Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-28T23:53:08ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2020-11-04T22:28:56Z2020-11-04T22:28:56Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31710Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/317102020-11-04T22:28:56ZСоціальний вимір творчого буття особистостіУ статті дається теоретичний аналіз концептуальних підходів до постановки проблеми: творче буття особистості. Стаття присвячена аналізу основ розвитку та формування творчого потенціалу особистості. Розкривається психологічний зміст та структура творчого потенціалу особистості,простежується динаміка розвитку її творчого потенціалу. Розглядаються різні підходи до поняття творчий потенціал особистості. Виявлено взаємовплив та взаємозв'язок між поняттями творчий потенціал та соціалізація особистості.Н. В. Дячукnatadiachuk@gmail.com2020-11-04T22:28:24Z2020-11-04T22:28:24Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31709Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/317092020-11-04T22:28:24ZТворчий потенціал як фактор самореалізації особистостіСтаття присвячена теоретичному аналізу проблеми самореалізації особистості. XXI століття вимагає від людини творчого розвитку, який за умови наявності творчого потенціалу, забезпечує людині її самореалізацію. Тому у даній статті присутній глибинний аналіз складових компонентів цього поняття: творчість і потенціал. Слід підкреслити, що проблема творчого потенціалу особистості досліджувалася і продовжує досліджуватися не тільки психологами, але й в той же час все набуває популярності серед педагогів та філософів. Проблема творчого потенціалу тісно пов'язана із проблемою творчої особистості. Нашим завданням було визначення важливих професійних якостей творчої особистості в процесі її становлення та розвитку. Представлений аналіз проблеми самореалізації особистості може слугувати доповненням у подальшому дослідженні проблеми.Н. В. Дячукnatadiachuk@gmail.com2012-05-11T08:23:09Z2015-08-15T01:18:30Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7206Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/72062012-05-11T08:23:09ZФорми полікультурної підготовки вчителя для шкіл національних меншин в Україні в 20-х роках ХХ століттяСтаття подає результати історико-педагогічної розвідки щодо забезпечення навчальних закладів кваліфікованими педагогічними кадрами. На основі історичних даних досліджуються організаційні форми перепідготовки і підвищення кваліфікації педагогічних кадрів для шкіл національних меншин у 20-х роках ХХ ст. в Україні.Л. П. Войналовичvluida@mail.ru2012-03-13T08:22:46Z2015-08-15T00:51:44Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6766Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/67662012-03-13T08:22:46ZМифологический генезис тропов в художественном мышленииУ статті розглянуто місце та роль епітета як першотропа в системі тропів у діахронічному аспекті. Підкреслено асоціативний характер узуальних та оказіональних епітетів у художній творчості.Т. М. Онопрієнкоvikusik.ru.com@mail.ru2012-03-13T08:22:20Z2015-08-15T00:51:49Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6767Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/67672012-03-13T08:22:20ZПрагматичні функції епітета в текстах газетно-журнальних жанрівУ статті зазначається роль епітетів у вирішенні проблем філологічної інтерпретації текстів різної жанрової категорії. Розглянуто прагматично-орієнтоване використання епітетів у текстах газетно-журнальних жанрів, зокрема в публіцистиці та репортажі.Т. М. Онопрієнкоvikusik.ru.com@mail.ru2012-03-13T08:19:56Z2015-08-15T00:52:06Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6771Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/67712012-03-13T08:19:56ZІнноваційна діяльність майбутніх учителів як педагогічна проблемаУ статті проаналізовані та систематизовані основні підходи до розуміння сутності інноваційної педагогічної діяльності, виділені питання змісту підготовки майбутніх учителів до неї.Н. П. Плахотнюкsebrus@mail.ru2012-03-13T08:19:31Z2015-08-15T00:52:11Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6772Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/67722012-03-13T08:19:31ZКонцептуальна модель навчально-ігрового проектуванняУ статті аналізується сутність навчально-ігрового проектування як технології навчання, розглядається зміст понять „навчання”, „гра”, „проектування” як сутнісних характеристик досліджуваного поняття. Розроблено концептуальну модель навчально-ігрового проектування, яка дозволяє виділити та проаналізувати структурні, функціональні компоненти та етапи навчально-проектувальної діяльності, і є підґрунтям для побудови технології її застосування у підготовці майбутніх учителів до інноваційної діяльності.Н. П. Плахотнюкsebrus@mail.ru2012-03-13T08:19:06Z2015-08-15T00:52:15Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6776Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/67762012-03-13T08:19:06ZСутність, зміст та структура готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльностіУ статті проаналізовано сутність поняття „готовність до педагогічної діяльності”, подані результати контент-аналізу поняття „готовність до інноваційної педагогічної діяльності”, виділені та охарактеризовані структурні компоненти готовності до інноваційної діяльності.