Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-28T22:28:11ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2024-02-18T23:21:42Z2024-02-18T23:21:42Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39041Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/390412024-02-18T23:21:42ZГотовність фахівців спеціальності 017 «Фізична культура і спорт» до використання засобів регбі в системі фізкультурно-спортивної реабілітації учасників бойових дій в УкраїніУ статті авторами розглянуто передумови використання регбі в системі фізкультурно-спортивної реабілітації учасників бойових дій на Сході України; визначено, що регбі на візках є сьогодні видом спорту, що входить до складу Паралімпійських ігор; відбуваються систематичні змагання спортсменів дефлімпійців; також охарактеризовано сучасні особливості спортивної діяльності в регбі на візах та адаптивного регбі, доведено, що цей вид рухової активності можна включати в систему ФСР військовослужбовців з дисфункціями. Які виникають внаслідок бойової травми; подано результати дослідження здійсненого протягом 2020 року на базах НУФВСУ та НУОУ імені Івана Черняховського щодо виявлення ступеню теоретичної обізнаності та готовності застосовувати засоби регбі в системі ФСР під час вирішення професійних завдань фахівцями спеціальності 017 «Фізична культура і спорт».О. В. ЮденкоА. А. МартиросянО. В. ПетрачковА. С. Білоус2024-01-07T17:46:13Z2024-01-07T17:46:13Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38651Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/386512024-01-07T17:46:13ZРоль акцентуації характеру в адаптації особистості до екстремальних умов життєдіяльностіО. А. МірошниченкоО. П. Гуцуляк2022-12-24T09:45:21Z2022-12-24T09:45:21Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35701Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/357012022-12-24T09:45:21ZПроблема розвитку креативності у творчій спадщині Тоні БьюзенаВстановлено, що майнд-карти є одним із ефективних
методів навчання, який був запропонований англійським психологом і лектором Т. Бьюзеном. Карти пам’яті були створені для запам’ятовування великої кількості матеріалу, а також для його спрощення, розуміння та для економії під час конспектування. Під час дослідження було визначено, що інтелект-карти є хорошим засобом для вивчення лексики, нового граматичного матеріалу, для перевірки рівня
знань і повторення. Ментальні карти мотивують, полегшують процеси запам’ятовування та сприяють активності учнів на уроці.
Було з’ясовано, що інтелектуальні карти допомагають розвитку
критичного мислення, а це є важливою передумовою розвитку
підлітків. Перевагою методу є його універсальність для всіх школярів незалежно від індивідуальних особливостей пам’яті.В. В. Павленко2021-06-06T16:46:06Z2021-06-06T16:55:50Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32751Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/327512021-06-06T16:46:06ZProfessional skills and competencies of the future police officersThe article examines the level of professional skills and competencies of the future police officers during training according to experimental methodology. The methodology implies using specially developed situational tasks aimed at the formation of professional skills and competencies of future patrol police officers. The police officers of the National Academy of Internal Affairs (Kyiv, Ukraine) who attended the course of the initial professional training participated in the study. An experimental (EG) and control (CG) groups were formed. The research determined the EG officers to have a significantly better level of professional skills in comparison to the CG officers. A high level of professional skills will contribute to the improvement of the efficiency of the activity of future patrol police officers.Valentin BondarenkoIvan OkhrimenkoOlena YevdokimovaNinel SydorchukOlha DzhezhykIryna BoichukNataliia KalashnikMykola KozlovetsVadym SlyusarVita PavlenkoNataliia BirukIgor VerbovskyiIhor Bloshchynskyi2021-06-04T07:25:20Z2021-06-04T07:33:52Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32740Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/327402021-06-04T07:25:20ZНормативно-правове регулювання організації інклюзивної освіти в УкраїніІ. А. Вербовський2021-05-05T21:50:02Z2021-05-05T21:50:02Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32615Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/326152021-05-05T21:50:02ZХудожня освіта учнів у початковій школі ПольщіВ. В. Павленкоpavlenko-vita@meta.ua2021-04-02T19:23:56Z2021-04-02T19:23:56Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32439Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/324392021-04-02T19:23:56ZКонтекстна підготовка майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності: теорія і практика: монографіяУ монографії розкриваються теоретико-методологічні основи та організаційно-методичні засади контекстної підготовки майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності у межах методологічно-цільового, теоретико-контекстуального, концептуально-проєктивного, організаційно-методичного блоків дослідницької роботи, які представляють чотири взаємопов’язані розділи монографії.
