Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-28T09:14:15ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2021-09-24T12:30:46Z2021-09-24T12:30:46Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33225Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/332252021-09-24T12:30:46ZПерспективи використання системи маркетингових комунікацій на ринку освітніх послугІ. О. Пойта2021-06-10T10:21:07Z2021-06-10T10:21:07Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32775Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/327752021-06-10T10:21:07ZПрогресивні зміни та погляди на маркетинг в освітній сферіО. О. Калініченко2020-11-03T09:06:32Z2020-11-03T09:06:32Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31702Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/317022020-11-03T09:06:32ZОсобливості розвитку та проблемні питання функціонування ринку сільськогосподарської продукціїІ. О. Клімова2020-09-23T18:20:32Z2020-09-23T18:20:33Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31533Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/315332020-09-23T18:20:32ZМетодичні вказівки з курсу "Статистико-економічний аналіз"Методичні вказівки з курсу «Статистико-економічний аналіз» для проведення практичних занять та організації самостійної роботи студенів спеціальностей 051 «Економіка»С. І. ПавловаА. В. Оверчук2019-04-08T14:03:39Z2019-04-08T14:03:39Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29020Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/290202019-04-08T14:03:39ZІнструменти маркетингового дослідження в охороні здоров’яЗдоров’я нації — базовий чинник стратегічного розвитку держави . Стан здоров’я українців бажає бути кращим. Пріоритетною у сфері охорони здоров’я стає маркетингова політика з її складовими. У статті проаналізована характеристика медичних послуг які необхідно враховувати про розробці маркетингових програм.О. О. Калініченко2019-04-05T10:37:21Z2019-04-05T10:37:21Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28964Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/289642019-04-05T10:37:21ZМaркетинговi iнструменти в системi зaбезпечення конкурентного стaтусу м’ясопереробних пiдприємствВирiшення проблеми зaбезпечення конкурентного стaтусу м’ясопереробних пiдприємств потребує системного, комплексного пiдходу до розумiння зaгaльнонaукових зaкономiрностей економiчної поведiнки
cуб’єктiв ринку м’ясопереробки тa конкретних нaвичок aнaлiзу процесiв, пов'язaних з мaркетинговою дiяльнiстю пiдприємств, якa одночaсно виступaє i фiлософiєю бiзнесу, i теорiєю узгодження iнтересiв виробникa м’ясної продукцiї i її споживaчiв, i системою виробничо-збутової дiяльностi пiдприємств хaрчової промисловостi. У зв’язку з цим особливої вaгомостi у системi зaбезпечення конкурентного стaтусу м’ясопереробних пiдприємств нaбувaє iмплементaцiя мaркетингових iнструментiв, якi нa мiкрорiвнi (рiвнi пiдприємствa) виступaють iнтегруючою функцiєю, сутнiсть якої полягaє у передбaченнi, iдентифiкaцiї тa зaдоволеннi потреб цiльового ринку споживaчiв м’ясної продукцiї.Л. Д. Павловська2019-04-05T10:35:39Z2019-04-05T10:35:39Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28962Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/289622019-04-05T10:35:39ZПерспективи бенчмаркінгу в аграрному секторіНа сьогоднішній день переважна більшість агропромислових підприємств зіштовхуються з такими проблемами як недосконалість структури управління, неефективна система ціноутворення, неможливість виявити реальний попит споживачів, якісна збутова товарна політика, чітка стратегія розвитку підприємства.І. О. Клімова2019-04-05T10:35:07Z2019-04-05T10:35:07Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28961Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/289612019-04-05T10:35:07ZМаркетингові аспекти розвитку кейтерингу в УкраїніМаркетингова діяльність є однією з основних у сфері громадського харчування і має забезпечувати стабільну та конкурентоспроможну діяльність і розвиток суб’єктів маркетингової системи на ринку товарів та послуг. Ресторанний бізнес як одна зі складових громадського харчування є досить перспективним напрямком розвитку економіки та демонструє відносно високий рівень рентабельності. Необхідність проведення маркетингових досліджень в цій галузі є досить актуальною, оскільки кожен п’ятий ресторан після виходу на ринок стає збитковим. Дослідження, що проводяться для закладів харчування, в основному співпадають з класичним набором досліджень, але й відрізняються деякою специфікою.