Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T06:21:36ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2019-06-13T13:15:30Z2019-06-13T13:15:30Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29495Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/294952019-06-13T13:15:30ZПедагогічна обдарованість як основа розвитку професійної майстерності вчителяО. Є. Антонова2016-03-03T10:30:55Z2016-03-03T10:30:55Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20495Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/204952016-03-03T10:30:55ZОрганізація навчально-виховного процесу в Острозькій академії (ХVІ – початок ХVІІ століття)В. В. Павленко2016-02-29T09:02:33Z2016-02-29T09:02:33Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20463Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/204632016-02-29T09:02:33ZРоль музики у формуванні духовності особистостіО. М. Власенко2016-02-24T12:36:52Z2016-02-24T12:36:52Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20400Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/204002016-02-24T12:36:52ZТеологічна і просвітницька діяльність у духовних семінаріяхВ. В. Павленко2016-02-24T11:41:49Z2016-02-24T11:48:30Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20393Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/203932016-02-24T11:41:49ZРепетиторська, викладацька та наукова діяльність приватних вчених-педагогів на ВолиніВ. В. Павленко2014-10-25T19:34:16Z2015-08-15T09:19:03Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13342Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/133422014-10-25T19:34:16ZДеякі аспекти побудови моделі системи професійно-педагогічної підготовки студентів університетів у контексті вимог єдиного освітнього просторуН. Г. Сидорчук2014-10-25T19:33:53Z2015-08-15T09:18:56Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13341Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/133412014-10-25T19:33:53ZПрофесійна підготовка майбутніх вчителів до роботи у різних виховних системах загальноосвітніх закладівВ. А. Ковальчук2014-10-25T19:33:44Z2016-03-07T01:02:36Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13340Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/133402014-10-25T19:33:44ZПроблема розробки та впровадження моделей інноваційних технологій підготовки майбутнього вчителяВ. М. Єремеєва2014-10-25T19:33:25Z2015-08-15T09:18:41Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13339Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/133392014-10-25T19:33:25ZКонцептуальні моделі педагогічної освіти: наукові пошуки та здобуткиО. А. Дубасенюк2014-10-25T19:33:13Z2015-08-15T09:18:33Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13338Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/133382014-10-25T19:33:13ZМоделі ступеневої педагогічної освіти західноєвропейських країн, США та України: порівняльний аналізС. С. Вітвицька2014-10-25T19:32:50Z2015-08-15T09:18:26Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13337Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/133372014-10-25T19:32:50ZМодель педагогічної обдарованості: сутність та структураО. Є. Антонова2014-10-19T11:20:07Z2015-08-15T09:02:25Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13154Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/131542014-10-19T11:20:07ZОсвітньо-культурні процеси на Волині (поч. ХХ ст. –
30-ті рр. ХХ ст)М. В. Левківський2014-10-08T05:56:13Z2015-08-15T08:37:01Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12963Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/129632014-10-08T05:56:13ZОсвітньо-виховна система Коростишівської учительської семінарії кінця ХІХ – початку ХХ століттяВ. А. Ковальчук2012-12-17T11:49:57Z2016-03-07T01:01:49Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8829Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/88292012-12-17T11:49:57ZТехнології формування у старших підлітків культури міжособистісних взаєминУ статті окреслено напрямки педагогічної діяльності з розвитку в старших підлітків навичок етичної взаємодії. Представлено форми виховної роботи, запровадження яких засвідчило позитивну динаміку розвитку в школярів культури міжособистісних взаємин: факультативний курс „Культура взаємин”, етично-дискусійна студія, курс ділових ігор;