Видання адресоване науковцям, докторантам, аспірантам, науково-педагогічним працівникам закладів вищої освіти, майбутнім викладачам вищої школи.Н. М. Мирончук2021-03-25T20:34:29Z2021-03-25T20:34:29Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32398Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/323982021-03-25T20:34:29ZПсихолого - педагогічний супровід обдарованої особистості учняО. Є. Антонова2021-01-29T09:29:33Z2021-01-29T10:44:18Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32232Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/322322021-01-29T09:29:33ZApplication of "dialogue of cultures" approach in the course of intercultural competence development among military students of higher military educational institutionsВ. А. Ковальчукva_kovalchuk@ukr.netН. Л. Нечипорук2021-01-29T09:27:08Z2021-01-29T10:43:24Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32231Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/322312021-01-29T09:27:08ZDevelopment of creativity of an individual: foreign experienceВ. В. Павленко2021-01-29T09:22:27Z2021-01-29T10:41:19Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32228Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/322282021-01-29T09:22:27ZOrganizational and methodological aspects of context self-organization training of future teachers in professional activityН. М. МирончукС. Л. Яценко2021-01-29T09:20:45Z2021-01-29T10:40:41Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32227Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/322272021-01-29T09:20:45ZImplementation of the local history approach in the training of the future teacher of geographyО. Є. АнтоноваР. П. ВласенкоО. М. Борейко2021-01-29T09:18:51Z2021-01-29T10:42:18Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32226Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/322262021-01-29T09:18:51ZOrganizational aspects of involving students of high school in governance of civic society: citizenship education policy briefО. М. Власенко2021-01-05T07:26:33Z2021-01-05T07:26:33Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32037Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/320372021-01-05T07:26:33ZМагістерські та докторські програми підготовки викладачів вищої школи в СШАН. М. Мирончук2021-01-04T18:12:56Z2021-01-04T18:12:56Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32035Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/320352021-01-04T18:12:56ZПідготовка майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності засобами професійно орієнтованих ситуаційН. М. Мирончук2021-01-04T18:12:14Z2021-01-04T18:12:14Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32034Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/320342021-01-04T18:12:14ZВикористання інноваційних технологій навчання у професійній педагогічній підготовціН. М. Мирончук2021-01-04T18:11:36Z2021-01-04T18:11:36Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32033Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/320332021-01-04T18:11:36ZПідготовка вчителя до розвитку креативного потенціалу особистості учняВ. В. Павленкоpavlenko-vita@meta.ua2021-01-03T21:50:40Z2021-01-03T21:50:40Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32026Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/320262021-01-03T21:50:40ZАкредитація освітніх програм PhD: проблеми, помилки, урокиО. Є. Антонова2020-12-21T12:15:24Z2020-12-21T12:22:13Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31957Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/319572020-12-21T12:15:24ZTerminological analysis of the essence of "Media education" conceptО. А. ДубасенюкГ. В. Марченко2020-12-11T22:47:50Z2020-12-11T22:47:50Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31907Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/319072020-12-11T22:47:50ZІнтернет-портал «Популярна астрономія» як засіб стимулювання пізнавальної активності учнівської молодіО. Є. АнтоноваС. А. Постова2020-12-08T21:17:08Z2020-12-08T21:17:08Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31897Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/318972020-12-08T21:17:08ZФормування креативної особистості: виклики часу й нові контексти розвиткуУ статті розглянуто поняття «креативність», його сутність та різні трактування. Визначено педагогічні умови розвитку креативності студентів. Технології, спрямовані на креативний розвиток особистості студентів, являють собою комплекс форм, методів та засобів, який заснований на інтеграції педагогічних і психологічних підходів до розвитку творчого потенціалу особистості, що сприяє професійній підготовці в ЗВО.В. В. Павленкоpavlenko-vita@meta.ua2020-11-25T17:59:11Z2020-11-25T18:06:32Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31809Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/318092020-11-25T17:59:11ZКонцептуальні засади розробки освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії за спеціальністю 011 «Науки про освіту» в Житомирському державному університеті імені Івана ФранкаО. Є. Антонова2020-11-23T21:42:03Z2020-11-23T21:42:03Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31805Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/318052020-11-23T21:42:03ZНавчальна практика (організаційно-методична) в закладах загальної середньої освіти: методичні рекомендації щодо проходження для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освітаУ методичних рекомендаціях висвітлено теоретичні та методичні основи планування, проведення й підведення підсумків навчальної практики (організаційно-методичної) здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти. Розкрито вимоги до змісту практики, представлено перелік звітної документації та програму навчальної практики. Подано критерії оцінювання результатів практики, наведено приклади оформлення матеріалів звіту.
