Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-28T10:05:09ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2014-09-22T10:30:33Z2015-08-15T08:13:23Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12739Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/127392014-09-22T10:30:33ZПроблеми дослідження рекламної лексики у мовній картині світу українцівУ статті порушується проблема визначення поняття рекламної лексики, формування відповідного фрагмента мовної картини світу українців. Розглядається питання формування стимульного списку для проведення асоціативного експерименту. Проаналізовано асоціативне поле стимулу реклама. О. В. Денисевич2014-09-22T10:30:28Z2015-08-15T08:13:20Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12737Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/127372014-09-22T10:30:28ZВільний асоціативний експеримент як засіб дослідження особливостей формування мовної картини світуУ статті представлено порівняльний аналіз результатів вільного асоціативного експерименту, проведеного з метою досліджень професійного домену мовної картини світу українських та польських студентів.О. В. Денисевич2014-09-22T10:25:50Z2015-08-15T08:12:02Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12713Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/127132014-09-22T10:25:50ZҐендерні стереотипи та архетип матері як провідні чинники формування поведінки героїв у романі І. Во «Повернення до Брайдсхеду»
О. В. Євченко2014-05-23T08:48:14Z2015-08-15T06:28:09Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11168Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/111682014-05-23T08:48:14ZПсихосемантичні особливості асоціативного поля стимула рекламаУ статті викладено результати вільного асоціативного експерименту зі словом-стимулом реклама, проаналізовано асоціативні зв’язки реакцій зі стимулом, розмежовано поняття рекламна лексика і лексика реклами
О. В. Денисевич2014-04-18T06:20:33Z2015-08-15T08:50:30Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11044Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/110442014-04-18T06:20:33ZМісце чаклунства в звичаях євреїв та українцівУ статті розглядаються стародавні звичаї євреїв та українців через призму чаклунства.
Характеризується єврейське чаклунство, представлене імітаційною, словесною,
відлякувальною магією. Описується українське чаклунство через деталізацію контактної,
парціальної, катартичної, словесної магіїТ. Є. Клименко2013-10-14T06:07:01Z2015-08-15T04:46:45Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9920Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/99202013-10-14T06:07:01ZЕкспресивна форма» Б. Кроче та принцип толерантності у контексті віртуально-естетичної комунікації у рекламіЗазначена проблема визначає необхідність дослідження принципу
толерантності через «алгоритм» естетики реклами. Остання зводиться до
естетичного розгляду тому, що будь-який завершений та завершений в собі
досвід є естетичним (Д. Дьюї). Рекламна продукція, створена, в першу чергу, з
метою комунікації, впливає на людину, а, відтак, може стати однією із причин її
нетолерантної поведінки, асоціальних дій тощо.О. І. Свінціцька2013-10-11T06:07:59Z2015-08-15T08:57:05Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9926Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/99262013-10-11T06:07:59ZЕкспресивно-комунікативні особливості сучасного мас-медійного дискурсу у контексті естетики Б.КрочеПроаналізовано експресивні характеристики мас-медійних текстів на основі естетичної спадщини Б. Кроче. Увагу зосереджено на «експресивах» Дж. Серля, «різних емоційних оцінках», «інваріантах ставлень» у мові М. Поповича як яскравому прикладі розвитку ідей італійського мислителя. Зроблено висновок, що експресиви мас-медійних текстів є результатом індивідуального «поетичного мислення» (інтуїції).О. І. Свінціцька2013-10-11T05:47:50Z2015-08-15T04:47:21Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9932Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/99322013-10-11T05:47:50ZЕстетика Б. Кроче як предмет полемічних міркувань Н. АббаньяноПроаналізовано полемічні матеріали, присвячені естетичній теорії Б. Кроче. Увагу зосереджено на критичних думках італійського екзистенціаліста Н. Аббаньяно. Зроблено висновок, що критика естетики італійського мислителя сприяла виробленню нових підходів до вирішення актуальних питань теорії естетики та мистецтвознавства.О. І. Свінціцька2012-04-11T06:42:02Z2015-08-15T00:16:12Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6296Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/62962012-04-11T06:42:02ZНеокласичні домінанти у ранній поетичній творчості Максима РильськогоВ. І. Башманівський2012-04-11T06:41:12Z2015-08-15T00:16:44Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6302Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/63022012-04-11T06:41:12ZТопос комахи в українській літературі 20-30-х років ХХ ст. як соціально-антропологічне дзеркалоС. Л. Чернюк2012-04-02T08:07:23Z2015-08-22T16:09:39Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6927Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/69272012-04-02T08:07:23ZХудожні форми алегоричного зображення у "Слові ігумена Мойсея про побудову стіни у "Видубичах"С. В. Герасимчукsneg_ddd@mail.ru2012-04-02T08:02:13Z2015-08-15T01:00:30Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6929Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/69292012-04-02T08:02:13ZРитуал як інтертекстуальний елемент у романі "Чорна рада" П.КулішаТ. Є. Клименко2012-02-01T10:44:01Z2015-08-15T00:16:36Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6300Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/63002012-02-01T10:44:01ZНауковий і імперсько-колоніальний дискурс белетристичного нарису «Путь новели» Юхима МартичаС. Л. Чернюк2011-09-27T08:56:08Z2016-10-06T08:59:33Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5207Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/52072011-09-27T08:56:08ZПроблема відчуження сучасної людини в трилогії М. ФрішаУ статті розглянуто інтелектуальні романи М. Фріша "Штіллер", "Homo Фабер", "Нехай моє ім’я буде Гантенбайн" у контексті екзистенціалістських концепцій, а також проаналізовано останній роман з точки зору дослідження автором суб’єкт-об’єктних і суб’єкт-суб’єктних стосунків комунікації, що зумовило розкриття феномену сучасної людини в умовах західного постіндустріального суспільства.О. В. Євченко