І. О. Клімова2019-04-05T08:07:27Z2019-04-05T08:07:27Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28938Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/289382019-04-05T08:07:27ZОрганізаційний механізм державного регулювання системи медичного страхування в УкраїніМедичне страхування, як сектор страхового ринку, є ще недостатньо розвинутим. Це обумовлено станом законодавчих та нормативних актів щодо механізму надання медичними закладами медичної допомоги, медичних послуг понад обсяги, передбачені бюджетним фінансуваннямС. М. Ніколаєнко2017-05-23T13:49:29Z2017-05-23T13:49:29Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24677Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/246772017-05-23T13:49:29ZКерівництво та лідерство в менеджментіТетяна КолодюкІ. В. Мосійчукmosiychuk_i@ukr.net2017-05-23T13:49:11Z2017-05-23T13:49:11Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24676Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/246762017-05-23T13:49:11ZДосвід світових компаній з пошуку талановитих співробітниківВікторія КоробейникІ. В. Мосійчукmosiychuk_i@ukr.net2017-05-23T13:49:05Z2017-05-23T13:49:05Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24675Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/246752017-05-23T13:49:05ZМотиваційні фактори впливу на персоналІ. В. Мосійчукmosiychuk_i@ukr.netМарина Приведенюк2017-05-23T11:39:32Z2017-05-23T11:39:32Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24671Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/246712017-05-23T11:39:32ZСучасні проблеми розвитку менеджменту в УкраїніІ. В. Мосійчукmosiychuk_i@ukr.net2017-05-23T11:38:53Z2017-05-23T11:38:53Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24670Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/246702017-05-23T11:38:53ZМеханізми державного регулювання економіки УкраїниІ. В. Мосійчукmosiychuk_i@ukr.net2017-05-23T11:38:23Z2017-05-23T11:38:23Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24669Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/246692017-05-23T11:38:23ZКонкурентоспроможність освітніх послуг в сучасних умовахІ. В. Мосійчукmosiychuk_i@ukr.net2017-05-23T11:30:07Z2017-05-23T11:30:07Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24661Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/246612017-05-23T11:30:07ZОсобливості розвитку аграрного сектора економіки України в сучасних умовахІ. В. Мосійчукmosiychuk_i@ukr.net2017-05-23T11:29:34Z2017-05-23T11:29:34Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24660Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/246602017-05-23T11:29:34ZТеоретичні основи формування регіональної економіки в системі державного управлінняІ. В. Мосійчукmosiychuk_i@ukr.net2017-03-09T18:44:11Z2017-03-09T18:44:11Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24009Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/240092017-03-09T18:44:11ZКорпоративна соціальна відповідальність у системі сталого розвиткуІ. В. Мосійчукmosiychuk_i@ukr.net2017-03-09T12:13:07Z2017-03-09T12:13:07Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24006Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/240062017-03-09T12:13:07ZРоль страхових компаній в дотриманні принципів сталого розвиткуО. А. Карпюк2017-03-09T12:13:02Z2017-03-09T12:13:02Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24004Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/240042017-03-09T12:13:02ZСоціально-відповідальний підхід: зміна парадигми управління витратамиТ. В. Боцян2017-03-09T12:12:13Z2017-03-09T12:12:13Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24003Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/240032017-03-09T12:12:13Zдосвід розвитку зеленого бізнесу розвинутих країн та