розкрито методику їх проведення.Н. М. Мирончук2012-12-17T11:48:45Z2015-08-15T02:56:49Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8826Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/88262012-12-17T11:48:45ZПозаурочна діяльність старших підлітків: аналіз стану організації та шляхи оптимізаціїОцінка реального стану організації позаурочної
діяльності старших підлітків та вивчення рівнів сформованості у них культури міжособистісних взаємин дозволили визначити цілі, завдання, підібрати зміст, форми, методи роботи в напрямку підвищення і зміцнення культури їхніх взаємин, які ми схарактеризуємо у наступних роботах.Н. М. Мирончук2012-12-06T14:05:21Z2016-03-07T01:01:48Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8651Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/86512012-12-06T14:05:21ZБотаніки-іноземці та їх роль у викладанні природничих
дисциплін та наукової діяльності в Кременецькому ліцеїУ статті зроблено спробу визначення чинників наукової, природничої та педагогічної діяльності вчених-іноземців у Кременецькому ліцеї. Виявлено організаторські, подвижницькі засади діяльності Т. Чацького та культурницькі
особливості вкладу у розвиток парків Західної Волині Д.Макклера. Окреслено деякі аспекти вкладу іноземних педагогів у культуру Волинського краю.В. В. Павленко2012-12-06T13:32:26Z2015-08-15T02:41:42Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8639Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/86392012-12-06T13:32:26ZМакаренко і культура поведінки молодших школярівУ статті зроблено спробу проаналізувати психолого-педагогічні умови формування культури поведінки дітей молодшого шкільного віку. Сформувати дитячі уявлення самосвідомості у напрямі позитивної перспективи на майбутнє.В. В. ПавленкоА. М. Андрійчук2012-12-05T12:51:22Z2015-08-15T02:37:27Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8575Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/85752012-12-05T12:51:22ZПроблема підготовки педагогічних кадрів на Волині у 20-ті – 30 роки XX ст.У статті проаналізовано проблему підготовки педагогічних кадрів на Волині у 20-ті – 30 роки XX ст. Обґрунтовано тенденції, виділено етапи розвитку вищої педагогічної освіти у регіоні: становлення, стагнації, реорганізації та стабілізації. Показано роль Житомирського державного
педагогічного інституту імені Івана Франка як освітнього, наукового та культурного центру на Волині. Простежено динаміку процесу підготовки учительських кадрів, яка сприяла підвищенню рівня освіченості дітей та молоді у досліджуваному регіоні.О. А. Дубасенюк2012-12-05T12:50:33Z2015-08-15T02:37:13Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8573Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/85732012-12-05T12:50:33ZПсихолого-педагогічні чинники ціннісно орієнтованої підготовки
майбутніх учителівУ статті аналізуються педагогічні умови та чинники ціннісно
орієнтованої професійної підготовки майбутніх педагогів.О. А. Дубасенюк2012-11-26T11:30:03Z2015-08-15T02:28:47Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8440Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/84402012-11-26T11:30:03ZАкмеологічна концепція професійного становлення майбутнього педагогаУ статті розглядаються акме-синергетичні основи творчого розвитку майбутніх вчителів, які синтезують в собі дослідницькі стратегії і сучасні наукові підходи: системно-інтеграційний, цілісний, діяльнісний, особистісно орієнтований.О. А. Дубасенюк2012-11-19T11:20:54Z2015-08-15T02:17:43Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8275Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/82752012-11-19T11:20:54ZОбдарована молодь України: оцінка сучасного стану та поширення перспективного досвіду роботи з обдарованою молоддю в регіонах УкраїниКнига містить оглядову інформацію про філософсько-наукові основи феномену обдарованості, засади державної підтримки обдарованих, оцінку сучасного стану та досвід роботи з обдарованими молодими людьми окремих середніх і вищих навчальних закладів, благодійних фондів, громадських об’єднань та молодіжних засобів масової інформації. Наводяться результати соціологічного дослідження серед обдарованої молоді та її наставників.