Адресовано студентам та викладачам закладів вищої освіти, керівникам педагогічної практики студентів, учителям закладів загальної середньої освіти.О. Є. АнтоноваН. П. Бірукshcherbakova_n@ukr.netВ. В. Павленко2020-11-20T08:31:35Z2020-11-20T08:35:44Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31788Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/317882020-11-20T08:31:35ZРазвитие креативного потенциала специалистов в высших учебных заведенияхВ статье определены и научно обоснованы педагогические условия успешного использования методик по развитию креативности в образовательном процессе университета. Проанализировано креативность как свойство личности, с наиболее характерными показателями, которые проявляются при преодолении проблем, с учетом особенностей личностного становления студентов в процессе учебной деятельности.В. В. Павленкоpavlenko-vita@meta.ua2020-10-13T19:40:10Z2020-10-13T19:40:10Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31642Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/316422020-10-13T19:40:10ZКреативність особистості як фактор інноваційного розвитку суспільства. Випуск 2У збірнику представлено результати науково-дослідної та пошукової діяльності науковців, аспірантів, студентів.
Для студентів, аспірантів, учителів, викладачів закладів вищої освіти та науково-педагогічних працівників.2020-10-07T12:37:49Z2020-10-07T12:37:49Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31608Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/316082020-10-07T12:37:49ZОрганізація педагогічної просвіти батьків дітей з особливими освітніми потребами в закладах середньої освітиУ розділі здійснено історико-педагогічний аналіз проблеми організації педагогічної просвіти батьків дітей з особливими освітніми потребами. Узагальнено наукові міркування щодо понятійного апарату досліджуваної проблеми. Констатовано, що проблема родинного виховання, взаємодії сім’ї та школи, просвітництва батьків пройшла у своєму розвитку ряд етапів, які подано за ознакою діахронії. Окреслено загальну концепцію побудови програми організації педагогічної просвіти батьків дітей з особливими освітніми потребами в закладах середньої освіти.Н. Г. Сидорчукsydorchukng@ukr.netО. М. Борейкоboreikoaleks@ukr.netА. І. Борейкоboreikoaliona@gmail.com2020-10-07T12:37:19Z2020-10-07T12:37:19Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31607Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/316072020-10-07T12:37:19ZКомпетентнісні засади підготовки викладачів закладів вищої освіти в умовах аспірантуриЗакцентовано увагу на необхідності розбудови нової парадигми професійної підготовки викладачів для закладів вищої освіти в умовах аспірантури на основі використанням компетентнісного підходу. Для розв'язання поставленого завдання визначено загальний контекст викладання в аспірантурі обов’язкової навчальної дисципліни "Професійно-педагогічна компетентність викладача закладу вищої освіти".Н. Г. Сидорчукsydorchukng@ukr.net2020-10-07T12:05:39Z2020-10-07T12:05:39Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31605Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/316052020-10-07T12:05:39ZАкмеологічне зростання дослідницької компетентності викладачів університету у сфері педагогічної освітиУ статті проаналізовано особливості акмеологічного зростання дослідницької компетентності викладачів університету – дослідників Житомирської науково-педагогічної школи. Розглянуто базові поняття актуалізованої проблеми, зокрема дослідницька компетентність як інтегральне утворення, що поєднує особистісні та професійні характеристики педагога, рівень його методологічної культури, володіння знаннями, уміннями і способами дослідницької діяльності з метою пошуку нових знань для вирішення актуальних педагогічних проблем. Дослідницьку компетентність розглянуто у контексті системного, діяльнісного, особистісно орієнтованого, акмеологічного, інтегрованого підходів. Представлено три рівні аналізу: структурний (досліджено наукову діяльність як певну цілісність, систему, елементи якої утворюють гармонійно побудовану структуру), аксіологічний (виділено ціннісні аспекти досліджуваної діяльності, показники творчої спрямованості, цілемотиваційної сфери), праксеологічний (відображено динамічну природу науково-дослідного процесу, його циклічний, спіралеподібний характер). На основі виявлених особливостей акмеологічного зростання дослідницької компетентності викладачів університету у межах наукової школи у сфері педагогічної освіти прогнозовано потребу у підготовці нової генерації науково-педагогічних кадрів, орієнтованих на постійний саморозвиток.