Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T08:59:56ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2015-11-05T10:51:52Z2015-11-05T10:51:52Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19185Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/191852015-11-05T10:51:52ZЭкстремальные задачи для частично неналегающих областей со свободными полюсамиРешен ряд задач об экстремальном разбиении комплексной плоскости со свободными
полюсами на лучевых системах точек. Эти результаты распространяют некоторые
известные на более широкие классы областей, допускающих частичное налегание.А. К. БахтинА. Л. Таргонський2014-12-09T14:04:59Z2016-10-03T09:31:45Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10221Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/102212014-12-09T14:04:59ZРозвиток математичних здібностей учнів як стратегічне завдання особистісно орієнтованого навчання математикиЗ огляду на сучасні концепції особистості, а також теоретичні засади особистісно орієнтованого навчання одним із ключових стратегічних завдань математичної освіти стає розвиток математичних здібностей учнів. У психолого-педагогічних дослідженнях здібностями називаються особистісні утворення, які забезпечують успіх у діяльності, легкість у оволодінні знаннями, уміннями, навичками. Здібності не можуть бути зведені до знань, умінь і навичок, однак забезпечують їх швидке набуття й ефективне застосування. Математичні здібності вживаються в двох аспектах: як творчі здібності – здібності до наукової математичної діяльності; як навчальні здібності – здібності до вивчення курсу математики, швидкого та успішного засвоєння відповідних знань, умінь і навичок
Л. М. Семенецьohorona.pr@gmail.comС. П. Семенець2014-12-08T14:57:08Z2016-09-21T10:06:25Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14280Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/142802014-12-08T14:57:08ZГотовність студентів до самостійної роботи з математики та її критеріально-рівневі характеристикиУ статті зроблено категоріальний аналіз поняття "готовність", сформульовано визначення готовності студентів до самостійної роботи з математики, виділено критерії та їх показники.Л. О. Орел2014-11-20T12:20:46Z2015-08-15T10:24:46Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14093Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/140932014-11-20T12:20:46ZОб одном модульном неравенстве для кривых, вращающихся отображением вокруг себяРабота посвящена изучению пространственных отображений, более общих, чем отображения с ограниченным искажениемЕ. А. Севостьянов2014-11-14T09:03:17Z2015-08-15T10:16:53Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13999Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/139992014-11-14T09:03:17ZOn the convergence of spatial homeomorphismsVarious theorems on the convergence of general spatial homeomorphisms are proved and,
on this basis, convergence theorems for classes of the so-called ring Q-homeomorphisms are
obtained. These results will have wide applications to Sobolev's mappings.Е. А. Sevost’yanovVladimir Ryazanov2014-11-14T09:02:36Z2015-08-15T10:16:49Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13998Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/139982014-11-14T09:02:36ZOn convergence and compactness of spatial homeomorphismsVarious theorems on convergence of general space homeomorphisms are proved and, on this basis, theorems on convergence and compactness for classes of the
so-called ring Q-homeomorphisms are obtained. In particular, it was established
by us that a family of all ring Q-homeomorphisms f in Rn �xing two points is
compact provided that the function Q is of �nite mean oscillation. These results
will have broad applications to Sobolev's mappings.Е. А. Sevost’yanovVladimir Ryazanov2014-11-12T10:00:44Z2015-08-15T10:11:48Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13944Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/139442014-11-12T10:00:44ZК теории отображений классов Соболева и Орлича-Соболева.Подведены итоги исследований Донецкой школы по теории отображений.Е. А. СевостьяновР. Р. СалимовД. А. Ковтонюк2014-10-24T20:13:18Z2016-10-10T08:45:25Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13326Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/133262014-10-24T20:13:18ZExtremal problems for partially non-overlapping domains on equiangular system pointsExtremal function be found.A. L. Targonskii2014-10-23T18:21:53Z2015-08-20T22:14:16Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13309Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/133092014-10-23T18:21:53ZOnremovability of singularities for discrete open mappings with controlled p-ModuleThis talk continues our research of the generic properties of mappings with integrallybounded distortions. Е. А. Sevost’yanovА. GolbergR. R. Salіmov2014-10-23T18:20:22Z2016-10-10T08:45:43Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13308Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/133082014-10-23T18:20:22ZExtremal problem with variable quantity of points on raysTo find a