Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-28T19:21:53ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2017-02-17T09:51:44Z2017-02-17T09:51:44Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23883Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/238832017-02-17T09:51:44ZЯзыковая ситуацияОсобенности языковой ситуации
Признаки языковой ситуации
Коммуникативный ранг языкаА. М. ПриймакЭнеджан Шаймерданова2016-10-11T11:24:09Z2016-10-12T09:29:50Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22163Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/221632016-10-11T11:24:09ZРусско-английские лексические дивергенты в виртуальном дискурсеСтатья посвящается изучению и анализу явления русско-английской лексической интерференции в компьютерном дискурсе. Автор делает попытку выделить основные словообразовательные модели русского языка для производства слов-гибридов (или лексических дивергентов).М. В. Мельник2016-10-05T19:35:37Z2016-10-05T19:42:50Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22115Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/221152016-10-05T19:35:37ZПроблема формування стимульного списку для психолінгвістичного дослідженняУ статті приділено увагу недостатньо вивченому в психолінгвістиці питанню, а саме методиці формування стимульного списку для проведення вільного асоціативного експерименту. Проаналізовано основні методики формування стимульного списку, які використовуються сучасними психолінгвістами, і продемонстровано власну методику, основану на обчисленні частотності вживання лексем освітньої сфери у спеціальній фаховій літературі й текстах законів.Т. Є. НедашківськаС. В. Самійлик2016-03-16T10:31:17Z2016-03-16T10:35:05Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20599Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/205992016-03-16T10:31:17ZИз "Синайского патерика"Патерик Синайский переведенный с греческого языка сборник патериковых рассказов, большую часть которого составляет созданный в первой четверти VII в. «Луг духовный» Иоанна Мосха.Т. Є. НедашківськаВікторія Сергієнко2016-03-16T10:31:11Z2016-03-16T10:31:11Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20598Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/205982016-03-16T10:31:11ZЛев Владимирович Щерба – русский лингвист, специалист по общей лингвистике, русскому, славянским и французскому языкам. 1880 -1944Лев Владимирович Щерба – русский лингвист, специалист по общей лингвистике, русскому, славянским и французскому языкам.Т. Є. НедашківськаНаталия Якимец2016-03-16T10:19:26Z2016-03-16T10:20:16Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20597Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/205972016-03-16T10:19:26ZВклад В. В. Виноградова в современное языкознаниеВклад В. В. Виноградова в современное языкознание
Он воспринял методику сравнительно-исторического анализа и углублённого, строгого системного описания языка, от Щербы — интерес к языку как живой и активно функционирующей системе, к движению языковых норм.
Рассматривая язык как общественное явление, Виноградов видел в нём не только эволюцию системы, но и развитие видов и разновидностей речи и речевых форм. Разрабатывая теорию стиля, он устанавливал и прослеживал связи между языковой личностью и общенациональным языком во всех разновидностях его функционирования.Т. Є. НедашківськаАнастасія Куліш2016-03-16T10:19:15Z2016-03-16T10:19:15Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20596Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/205962016-03-16T10:19:15ZАнализ текста «Шестоднева» Экзарха БолгарскогоШестоднев Иоанна Экзарха Болгарского (2-я пол. IX в. — 1-я треть Х в.) — одно из ранних произведений славянской литературы.Т. Є. НедашківськаЯна Ставська2016-02-25T09:29:34Z2016-10-06T10:17:20Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20414Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/204142016-02-25T09:29:34ZПланування безперервного професійного розвитку як
інноваційний компонент змісту методичної підготовки майбутніх учителів іноземних мовУ статті розглядається проблема безперервного професійного розвитку та її місце у системі
професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов. Проаналізовано особливості організації
тематичного модуля з питань планування безперервного професійного розвитку як інноваційного
компонента змісту методичної підготовки майбутніх учителів іноземних мов в українських
університетах. Проілюстровано методику опрацювання навчального матеріалу модуля прикладами
завдань, розроблених з урахуванням зарубіжного досвіду в рамках проекту ''Шкільний вчитель нового
покоління''.І. В. СамойлюкевичО. О. Волкова2016-02-23T09:36:00Z2016-02-23T11:25:08Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20334Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/203342016-02-23T09:36:00ZКомунікативно-прагматичні та стилістичні особливості утворення та функціонування експресивно-образних знаків лінгво-креативної діяльності (на матеріалі англомовного
військового дискурсу)У статті висвітлено лінгво-креативні механізми утворення та контексти функціонування експресивно-
образних комічних форм англомовного військового дискурсу. Розглянуто способи стилістичного
використання варіювання фоносемантичними асоціаціями ядерних складових каламбура. Крім того, до
предмету розгляду залучено специфічні прояви мовної гри - жартівливо-іронічне розшифрування
поширених серед військових абревіатур, іронічне переосмислення семантики окремих словосполучень, а
також утворення синкретичних одиниць з емотивно-оцінюючою конотацією шляхом семантично-
вмотивованої формально-змістової компресії компонентів.В. Л. Вигівський2016-01-12T14:45:05Z2016-01-12T14:47:24Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19841Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/198412016-01-12T14:45:05ZЯзыковая ситуация конца ХХ - начала ХХI векаОбщие понятие об языковой ситуации
Формы существования языка
Языковые изменения конца ХХ- начала ХХІ века
Словарь студента, нестареющий сленгТ. Є. НедашківськаМарія СамолюкОксана Жакун2016-01-12T14:37:49Z2016-01-12T14:39:08Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19840Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/198402016-01-12T14:37:49ZПацан: слово и понятиеДля анализа применения методов лингвистического исследования была выбрана статья Михаила Тимофеевича Дьячка «Пацан: слово и понятие».Т. Є. НедашківськаАнна Гриневич2015-09-29T11:12:57Z2015-09-29T11:18:00Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18648Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/186482015-09-29T11:12:57ZЖанрові аспекти розумово-комунікативної взаємодії у професійному
середовищі військовослужбовцівУ статті висвітлено прагматичний аспект аналізу мовлення, який передбачає розгляд
взаємозв’язку між особистісно-мотиваційними модальностями суб’єктів ситуації спілкування та
структурно-смисловими особливостями компонентів комунікативних подій, що, в кінцевому
рахунку, реалізує певний мовленнєвий жанр. Текстова реалізація жанрової інваріантності у
військовій публіцистиці характеризується обов’язковою структурованістю жанрових форм та
композиційно-мовленнєвих прийомів, що типологізують мовленнєві жанри за ознакою
інформативної та/або фатичної мети спілкуванняВ. Л. Вигівський2015-09-08T07:53:03Z2016-03-07T01:03:25Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18465Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/184652015-09-08T07:53:03ZЯзык: средство общения или разобщения?Внеаудиторная модульная контрольная работа
по курсу “Актуальные вопросы современного русского языка”Т. Є. НедашківськаК. А. Рогозіна