Н. П. Плахотнюкsebrus@mail.ru2012-02-27T11:19:26Z2015-08-15T00:40:19Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6599Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/65992012-02-27T11:19:26ZПідготовка вчителів-філологів до навчання дорослих у контексті історичного розвитку системи неперервної освіти Великої БританіїУ статті автор на підставі матеріалів міжнародних конференцій ЮНЕСКО з освіти дорослих актуалізує проблему підготовки вчителів до навчання дорослих. Розглянуто зарубіжну модель підготовки викладацького персоналу та основні класифікації вчителів, що навчають дорослих. Визначено основні напрями навчальних програм з підготовки вчителів до навчання дорослих в університетах Великої Британії.Т. Ю. Григор’єваTanya_marshal@mail.ru2012-02-08T09:29:58Z2015-08-15T00:28:00Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6421Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/64212012-02-08T09:29:58ZВикладач в системі дистанційного навчанняВ статті розглядається місце і роль викладача в системі дистанційної освіти в контексті історичного розвитку, окреслюються функції викладача дистанційної форми навчання, визначаються відмінні риси професійної діяльності викладача в системі дистанційного навчання порівняно з професійною діяльністю викладача в системі традиційної освіти.О. В. Малярчукelena.ok@mail.ru2012-02-07T07:57:28Z2016-03-07T01:01:32Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6373Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/63732012-02-07T07:57:28ZХарактеристика діяльності учительських семінарій України другої половини ХІХ – початку ХХ століттяУ статті на основі історичних архівних документів та історико-педагогічних періодичних видань охарактеризовано діяльність учительських семінарій України другої половини ХІХ – початку ХХ століття; зроблено висновок про те, що головним завданням учительських семінарій була педагогічна підготовка педагогічних кадрів для сільської місцевості, що викликало певні проблеми та утруднення змістового та організаційного характеру.Н. М. Андрійчукandriychuknata@mail.ru2012-02-07T07:56:05Z2016-03-07T01:01:34Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6374Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/63742012-02-07T07:56:05ZОрганізація навчання в учительських семінаріях України
(кінець ХІХ – початок ХХ століття)У статті на основі архівних документів розкрито сутність і зміст організації навчання та їх аналіз в учительських семінаріях України; виявлено специфіку змісту навчання для народних учителів; зроблено висновок про відповідність організації навчання в учительських семінаріях України вимогам соціокультурного середовища на зламі ХІХ – ХХ століть.Н. М. Андрійчукandriychuknata@mail.ru2009-11-17T13:00:17Z2015-08-14T20:34:28Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3488Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34882009-11-17T13:00:17ZОсобливості складних номінатів на позначення людини в поезії "нонсенсу" Едвара ЛіраУ статті проводиться семантико-структурний аналіз номінативних блоків, що позначають людину в поезії "нонсенсу" Едвара Ліра. Об’єктом дослідження є атрибутивні словосполучення, в яких синтаксично ведучий елемент виражається іменниками, що позначають загальний клас предметів ("man", "lady", "person"), і супроводжується підрядними частинами (ад'юнктами), розташованими в препозиції та постпозиції до ядра.Л. Г. Котнюкlkotniuk@ukr.net2009-11-17T12:28:35Z2015-08-14T20:33:33Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3479Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34792009-11-17T12:28:35ZЗміст професійної підготовки вчителів на національних відділеннях інститутів народної освіти в Україні в 20-х роках ХХ століттяСтаття висвітлює питання підготовки педагогічних кадрів для задоволення культурно-освітніх потреб національних меншин у галузі вищої професійної педагогічної освіти. Проаналізовано особливості функціонування національних відділень та змістовий аспект підготовки майбутніх учителів шкіл національних меншин при інститутах народної освіти, організованих в Україні у 20-х рр. ХХ століття.Л. П. Войналович2009-10-26T12:30:45Z2015-08-14T19:56:17Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3104Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31042009-10-26T12:30:45ZПроблеми укладання нових словників нормалізованих терміносистем (на прикладі пожежної термінології)У статті проведено аналіз досвіду укладання українсько-іноземних та англійсько-українських словників нормалізованої терміносистеми, описано проблеми, які виникають при їх створенні, а також запропоновано шляхи вирішення цих проблем при укладанні нових словників пожежної термінології.Б. І. Шуневич2009-10-22T11:22:49Z2015-08-14T19:46:28Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3025Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30252009-10-22T11:22:49ZПедагогічне проектування як спосіб реалізації інноваційної педагогічної діяльностіУ статті розглянуто процес педагогічного проектування як основного способу реалізації інноваційної педагогічної діяльності, проаналізовано моделі, алгоритм (етапи) здійснення процесу проектування, вимоги до проектів педагогічних систем, на основі яких виділено особливості змісту підготовки майбутніх учителів до педагогічного проектування. Акцентується увага на інноваційній спрямованості педагогічного проектування та його творчій основі.Н. П. Плахотнюк