Н. Г. Сидорчукsydorchukng@ukr.netО. А. Дубасенюкdubasenyuk@ukr.net2020-10-01T21:06:55Z2020-10-01T21:06:55Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31573Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/315732020-10-01T21:06:55ZThe lack of future officers’ methodical competence in physical training as a pedagogical problemEnglish The level of the cadets’ of higher military educational institutions (HMEI), who are future officers, methodical competence in physical training is investigated in the article. 609 cadets participated in the study. Two groups were formed: EG (n= 38), which included the cadets who were engaged in various sports and CG (n= 65), which included the cadets who were training according to the traditional physical training program. The methodical competence was assessed by the level of mastering the theoretical bases of physical training and the quality of implementation of practical actions of physical training. It was determined that EG cadets had a higher level of methodical competence in physical training than CG cadets at the end of the study at HMEI.Ivan OkhrimenkoOleksandr КоbernykOleksandr HusarevychViktoriia KrykunNataliіa KalashnikВ. В. Павленкоpavlenko-vita@meta.uaIvan SamokishН. П. Бірукshcherbakova_n@ukr.netOlena ButokValentin BondarenkoГ. П. ГрибанKostiantyn Prontenko2020-08-20T06:27:43Z2021-07-07T13:03:45Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31429Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/314292020-08-20T06:27:43ZОснови андрагогіки (для фахівців у галузі освіти дорослих): навч.-методичний посібникВидання адресовано викладачам закладів вищої та післядипломної освіти, студентам денної та заочної форм навчання педагогічних навчальних закладів, аспірантам, представникам громадських організацій та державних установ, які працюють у галузі освіти дорослих.О. А. ДубасенюкО. А. Самойленко2020-06-26T11:03:36Z2020-06-26T11:03:36Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31338Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/313382020-06-26T11:03:36ZМорфологічний аналіз Фріца ЦвіккіНазарій Нагорнюк2020-06-26T11:03:01Z2020-06-26T11:03:01Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31337Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/313372020-06-26T11:03:01ZШляхи використання методики сторітеллінгу на уроках англійської мовиОльга Нагорна2020-06-26T11:02:45Z2020-06-26T11:02:45Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31336Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/313362020-06-26T11:02:45ZРозвиток критичного мислення на уроках іноземної мовиЮлія Левицька2020-06-26T11:02:27Z2020-06-26T11:02:27Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31335Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/313352020-06-26T11:02:27ZВикористання методики сторітеллінгу на уроках англійської мовиАнна Голячук2020-06-26T11:02:07Z2020-06-26T11:02:07Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31334Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/313342020-06-26T11:02:07ZСторітеллінг – інтерактивна розповідьАнна Гаргат2020-06-26T11:01:44Z2020-06-26T11:01:44Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31333Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/313332020-06-26T11:01:44ZТРВЗ як засіб формування творчої особистості дитини середнього шкільного віку на уроках іноземної мовиДарина Березенська2020-06-26T11:01:29Z2020-06-26T11:01:29Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31332Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/313322020-06-26T11:01:29ZВикористання методу інтелект-карт Тоні Б’юзена у процесі викладання іноземних мовСофія Бармак2020-06-26T10:50:27Z2020-06-26T10:50:27Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31317Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/313172020-06-26T10:50:27ZПрофесійно орієнтовані ситуації самоорганізації у діяльності викладача вищої школи: практикум.У посібнику-практикумі розглянуто теоретичні та технологічні аспекти розв’язання професійно орієнтованих ситуацій самоорганізації у діяльності викладача вищої школи, представлено їх види; вміщено аналітично-рефлексивні та проєктивно-конструктивні професійно орієнтовані ситуації самоорганізації.