Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-28T09:14:20ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2019-05-22T06:07:38Z2019-05-22T06:07:38Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29427Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/294272019-05-22T06:07:38ZПроблемність як сутнісна характеристика професійного мислення вчителяАналізується роль педагогічного мислення у професійній діяльності учасників навчально-виховного процесу, що дозволяє дійти висновку про проблемність, яка виступає системотвірною одиницею аналізу педагогічного мислення та найбільшою мірою характеризує зміст професійного мислення вчителя. Подано умови виявлення проблемності у процесі вирішення педагогічної проблемної ситуації.О. А. Дубасенюк2016-03-03T13:35:46Z2016-03-07T01:03:42Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20502Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/205022016-03-03T13:35:46ZЕтнокультурний компонент освітньо-виховних систем Полісся2016-02-29T09:02:50Z2016-02-29T09:02:50Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20465Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/204652016-02-29T09:02:50ZПроблема етнокультурної ідентичності ПоліссяО. М. Власенко2016-02-29T09:02:03Z2016-03-07T01:03:42Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20462Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/204622016-02-29T09:02:03ZЕтнокультурний компонент освітньо-виховних систем ПоліссяО. С. Березюк2014-11-07T23:11:06Z2015-08-15T09:57:29Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13785Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/137852014-11-07T23:11:06ZВища педагогічна освіта України: історія, сьогодення, перспективи розвитку. Житомирська область: Енциклопедія2014-10-26T20:05:02Z2015-08-15T09:20:56Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13366Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/133662014-10-26T20:05:02ZІнноваційні засади модернізації вітчизняної вищої освіти у контексті євроінтеграційних процесівН. Г. Сидорчук2014-10-26T20:04:52Z2015-08-15T09:20:51Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13365Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/133652014-10-26T20:04:52ZМетодика формування професійної спрямованості навчання предметів математично - природничого циклу в медичному коледжіВ. А. Копетчук2014-10-26T20:04:39Z2015-08-15T09:20:45Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13364Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/133642014-10-26T20:04:39ZРозробка та впровадження педагогічної технології підготовки майбутніх учителів до індивідуалізації навчання учнівВ. М. Єремеєва2014-10-26T20:04:26Z2015-08-15T09:20:38Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13363Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/133632014-10-26T20:04:26ZІнноваційні освітні технології та методики в системі професійно-педагогічної підготовкиО. А. Дубасенюк2014-10-26T20:04:14Z2015-08-15T09:20:32Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13362Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/133622014-10-26T20:04:14ZУправління процесом формування моральних цінностей у майбутніх учителів засобами моделювання педагогічних ситуаційО. М. Власенко2014-10-25T21:53:14Z2015-08-15T09:20:18Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13359Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/133592014-10-25T21:53:14ZТехнологія педагогічної підготовки магістрів в умовах ступеневої освітиС. С. Вітвицька2014-10-25T21:29:21Z2015-08-15T09:20:07Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13356Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/133562014-10-25T21:29:21ZМетодика поетапного управління процесом моделювання педагогічних ситуаційО. С. Березюк2014-10-25T21:23:30Z2015-08-15T09:20:01Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13353Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/133532014-10-25T21:23:30ZМетодика навчання педагогічно обдарованих студентів у процесі вивчення дисциплін педагогічного циклуО. Є. Антонова2014-10-19T11:19:54Z2015-08-15T09:02:19Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13153Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/131532014-10-19T11:19:54ZУкраїнська ментальність в Європейському виміріМ. В. Левківський2012-12-17T11:51:51Z2015-08-15T02:57:12Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8831Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/88312012-12-17T11:51:51ZДіяльність педагогів-іноземців на Волині (ХІХ – початок ХХ ст.)У посібнику представлена програма спецкурсу та відповідне
навчально-методичне забезпечення для самостійної роботи студентів вищих педагогічних навчальних закладів.В. В. Павленко2012-12-17T11:50:28Z2016-03-07T01:01:49Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8830Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/88302012-12-17T11:50:28ZТехнологія формування культури міжособистісних взаємин школярів у позаурочній виховній діяльностіУ статті подано модель формування культури міжособистісних взаємин старших підлітків у позаурочній діяльності, структурними компонентами якої визначено мету,
