Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T10:07:46ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2016-03-21T08:53:13Z2016-03-21T08:53:13Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20615Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/206152016-03-21T08:53:13ZЛітературна медієвістика. Вибрані твори: у 3-х томах. - Т. 2: Художній світ давньої української літературиП. В. Білоус2015-12-22T10:46:25Z2016-10-04T08:19:52Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19619Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/196192015-12-22T10:46:25ZОсобливості жанру та проблематика у Гальчинських гавендах Міхала ЧайковськогоАліна СтроцькаЛ. В. ВенгровськаВ. О. Єршов2015-12-21T23:19:06Z2016-10-04T08:20:25Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19593Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/195932015-12-21T23:19:06ZУніверсум Юзефа Ігнація КрашевськогоВ. О. ЄршовО. В. Коржовська2015-12-21T23:18:24Z2016-10-04T08:56:10Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19592Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/195922015-12-21T23:18:24ZПредметний світ урбаністичного простору в "Спогадах із подорожі до Сибіру та перебування в Березові й Саратові" Єви ФелінськоїВ. С. Білявська2015-12-21T23:17:56Z2016-10-04T08:20:08Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19591Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/195912015-12-21T23:17:56ZПольськомовна художня література Правобережної України доби романтизму в системі української літературної таксономіїВ. О. Єршов2015-12-16T18:44:10Z2016-10-04T08:17:45Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19549Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/195492015-12-16T18:44:10ZTertium comparationis: правобережна польськомовна література - між сходом і заходомВ. О. Єршов2015-10-08T11:33:03Z2015-10-08T11:38:42Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18743Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/187432015-10-08T11:33:03ZЖитомирські літературознавчі студії2015-06-25T13:46:29Z2016-10-04T08:16:50Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17996Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/179962015-06-25T13:46:29ZTwórczość Kraszewskiego a pamiętnikarstwo wołyńskieВ. О. Єршов2015-03-02T11:55:42Z2016-10-04T08:19:38Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16021Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/160212015-03-02T11:55:42ZМіфологічний топос Правобережжя в мемуаристиці „української школи " польського романтизмуВ. О. Єршов2015-02-27T06:42:25Z2016-10-04T08:17:09Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15899Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/158992015-02-27T06:42:25ZУніверсум Юзефа Ігнація Крашевського
Міжнародна наукова конференція,
присвячена 200-річчю з дня народження
Юзефа Ігнація КРАШЕВСЬКОГО
(1812 – 2012)
В. О. Єршов2015-01-20T16:39:16Z2016-10-04T08:19:22Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15008Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/150082015-01-20T16:39:16ZМіжнародна наукова конференція, присвячена 200-річчю з дня народження Ю. І. Крашевського «УНІВЕРСУМ ЮЗЕФА ІГНАЦІЯ КРАШЕВСЬКОГОВ. О. ЄршовО. В. Коржовська2015-01-20T16:38:24Z2016-10-04T08:55:15Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15006Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/150062015-01-20T16:38:24ZПортрет як текстуальний периферійний референт у «Мемуарах» Є. Фелінської волинського періоду життяУ статті на прикладі «Мемуарів із життя» Є. Фелінської
розглянуто портрет як периферійний референт тексту, проаналізовано особливості його типології та встановлено
закономірності творення стилістики образу.В. С. Білявська2014-11-07T11:15:28Z2015-08-15T09:53:59Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13747Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/137472014-11-07T11:15:28ZМетодика викладання української літератури в таблицяхПосібник для студентів філологічних спеціальностей, учителів-словесників, викладачів вищих навчальних закладів, в якому запропоновано основні поняття методики викладання літератури, узагальнено досягнення в галузі навчання української літератури й оформлено у вигляді таблиць, подано запитання та завдання для самостійної роботи студентів.
Л. А. Башманівська2014-05-28T09:49:04Z2015-08-15T06:43:00Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11399Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/113992014-05-28T09:49:04ZВ. Стус: жертовне пророцтвоАнтиколоніальна модель модернізму в українській літературі позначена
присутністю в ній героя-жертви. Історії відомі різні рівні індивідуальної
жертовності: герой, який обирає смерть-мовчання під тиском страху перед своїм
словом, ризику бути не почутим оточенням (ранній модернізм - персонажі Лесі
Українки); герой, який створює концепцію націопробудження, завершальним
етапом котрої є самогубство (М. Хвильовий).
