Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T14:47:15ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2022-12-16T19:59:54Z2022-12-16T19:59:54Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35487Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/354872022-12-16T19:59:54ZВзаємодія вербальних та невербальних засобів в англомовній рекламі: теоретичний аспектСучасне суспільство сьогодні – це суспільство соціальної взаємодії,
однією з форм якої є масова комунікація. Одним із компонентів масової
комунікації являється реклама, яка стала невід’ємним супутником життя кожної
людини і активно впливає не лише на її свідомість, але й підсвідомість.
Рекламна діяльність є складною та багатоаспектною, вивчається вченими
різних галузей наук: психологією, економікою, соціологією, політологією,
лінгвістикою тощо.
Лінгвістичні дослідження останніх десятиріч характеризуються
підвищеним інтересом до вивчення реклами. Значну кількість досліджень
присвячено розгляду структури, синтаксичних, стилістичних, структурносемантичних особливостей рекламного тексту (І. Городецька, В. Марченко, М.
Нікитюк), аналізу вербальних та невербальних складових реклами (С.
Романюк).
Незважаючи на це, питання взаємозв’язку вербальних та невербальних
засобів в англомовній рекламі залишаються малодослідженими.Т. М. ПушкарО. В. Осацька2022-12-16T19:35:11Z2022-12-16T19:35:11Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35491Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/354912022-12-16T19:35:11ZЛінгвопрагматичний потенціал сучасного медіадискурсуЛюдина нерозривно пов’язана з суспільством та є його невід’ємною,
навіть головною, складовою частиною. Особливістю сучасного суспільства
являється всеохоплююча інформатизація – телебачення, ЗМІ, Інтернет,
різноманітні друковані видання, соціальні мережі та месенджери. Пріоритетним
завданням усіх цих комунікацій є поширення інформації, зробити її
загальнодоступною та загальнозрозумілою. Це стає причиною зростання
інтересу науковців до лінгвістики та семантики, що постійно призводить до
появи нових дефініцій.Т. М. ПушкарА. О. Лугін2022-12-16T19:19:10Z2022-12-16T19:30:31Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35492Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/354922022-12-16T19:19:10ZТактико-стратегічний потенціал формування іміджу міжнародних організацій в інтернет-дискурсіНа межі XXI століття, а саме століття «інформаційних технологій» великого значення набуває тлумачення поняття «імідж», завдяки якому визначається «атмосфера або ж клімат» будь-якої міжнародної інституції.
Інтердисциплінарне поняття «імідж», функціонує у соціології, практичній
психології, педагогіці, політології, представляючи трьохрівневий феномен
індивідуальної, групової і масової свідомості, який фіксує і реалізує цілі його
творців.Т. М. ПушкарО. І. Задоєнко2022-12-14T20:34:48Z2022-12-14T20:34:48Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35484Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/354842022-12-14T20:34:48ZInterrelation of Physical, Professional and Combat Performance of the Future Officers Engaged in Strength Sports during StudyingThe paper presents the correlation analysis results of the paratrooper cadets’ indicators of basic
physical qualities development and their results in the standards of combat training. The study involved
cadets (male) of the Faculty of Air Assault Forces training of the Odesa Military Academy (Ukraine) of the
1st – 4th years of study (aged 18-22 years), who attended academy Crossfit classes while studying (n=40).