завдання, принципи, зміст, види діяльності, форми, методи та результати роботи; представлено програму факультативного курсу „Культура взаємин”; викладено результати
експериментального дослідження.Н. М. Мирончук2012-12-17T11:49:19Z2015-08-15T02:56:59Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8828Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/88282012-12-17T11:49:19ZСофія Русова про роль школи у національно-громадянському вихованні особистостіУ статті на основі аналізу наукового доробку С. Русової встановлено сутнісні характеристики та принципи діяльності національної школи; з’ясовано мету, завдання, зміст,
форми та методи виховання у ній нової людини; визначено вимоги до особистості педагога національної школи.Н. М. Мирончук2012-12-17T11:46:13Z2015-08-15T02:56:23Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8821Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/88212012-12-17T11:46:13ZМорально-духовний розвиток особистості у системі гуманістичного виховання В. О. СухомлинськогоУ статті на основі аналізу наукового доробку В.Сухомлинського розкрито особливості морально-духовного розвитку особистості школяра, форми, методи та засоби його
здійснення, окреслено вимоги до особистості педагога у спілкуванні з учнями. З’ясовано роль моральної свідомості, емоційно-почуттєвої сфери, вольових зусиль, діяльності, відносин у цьому процесі.Н. М. Мирончук2012-12-05T14:14:42Z2015-08-15T02:38:55Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8594Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/85942012-12-05T14:14:42ZРоль освіти у культурному та професійному зростанні єврейської молоді на Волині: історико-педагогічний аспектВивчення історії становлення освіти євреїв у регіонах України, шляхів її вдосконалення та аналізу прогалин і недоліків надає важливий матеріал для розвитку сучасних єврейських національних шкіл і вищих навчальних закладів, які знову відкриваються і успішно функціонують в сучасній незалежній Україні, підтверджуючи демократичний шлях її розвитку. Історико-педагогічний аналіз процесу становлення та розвитку єврейської освіти на Волині дає можливість творчо переосмислити уроки минулого, зміст сучасних освітніх процесів і на цій основі створити підґрунтя для відродження єврейського та інших національних меншостей, які проживають в Україні.О. А. Дубасенюк2012-12-05T14:14:20Z2015-08-15T02:38:44Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8591Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/85912012-12-05T14:14:20ZРозвиток особистості як суб’єкта праці впродовж життяРозглядається проблема розвитку особистості як суб’єкта праці впродовж життя, доводиться, що розвиток постає евристичним принципом аналізу психолого-педагогічних феноменів, зокрема й проблем особистості професіонала у сучасному інформаційно-технологічному просторі, а також головних аспектів психології професійного розвитку
особистості.О. А. ДубасенюкН. В. Якса2012-12-05T13:15:38Z2015-08-15T02:38:19Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8585Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/85852012-12-05T13:15:38ZПрофесійна підготовка майбутніх педагогів у контексті
інтегративного підходуРозглядаються особливості інтегративного та контекстного підходів до професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів процесу у контексті вивчення комплексу педагогічних дисциплін ("Єдиної педагогічної дисципліни") та їх вплив на ефективність реалізації професійно-педагогічної
підготовки майбутніх учителів відповідно до вимог освітніх
євроінтеграційних процесів.О. А. Дубасенюк2012-12-05T12:49:16Z2015-08-15T02:37:01Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8570Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/85702012-12-05T12:49:16ZОсновні напрями україно-польської наукової співпраці у Житомирському державному університеті імені Івана ФранкаІсторія Житомирського державного університету імені Івана Франка тісно пов’язана з польською культурою і освітою. Упродовж багатьох в університеті здійснюється міжнародна українсько-польська співпраця за різними напрямами. Зокрема, в університеті досліджується проблема професійно-педагогічна підготовка майбутнього вчителя. Цей напрям дослідження здійснюється з урахуванням набутого польськими науковцями
теоретичного і практичного досвіду.О. А. Дубасенюк2012-11-26T12:33:40Z2015-08-15T02:30:34Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8465Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/84652012-11-26T12:33:40ZФормування методологічної культури молодого дослідника у процесі його наукового становлення у сфері педагогікиУ статті йдеться про роль методологічної культури молодого дослідника у процесі його наукового становлення. Виділено відповідні етапи: початковий, наукового та професійного становлення, усвідомленого наукового пошуку, наукової зрілості. Відображено поступове пізнання викладачем об’єктивних закономірностей педагогічних процесів, сутності сучасних методологічних підходів; поглиблене розуміння
