Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-28T22:46:06ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2018-06-29T16:10:49Z2018-06-29T16:10:49Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27250Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/272502018-06-29T16:10:49Z«Родинна мова» у дослідженнях майбутніх учителів початкових класів під час педагогічної практикиАвтор статті розповідає про дослідження студентами лексикону учнівських родин під час виробничої практики у початкових класах; зокрема про результати анкетування батьків мовленнєвих авторитетів для молодших членів родини.К. Я. Климова2016-01-24T18:19:09Z2016-01-24T18:19:09Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20028Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/200282016-01-24T18:19:09ZКомунікативні завдання з української мови та літературного читання на сторінках періодичних видань для дітей молодшого шкільного вікуУ статті окреслено питання сутності комунікативних завдань, виокремлено їх зразки із сучасних
дитячих періодичних видань. Автор розглядає особливості застосування дібраних комунікативних
завдань на уроках української мови та літературного читання в навчально-виховному процесі
початкової школи.О. М. Марущак2016-01-22T22:51:49Z2016-01-22T22:52:48Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20041Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/200412016-01-22T22:51:49ZСистема мультимедійних вправ на уроках української мови в 3-4 класахУ статті розглядається сутність мультимедійних вправ, їх роль у процесі розвитку зв’язного мовлення учнів початкової школи (3-4 класи). Автор характеризує систему мультимедійних завдань, яка спрямована на розвиток комунікативної компетентності молодших школярів.О. В. Чупріна2014-11-01T21:28:48Z2015-08-15T09:32:14Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13506Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/135062014-11-01T21:28:48ZПередумови виникнення дидактичних ігорВ. В. РудзінськаВ. Д. Усатий2014-10-31T23:53:32Z2015-08-15T09:30:59Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13490Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/134902014-10-31T23:53:32ZМіжпредметні зв'язки на уроках читанняО. Ф. ЛонськаО. А. Гордієнко2014-10-31T22:48:39Z2015-08-15T09:30:27Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13484Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/134842014-10-31T22:48:39ZРоль словникової роботи в розвитку комунікативних мовленнєвих умінь молодшого школяраЛ. В. КоваликВ. Д. Усатий2013-02-13T11:56:01Z2015-08-15T03:24:27Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9004Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/90042013-02-13T11:56:01ZВплив мультимедійних технологій на формування психіки молодших школярівПрограми для середньої загальноосвітньої школи з української мови передбачають набуття учнями початкової школи елементарних знань про мовлення: усне і писемне, діалогічне й монологічне. Основну увагу слід приділяти розвитку умінь здійснювати всі види мовленнєвої діяльності: аудіювання, говоріння, читання, письмо. Із цією метою необхідно використовувати спеціальні види роботи, забезпечувати контроль за сформованістю відповідних умінь.О. В. Чупріна2013-01-16T11:29:56Z2015-08-15T03:25:06Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9017Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/90172013-01-16T11:29:56ZРоль комунікативних ознак мовлення у формуванні
педагога-професіонала
Навчальні курси "Основи культури і техніки мовлення", "Українська мова (за професійним спрямуванням)", "Сучасна українська літературна мова з практикумом" поглиблюють та систематизують знання студентів не тільки про різні рівні української мови, а й про комунікативні якості мовлення, розширюють уявлення майбутніх педагогів про роль і місце культури мовлення в житті людей та про завдання освітніх закладів у процесі гуманітаризації суспільства.І. В. Голубовська2013-01-16T11:29:18Z2015-08-15T03:28:22Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9050Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/90502013-01-16T11:29:18ZФормування студента як креативної особистості в умовах навчального середовища педагогічного ВНЗУ статті розглянуто поняття креативності у площині проблеми формування мовнокомунікативної професійної компетентності майбутніх учителів. Автор послідовно доводить думку про те, що створення у педагогічному виші навчального середовища, яке відповідає вимогам сучасної вищої освіти, є обов’язковою умовою формування креативності студентів у ході науково-дослідної, індивідуально-самостійної навчальної роботи з української мови. К. Я. Климова2013-01-16T11:28:46Z2015-08-15T03:27:50Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9043Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/90432013-01-16T11:28:46ZФОРМУВАННЯ МОВНОКОМУНІКАТИВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТА ЯК КРЕАТИВНОЇ ОСОБИСТОСТІ В УМОВАХ НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА ПЕДАГОГІЧНОГО ВИШУУ статті розглянуто поняття креативності у площині проблеми формування мовнокомунікативної професійної компетентності майбутніх учителів. Автор послідовно доводить думку про те, що створення у педагогічному виші навчального середовища, яке відповідає вимогам сучасної вищої освіти, є обов’язковою умовою формування креативності студентів у ході науково-дослідної, індивідуально-самостійної навчальної роботи з української мови. При цьому інтелектуальна та матеріальна складові навчального середовища повинні бути взаємовідповідними. К. Я. Климова2013-01-16T11:27:58Z2015-08-15T03:28:11Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9048Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/90482013-01-16T11:27:58ZТИПОЛОГІЯ ЛІТЕРАТУРНИХ НОРМ СУЧАСНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У ПЛОЩИНІ ФОРМУВАННЯ МОВНОКОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-НЕФІЛОЛОГІВУ статті доведено, що структура мовнокомунікативної професійної компетенції як системи вимог до знань з української мови студентів нефілологічних спеціальностей педагогічних університетів зумовлена як структурою мовної системи, так і типологією літературних мовних норм.