maximum functionalA. L. Targonskii2014-10-23T18:19:40Z2015-08-15T09:15:43Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13307Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/133072014-10-23T18:19:40ZAnalog of miniowitz theorem for some class of mappings with non-bounded characteristicsA family of all discrete open ring Q {mappings f:D!Rn at the point x02D with Q2 FMO(x0)is equicontinuous at the pointЕ. А. Sevost’yanov2014-10-23T14:53:47Z2015-08-27T15:11:56Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13306Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/133062014-10-23T14:53:47ZOn the Zygmund-type estimate for a quaternion singular Cauchy integralWe established in sufficient conditions for existence of the integralF[f] ona regular surface and proved an upper Zygmund-type estimate for its modulus ofcontinuity in terms of the modulus of continuity of the function fО. Ф. Герус2014-10-23T09:32:16Z2023-02-16T10:51:58Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13298Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/132982014-10-23T09:32:16ZSolutions for PDEs with constant coefficients and derivability of functions ranged in commutative algebrasIt is well known that the real and imaginary parts of any holomorphic function are harmonic functions of two variables. In this paper,
we extend this idea to finite-dimensional commutative algebras; that is, we prove that if some basis of a subspace of a commutative
algebra satisfies a polynomial equation, then the components of a monogenic function on the subspace are solutions of the respective
partial differential equation (PDE). We illustrate these concepts with a few examples.A. A. PogoruiRamón М. Rodríguez-DagnіnoМichael Shapіro2014-07-27T10:04:47Z2016-09-21T10:07:05Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11885Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/118852014-07-27T10:04:47ZПедагогічні умови організації самостійної роботи студентів у контексті реформування вищої освіти УкраїниЛ. О. Орел2014-03-31T13:28:23Z2015-08-15T05:57:32Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10767Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/107672014-03-31T13:28:23ZЭкстремальные задачи на лучевых системах.Знайдено максимум функціонала, що складається з добутків внутрішніх радіусів для довільних степенів внутрішніх радіусів степеней.А. Л. ТаргонськийС. А. Охрименко2014-02-20T09:12:26Z2016-09-21T10:07:35Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10660Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/106602014-02-20T09:12:26ZФормування позитивної мотивації самостійної роботи з математики майбутніх учителів початкових класівУ статті розглянуто мотиваційно-цільовий компонент у структурі організації самостійної роботи з
математики майбутніх учителів початкових класів, з’ясовано ієрархію мотивів; виділено мотиваційний
критерій, визначено його показники та рівні їх сформованості; запропоновано шляхи формування
позитивної мотивації самостійної роботи з математики: формування професійної мотивації навчання
студентів, формування інтересу до математики, формування інтересу до самостійної роботи з
математики; наведено результати дослідження їх впливу на підвищення рівня мотивації студентів.Л. О. Орел2013-10-29T08:40:22Z2015-08-15T04:49:27Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9965Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/99652013-10-29T08:40:22ZДеякі застосування принципу максимуму субгармонічних функцій.Дослідження принципу максимуму субгармонічних функцій, приділена увага використанню принципу максимуму для контурно-
тілесних задач.В. В. Данильчук2013-10-15T06:16:14Z2015-08-15T04:47:38Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9936Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/99362013-10-15T06:16:14ZФункції бікомплексної змінної. Оператор Гамільтона, експоненціальна форма зсуву аргументу, рівняння Лапласа та хвильове рівняння.У представленій роботі розглядаються деякі тригонометричні та логарифмічні функції бікомплексного змінного, наводяться ряд умов типу Коші-Рімана для функцій бікомплксного змінного.О. А. Гальчевська2013-06-04T13:01:58Z2016-10-03T09:31:08Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9553Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/95532013-06-04T13:01:58ZПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ У РОЗВИВАЛЬНІЙ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ОСВІТІ
У статті зроблено теоретичний аналіз змісту і структури педагогічної діяльності, створено концепцію
моделі педагогічної діяльності у розвивальній професійно-педагогічній освіті, з’ясовано особистісні чинники,
що впливають на її ефективність. За результатами досліджень встановлено основні типи педагогічної
діяльності в сучасній професійно-педагогічній підготовці, сформульовано принцип фрактальності педагогічних
систем, визначено структурно-функціональні компоненти педагогічної діяльності в розвивальній професійно-
педагогічній освіті, виокремлено особистісні якості викладача, що забезпечують досягнення цілей розвитку.С. П. Семенець