світоглядної, гуманістичної функції педагогічного знання; осмислення вимог до особистісних якостей ученого.О. А. Дубасенюк2012-11-26T12:08:48Z2015-08-15T02:30:29Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8464Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/84642012-11-26T12:08:48ZФормування професійної компетентності майбутніх учителів на засадах духовно-моральних цінностейУ статті розкривається актуальність проблеми формування професійної компетентності майбутніх учителів на засадах духовно-моральних цінностей, сучасних наукових підходів (особистісно-діяльнісний, акмеологічний, атропокультурологічний, компетентностний, задачний, суб’єктний) до її вирішення. Виділяються педагогічні
умови та засади професійного та духовно-морального становлення фахівця.О. А. Дубасенюк2012-11-26T11:24:19Z2015-08-15T02:29:13Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8445Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/84452012-11-26T11:24:19ZВоспитательный потенциал студенческой социальной службы в
университетеВ статье расскрывается воспитательный потенциал студенческой социальной службы Житомирского государственного университета (Украина). Анализируются направления деятельности студенческого волонтерского отряда по реализации государственной молодежной программы в сфере
социальной работы. Особое внимание уделено работе Центра гендерного образования университета.О. А. Дубасенюк2012-11-26T06:03:35Z2015-08-15T02:29:22Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8447Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/84472012-11-26T06:03:35ZДіти індиго як обдаровані особистостістатті на основі аналізу сучасної літератури з проблеми обдарованості так званих "дітей-індиго" обговорюються головні аспекти зазначеного феномена (його ґенеза, сучасний стан, розвиток і перспективи) у контексті сучасної парадигми виховання й освіти; виявляються особливості взаємодії батьків і вчителів з цієї категорією дітей.О. А. Дубасенюк2012-11-26T06:03:14Z2015-08-15T02:29:26Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8448Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/84482012-11-26T06:03:14ZДослідження ефективності професійної підготовки студентів заочної форми навчання у процесі вивчення педагогічних дисциплінУ статті проаналізовано ефективність професійної підготовки студентів-заочної форми навчання за напрямом "Початкова освіта" в університеті в процесі вивчення педагогічних дисциплін; виділено рівні їх педагогічної підготовки; визначено напрями та організаційні умови її вдосконалення.О. А. Дубасенюк2012-11-22T13:05:56Z2015-08-15T02:25:26Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8398Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/83982012-11-22T13:05:56ZВикористання контрольно-навчальних тестів у процесі проведення
моніторингу якостей мовлення майбутніх учителів-нефілологівСтратегія розвитку вищої освіти в Україні передбачає підвищення якості
професійних знань студентів як завтрашніх фахівців,
конкурентноспроможних на ринку праці та адаптованих до сучасних умов
світового глобалізованого простору. Цілком закономірно, що випускники
педагогічних університетів з високим рівнем сформованості
мовнокомунікативної професійної компетенції мають значну перевагу.К. Я. Климова2012-11-20T06:38:36Z2015-08-15T02:19:22Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8305Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/83052012-11-20T06:38:36ZЗагальна педагогіка. Робочий зошитПосібник розроблено на основі обґрунтованої автором технології
навчання майбутніх учителів базових знань з педагогіки у процесі
викладання педагогічних дисциплін відповідно до навчальної
програми курсу „Педагогіка”. Кожна тема представлена практичним
блоком, який містить проблемні питання, різнорівневі педагогічні
задачі, тести, практичні завдання, опорні схеми тощо.О. Є. Антонова2012-11-20T06:36:51Z2015-08-15T02:19:29Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8309Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/83092012-11-20T06:36:51Z„Серця, віддані педагогіці (кафедрі педагогіки Житомирського
державного педагогічного університету – 80): історичний нарисІсторичний нарис до 80-річчя кафедри педагогіки Житомирського державного університету імені Івана Франка.О. Є. Антонова2012-11-19T11:11:52Z2016-03-07T01:01:41Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8274Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/82742012-11-19T11:11:52ZЦентр работы с одаренной студенческой молодежью как воспитательное
средство разностороннего развития будущего специалистаВ статье обоснованно необходимость создания общеуниверситетского структурного отдела по
обучению и воспитанию одаренных студентов с целью координации деятельности всех участников учебно-
воспитательного процесса вуза. Проанализирована деятельность научно методического Центра работы с
одаренной студенческой молодежью Житомирского государственного университета имени Ивана Франко
(Украина)О. Є. Антонова2012-11-19T11:11:36Z2015-08-15T02:17:33Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8273Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/82732012-11-19T11:11:36ZТехнологія розвитку педагогічної креативності майбутніх учителів у
