Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-28T08:42:36ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2021-08-21T10:03:37Z2021-08-21T10:03:37Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33097Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/330972021-08-21T10:03:37ZДитячі освітні видання: історія та класифікаціяУ посібнику подано цікаву інформацію з історії книги, запропоновано періодизацію дитячих освітніх видань, виділено й охарактеризовано основні тенденції в розвитку цього виду видань на українських теренах, подано чітку класифікацію дитячих освітніх видань. Матеріал у посібнику впорядкований за принципом якості, доступності й інформаційної прозорості.
Рекомендовано для студентів, викладачів, вихователів, фахівців редакторсько-видавничої галузі й шанувальників дитячої книги.Н. М. Миколаєнко2021-06-19T09:10:10Z2021-06-19T09:10:10Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32939Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/329392021-06-19T09:10:10ZФормування читацької грамотності на уроках української мови учнів 10-11-х класів на основі компетентнісного підходуРозглянуто компетентнісно орієнтовані методи та засоби навчання укранської мови, зокрема питання формування читацької грамотності учнів 10-11-х класів як навичку 21 століттяТ. П. Магдич2021-06-19T09:08:30Z2021-06-19T09:08:30Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32936Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/329362021-06-19T09:08:30ZПсихолінгвістичні засади формування мовної свідомості учнів з особливими потребами в умовах інтеграційного освітнього просторуВ умовах інтеграційного освітнього простору оновлення змісту, форм та методів навчання рідної мови потребує вирішення багатьох проблем, із якими стикаються як науковці, так і вчителі-словесники Нової української школи. Однією з актуальних на сьогодні є проблема українськомовного навчання дітей з особливими потребами, яких, на жаль, чимало, з огляду на екологічний стан планети в цілому та країни зокрема, на труднощі у вітчизняній системі охорони здоров’я та соціальній політиці тощо. Навчання мови, безперечно, відбувається у тісному зв’язку з різноманітними галузями наукових знань, з-поміж яких психолінгвістика посідає важливе місце, особливо коли йдеться про формування видів мовленнєвої діяльності (читання, говоріння, письмо, аудіювання) у школярів, що мають інвалідність. Зазначене вище зумовлює актуальність порушеної нами проблеми.Т. П. Магдич2021-06-18T19:48:47Z2021-06-18T19:48:47Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32935Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/329352021-06-18T19:48:47ZРобота над есе як метод формування ключових компетентностей учнів 10-11-х класів на уроках української мовиНа часі сучасні технології, методи, вміння та навички, що дадуть змогу випускникові школи реалізуватися у житті у будь-якій обраній ним професійній сфері.
Детальнішого розгляду потребують ключові компетентності та їх формування у процесі навчання. Саме тому висвітлення та опрацювання основних методів формування ключових компетентностей на уроках української мови у 10-11-х класах є актуальною проблемою часу.Т. П. Магдичmagdichtet.5@gmail.com2021-06-08T14:59:09Z2021-06-08T14:59:09Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32753Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/327532021-06-08T14:59:09ZЕсе як лінгводидактичний метод формування ключових
компетентностей учнів 10–11-х класів на уроках української мовиТ. П. Магдич2019-11-19T10:10:48Z2019-11-19T10:10:48Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30216Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/302162019-11-19T10:10:48ZФормування виразності читання та мовлення в процесі професійної підготовки майбутнього філологаЛ. А. Башманівська2019-11-19T10:10:25Z2019-11-19T10:10:25Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30215Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/302152019-11-19T10:10:25ZУдосконалення навичок виразного читання студентів-філологів у контексті підвищення їхньої професійної майстерностіЛ. А. Башманівська2019-11-18T13:20:37Z2019-11-18T13:20:37Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30176Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/301762019-11-18T13:20:37ZЕтапи розвитку комунікативних можливостей людстваЛ. Я. Зайко2019-11-18T12:27:49Z2019-11-18T12:27:49Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30179Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/301792019-11-18T12:27:49ZСоціокультурна цінність друкованих книжкових видань для дітей та процесу читанняЛ. Я. Зайко2019-04-23T13:01:45Z2019-04-23T13:09:02Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29289Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/292892019-04-23T13:01:45ZАсоціативне поле слова-стимулу "газета" в мовній картині світу українцівО. В. Денисевич2019-04-23T13:00:15Z2019-04-23T13:04:24Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29288Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/292882019-04-23T13:00:15ZРадіо в мовній картині світу українцівО. В. Денисевич2019-04-22T08:40:44Z2019-04-22T08:40:44Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29254Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/292542019-04-22T08:40:44ZНавчаємось основ журналістикиВ. І. БашманівськийС. А. Чорна2019-04-19T09:45:24Z2019-04-19T09:50:13Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29229Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/292292019-04-19T09:45:24ZМіжкультурний діалог у регіональних аудіовізуальних ЗМІ початку ХХІ століттяВ. І. Башманівський2019-03-29T10:15:39Z2019-03-29T10:15:39Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28704Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/287042019-03-29T10:15:39ZОсобливості комунікації реципієнта та засобів масової інформації у глобалізованому світіВ. І. БашманівськийЛ. А. Башманівська2018-10-23T08:18:46Z2018-10-23T08:27:25Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27599Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/275992018-10-23T08:18:46ZМедіаосвіта як важлива складова професіоналізму майбутнього вчителя-словесникаЛ. А. БашманівськаВ. І. Башманівський