можливості його використання в УкраїніК. М. Кащук2017-03-07T18:24:06Z2017-03-07T18:24:06Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24002Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/240022017-03-07T18:24:06ZРоль трудового потенціалу в системі логістичних операційМ. О. Горик-ЧубатюкІ. В. Мосійчукmosiychuk_i@ukr.net2017-03-07T18:19:36Z2017-03-07T18:19:36Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24001Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/240012017-03-07T18:19:36ZФілософські основи фундації економікиМ. О. Горик-Чубатюк2017-02-02T14:15:39Z2017-02-02T14:15:39Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23599Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/235992017-02-02T14:15:39ZConsequences of applications financial incentives and evaluations in CSRТ. В. Боцян2017-01-27T12:36:36Z2017-01-27T12:36:36Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23461Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/234612017-01-27T12:36:36ZБізнес-інкубатори та роль тріади «місцева влада – бізнес – університети» у місцевому розвитку громадО. А. Карпюк2017-01-16T08:27:09Z2017-01-16T08:31:58Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23302Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/233022017-01-16T08:27:09ZІнноваційний маркетинг як чинник конкурентоспроможності та соціально-економічного розвитку підприємстваУ реаліях стрімкого розвитку ринку стає дедалі важче
дослідити попит, сформувати чітке уявлення про уподобання
споживачів та здійснити ефективний маркетинговий вплив на них.О. І. Вікарчук2017-01-16T08:24:46Z2017-01-16T08:25:13Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23301Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/233012017-01-16T08:24:46ZРозвиток освітнього маркетингу в сучасному українському суспільствіСтаттю присвячено гострим проблемам розвитку освітнього маркетингу в сучасному українському
суспільстві, його вплив на модернізацію національної системи освіти. Охарактеризовано процес
розвитку освітніх послуг в Україні.О. І. ВікарчукО. О. КалініченкоІ. О. Пойта2017-01-12T07:56:40Z2017-01-12T08:01:33Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23241Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/232412017-01-12T07:56:40ZEvent-менеджмент в туристичній галузі: світовий досвід та перспективи для УкраїниО. А. КарпюкА. О. Сингаївська2017-01-12T07:53:26Z2017-01-12T07:54:23Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23239Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/232392017-01-12T07:53:26ZУдосконалення соціально-психологічних методів управління
підприємством (на матеріалах ПАТ “Житомирський комбінат силікатних виробів”)С. П. БордзаньЛ. Д. Павловська2017-01-12T07:52:32Z2017-01-12T07:52:32Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23238Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/232382017-01-12T07:52:32ZУдосконалення стратегії зростання конкурентоспроможності
підприємства (на матеріалах ТОВ «Екопродукт»)А. С. АндрушкоТ. В. Боцян2016-12-28T12:38:06Z2016-12-28T12:38:06Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23025Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/230252016-12-28T12:38:06ZМаркетингові дослідження ринку добровільного медичного страхуванняУ даній статті обґрунтовано важливість маркетингових
досліджень на ринку страхових послуг. Визначено та проаналізовано
основні показники функціонування ринку добровільного медичного
страхування. Розглянуто доцільність використання інтегральних
показників для комплексного аналізу ринку страхування. Розроблено
відносні показники рівня розвитку ринку добровільного медичного
страхування та проведено їх нормування. Запропоновано та обґрунтовано
еталонні значення відносних показників. Розраховано та проаналізовано
інтегральний показник рівня розвитку ринку добровільного медичного
страхування. Визначено інтервали які характеризують рівень розвитку
ринку добровільного медичного страхування. Дана оцінка сучасному ринку
добровільного медичного страхування на основі інтегрального показника.
Виявлено проблеми та напрями розвитку ринку медичного страхування.