процесі вивчення педагогічних дисциплінУ статті представлено результати багаторічної дослідницької роботи, проведеної у житомирському державному університеті імені Івана Франка по розробці технології розвитку педагогічної креативності майбутніх учителів в процесі вивчення педагогічних дисциплін О. Є. Антонова2012-11-19T11:11:20Z2015-08-15T02:17:27Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8272Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/82722012-11-19T11:11:20ZТехнологія підготовки майбутнього вчителя початкової школи до
розвитку інтелектуальної обдарованості учнівУ статті на основі аналізу сучасної психолого-педагогічної та фахової літератури з проблеми
обдарованості обґрунтовано необхідність спеціальної підготовки майбутнього вчителя початкової школи
до навчання інтелектуально обдарованих учнів. Авторами уточнено поняття "інтелектуальна
обдарованість", "готовність вчителя до роботи з інтелектуально обдарованими учнями", презентовано
структуру готовності майбутнього вчителя початкової школи до роботи з інтелектуально обдарованими
учнями. Крім того, пропонується технологія підготовки вчителя до відповідної діяльності, її основні
компоненти, критерії оцінювання готовності студентів до роботи з обдарованими учнями, а також
описано критерії і показники рівнів цієї готовності.О. Є. АнтоноваЮ. М. Клименюк2012-09-04T13:51:17Z2016-03-07T01:01:39Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7589Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/75892012-09-04T13:51:17ZПедагогическая креативность как ведущий компонент структуры
педагогической одарённостиВ статье на основе анализа наиболее известных моделей одарённости предлагается разработанная
автором модель педагогической одарённости, одним из главных компонентов которой выделяется
педагогическая креативность. О. Є. Антонова2011-06-15T06:16:37Z2016-03-07T01:01:20Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5031Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/50312011-06-15T06:16:37ZЦільові орієнтири розвитку особистості у системі освіти: інтегративний підхідО. В. ВознюкО. А. Дубасенюк2011-06-09T06:35:48Z2020-09-08T19:01:56Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4977Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/49772011-06-09T06:35:48ZПрофесійна педагогічна освіта: Інноваційні технології та методикиУ монографії проаналізовано загальні інноваційні тенденції в сфері педагогічної освіти в контексті сучасних методологічних підходів; особливості розробки та впровадження у навчальну діяльність інноваційних технологій у процесі педагогічної освіти майбутніх учителів; сучасні методики підготовки майбутнього фахівця; методики формування в старшокласників громадянських і моральних ціннісних орієнтацій
та розумових здібностей.
Монографію адресовано широкому загалу освітян, науковцям, викладачам, аспірантам, студентам вищих навчальних закладів. О. А. ДубасенюкС. В. ЛісоваМ. М. ОсадчийО. В. ВознюкН. Г. СидорчукН. В. ДупакС. С. ВітвицькаО. А. ЧемерисВ. М. ЄремеєваС. О. КарплюкН. В. ЯксаЮ. О. КостюшкоН. С. Щербаkiser@inbox.ruН. Є. КолесникО. М. ПіддубнаО. Є. АнтоноваЮ. М. КлименюкО. С. БерезюкО. М. ВласенкоО. О. Дем’янчукЮ. М. ЗахарчишинаО. М. КоролюкВ. А. КопетчукЛ. В. КоріннаВ. І. СлінчукО. Л. Башманівський2010-03-10T12:08:47Z2016-03-07T01:01:15Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4073Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/40732010-03-10T12:08:47ZЦільові орієнтири розвитку особистості у системі освіти: інтегративний підхідМонографія є комплексним міждисциплінарним дослідженням, в якому розглядаються наукові основи телеології особистості у системі освіти. Вперше обгрунтовані: універсальний пояснювальний принцип психолого-педагогічних та загальнонаукових феноменів; психолого-педагогічний аспект універсальної парадигми розвитку; авторська концепція розвязання проблемних ситуацій, прийняття рішення; структура людини; інтегративний психолого-педагогічний та філософсько-природничий підхід до цілей та механізмів розвитку особистості у контексті освітньої траєкторії. Репрезентується нова навчальна дисципліна - інтегративне людинознавство.
Для науковців, викладачів, аспірантів, студентві , магістрів вищих педаогічних закладів, педаогічних працівників, усіх, хто цкавиться проблемами освіти та розвитку особистості.О. В. ВознюкО. А. Дубасенюк2009-10-21T11:47:19Z2015-10-05T08:50:59Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2985Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29852009-10-21T11:47:19Z"Букварь" Д. І. Тихомирова – О. М. Тихомирової чеським школамУ статті розглядається аналітична побудова базисного навчання найпростішої лінійної арифметики, російської мови й основ релігії, яка стала підґрунтям для систематичного навчання у чеських школах. Також подано систематизовані таблиці й ігровий матеріал для навчання арифметики і російської мови; практичні задачі на основі реальних історичних фактів; порівняльні зразки тогочасного і церковнослов’янського алфавітів; сучасної і римської нумерації; зразки тогочасних мір часу, довжини, грошей, ваги, паперу і сипучих тіл.С. А. Умінський