Видання буде корисне в якості практичного посібника для державних ор5
ганів, установ освіти, громадських організацій та всіх, хто цікавиться питання5
ми обдарованої молоді в Україні.О. Є. АнтоноваС. О. ТерепищийР. А. Науменко2012-09-06T18:33:53Z2015-08-15T01:47:56Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7581Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/75812012-09-06T18:33:53ZСутність і технології розвитку педагогічної обдарованості майбутніх
учителівО. Є. Антонова2012-08-19T13:19:52Z2015-08-15T01:47:42Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7580Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/75802012-08-19T13:19:52ZПсихолого-педагогічні умови реалізації методики навчання
педагогічно обдарованих студентів у процесі вивчення
дисциплін педагогічного циклуО. Є. Антонова2012-08-19T13:19:12Z2015-08-15T01:47:50Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7579Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/75792012-08-19T13:19:12ZПсихолого-педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя
іноземної мови до творчої самореалізації у професійній
діяльностіО. Є. АнтоноваЯна Михайльчук2012-06-13T06:47:53Z2016-03-07T01:01:39Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7575Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/75752012-06-13T06:47:53ZПедагогическая креативность как ведущий компонент структуры
педагогической одарённостиВ статье на основе анализа наиболее известных моделей одарённости предлагается разработанная
автором модель педагогической одарённости, одним из главных компонентов которой выделяется
педагогическая креативность.О. Є. Антонова2012-06-12T06:49:25Z2015-08-15T01:47:07Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7570Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/75702012-06-12T06:49:25ZОбдарованість: сутність, структура, технології розвиткуО. Є. Антонова2012-06-12T06:46:41Z2016-03-07T01:01:39Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7572Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/75722012-06-12T06:46:41ZОсобливості професійної підготовки педагогічно обдарованих
студентів у контексті ідей А.С. МакаренкаУ статті проаналізовано підходи А.С. Макаренка та інших видатних педагогів до проблеми підготовки
педагогічно обдарованого майбутнього вчителя, визначено сутність педагогічного таланту та
обдарованості вчителя як окремого виду професійної обдарованості. Запропоновано шляхи удосконалення
процесу професійної підготовки педагогічно обдарованого майбутнього вчителя
О. Є. Антонова2012-06-12T06:46:21Z2015-08-15T01:47:14Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7571Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/75712012-06-12T06:46:21ZОсобливості навчання обдарованих студентів у ВНЗ (аналіз досвіду
педагогічних університетів України)У статті проаналізовано особливості прояву обдарованості у студентському віці, а також на
основі узагальнення досвіду навчання обдарованих студентів у педагогічних університетах України
визначено основні шляхи удосконалення відповідної роботи
О. Є. Антонова2012-06-12T06:45:33Z2015-08-15T01:47:00Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7569Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/75692012-06-12T06:45:33ZТеоретико-методологічні засади навчання обдарованих
студентів у педагогічних університетахАвтореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук за
спеціальністю 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогікиО. Є. Антонова2012-06-12T06:45:12Z2015-08-15T01:46:57Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7568Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/75682012-06-12T06:45:12ZОбдарованість: сутність, структура, перспективи розвиткуО. Є. Антонова2012-06-12T06:44:50Z2015-08-15T01:46:51Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7566Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/75662012-06-12T06:44:50ZКонцептуальні засади дослідження проблеми навчання педагогічно
обдарованих студентівО. Є. Антонова2012-06-12T06:44:24Z2015-08-15T01:46:46Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7565Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/75652012-06-12T06:44:24ZАкмеологический подход в определении сущности педагогической
одаренностиО. Є. Антонова2012-06-12T06:43:51Z2016-03-07T01:01:36Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7195Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/71952012-06-12T06:43:51ZПрофесійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвиткуУ монографії представлено сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку педагогічної освіти. На основі системного, діяльнісного, особистісно-орієнтованого, культурологічного, компетентнісного підходів, полікультурної парадигми розкриваються особливості педагогічної діяльності; педагогічна освіта розглядається як процес професійного та соціального становлення особистості майбутнього педагога в умовах прискоренної глобальної інтеграції у світове співтовариство.
Монографія адресована науковцям, студентам, магістрантам аспірантам, докторантам, викладачам вищих навчальних педагогічних закладів.
О. А. ДубасенюкО. Є. АнтоноваС. С. ВітвицькаН. Г. СидорчукО. М. СпірінOleg.Spirin@gmail.comН. В. Якса