О. О. Юрчук2014-05-28T09:48:15Z2015-08-15T06:42:53Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11398Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/113982014-05-28T09:48:15ZКолоніалізм як інфекція в романі "Інфекція" С. ПроцюкаУ романі «Інфекція» С. Процюк розгортає історії людей / власну історію
перехідної доби. Це покоління 90-х, за плечима якого радянський «тягар»
дитинства і юності, а попереду шлях пристосування до нових реалій після
проголошення незалежностіО. О. Юрчук2014-05-27T07:48:38Z2015-08-15T06:42:22Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11392Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/113922014-05-27T07:48:38ZМодифікація соцреалістичного кутчу (на прикладі роману "Собор" О. Гончара)У статті розглядається модифікація соцреалістичного кітчу на
прикладі роману “Собор” О.Гончара. У романі відбу-лося поєднання рис
ідеологічної ерзац-культури (соцреалізм) та національного кітчу
(національне мислиться як екзотич-не, історичне, актуальне завдяки
наповненню ідеологічними штампами), що й сформувало простір для
утворення нової моделі соцреалістичного кітчуО. О. Юрчук2014-05-27T07:47:24Z2015-08-15T06:42:19Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11391Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/113912014-05-27T07:47:24ZМіфологізація радянського минулого в українському сучасному повсякденні (за романом "Депеш Мод" С. Жадана")нської культури.
Творчість С. Жадана вкладається в контекст постмодерного
постколоніалізму за часом, але не за внутрішньою притаманністю. Письменник
також репрезентує бунт супроти "іншого", однак цей "інший" мислимий не так
у рамках українського національного контексту, як супроти нього. Тому "стьоб"
над імперською радянською міфологемою в прозі автора прочитується не як
деконструкція, а як прихована реінкарнація, що веде до міфологізації.О. О. Юрчук2014-01-31T06:54:14Z2016-10-04T08:18:04Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10515Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/105152014-01-31T06:54:14ZІмагологічний дискурс Бердичева у польськомовній літературі Волині ХІХ – початку ХХ століттяУ статті йдеться про образ Бердичева межі ХІХ та ХХ століть, що постає у творах польськомовних письменників ВолиніВ. О. Єршов2014-01-20T06:42:23Z2016-10-04T08:18:21Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10464Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/104642014-01-20T06:42:23ZГ. І. Соболевська – педагог і науковець: на перетині духовних традиційПро життя і творчість доцента кафедри теорії та історії світової літератури Г. І. СоболевськуВ. О. Єршов2014-01-20T06:40:09Z2016-10-04T08:18:37Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10463Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/104632014-01-20T06:40:09ZГ. Ф. Бондаренко – педагог, учений, лірикПро життя і творчість доцента кафедри теорії та історії світової літератури Г.Ф. БондаренкоВ. О. Єршов2014-01-20T06:39:03Z2016-10-04T08:54:24Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10462Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/104622014-01-20T06:39:03ZДіяльність Єви Фелінської в контексті громадського життя Правобрежної УкраїниЄ. Фелінська відіграла вагому роль у громадському житті Правобережної України XIX ст., письменниця активно брала участь у найважливіших суспільних процесах, а після опублікування щоденників її ім'я у волинському краї стало відомим, а незабаром і легендарним.В. С. Білявська2013-11-13T12:33:54Z2015-08-15T05:00:43Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10134Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/101342013-11-13T12:33:54ZКритерії сформованості художнього сприйманняУ посібнику розглянуто проблеми розвитку естетичного сприймання художніх творів студентів-філологів у процесі вивчення української літератури, подано методичні рекомендації, приклади завданьВ. В. ХалінА. В. Усатий2013-11-13T12:33:48Z2015-08-15T05:00:39Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10133Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/101332013-11-13T12:33:48ZШляхи, методи та прийоми формування художнього сприймання творів літературиУ посібнику розглянуто проблеми розвитку естетичного сприймання художніх творів студентів-філологів у процесі вивчення української літератури, подано методичні рекомендації, приклади