Результати дослідження можуть бути використані як у подальшому
вивчені ринку добровільного медичного страхування, так і інших ризикових
видів страхування.С. М. Ніколаєнко2016-11-21T10:48:21Z2016-11-21T10:53:08Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22483Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/224832016-11-21T10:48:21ZДержавне управління системою охорони здоров’я: сучасний стан та перспективи розвиткуІ. В. Мосійчукmosiychuk_i@ukr.net2016-11-21T10:27:09Z2016-11-21T10:32:59Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22482Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/224822016-11-21T10:27:09ZУдосконалення системи управління розвитком персоналу в сучасних ринкових умовахІ. В. Мосійчукmosiychuk_i@ukr.net2016-11-16T12:22:59Z2016-11-16T12:26:54Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22431Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/224312016-11-16T12:22:59ZЗабезпечення можливостей та мотивації праці громадян як пріоритетна ціль сталого розвитку УкраїниО. А. КарпюкЕ. П. Левчук2016-11-16T11:48:25Z2016-11-16T11:48:25Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22428Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/224282016-11-16T11:48:25ZПерспективи формування системи трансферу знань та технологій в УкраїніК. М. Кащук2016-07-05T13:35:47Z2017-05-26T12:54:28Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21634Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/216342016-07-05T13:35:47ZОсобливості застосування концепції «cross медіа» у маркетинговій діяльностіМаркетологи і засоби масової інформації все більше
усвідомлюють, що зростаючий потік інформації в мережі знижує
ефективність їх маркетингової діяльності там. Вони отримують
практичне підтвердження того, що необхідність впровадження
багатоканального «cross media», інтегрованих маркетингових
комунікацій, в яких електронні засоби масової інформації разом з
традиційною формою медіа виконують функцію одного послідовного
повідомлення.І. О. Пойта2016-07-05T13:02:14Z2017-05-26T12:52:12Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21605Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/216052016-07-05T13:02:14ZМаркетинг послуг як інструмент економічного розвиткуСфера послуг на сьогодні характеризується високими темпами
розвитку, поступово займаючи домінуюче становище у світовій
економіці, що зумовлює необхідність значної уваги маркетингової
наукової спільноти до даної сфери дослідження.О. І. Вікарчук2016-06-06T10:23:29Z2016-06-06T10:25:12Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21285Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/212852016-06-06T10:23:29ZФормування корпоративної культури як елементу системи стратегічного управління підприємства (на матеріалах ПП «FARO»)Ю. І. Сотнікова2016-06-06T10:22:20Z2016-06-06T10:23:36Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21284Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/212842016-06-06T10:22:20ZУправління ефективністю виробництва на підприємстві (на матеріалах Київського автомобільного ремонтного заводу)Ю. Ю. Колесник2016-06-06T10:21:36Z2016-06-06T10:31:19Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21283Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/212832016-06-06T10:21:36ZУправління конкурентоспроможністю підприємства (на матеріалах ТОВ ТК «Полісся-Продукт»)Т. О. Іванченко2016-06-06T10:20:59Z2016-06-06T10:20:59Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21282Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/212822016-06-06T10:20:59ZМаркетингова цінова політика підприємства і шляхи її вдосконалення (на матеріалах ТОВ «ТД Трейд»)Євгенія Романюк2016-06-06T10:08:26Z2016-06-06T10:17:06Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21281Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/212812016-06-06T10:08:26ZПродуктивність праці та шляхи її підвищення (на матеріалах ДП «Коростишівський лісгосп АПК»)Я. В. Дроздюк2016-06-06T10:07:49Z2016-06-06T10:15:20Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21280Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/212802016-06-06T10:07:49ZМотивація в системі управління персоналом (на матеріалах ТОВ «Продовольча компанія Лідер-Продукт»)Н. В. Гарасим’юк2016-06-06T10:07:12Z2016-06-06T10:14:10Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21279Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/212792016-06-06T10:07:12ZУдосконалення управління продуктивності праці (на матеріалах ПАФ «ЄРЧИКИ»)Ю. В. Власюк2016-06-06T10:04:15Z2016-06-06T10:11:59Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21278Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/212782016-06-06T10:04:15ZМаркетингове