:56Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28896Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/288962019-04-04T08:57:56ZПсихологія злочинної групи та її лідераУ статті розглянуто основні психологічні характеристики та види різних злочинних груп, проаналізовано їхню структуру і механізм функціонування, висвітлено можливі ролі кожного учасника злочинної групи, охарактеризовано роль лідера у діяльності злочинних груп. Для попередження насильства та можливої організації серед підлітків та старшокласників різноманітних груп, які носять злочинний характер, представлено якісний та кількісний аналіз результатів емпіричного дослідження виявлення схильності учнів до неадекватної поведінки, а саме: схильність до подолання норм і правил, до адиктивної поведінки, до саморуйнівної поведінки, до агресії та насильства, до делінквентної поведінки, рівень вольового контролю емоційних реакцій.С. М. ДмитрієваІ. І. Самусь2019-04-04T08:57:31Z2019-04-04T08:57:31Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28895Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/288952019-04-04T08:57:31ZГендерний аспект професійного самовизначення в раннй юностіС. М. ДмитрієваЮ. С. Бодашевська2019-04-04T08:15:19Z2019-04-04T08:17:26Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28893Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/288932019-04-04T08:15:19ZПсихологічні особливості мислення майбутніх фахівців з фінансів, економіки та менеджменту туристичної індустріїС. М. ДмитрієваО. В. Кирилюк2019-04-04T08:14:51Z2019-04-04T08:14:51Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28891Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/288912019-04-04T08:14:51ZДолання кризи середнього віку за допомогою арт-терапії як чинник особистісного зростанняС. М. ДмитрієваЗ. П. Косарєва2019-04-04T08:14:16Z2019-04-04T08:14:16Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28890Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/288902019-04-04T08:14:16ZВікові особливості пам’яті старшокласників та шляхи її розвиткуС. М. ДмитрієваЛ. М. Бондаренко2019-04-04T07:45:46Z2019-04-04T07:48:07Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28889Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/288892019-04-04T07:45:46ZПсихологічні особливості міжособистісної взаємодії зимівників у полярних експедиціяхС. М. ДмитрієваЛ. М. Бахмутова2019-04-03T12:26:50Z2019-04-03T12:26:50Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28850Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/288502019-04-03T12:26:50ZПроблема стильових особливостей саморегуляції довільноі активності майбутніх вчителівВ статті розглянуто стильові особливості саморегуляціі поведінки студентів-педагогів.Н. І. Сидоренко2019-04-03T12:12:30Z2019-04-03T12:15:27Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28849Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/288492019-04-03T12:12:30ZОпосередкованість саморегуляції довільної активності майбутніх вчителів локалізацією контролюН. І. Сидоренко2019-04-03T08:40:58Z2019-04-03T08:40:58Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28829Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/288292019-04-03T08:40:58ZСоціальна активність як чинник конкурентоспроможності особистостіІ. В. ФризМ. С. Дубовик2019-04-03T08:37:23Z2019-04-03T08:37:23Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28827Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/288272019-04-03T08:37:23ZПсихологічні детермінанти розвитку вольових якостей в юнацькому віціВ статті розглянуто особливості прояву вольової сфери в юнацькому віці. Аналізуються детермінанти, що визначають розвиток вольових якостей особистості. Розглянуто внутрішні та зовнішні чинники, які впливають на формування волі в структурі особистості. Виділено типи особистості за проявом вольових якостей (самодостатньо-впевнений, цілеспрямовано-наполегливий, саморегулятивний, ініціативно-імпульсивний, рішуче-сміливий, пасивно-слабовільний), та розглянуто детермінанти розвитку вольових якостей.І. В. ФризН. І. Сидоренко2019-03-25T20:11:01Z2019-03-25T20:11:01Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28629Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/286292019-03-25T20:11:01ZПсихологічні особливості розвитку мовлення у дошкільників –логопатівА. М. ЗакревськаЛ. П. Бутузова2019-03-22T13:26:43Z2019-03-22T13:26:43Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28601Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/286012019-03-22T13:26:43ZПсихологічні особливості самооцінки та рівня домагань старшокласниківУ статті представлено якісний та кількісний аналіз результатів емпіричного дослідження психологічних особливостей самооцінки та рівня домагань у період ранньої юності та їх змістовна інтерпретація. Предста-влено вікову специфіку динамічних особливостей проявів самооцінки та рівня домагань старшокласників. Ана-лізуються особливості співвідношення самооцінки та рівня домагань юнаків та дівчат, продемонстровано тенденції взаємозв’язків та відмінностей прояву самооцінки та рівня домагань старшокласників на нижній (10-ий клас) та верхній (11-ий клас) межах віку.С. М. ДмитрієваЛ. П. Бутузова2017-02-21T13:27:43Z2017-02-21T13:27:43Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23949Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/239492017-02-21T13:27:43ZПізнавальна активність як важлива складова професійної підготовки психологівСтаття присвячена розглядові пізнавальної активності як одного із важливих понять у психолого-педагогічній науці. Проаналізовано підходи різних дослідників до визначення понять «пізнавальна активність» та «активність» як родового по відношенню до нього. Розглянуто запропоновані вченими різноманітних наукових напрямків підходи до визначення типів, видів пізнавальної активності, їх критеріїв та показників. У ході дослідження пізнавальної активності студентів-психологів уточнена структура пізнавальної активності, її компоненти та рівні.О. Л. Мачушник2017-02-21T13:26:49Z2017-02-21T13:26:49Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23947Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/239472017-02-21T13:26:49ZЦіннісні орієнтації як психологічний механізм розвитку професійної самосвідомості майбутнього вчителя початкових класівСтаттю присвячено проблемі професійного становлення майбутніх педагогів початкової ланки шкільної освіти, основою якого є розвиток їх професійної самосвідомості. У межах публікації висвітлено залежність функціонування професійно-педагогічної Я-підструктури студентської молоді від низки психологічних феноменів (особистісних і професійних) як механізмів розвитку даного утворення, зокрема ціннісних орієнтацій майбутніх фахівців. Розкрито концептуальні погляди вітчизняних дослідників про вплив життєво-професійних орієнтирів юнаків на розвиток їх професійного “Я”. Виявлено особливості ієрархічної структури ціннісних орієнтацій студентів-майбутніх учителів початкових класів, визначено її динаміку. Емпірично досліджено взаємозв’язок змістовних складових ціннісної сфери майбутніх педагогів із рівнями розвитку їх професійної самосвідомості. Доведено домінування в студентів із високим рівнем професійно-педагогічної Я-підструктури професійних ціннісних орієнтацій, що вказують на професійно-педагогічну спрямованість їх особистості; переважання в юнаків із середнім рівнем досліджуваного феномена двох груп цінностей – професійних і статусних, що свідчить про бажання майбутніх представників педагогічної спільноти не лише оволодіти професією, але й завдяки самоствердженню в професійному середовищі зробити гарну кар’єру та зайняти достойне місце в суспільстві; превалювання в досліджуваних із низьким рівнем професійно-педагогічної самосвідомості матеріальних ціннісних орієнтацій, пов’язаних із високим заробітком, матеріальним достатком і створенням в першу чергу побутового комфорту.Л. В. ДолинськаО. О. Стахова