К. Я. Климова2013-01-16T11:27:20Z2015-08-15T03:28:17Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9049Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/90492013-01-16T11:27:20ZКонтент-аналіз обсягу і змісту підручників і навчальних посібників з української мови для студентів нефілологічних спеціальностей педагогічних ВНЗЗміст і обсяг теоретичного матеріалу з українськомовних дисциплін, який відповідає вимогам чинних навчальних програм, викладено у підручниках і навчальних посібниках, у лексикографічній літературі з української мови, у текстах лекцій викладачів та інших джерелах, рекомендованих студентам для обов’язкового та додаткового опрацювання. К. Я. Климова2013-01-14T09:26:33Z2015-08-15T03:23:57Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8997Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/89972013-01-14T09:26:33ZНавчальні методи і технології в системі формування мовнокомунікативних умінь майбутніх учителів початкових класів У статті розглядається проблема вибору методів навчання в системі формування мовнокомунікативних умінь майбутніх учителів початкових класів. Розкрито зміст понять "метод", "педагогічна інновація", "традиційні методи навчання". В. Ю. Підгурська2013-01-14T09:26:14Z2015-08-15T03:23:52Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8993Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/89932013-01-14T09:26:14ZСоціолінгвістичне підґрунтя українськомовного навчання
майбутніх учителів початкових класів
Формування мовнокомунікативних умінь у майбутніх учителів початкових класів – представників майбутньої української інтелігенції, національної еліти – потребує внесення до змісту навчальних українськомовних дисциплін соціолінгвістичних відомостей. В. Ю. Підгурська2012-12-17T11:40:41Z2015-08-15T02:55:11Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8804Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/88042012-12-17T11:40:41ZОсобливості вивчення української мови в початкових класах з російською мовою навчанняЗгідно зі статусом української мови як державної вона вивчається в усіх зазначених школах як обов’язковий навчальний предмет. Він покликаний забезпечити формування комунікативних умінь, необхідних для життя і діяльності в навчальній, соціокультурній та офіційно-діловій сферах Української держави, а також для виховання громадян цієї держави. О. А. Гордієнко2012-12-17T11:39:01Z2015-08-15T02:54:51Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8798Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/87982012-12-17T11:39:01ZПроблема формування красномовної особистості у вітчизняній риторичній спадщиніВивчення історії вітчизняної риторики та творче переосмислення ідей мислителів минулого – однин із шляхів пошуків джерел для духовного відродження українського народу. Зокрема, вони спонукають до ґрунтовних змін у системі освіти й виховання, створення новітніх технологій для формування креативної риторичної особистості, здатної до самоосвіти і самовдосконалення. О. А. Гордієнко2012-12-17T11:37:19Z2015-08-15T02:54:34Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8794Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/87942012-12-17T11:37:19ZФормування читацьких інтересів молодших школярів в системі роботи вчителя-класоводаУнікальним засобом формування загальної культури людини, її моральних орієнтирів і цінностей є художня література. Любов до книги, начитаність, уміння сприймати і глибоко розуміти мистецтво, а зокрема й художню літературу, усвідомлювати її сенс і естетичний зміст, грамотно й аргументовано доводити власні міркування – такі якості завжди вважалися необхідними складовими освіченості людини. О. А. ГордієнкоО. Сатановська2012-12-10T11:53:46Z2015-08-15T02:45:58Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8684Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/86842012-12-10T11:53:46ZВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ:
АСПЕКТИ І ПЕРСПЕКТИВИ ПРОБЛЕМИУ статті доведено своєчасність використання мультимедійних засобів в освіті; розкрито
особливості впровадження сучасних інформаційних технологій; виявлено особливості спеціальних
та програмних засобів мультимедіа; окреслено різноманіття навчальних мультимедійних
систем. Стисло охарактеризувавши історію розвитку ТЗН, обґрунтовано доцільність
використання мультимедіа в практиці початкового навчання й виокремлено види мультимедійних
технологій, які покликані оптимізувати навчання і самонавчання молодших школярів. При цьому
беруться до уваги вікові особливості сприймання учнями початкових класів запропонованої через
мультимедійні засоби інформації.О. В. Чупріна2012-05-31T09:07:50Z2016-02-14T08:34:06Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7448Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/74482012-05-31T09:07:50ZВикористання інформаційно-дослідницьких і творчих проектів з української мови у процесі навчання майбутніх учителів-нефілологівУ статті здійснено спробу розкрити зміст поняття "проект" у площині проблеми формування мовнокомунікативної особистості майбутнього вчителя. Автор доводить, що інформаційно-дослідницькі і творчі проекти оптимізують процес українськомовного навчання і самонавчання студентів. Як приклад, запропоновано інструкції до проектів "Моя телепередача" (гурток "Тележурналісти") та "Жива і нежива природа в українському фольклорі" (для другого курсу природничого факультету, курс "Українська мова за професійним спрямуванням"). Знайшли розвиток ідеї інтерактивного навчання української мови майбутніх учителів-нефілологів, адаптованого до сучасних вимог вищої освіти (у тому числі імітаційного моделювання ситуацій професійного спілкування).К. Я. Климова