дослідження ринку як фактор формування стратегії підприємства (на матеріалах ТОВ "АКВАСВІТ-УКРАЇНА")В. С. Борисов2016-06-06T10:01:27Z2016-06-06T10:07:00Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21277Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/212772016-06-06T10:01:27ZУправління персоналом підприємства (на матеріалах ПАТ “ПБК Радомишль”)Р. Ю. Яковенко2016-06-06T10:00:50Z2016-06-06T10:04:54Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21276Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/212762016-06-06T10:00:50ZУдосконалення управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства (на матеріалах ПСП «Батьківщина» Ружинського району,Житомирської області)А. О. Цехмейструк2016-06-06T10:00:14Z2016-06-06T10:03:12Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21275Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/212752016-06-06T10:00:14ZУправління виробничими запасами на підприємстві (на матеріалах ПрАТ «Детвілер Ущільнюючі Технології України»)М. А. Хацанівська2016-06-06T09:59:33Z2016-06-06T10:01:33Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21274Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/212742016-06-06T09:59:33ZОрганізація маркетингу на підприємстві (на матеріалах ТОВ «Український центр радіаційної безпеки»)А. О. Троніна2016-06-06T09:58:53Z2016-06-06T09:59:45Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21273Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/212732016-06-06T09:58:53ZАналіз маркетингової діяльності підприємства (на матеріалах ТОВ «ЛУКОВЕЦЬКЕ»)Н. О. Тичина2016-06-06T09:57:47Z2016-06-06T10:07:38Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21272Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/212722016-06-06T09:57:47ZПланування і реалізація рекламної діяльності підприємства (на матеріалах РА ТОВ «ПРО-Консалт»)М. Д. Ружина2016-06-06T09:47:35Z2016-06-06T09:55:47Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21271Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/212712016-06-06T09:47:35ZАналіз конкурентоспроможності підприємства й основні напрями її підвищення (на матеріалах ТДВ «Житомирські ласощі»)В. П. Омельчук2016-06-06T09:45:32Z2016-06-06T09:54:09Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21270Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/212702016-06-06T09:45:32ZСтратегія фінансового зростання підприємства (на матеріалах ТОВ «ДЦ Україна»)Т. С. Кравчук2016-06-06T09:44:51Z2016-06-06T09:51:54Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21269Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/212692016-06-06T09:44:51ZМаркетингова політика комунікацій підприємства і шляхи її вдосконалення (на матеріалах «ПриватБанк»)Віта Кокоріна2016-06-06T09:44:16Z2016-06-06T09:50:16Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21268Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/212682016-06-06T09:44:16ZУдосконалення структури управління підприємством (на матеріалах ПрАТ СК «Провідна»)І. В. Зелінська2016-06-06T09:43:37Z2016-06-06T09:48:35Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21267Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/212672016-06-06T09:43:37ZСтратегія фінансового зростання підприємства (на матеріалах ТДВ «Житомирські ласощі»)Я. П. Демченко2016-06-06T09:38:18Z2016-06-06T09:46:53Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21266Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/212662016-06-06T09:38:18ZУдосконалення управління системою стимулювання збуту на підприємстві (на матеріалах ТОВ «Дельта Текс»)А. В. Дацюк2016-06-06T09:37:36Z2016-06-06T09:44:33Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21265Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/212652016-06-06T09:37:36ZУправління ефективністю виробництва на підприємстві (на матеріалах ПП «ПРОФЕСІОНАЛ»)В. П. Власовець2016-06-06T09:34:05Z2016-06-06T09:34:57Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21264Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/212642016-06-06T09:34:05ZПланування і реалізація рекламної діяльності підприємства (на матеріалах ТОВ "Мода з доставкою")Д. В. Б'єлікова2016-06-06T09:32:00Z2016-06-06T09:32:00Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21262Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/212622016-06-06T09:32:00ZУправління стратегічним потенціалом підприємства (на матеріалах ПАТ "Прогрес")Р. О. Бабіч2016-06-06T08:56:59Z2016-06-06T09:03:43Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21261Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/212612016-06-06T08:56:59ZМаркетингова цінова політика підприємства (на матеріалах ТОВ «САВ-Дістрибьюшн»)М. С. Бабіч2016-06-06T08:27:43Z2016-06-06T08:35:51Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21260Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/212602016-06-06T08:27:43ZФорми організації праці та їх удосконалення (на матеріалах Товариства з обмеженою відповідальністю «Тусмо»)К. Д. Ступак2016-06-06T08:25:49Z2016-06-06T08:30:44Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21259Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/212592016-06-06T08:25:49ZУдосконалення структури управління підприємством (на матеріалах Товариства з обмеженою відповідальністю «Овруцький молочноконсервний комбінат»)В. М. Стельникович2016-06-06T08:25:21Z2016-06-06T08:28:31Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21257Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/212572016-06-06T08:25:21ZУправління забезпеченням підприємства матеріальними ресурсами (на матеріалах ТОВ «МАЗІС»)А. В. Школьна2016-06-06T08:24:53Z2016-06-06T08:26:47Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21256Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/212562016-06-06T08:24:53ZУдосконалення системи розвитку персоналу підприємства (на матеріалах Приватного акціонерного товариства «Житомирський маслозавод»)В. В. Самчик2016-06-06T08:22:45Z2016-06-06T08:25:29Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21255Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/212552016-06-06T08:22:45ZУправління мотивацією праці (на матеріалах Приватного акціонерного товариства «Фаворит Компані»)К. А. Самаріна2016-06-06T08:22:07Z2016-06-06T08:24:19Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21254Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/212542016-06-06T08:22:07ZУдосконалення системи управління персоналом підприємства
(на матеріалах ПП «Агентство Індустріального Маркетингу»)О. О. Прокопова2016-06-06T08:20:52Z2016-06-06T08:22:39Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21253Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/212532016-06-06T08:20:52ZОрганізація маркетингу на підприємстві (на матеріалах ПАТ КБ «Приватбанк»)О. Б. Османова2016-06-06T08:12:25Z2016-06-06T08:20:50Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21251Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/212512016-06-06T08:12:25ZМаркетингова політика комунікацій підприємства і шляхи її вдосконалення (на матеріалах ПАТ КБ «Приватбанк»)З. А. Недірова2016-06-06T08:10:35Z2016-06-06T08:18:11Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21250Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/212502016-06-06T08:10:35ZМаркетингова товарна політика та шляхи її удосконалення
(на матеріалах Приватного акціонерного товариства
«Житомирська пересувна механізована колона № 6»)Т. В. Маковицька2016-06-06T08:07:37Z2016-06-06T08:13:30Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21248Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/212482016-06-06T08:07:37ZУправління маркетинговою стратегією підприємства
(на матеріалах Товариства з обмеженою відповідальністю “Віндзор”)М. В. Лазаренко2016-06-06T08:06:29Z2016-06-06T08:11:42Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21247Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/212472016-06-06T08:06:29ZРозвиток системи соціального партнерства підприємства
(на матеріалах Приватного акціонерного товариства «Житомирський маслозавод»)О. А. Ковальчук2016-06-06T08:01:54Z2016-06-06T08:09:52Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21246Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/212462016-06-06T08:01:54ZУправління розвитком персоналу на підприємстві
(на матеріалах ТОВ «Корал» Довбиський фарфоровий завод»)Я. А. Короцинська2016-06-06T08:00:19Z2016-06-06T08:07:32Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21244Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/212442016-06-06T08:00:19ZУдосконалення соціально-психологічних методів управління
(на матеріалах Приватного акціонерного товариства «Ємільчинський хлібозавод»)Ю. В. Гилюк2016-06-06T07:57:47Z2016-06-06T08:05:17Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21243Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/212432016-06-06T07:57:47ZАналіз конкурентоспроможності підприємства й основні напрямки її підвищення (на матеріалах ПАТ «ЕМЗ «Металіст»)О. Є. Барановська2016-06-02T12:52:21Z2016-06-02T12:55:17Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21225Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/212252016-06-02T12:52:21ZУдосконалення управління розвитку персоналу в організації
