Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-28T23:56:58ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2023-01-10T13:44:29Z2023-01-10T13:44:29Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35788Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/357882023-01-10T13:44:29ZТипи зв’язку у складнопідрядному англійському реченніЛ. П. ВойналовичА. С. Кузьмінська2023-01-10T12:54:37Z2023-01-10T12:54:37Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35787Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/357872023-01-10T12:54:37ZВикористання малих літературних форм під час формування іншомовної граматичної компетентності учнів основної школиЛ. П. Войналович2023-01-03T11:34:25Z2023-01-03T11:44:16Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35756Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/357562023-01-03T11:34:25ZМетодичні рекомендації до організації самостійної/ індивідуальної роботи обов’язкової освітньої компоненти «Практична граматика англійської мови» (Grammar Trainer: Syntax)Методичні рекомендації до організації самостійної/ індивідуальної роботи студентів 3 курсу обов’язкової освітньої компоненти «Практична граматика англійської мови» (GRAMMAR TRAINER: SYNTAX) укладено для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти галузі знань 03 Гуманітарні науки, спеціальності 035 Філологія, спеціалізації 035.10 прикладна лінгвістика денної форми навчання. Представлено механізми спільного використання лексико-функціональних структур в граматиці. Розглядаються питання моделювання правильного порядку слів в різних синтаксичних структурах.І. Л. БілюкН. В. Дячук2023-01-03T07:33:58Z2023-01-03T07:33:58Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35752Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/357522023-01-03T07:33:58ZМетодичні рекомендації до організації самостійної / індивідуальної роботи обов’язкової освітньої компоненти «Практична граматика англійської мови» (“MODALS”)Н. В. ДячукО. О. Хорошун2023-01-02T07:45:08Z2023-01-02T07:45:08Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35748Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/357482023-01-02T07:45:08ZМетодичні рекомендації до організації самостійної / індивідуальної роботи обов’язкової освітньої компоненти «Практичний курс англійської мови» (“MEALS”) для підготовки здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освітиМетодичні рекомендації до організації самостійної / індивідуальної роботи студентів 1 курсу обов’язкової освітньої компоненти «Практичний курс англійської мови» (“MEALS”) укладено для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти галузі знань 03 Гуманітарні науки, спеціальності 035 Філологія, спеціалізації 035.10 прикладна лінгвістика денної форми навчання.Л. М. ЧумакО. О. Хорошун2022-12-23T13:05:48Z2023-01-11T22:12:37Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35696Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/356962022-12-23T13:05:48ZLexical innovations of COVID-19 period: structural and linguopragmatic aspectsЛ. М. Чумакliudmylachumak@gmail.com2022-12-15T12:29:34Z2022-12-15T12:34:27Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35539Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/355392022-12-15T12:29:34ZСпособи адаптації англіцизмів в україномовних інтерфейсах програмІ. М. ЧупираІ. Л. Білюк2022-12-15T12:26:11Z2022-12-15T12:35:47Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35536Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/355362022-12-15T12:26:11ZКласифікація англомовних акронімів за фонетично-граматичними ознакамиЙозапас ЦибасІ. Л. Білюк2022-12-15T12:25:31Z2022-12-15T12:25:31Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35535Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/355352022-12-15T12:25:31ZПолітичний дискурс та лінгвістичне вираження метафори в англійських та українських заголовкахЛ. О. МикашовськаІ. Л. Білюк2022-12-15T12:04:07Z2022-12-15T12:04:07Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35520Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/355202022-12-15T12:04:07ZПерекладацькі трансформації у дистопічному романі «Голодні ігри»О. В. УкраїнецьІ. Л. Білюк2022-12-15T12:03:03Z2022-12-15T12:03:03Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35518Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/355182022-12-15T12:03:03ZАлгоритм укладання електронних словниківД. Я. Жуковська2022-12-15T11:57:05Z2022-12-15T11:57:05Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35514Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/355142022-12-15T11:57:05ZСтилістичні особливості роману Дена Брауна «Втрачений символ»К. І. ДудюкІ. Л. Білюк2022-12-08T20:30:26Z2023-02-06T10:33:25Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35336Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/353362022-12-08T20:30:26ZЗастосування лексико-граматичних трансформацій у перекладі роману Ніколаса Спаркса «Записник. Сторінки нашого кохання»Я. Р. ГуменякО. О. Кодубовська2022-10-15T20:17:17Z2022-10-15T20:17:17Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34578Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/345782022-10-15T20:17:17ZVocabulary Booster Part II. Методичне забезпечення самостійної та індивідуальної роботи студентів з навчальної дисципліни «Практичний курс англійської мови»Охоплює основні лексичні мовні структури і пропонує вичерпний огляд тематичних розділів в цілому та використовується для повторення та вдосконалення базового мовного матеріалу англійської мови з дисципліни освітньо-кваліфікаційної програми підготовки фахівця рівня бакалавр напряму підготовки 035.04 Філологія, спеціалізація 035.04 германські мови та літератури (переклад включно) для денної та заочної форм навчання.