The results of the cadets engaged in Crossfit in physical fitness were compared with the results of the cadets
of the same faculty who did not play sports (n=216). The study was conducted in 2018-2019. The level of
physical qualities development was assessed by the results of cadets' performance in the following exercises:
the 100 m run (speed), pull-ups (power qualities), the 3 km run (endurance). Training and combat activities
of paratrooper cadets were assessed according to the standards of tactical and fire training. It was found that
most standards of tactical training had medium and high degrees of relationship with the cadets’ level of
physical qualities development of (r=0.33-0.85). The highest correlation coefficients were recorded in terms
of the standards that have a pronounced motor component of combat activity (r=0.71-0.85). According to
most standards, cadets engaged in Crossfit had higher correlation coefficients than the cadets who were
studying according to the traditional system of physical training, which confirms the importance of strength
sports to increase the combat readiness of the future officers of the Ukrainian Air Assault ForcesТ. М. Пушкар2022-12-14T18:42:20Z2022-12-14T18:42:20Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35482Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/354822022-12-14T18:42:20ZЗовнішні і внутрішні чинники розвитку системи професійної підготовки вчителів Англії в умовах формування європейського простору вищої освітиУ статті розглядається історико-педагогічний аналіз професійної підготовки майбутніх учителів; визначе-
ні об’єктивні чинники, які вплинули на розвиток системи педагогічної освіти Англії. З’ясовано, що реформування
системи підготовки майбутніх учителів Англії спричинено внутрішніми і зовнішніми чинниками. До зовнішніх
чинників ми відносимо входження в освітній простір Європи, здійснення модернізації освітньої діяльності в
контексті європейських вимог до підвищення рівня підготовки вчителів, до внутрішніх чинників – оновлення
системи професійної підготовки майбутніх учителів.
Детальне вивчення нормативних документів дозволяє стверджувати, що в Європі відбуваються кардинальні
зміни як у системі педагогічної освіти, так і у вимогах до рівня готовності майбутніх учителів загалом. Ці вимо-
ги виступають європейськими орієнтирами щодо створення комплексів програм, спрямованих на оновлення зміс-
ту професійної підготовки майбутніх учителів в умовах інтеграції європейських країн, зокрема Англії й України.
У статті проаналізовано вимоги до професійної підготовки вчителів в Англії і встановлено, що стрижневи-
ми державними документами стандартизації базової підготовки вчителів є Національний стандарт кваліфіко-
ваного вчителя, спрямований на запровадження кваліфікаційних (професійних) вимог до підготовки майбутніх
учителів, які працюватимуть на різних ключових рівнях шкільної освіти.Л. П. ПоліщукТ. М. Пушкар2022-12-14T13:04:57Z2022-12-16T12:36:33Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35472Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/354722022-12-14T13:04:57ZДо питання про метафору в англомовному політичному дискурсіМяновська О.Д. (2020) До питання про метафору в англомовному політичному дискурсі Littera Scripta Manet: збірка студентських наукових праць pp. 48-53О. Д. Мяновська2022-12-14T13:03:36Z2022-12-16T13:11:33Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35467Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/354672022-12-14T13:03:36ZДо проблеми класифікації фразеологічних одиниць у мовознавчій науціВисоцька Ю.С. (2020) До проблеми класифікації фразеологічних одиниць у мовознавчій науці Littera Scripta Manet: збірка студентських наукових праць pp. 15-19.Ю. С. Висоцька2022-12-01T12:09:38Z2022-12-01T12:09:38Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35033Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/350332022-12-01T12:09:38ZBilingual model of future specialists’ training by means of artistic designМ. BaditsaН. Є. КолесникМ. В. Полховська2021-03-30T12:36:06Z2021-03-30T12:36:06Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32409Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/324092021-03-30T12:36:06ZЛексичні одиниці на позначення гаджетів у сучасній англійській мовіІ. С. Панчук2021-03-30T12:34:50Z2021-03-30T12:37:11Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32407Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/324072021-03-30T12:34:50ZКласифікація англійських фразеологізмів з компонентом позначення кольоруД. Ю. Орліківський2020-12-08T14:51:33Z2020-12-08T14:51:33Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31896Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/318962020-12-08T14:51:33ZLittera Scripta Manet: збірник студентських наукових праць2020-12-02T08:49:23Z2020-12-02T08:55:24Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31876Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/318762020-12-02T08:49:23ZМетодичні рекомендації включають матеріал для роботи над фільмом «Sherlock» і є доповненням до підручників та посібників з предмету «Вступ до перекладознавства. Теорія і практика перекладу з англійської мови». Навчально-методичні рекомендації містять логічно побудований та лексично насичений матеріал, що сприяє розвитку інтегративних навичок та умінь усного та писемного мовлення та перекладу.