Н. М. Мирончук2020-06-26T10:49:38Z2020-06-26T10:49:38Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31315Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/313152020-06-26T10:49:38ZОснови самоорганізації у професійній діяльностіУ посібнику розкриваються особливості професійної діяльності викладача вищої школи та важливі аспекти його самоорганізації у професійній діяльності. Вміщено методи, вправи та техніки самоорганізації. Призначений для магістрантів, які здобувають педагогічну спеціальність, викладачів вищої школи, педагогів–практиків.Н. М. Мирончук2020-06-25T10:58:16Z2020-06-25T13:48:26Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31301Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/313012020-06-25T10:58:16ZTo the question of building the
universal model of the development of world pedagogy and educationО. В. Вознюкalexvoz@ukr.netО. А. Дубасенюк2020-06-24T07:05:55Z2020-06-24T07:05:55Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31273Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/312732020-06-24T07:05:55ZОсобливості розвитку креативності майбутнього дизайнераДіана Якимчук2020-06-24T07:05:40Z2020-06-24T07:05:40Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31272Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/312722020-06-24T07:05:40ZТеоретичні основи вивчення прояву та розвитку креативності особистостіНаталія Степаненко2020-06-24T07:05:23Z2020-06-24T07:05:23Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31271Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/312712020-06-24T07:05:23ZМетод SCAMPER: історичний аспектВлада Сичевська2020-06-24T07:05:09Z2020-06-24T07:05:09Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31270Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/312702020-06-24T07:05:09ZВикористання сторітеллінгу на заняттях в ЗДОНіна Ростівська2020-06-24T07:04:55Z2020-06-24T07:04:55Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31269Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/312692020-06-24T07:04:55ZОсобливості освіти ФінляндіїОлександра Пологовська2020-06-24T07:04:38Z2020-06-24T07:04:38Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31268Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/312682020-06-24T07:04:38ZЗастосування методу Делфі на уроках іноземної мовиТетяна Ніколайчук2020-06-24T07:04:18Z2020-06-24T07:04:18Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31267Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/312672020-06-24T07:04:18ZТворча спадщина письменників-полемістів із ОстрогаСвітлана Налапко2020-06-23T06:57:20Z2020-06-23T06:57:20Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31226Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/312262020-06-23T06:57:20ZРозвиток початкової освіти Великої БританіїМарія Юрченко2020-06-23T06:53:41Z2020-06-23T06:53:41Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31225Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/312252020-06-23T06:53:41ZХудожня освіта учнів у початковій школі ФранціїСвітлана Андрусенко2020-06-13T09:12:11Z2020-06-13T09:12:11Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31169Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/311692020-06-13T09:12:11ZQuality of education as a necessary condition for effective functioning of the educational system and the development of society: Ukrainian experienceThe spread of globalization and European integration processes to all areas of public life at the beginning of the 21st century determines the need to reorient the education as a leading social institution to the needs of the market for educational services and to organize it on the basis of continuous education. In the context of a balanced European educational choice of Ukraine, the scientific community faces the problems concerning the developing of the quality of education, stemming from basic European education documents.О. А. ДубасенюкО. В. Вознюкalexvoz@ukr.netО. А. Самойленкоalex1mdu@gmail.com2020-06-09T06:48:37Z2020-06-09T06:48:37Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31165Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/311652020-06-09T06:48:37ZThe lack of future officers’ methodical competence in physical training as a pedagogical
problemThe level of the cadets’ of higher military educational institutions (HMEI), who are
future officers, methodical competence in physical training is investigated in the article. 609 cadets