завданьВ. В. ХалінА. В. Усатий2013-11-13T12:33:43Z2015-08-15T05:00:35Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10132Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/101322013-11-13T12:33:43ZСтруктура художнього сприймання і його місце в процесі організації занять з літературиУ посібнику розглянуто проблеми розвитку естетичного сприймання художніх творів студентів-філологів у процесі вивчення української літератури, подано методичні рекомендації, приклади завданьВ. В. ХалінА. В. Усатий2013-11-13T12:33:37Z2015-08-15T05:00:32Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10131Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/101312013-11-13T12:33:37ZМісце художнього сприймання твору в професійній підготовці вчителя-словесникаУ посібнику розглянуто проблеми розвитку естетичного сприймання художніх творів студентів-філологів у процесі вивчення української літератури, подано методичні рекомендації, приклади завданьВ. В. ХалінА. В. Усатий2013-11-13T12:33:31Z2015-08-15T05:00:28Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10130Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/101302013-11-13T12:33:31ZЛітература як мистецтво слова. Особливості її сприймання в порівнянні з іншими видами мистецтваУ посібнику розглянуто проблеми розвитку естетичного сприймання художніх творів студентів-філологів у процесі вивчення української літератури, подано методичні рекомендації, приклади завданьВ. В. ХалінА. В. Усатий2013-11-13T12:32:58Z2015-08-15T05:00:24Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10129Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/101292013-11-13T12:32:58ZМетодична система формування читацьких умінь старшокласників і їх результатиУ посібнику розглянуто проблеми розвитку читацьких умінь учнів старших класів у процесі вивчення української літератури, подано методичні рекомендації, приклади завдань з подальшим використанням їх на практиці.
Посібник зацікавить учених-методистів, учителів-словесників, студентів, а також широке коло читачів.
А. В. Усатий2013-11-13T12:32:52Z2015-08-15T05:00:17Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10128Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/101282013-11-13T12:32:52ZНауково-методичні засади методикиУ посібнику розглянуто проблеми розвитку читацьких умінь учнів старших класів у процесі вивчення української літератури, подано методичні рекомендації, приклади завдань з подальшим використанням їх на практиці.
Посібник зацікавить учених-методистів, учителів-словесників, студентів, а також широке коло читачів.
А. В. Усатий2013-11-13T12:32:34Z2016-03-07T01:02:02Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10125Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/101252013-11-13T12:32:34ZНауково-методичні закономірності формування читацьких умінь у процесі вивчення української літературиУ посібнику розглянуто проблеми розвитку читацьких умінь учнів старших класів у процесі вивчення української літератури, подано методичні рекомендації, приклади завдань з подальшим використанням їх на практиці.
Посібник зацікавить учених-методистів, учителів-словесників, студентів, а також широке коло читачів.
А. В. Усатий2013-11-13T12:32:26Z2015-08-15T05:00:00Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10124Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/101242013-11-13T12:32:26ZПсихолого-педагогічні засади формування читацьких умінь учнів старших класівУ посібнику розглянуто проблеми розвитку читацьких умінь учнів старших класів у процесі вивчення української літератури, подано методичні рекомендації, приклади завдань з подальшим використанням їх на практиці.
Посібник зацікавить учених-методистів, учителів-словесників, студентів, а також широке коло читачів.
А. В. Усатий2013-11-13T06:46:45Z2015-08-15T05:00:12Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10127Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/101272013-11-13T06:46:45ZПроблема читацьких умінь у теорії і практиці шкільної літературної освітиУ посібнику розглянуто проблеми розвитку читацьких умінь учнів старших класів у процесі вивчення української літератури, подано методичні рекомендації, приклади завдань з подальшим використанням їх на практиці.
Посібник зацікавить учених-методистів, учителів-словесників, студентів, а також широке коло читачів.