Методичні рекомендації мають на меті формування у студентів І курсу спеціальності 035.041 Філологія (Германські мови та літератури (переклад включно)), перша - англійська денної та заочної форм навчання знань, умінь та навичок у рамках вимог діючої програми, зокрема, під час вивчення дисципліни «Вступ до перекладознавства. Теорія і практика перекладу з англійської мови». Методичні рекомендації включають не лише певний теоретичний матеріал, а й комплекс вправ, направлений на формування навичок усного та письмового перекладу текстів різних стилів і жанрів з англійської мови на українську та з української мови на англійську, їх редагування на професійному рівні.Л. П. ПоліщукТ. М. ПушкарН. І. Горбачова2020-12-02T08:46:44Z2020-12-02T08:49:36Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31875Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/318752020-12-02T08:46:44ZМетодичні рекомендації до самостійної та індивідуальної роботи студентів із дисципліни «Вступ до перекладознавства. Теорія і практика перекладу з англійської мови». Для студентів ІІ курсу спеціальності 035.041 Філологія (Германські мови та літератури (переклад включно)), перша - англійськаМетодичні рекомендації включають матеріал для роботи над фільмом «Sherlock» і є доповненням до підручників та посібників з предмету «Вступ до перекладознавства. Теорія і практика перекладу з англійської мови». Навчально-методичні рекомендації містять логічно побудований та лексично насичений матеріал, що сприяє розвитку інтегративних навичок та умінь усного та писемного мовлення та перекладу.Л. П. ПоліщукТ. М. ПушкарН. І. Горбачова2020-12-02T08:35:17Z2020-12-02T08:51:32Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31874Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/318742020-12-02T08:35:17ZМетодичні рекомендації до самостійної та індивідуальної роботи студентів із дисципліни «Вступ до перекладознавства. Теорія і практика перекладу з англійської мови» для студентів І курсу спеціальності 035.041 Філологія (Германські мови та літератури (переклад включно)), перша - англійськаМетодичні рекомендації до самостійної та індивідуальної роботи мають на меті формування у студентів І курсу спеціальності 035.041 Філологія (Германські мови та літератури (переклад включно)), перша - англійська денної та заочної форм навчання знань умінь та навичок у рамках вимог діючої програми, зокрема, під час вивчення дисципліни «Вступ до перекладознавства. Теорія і практика перекладу з англійської мови» у дистанційному форматі. Методичні матеріали включають не лише певний теоретичний матеріал, а й комплекс вправ, направлений на формування навичок усного та письмового перекладу текстів різних стилів і жанрів з англійської мови на українську та з української мови на англійську, їх редагування на професійному рівні.Л. П. ПоліщукТ. М. ПушкарН. І. Горбачова2020-06-26T10:50:10Z2020-06-26T10:50:10Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31316Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/313162020-06-26T10:50:10ZСтруктурні особливості фразеологічних одиниць на позначення роботи та неробства в англійській мовіО. В. Рацун2020-06-23T11:57:10Z2020-06-25T08:00:54Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31254Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/312542020-06-23T11:57:10ZСучасний стан і перспективи лінгвістичних досліджень та
проблеми перекладу : Збірник наукових праць2020-05-01T22:53:08Z2020-05-01T22:53:08Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31015Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/310152020-05-01T22:53:08ZЛінгво-стилістичні особливості англомовних політичних промовІ. В. Башманівська2020-04-16T07:08:05Z2020-04-16T07:08:05Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30954Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/309542020-04-16T07:08:05ZЛінгвоконцепт, структура, тлумачення та взаємодія із ціннісним сегментом культуриЮ. М. Нідзельська2020-04-16T07:07:44Z2020-04-16T07:07:44Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30952Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/309522020-04-16T07:07:44ZВивчення гендерних аспектів художнього перекладу на прикладі англомовних творівЛ. П. ПоліщукЮ. Уточкіна2020-04-16T07:07:18Z2020-04-16T07:07:18Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30951Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/309512020-04-16T07:07:18ZОсновні проблеми перекладу поетичного тексту та шляхи їх подолання: на основі твору Вільяма Водсворта "She dwelt among the untrodden ways"Л. П. ПоліщукІ. Лукиша