(на матеріалах ТОВ «Олімпік Фарба»)О. І. Зоря2016-06-02T12:50:23Z2016-06-02T12:54:12Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21224Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/212242016-06-02T12:50:23ZКонкурентоспроможність продукції та резерви її підвищення
(на матepіалах ДП ПАТ «Київхліб» Хлібокомбінат №11)Я. Д. Семенюк2016-06-02T12:49:36Z2016-06-02T12:51:52Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21223Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/212232016-06-02T12:49:36ZУдосконалення організаційної структури управління підприємства (на матepіалах ПАТ КБ «ПриватБанк»)І. І. Рубченко2016-06-02T12:46:01Z2016-06-02T12:50:10Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21222Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/212222016-06-02T12:46:01ZМотивація в системі управління персоналом (на матеріалах ДП «Малинський лісгосп АПК»)Д. О. Мурга2016-06-02T12:42:52Z2016-06-02T12:47:46Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21221Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/212212016-06-02T12:42:52ZУдосконалення системи управління персоналом підприємства (на матеріалах ПАТ «Житомирський маслозавод»)С. О. Кравчук2016-06-02T12:38:47Z2016-06-02T12:38:47Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21220Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/212202016-06-02T12:38:47ZУдосконалення управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства (на матеріалах ДП «Малинський лісгосп АПК»)В. В. Коробейник2016-06-02T08:35:13Z2016-06-02T08:40:11Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21215Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/212152016-06-02T08:35:13ZОплата праці в системі управління персоналом (на матеріалах ТОВ «Горинь Агро»)Т. М. Гудочкіна2016-06-02T08:00:01Z2016-06-02T08:05:35Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21214Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/212142016-06-02T08:00:01ZУдосконалення фінансового планування на підприємстві (на матеріалах КБ ПриватБанк)В. С. Білоцький2016-06-02T07:26:10Z2016-06-02T07:26:10Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21205Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/212052016-06-02T07:26:10ZТехнологія co-creation в інноваційному менеджментіК. М. Кащук2016-05-26T12:14:28Z2016-05-26T12:14:29Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21147Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/211472016-05-26T12:14:28ZБрендинг та його складові в маркетинговій діяльностіЮлія Бардіс2016-05-26T12:13:40Z2016-10-11T09:43:08Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21145Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/211452016-05-26T12:13:40ZВиди управлінської інформаціїАльона МельникІ. В. Мосійчукmosiychuk_i@ukr.net2016-05-26T12:12:29Z2016-10-11T10:17:26Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21141Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/211412016-05-26T12:12:29ZУправління опором змінам – важлива функція менеджераЕвеліна ДємідоваО. А. Карпюк2016-05-26T12:12:02Z2016-06-02T08:36:20Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21140Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/211402016-05-26T12:12:02ZМотивація персоналу – секрет успіху GoogleТ. М. Гудочкіна2016-05-16T06:43:58Z2016-05-16T06:43:58Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20947Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/209472016-05-16T06:43:58ZПроблеми та перспективи розвитку міжнародного маркетингу в умовах інтеграціїМіжнародний маркетинг є одним з найважливіших напрямків, в яких розвивається наука i практика маркетингу, набуваючи відносну самостiйнiсть. В значній мiрi правомірно говорити, що міжнародний маркетинг являється «вищою школою» маркетингу.О. І. Вікарчук2016-05-05T06:27:03Z2016-05-05T06:27:03Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20868Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/208682016-05-05T06:27:03ZДослідження генези розвитку та класифікаційних ознак економічної категорії «Реструктуризація підприємства»Статтю присвячено дослідженню генези розвитку та класифікаційних ознак економічної категорії «реструктуризація підприємства». Автором розглянуто направленість наукових шкіл ХХ – ХХІ ст. та виділено їх підходи до реструктуризації. В статті деталізовано чотири етапи до сутнісного наповнення даного поняття, а також узагальнено класифікаційні ознаки та види реструктуризації підприємств.В. В. Шиманська2016-04-14T06:24:54Z2016-04-14T06:24:54Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20746Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/207462016-04-14T06:24:54ZАдміністративна відповідальність за порушення валютного законодавстваТ. В. Філіпенко