А. В. Усатий2013-11-12T06:43:42Z2016-10-04T08:17:26Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10113Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/101132013-11-12T06:43:42ZOsobliwości w wyjaśnianiu antynomicznych problemów Prawobrzeża Ukrainy w polskojęzycznej literaturze pamiętnikarskiej doby romantyzmuProblemy antynomii społecznych w literaturze pięknej wywodzącej się z Prawobrzeża Ukrainy znalazły odzwierciedlenie w badaniach R. Kyrcziwa, D. Naływajka, R. Radyszewskiego, O. Suchomłynowa, B. Hadaczka, E. Czaplejewicza, J. Kolbuszewskiego,St. Uliasza, a także wielu innych badaczy, którzy studiowali polskojęzyczną literaturę i kulturę Ukrainy po drugim rozbiorze Rzeczypospolitej.В. О. Єршов2013-11-08T07:10:55Z2015-08-15T04:58:12Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10097Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/100972013-11-08T07:10:55ZЗасоби інформаційно-комунікаційних технологій у системі методів мотиваційного забезпечення процесу навчання української мови [Електронний ресурс]У статті розглядається проблема розвитку навчальної мотивації учнів у процесі формування їх як мовних особистостей. Обґрунтовано актуальність і важливість реалізації особистісно-мотиваційного принципу в організації мовної освіти. Визначено умови формування інтересу до учіння й збагачення навчально-пізнавальних мотивів школяра. Окреслено основні напрями мотиваційного забезпечення навчальної діяльності учнів на уроках української мови. Наведено методи формування пізнавального інтересу засобами української мови, стимулювання особистісного успіху в навчанні, розвитку потреб самостійної навчально-пізнавальної діяльності, спонукання до творчого самовираження. З’ясовано роль інформаційно-комп’ютерних технологій у забезпеченні мотиваційної основи навчання української мови в загальноосвітній школіО. А. Кучерук2013-02-22T06:27:22Z2015-08-26T22:42:52Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9236Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/92362013-02-22T06:27:22ZВізії апокаліпсису в романі О. Ульяненка "Сталінка"У статті здійснено спробу поетикального аналізу першого роману О. Ульяненка "Сталінка" з метою
виявлення та характеристики апокаліптичних візій, що ними сповнено художній простір тексту на сюжетно-
композиційному, образному, ідейно-філософському рівнях. Окреслено історичні передумови та актуальні
суспільні реалії, що стали підґрунтям глобальної морально-етичної кризи і, як наслідок, поштовхом для
формування кінцесвітніх настроїв і пророцтв, які й покладено в основу ідейного змісту твору.М. В. Кірячок2013-02-22T06:15:13Z2015-08-15T03:40:45Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9223Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/92232013-02-22T06:15:13ZУкраїнські стратегії жіночої ідентичності в колоніальних та постколоніальних умовахВ статті проаналізовано, що українській літературі під впливом колоніального становища було сформовано неадекватні реалізації чоловічих та жіночих ролей, а також ситуацію несвідомої опозиційності між статями, яка оприявлена в різних моделях взаємодії: "син – мати", "батько – дочка", "чоловік – коханка". Виявлено, що жіноча рецепція імперського реалізується у низці стратегій: "гра в архетипну українку" (Марко Вовчок, Леся Українка), "жіноче пророцтво як смерть-мовчання" (Леся Українка, Л. Костенко), "сексуальність" (О. Забужко).О. О. Юрчук2012-12-26T12:15:20Z2015-08-15T03:18:55Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8932Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/89322012-12-26T12:15:20ZФормування читацьких умінь учнів старших класів у процесі вивчення літературних творівУ посібнику розглянуто проблеми розвитку читацьких умінь
учнів старших класів у процесі вивчення української літератури,
подано методичні рекомендації, приклади завдань з подальшим
використанням їх на практиці.