І. Л. БілюкН. В. ДячукО. М. Левченко2022-10-15T20:16:44Z2022-10-15T20:16:44Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34573Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/345732022-10-15T20:16:44ZФункціонально-семантична природа категорії каузативностіАналітичні каузативні конструкції найкраще можна описати як розширення простіших типів висловлювань, а не як скорочен- ня більш складних базових структур. Особливо важлива перевага цього підходу полягає в тому, що він пропонує пояснювальний семантичний опис варіації відмінкових знаків, які зустрічаються в каузативних конструкціях та передбачає, що така варіа- ція є систематично пов’язаною із семантикою відмінкових позначок у простих реченнях. В статті окреслено певні теоретичні засади, що чітко роз’яснюють вживання каузативних структур в англійській мові. До уваги представлено різні види передачі значень, а саме словотворчий, лексичний та контекстуальний. Наведено приклади мовою оригіналу та здійснено адекватний пе- реклад українською мовою для ліпшого розуміння функціонування каузальних конструкцій у мовленні. Виявлено, що каузативні кон- струкції з дієсловами-зв'язками може мати певні типи. Результати порівняльного аналізу каузальних конструкцій з дієсловами- зв'язками в англійській та українській мовах свідчать про відсутність однозначній інтерпретації самої каузативного ситуації, оскільки на її трактування впливають різні внутрішні фактори. здійснивши аналіз специфіки каузальних структур англійських та українських текстів, було з’ясовано, що серед мовних механізмів, що забезпечують процес структурування причинно-наслідкових відношень у них, важлива роль належить каузативним конструкціям, які репрезентують відповідні когнітивні уявлення того, хто сприймає їх.Н. В. ДячукТ. В. Криворучко2022-10-03T09:41:40Z2022-10-03T09:41:40Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34514Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/345142022-10-03T09:41:40ZМетодичні рекомендації до організації самостійної і індивідуальної роботи Обов’язкової освітньої компоненти «Практичний курс англійської мови» (“Lifestyles”) для підготовки здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освітиМетодичні рекомендації до організації самостійної і індивідуальної роботи студентів 2 курсу обов’язкової освітньої компоненти «Практичний курс англійської мови» (“Lifestyles”) укладено для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти галузі знань 03 Гуманітарні науки, спеціальності 035 Філологія, спеціалізації 035.10 прикладна лінгвістика денної форми навчання.І. Л. БілюкО. О. Хорошун2022-08-15T20:27:31Z2022-08-15T20:36:28Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34411Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/344112022-08-15T20:27:31ZSpeech characteristics of a literary text personage at semantic levelThe article outlines the verbal-semantic level of the linguistic personality of Dorian Gray in the novel “The Picturet
of Dorian Gray” written by Oscar Wilde. The level aims to study the usage of verbal categories such as words, grammatical,
associative, semantic-syntactic structures, lexical and syntax patterns. When analyzing linguistic personality, it is necessary
to determine and record vivid features in the language of literary characters. Proper names the author uses in the fiction
have tight connection with certain associations concerning characters of the novel (Lord Henry). The language personality
of Dorian Gray is characterized by the frequently used exclamations, the use of imperative forms, superlative adjectives
and expressive adverbs, the usage of personal pronoun ‘I’, the usage of modal ‘must’Н. В. ДячукІ. Л. Білюк2022-08-15T11:13:27Z2022-08-15T11:13:27Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34408Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/344082022-08-15T11:13:27ZСоціоморфна метафора як засіб об'єктивації концепта ІСЛАМСЬКИЙ СВІТО. О. Хорошунolga.khoroshun84@gmail.com2022-07-08T13:43:50Z2022-07-08T13:46:33Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34323Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/343232022-07-08T13:43:50ZPresent Tenses (Методичні матеріали до самостійної та індивідуальної роботи студентів з навчальної дисципліни Практична граматика англійської мови)Н. В. ДячукТ. В. Криворучко2022-06-29T07:24:24Z2022-06-29T07:33:42Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34269Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/342692022-06-29T07:24:24ZCrime Doesn’t Pay (методичні матеріали до самостійної та індивідуальної роботи студентів 4 курсу з навчальної дисципліни Практичний курс англійської мови)О. О. Кодубовська2022-06-23T20:18:28Z2022-06-23T20:18:28Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34185Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/341852022-06-23T20:18:28ZЖанрово-стилістична специфіка перекладу романів Агати Кристі українською мовоюМ. М. Бурченя2022-06-10T20:40:19Z2022-06-10T20:48:11Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34102Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/341022022-06-10T20:40:19ZFuture philologists’ language competence formation on the basis of aspect integrationЛ. В. КалінінаТ. Ю. Григор’єваЛ. М. Чумакliudmylachumak@gmail.com2022-05-21T07:47:19Z2022-05-21T07:47:19Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34032Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/340322022-05-21T07:47:19ZЛексична вербалізація концепту Revolution Of Dignity / Революція Гідності в англомовному комунікативному просторіО. М. МельничукО. О. Хорошунolga.khoroshun84@gmail.com2022-03-31T21:09:43Z2022-03-31T21:09:43Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33844Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/338442022-03-31T21:09:43ZШифрування та дешифрування текстових данихМ. І. ПоппО. М. Кривоносkrypton@zu.edu.ua2022-02-15T12:53:56Z2022-02-15T12:53:56Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33790Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/337902022-02-15T12:53:56ZСучасні лінгвістичні дослідження (Теорія мовленнєвого впливу, психолінгвістика). Методичні рекомендації до самостійної та індивідуальної роботи студентів з навчальної дисципліни «Сучасні лінгвістичні дослідження (Теорія мовленнєвого впливу, психолінгвістика)»Охоплює ключові питання для перевірки рівня засвоєння знань з курсу «Сучасні лінгвістичні дослідження (Теорія мовленнєвого впливу, психолінгвістика)» з дисципліни освітньо-кваліфікаційної програми підготовки фахівця рівня бакалавр для денної форми навчання.Н. В. ДячукІ. В. Іевітіс2022-01-12T05:39:00Z2022-01-12T05:39:00Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33576Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/335762022-01-12T05:39:00ZДоцільність використання ігрової діяльності при формуванні іншомовної фонологічної компетентності у початковій школіЛ. П. Войналович