Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-28T11:58:34ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2015-10-08T12:33:53Z2015-10-08T12:42:21Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18753Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/187532015-10-08T12:33:53ZВступ до літературознавства: Практикум для студентів денної та заочної форм навчання філологічного факультетуПрактикум зі вступу до літературознавства призначений для студентів першого курсу філологічного факультету. Завдання цього посібника – допомога студентам у підготовці до практичних занять з предмета. Посібник також містить завдання для самостійних і контрольних робіт.М. В. Шевчук2015-01-22T13:31:47Z2016-10-03T17:13:57Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15104Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/151042015-01-22T13:31:47ZОлесь Бабій – співець слави січових стрільцівВ. Ф. Шинкарук2015-01-20T16:43:55Z2016-03-07T01:02:48Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15031Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/150312015-01-20T16:43:55ZСамостійна робота студентів з методики української мовиПосібник для студентів-філологів. У посібнику розміщено завдання для опрацювання курсу "Методика викладання української мови"О. А. Кучерук2015-01-20T16:39:26Z2016-03-07T01:02:47Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15010Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/150102015-01-20T16:39:26ZСамостійна робота студентів з методики української мовиПосібник для студентів-філологів. У посібнику вміщено запитання і завдання для самостійного опрацювання тем курсу "Методика викладання української мови в середній школі"О. А. Кучерук2014-06-16T10:54:41Z2015-08-15T06:43:18Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11403Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/114032014-06-16T10:54:41ZСитуативні завдання як ефективний засіб розвитку зв'язного мовлення учнівПроцес навчання має активізовувати думку школяра шляхом використання різноманітних творчих робіт, органічно поєднаних з вивченням фонетики, граматики і правопису. Такі вправи повинні бути частиною роботи, спрямованої на вироблення навичок зв'язного мовлення.Л. С. Шевцова2014-06-16T10:54:18Z2015-08-15T06:43:12Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11402Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/114022014-06-16T10:54:18ZСитуативні завдання з розвитку зв'язного мовлення у 6 класіВикористання ситуативних завдань у 6 класі урізноманітнює види робіт, сприяє розвитку логічного мислення учнів, показує шляхи практичного застосування набутих школярами знаньЛ. С. Шевцова2014-05-28T09:51:30Z2015-08-15T06:43:06Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11401Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/114012014-05-28T09:51:30ZІНФІНІТИВНІ РЕЧЕННЯ ТА ЇХ СИНОНІМІЧНІ ПАРАЛЕЛІМетою дослідження є показати варіанти деяких видів інфінітивних речень в українській мові, навівши їх відповідники серед односкладних і двоскладних речень. У статті будемо спиратися на теоретичні положення праць різних авторів.Л. С. Шевцова2014-05-20T12:19:14Z2015-08-15T06:39:58Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11350Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/113502014-05-20T12:19:14ZВИХОВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ХУДОЖНЬОГО СЛОВАРозкривається значення художнього слова як засобу вихованняГ. В. Грибан2008-12-08T14:30:24Z2015-08-26T15:37:24Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/527Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5272008-12-08T14:30:24ZПерсонаж-тінь у творах Лесі Українки та В. Винниченка: дублювання та самототожністьУ статті зроблено спробу типологічного зіставлення драматургії Лесі Українки та новелістики Володимира Винниченка, розглядається екзистенційний мотив вірності чи зради самому собі та двійництво, дублювання персонажів як характерні риси творчого стилю письменників.А. В. Горбань2008-12-08T14:04:10Z2016-10-03T20:51:03Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/688Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6882008-12-08T14:04:10ZІгрові аспекти аналізу драматичних творів ("Одержима" Лесі Українки)У статті розглядається поняття сценарного типу як складове культурологічної та психологічної теорії гри, аналізуються шляхи реалізації авторської концепції буття і структурно-художня функція образів на прикладі драми “Одержима” Лесі Українки.
В. В. Білобровець2008-11-11T09:38:37Z2016-03-01T10:22:24Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/883Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8832008-11-11T09:38:37ZЕстетичний коментар художнього тексту як засіб удосконалення комунікативних умінь і навичок учнівНа основі власного науково-педагогічного досвіду автор розглядає проблему удосконалення комунікативних умінь і навичок учнів у процесі вивчення української мови. Особлива увага приділена естетичному коментарю художнього тексту як засобу формування культури мовлення школярів.О. А. Кучерук2008-10-14T10:23:07Z2016-10-03T17:14:16Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/771Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7712008-10-14T10:23:07ZХудожньо-естетичні особливості прози Лесі Українки (на прикладі оповідання “Жаль”)У статті зроблена спроба аналізу художньо-естетичної структури прози Лесі Українки на прикладі оповідання “Жаль”В. Ф. Шинкарук2008-09-23T13:43:14Z2016-10-03T21:02:28Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/72Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/722008-09-23T13:43:14Z“Досвітні огні” Лесі Українки (Студія одного вірша)Відомий вірш Лесі Українки “Досвітні огні”, що раніше трактувався як вираження її політичних позицій, розглядається із структурально-семіотичного погляду як об’єкт особистісної лірики.
П. В. Білоус