Посібник зацікавить учених-методистів, учителів-
словесників, студентів, а також широке коло читачів.А. В. Усатий2012-12-26T12:06:11Z2015-08-15T03:19:16Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8943Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/89432012-12-26T12:06:11ZТворчість М. В. Никончука в аспекті літературно-краєзнавчих дослідженьУ статті розглянуто творчість М. В. Никончука в аспекті літературно-краєзнавчих досліджень.В. В. Халін2012-11-26T11:31:51Z2015-08-15T02:26:55Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8415Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/84152012-11-26T11:31:51ZДжерела сюжету як чинник модифікації сюжетних ліній у романах про Київську Русь П.ЗагребельногоУ статті доведено, що джерела сюжетів - це змістові чинники художнього компонування історичних фактів і модифікацій на їх основі фабульно-сюжетних ліній у романах П.Загребельного.Тетяна Сушкевич2012-11-26T11:31:36Z2015-08-15T02:26:50Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8414Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/84142012-11-26T11:31:36ZКонтамінація античних і християнських образів у "Чудах Пресвятої Діви" І.ГалятовськогоУ статті проаналізовано контамінація античних і християнських образів у "Чудах Пресвятої Діви" І.Галятовського з огляду на особливості компонування барокових текстів у 17 столітті.Оксана Савенко2012-11-26T11:31:00Z2015-08-15T02:27:00Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8416Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/84162012-11-26T11:31:00ZГетьман Іван Мазепа: антиколоніальний дискурс у літературіУ статті проаналізовано антиколоніальний дискурс у Романі "Орда" Р.Іваничука.О. О. Юрчук2012-11-26T11:29:31Z2015-08-15T02:26:41Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8412Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/84122012-11-26T11:29:31ZРецепція образних елементів солярного міфу в ліриці Лесі УкраїнкиУ статті проаналізовано образні елементи солярного міфу в ліриці Лесі Українки.Галина Левченко2012-11-26T11:29:13Z2015-08-15T02:26:36Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8411Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/84112012-11-26T11:29:13ZМіфосимволіка сну в повісті "Армагедон уже відбувся" Марії МатіосУ статті здійснено спробу декодувати символіку сну в повісті "Армагедон уже відбувся" М.Матіос та простежити специфіку його фукнкціонування у структурі художнього тексту.Наталія Косинська2012-11-26T11:28:19Z2015-08-26T22:44:45Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8409Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/84092012-11-26T11:28:19ZАпокаліптичні пророцтва постчорнобильської епохи в романі-есеї Євгена Пашковського "Щоденний жезл"У статті закцентовано увагу, що в романі "Щоденний жезл" автор репрезентує образ письменника-пророка, митця-спостерігача, мислителя.М. В. Кірячок2012-11-26T11:27:56Z2015-08-15T02:26:22Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8408Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/84082012-11-26T11:27:56ZПортрет у романі "Нова заповідь" Володимира ВинниченкаУ статті проаналізовано особливості створення портрету в романі "Нова заповідь" В.ВинниченкаЛюдмила Золотюк2012-11-26T11:27:33Z2015-10-11T22:28:08Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8406Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/84062012-11-26T11:27:33ZТарас Шевченко і давня українська література. ПролегомениУ статті досліджено діалектику різних за своєю ідеологією й естетичною наповненістю стадій у розвитку кураїнської літератури.П. В. Білоус2012-11-26T11:27:21Z2016-03-07T01:01:46Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8407Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/84072012-11-26T11:27:21ZПроекція авторської свідомості у ліричній поезії Ліни КостенкоУ статті проаналізовано особливості проекції авторської свідомості у поезії Л.Костенко.Катерина Дюжева2012-06-14T10:31:28Z2015-08-15T01:48:11Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7586Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/75862012-06-14T10:31:28ZЗакономірності процесу сприймання літературних творів старшокласникамиУ статті розглядаються особливості сприймання літературних творів учнями старших класів, закономірності формування читацьких умінь старшокласників, які удосконалюються в процесі навчання, необхідних для розуміння й осягнення змісту літературних художніх творів. Головна їх мета - зацікавити учнів читанням художнього твору, в процесі чого формується читацькі уміння: учні навчаються аналізувати твір, розуміти його з’ясувати його місце в розвитку літературного процесу, з’ясовувати позицію автора і сприймання ним епохи, бути компетентним в галузі сприймання та аналізу текстів різних жанрів в тому числі й художніхА. В. Усатий2012-06-14T10:30:29Z2015-08-21T14:25:52Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7582Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/75822012-06-14T10:30:29ZРозвиток читацьких умінь на уроках української літератури
(на основі літературної творчості М. Т. Рильського)
