Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T07:36:57ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2014-11-04T22:20:06Z2015-08-15T09:42:02Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13624Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/136242014-11-04T22:20:06ZМоделі планових беззбиткових обсягів виробництваПропонується метод побудови моделі точок беззбитковості.А. Й. Щехорський2012-01-12T20:57:28Z2015-08-14T23:30:54Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5705Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/57052012-01-12T20:57:28ZПрофільна школа як умова рівного доступу до якісної освітиА. Л. Федорчук (Жуковська)anna.fedorchuk@mail.ru2011-12-26T08:07:31Z2015-08-14T23:25:52Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5631Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/56312011-12-26T08:07:31ZПроблема соціалізації особистості в колективіС. О. Карплюк2011-12-26T08:04:42Z2015-08-14T23:26:01Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5632Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/56322011-12-26T08:04:42ZФормування сприятливого соціально-психологічного клімату в студентській академічній групі педагогічного ВНЗС. О. Карплюк2011-12-26T08:04:12Z2015-08-14T23:26:07Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5633Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/56332011-12-26T08:04:12ZПорівняльна характеристика поглядів А.С.Макаренка та В.О.Сухомлинського на виховання особистості в колективіС. О. Карплюк2011-12-22T09:26:33Z2015-08-14T23:23:20Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5576Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/55762011-12-22T09:26:33ZАналіз базових понять дослідження проблеми формування професійної компетентності майбутнього вчителя інформатикиЯ. Б. Сікора2008-12-08T13:54:00Z2015-08-14T14:38:57Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1052Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10522008-12-08T13:54:00ZПроцедурний підхід до проектування кредитно-модульної системиОписано розроблений автором алгоритм проектування кредитно-модульної системи організації навчального процесу на рівні вищого закладу освіти. Запропоновано п’ять основних етапів процедури проектування такої системи: ректорат, факультет, кафедра, викладач, куратор спеціальності. Визначено групи заходів та дій, аналогічних для більшості запропонованих етапів проектування кредитно-модульної системи.О. М. СпірінOleg.Spirin@gmail.com2008-12-08T13:44:14Z2015-08-14T15:14:29Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1309Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13092008-12-08T13:44:14ZДидактичні засади організації навчального процесу за кредитними технологіямиДидактичні засади організації навчального процесу за кредитними технологіями.О. М. СпірінOleg.Spirin@gmail.com2008-12-08T12:20:35Z2015-08-14T15:15:38Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1317Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13172008-12-08T12:20:35ZКомп'ютерні тести з інформатики в системі дистанційного навчанняУ статті з'ясовано поняття комп'ютерного тесту, наведено різні підходи до конструювання тестових завдань та узагальнено основні вимоги до створення тестів з інформатики в системі дистанційного навчання. Визначено можливості комп'ютерного тестового контрою як одного із ефективних засобів діагностування знань студентів з інформатики в умовах дистанційного навчання.О. Л. Зарицька2008-12-08T11:39:52Z2015-08-14T15:51:09Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1470Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14702008-12-08T11:39:52ZКомп'ютерні технології навчання як запорука якісної освіти у світлі сучасних новітніх інформаційних досягненьСтаттю присвячено шляхам покращення ефективності процесу навчання завдяки впровадженню сучасних технічних засобів. Розглянуто актуальність та необхідність застосування комп’ютерних технологій як вимоги сьогодення. Проаналізовано основні критерії комп’ютерної грамотності майбутніх учителів. Визначено основні переваги використання комп’ютерних технологій у процесі навчання.А. Л. Федорчук (Жуковська)anna.fedorchuk@mail.ru2008-11-04T11:33:50Z2015-08-14T14:25:51Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/939Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9392008-11-04T11:33:50ZОсновні характеристики декларативної моделі кредитно-модульної технології навчання вчителя інформатикиОхарактеризовано ключові елементи декларативної моделі кредитно-модульної технології навчання вчителя інформатики: цілей, завдань, ресурсного забезпечення, відтворюваності, упровадження.
О. М. СпірінOleg.Spirin@gmail.com2008-10-16T06:45:19Z2015-08-14T14:16:18Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/841Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8412008-10-16T06:45:19ZФреймова модель кредитно-модульної системиУ статті описано розроблену автором фреймову модель кредитно-модульної системи. На основі аналізу елементів моделі розкрито особливості кредитно-модульної системи організації навчального процесу як специфічної педагогічної технології. Уточнено місце, роль кредитно-модульної системи та її взаємозв’язок з іншими технологіями системи освіти.О. М. СпірінOleg.Spirin@gmail.com2008-10-15T18:25:30Z2015-08-14T14:18:09Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/856Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8562008-10-15T18:25:30ZОсновні методики формування творчих здібностейУ статті здійснено психолого-педагогічний аналіз понять "творчість" та "творчі здібності", розглянуто основні методи формування творчих здібностей та специфіку їх застосування при вивченні інформатики.
О. М. Кривонос2008-06-17T09:30:36Z2016-03-07T00:53:42Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/182008-06-17T09:30:36ZКонспект лекцій з інформатики. Частина 1О. М. Шимон