participated in the study. Two groups were formed: EG (n=38), which included the cadets who were
3
engaged in various sports and CG (n=65), which included the cadets who were training according to
the traditional physical training program. The methodical competence was assessed by the level of
mastering the theoretical bases of physical training and the quality of implementation of practical
actions of physical training. It was determined that EG cadets had a higher level of methodical
competence in physical training than CG cadets at the end of the study at HMEINataliia Birukshcherbakova_n@ukr.netIvan OkhrimenkoOleksandr КоbernykOleksandr HusarevychViktoriia KrykunNataliіa KalashnikVita PavlenkoIvan SamokishOlena ButokValentin BondarenkoGrygoriy GribanKostiantyn Prontenko2020-04-21T18:28:46Z2020-04-21T18:28:46Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30987Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/309872020-04-21T18:28:46ZТехнології розвитку обдарованості особистості: курс лекційО. Є. Антонова2020-04-17T18:55:18Z2020-04-17T18:55:18Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30968Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/309682020-04-17T18:55:18ZТеоретичні і методичні засади розвитку професійної компетентності майбутніх фахівців в умовах освітніх змін: програма конференції2020-04-14T19:01:57Z2020-04-14T19:01:57Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30942Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/309422020-04-14T19:01:57ZПедагогічний контроль у системі освіти (робочий зошит)Методичні рекомендації розроблено на основі обґрунтованої технології
навчання майбутніх викладачів закладів вищої освіти відповідно до навчальної
програми курсу «Педагогічний контроль в освіті». Кожна тема представлена
опорною схемою заняття, практичним блоком, які містять проблемні запитання,
тести, практичні завдання тощо.
Методичні рекомендації орієнтовані на здобувачів вищої освіти та
викладачів закладів вищої освіти.С. С. Вітвицька2020-03-04T22:25:59Z2020-03-04T22:25:59Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30764Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/307642020-03-04T22:25:59ZКреативне мислення: аналіз поняттяВікторія Журавська2020-03-04T22:25:38Z2020-03-04T22:25:38Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30763Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/307632020-03-04T22:25:38ZРозвиток креативності учнів основної школи засобами образотворчого мистецтваКрістіна Зосимова2020-03-04T22:25:20Z2020-03-04T22:25:20Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30762Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/307622020-03-04T22:25:20ZЗастосування креативного підходу у побудові освітнього середовища Нової української школиСніжана Козакевич2020-03-04T22:25:02Z2020-03-04T22:25:02Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30761Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/307612020-03-04T22:25:02ZРозвиток креативного мислення молодших школярів у процесі навчальної діяльності засобами інноваційних технологійВалентина Приймак2020-03-04T09:51:45Z2020-03-04T09:51:45Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30757Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/307572020-03-04T09:51:45ZІнклюзивне навчання як умова соціальної адаптації дітей з особливими потребамиО. М. Борейко2020-03-04T09:51:26Z2020-03-04T09:51:26Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30756Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/307562020-03-04T09:51:26ZФорми та методи естетичного виховання молодших школярівТетяна Ковбасюк2020-03-04T09:50:29Z2020-03-04T09:50:29Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30755Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/307552020-03-04T09:50:29ZРозвиток творчого потенціалу молодших школярів в освітньому процесіОлександра Самолєвська2020-03-04T09:50:07Z2020-03-04T09:50:07Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30754Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/307542020-03-04T09:50:07ZВикористання проблемних ситуацій у початковій школіОксана Сафонова2020-03-04T09:49:44Z2020-03-04T09:49:44Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30753Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/307532020-03-04T09:49:44ZМетод «Шість капелюхів мислення»: історія, сутність, перевагиЮлія Шикір