У статті розглядаються закономірності формування читацьких умінь старшокласників, необхідних для розуміння і осягнення художніх творів. На прикладі деяких особливостей творчого шляху М. Т. Рильського удосконалюється процес розвитку читацьких умінь.А. В. Усатий2012-06-12T14:14:26Z2015-08-15T01:47:25Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7573Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/75732012-06-12T14:14:26ZФормування системи родинних цінностей під час вивчення творчості М. Стельмаха в школіУ статті розглянуто проблему формування системи родинних цінностей під
час вивчення творчості М. Стельмаха в школі, запропоновано завдання та
запитання пошукового характеру, спрямовані на засвоєння учнями цінностей
родинних виховних традицій під час аналізу повісті «Гуси-лебеді летять».Л. А. Башманівська2012-06-04T16:56:22Z2016-10-03T20:59:34Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7502Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/75022012-06-04T16:56:22ZБароко й українська літератураНовик О. Неповторність повторного. Барокові традиції в літературі українського романтизму : монографія / Ольга Новик. – Харків : Майдан, 2011. – 368 с.П. В. Білоус2012-05-31T10:04:55Z2016-10-04T12:24:52Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7471Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/74712012-05-31T10:04:55ZПедагогічні умови реалізації інноваційних педагогічних технологій у загальноосвітній школіУ статті розглянуто умови, необхідні для ефективної реалізації інноваційних педагогічних технологій. Виокремлено етапи впровадження інновацій у загальноосвітній школі, ймовірні проблеми та шляхи їх вирішення. Особлива увага приділена проблемі готовності педагогів до інноватики та необхідності грамотного керівництва цим процесом. Зроблено висновок, що готовність педагогів до проектування інноваційних технологій виховного процесу визначається як рівнем знань, так і формуванням у педагогів відповідних умінь і навичок проектувальної діяльності, а також індивідуально-ціннісного ставлення до нововведень.К. О. Мельник2012-05-31T09:26:34Z2016-03-01T10:25:42Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7458Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/74582012-05-31T09:26:34ZЦілі створення й використання системи методів навчання української мови в основній школі
У статті розглянуто цільовий аспект побудови й функціонування системи методів навчання української мови з огляду на стратегічну мету формування мовної особистості учня основної школи. Висвітлено питання навчальної мети як системного утворення, особливості компетентнісного підходу до визначення цілей українськомовної освіти та напрацювання системи методів мовно-мовленнєво-комунікативної підготовки школярів. Запропоновано компетентнісну модель мовної освіченості учня, яка становить узагальнену схему навчальних цілей-результатів особистісних утворень і задає базові напрями побудови та використання системи методів навчання української мови.О. А. Кучерук2012-05-31T08:44:37Z2016-10-03T20:43:03Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7441Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/74412012-05-31T08:44:37ZФілософська інтерпретація творчості як імператив соціокультурного осмислення духовного капіталу особистостіАвтор розглядає сутність творчості, що сьогодні характеризується інтенсивністю та нестабільною емоційністю, постійними інтелектуальними пошуками. Саме такий духовний капітал уособлює емоційно-інтелектуальну діяльність, що являє собою цілеспрямований процес надбання та впорядкування ірраціонально-раціональних творчих активів у людській геніальності. У цьому розумінні духовний капітал має актуальне значення, так як спрямований на пошуки істинності, певною мірою забезпечує успадкування соціокультурних традицій, досвіду тощо, злагодженої, цілеспрямованої життєдіяльності за сучасних умов глобалізації.А. М. Лісовський2012-05-10T06:00:07Z2015-08-15T01:17:14Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7190Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/71902012-05-10T06:00:07ZКвітковий стиль та уламки орфічного міфу в ліриці Лесі УкраїнкиУ статті розкрито семантику художнього концепту "квіти" в ліриці Лесі Українки. Контекстуальні значення квіткових образів тлумачаться у річищі сецесійної естетики. Квітковий стиль у творчості поетеси розглянуто як окремі елементи Орфічного міфу.Галина Левченко2012-05-10T05:43:26Z2015-08-15T01:17:23Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7192Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/71922012-05-10T05:43:26ZКонцепт жертви у ліриці Лесі УкраїнкиУ статті досліджується функціонування концепту жертви в авторській "пророчій утопії" Лесі Українки. Образ-мотив жертви потрактовується як концептуальний, оскільки акумулює навколо себе в ліриці поетеси інші групи образів та сюжетів. Як наскрізний символ духовної трансформації, концепт жертви постає найголовнішою рушійною силою творчого процесу та провідною метафорою життєруху в художній картині світу автора.Г. Д. Левченко