Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-28T17:57:21ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2016-02-15T07:58:00Z2016-10-03T12:04:04Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20250Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/202502016-02-15T07:58:00ZМетодика навчання математики в особисто орієнтованій системі навчання майбутніх учителів математикиУ роботі розглядається питання використання методичних
задач, форм організації занять із методики навчання математики.А. В. Прус2016-02-10T09:00:25Z2016-10-03T12:05:06Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20218Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/202182016-02-10T09:00:25ZЗбірник задач з методики навчання математикиЗбірник задач містить більше 500 методичних задач із розв'язаннями, вказівками та відповідями, короткі теоретичні відомості щодо основних понять методики математики, близько 400 вправ з елементарної математики та відповідями до них, дві дидактичні гри, довідник.
Для викладачів, студентів фізико-математичних факультетів педагогічних інститутів, педагогічних університетів, класичних університетів, які готують педагогів математичних спеціальностей, та для вчителів математики.А. В. ПрусВ. О. Швець2016-02-04T09:58:24Z2016-02-04T10:03:42Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20163Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/201632016-02-04T09:58:24ZДеякі аспекти вивчення квадратичної функції в основній школіАліна ХланьО. М. Королюк2016-02-04T09:58:05Z2016-02-04T10:00:14Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20162Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/201622016-02-04T09:58:05ZЗастосування похідної для побудови математичних моделей в економічних задачахОльга ТрохименкоІ. А. Сверчевська2016-02-04T09:50:49Z2016-02-04T09:58:00Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20161Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/201612016-02-04T09:50:49ZУзагальнення математичних твердженьНаталія СвинаренкоІ. А. Сверчевська2016-02-04T09:47:53Z2016-02-04T09:55:40Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20160Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/201602016-02-04T09:47:53ZОрганізація диференційованого навчання на уроках математики в загальноосвітній школіОлександр РозмаїтийО. М. Королюк2016-02-04T09:47:33Z2016-02-04T09:51:58Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20159Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/201592016-02-04T09:47:33ZОрганізація самостійної роботи учнів у процесі вивчення математики в школіОлександра КравчукО. М. Королюк2016-02-04T09:47:14Z2016-02-04T09:49:10Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20158Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/201582016-02-04T09:47:14ZЧисла Фібоначчі і квадратні матриціНаталія КондратюкТ. В. Дідківська2016-02-04T09:46:55Z2016-02-04T09:56:48Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20157Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/201572016-02-04T09:46:55ZВикористання інформаційних комп’ютерних технологій при вивченні поверхонь II–го порядкуОлена ЄвпакА. Ц. Франовський2016-02-04T09:46:27Z2016-02-04T09:46:27Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20156Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/201562016-02-04T09:46:27ZЗастосування дериваційних формул при розв’язуванні задач з диференціальної геометріїВасиль ГальчевськийА. Ц. Франовський2016-02-04T09:46:06Z2016-02-04T09:46:06Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20155Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/201552016-02-04T09:46:06ZІнноваційні інформаційно-комунікаційні технології як фактор посилення мотивації навчання математикиАліна БаранівськаО. А. Чемерис2015-04-14T15:04:09Z2016-10-03T12:04:32Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16968Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/169682015-04-14T15:04:09ZРозвиток інтелектуальних вмінь студентів педагогічних спеціальностей на заняттях із методики навчання математикиВизначено важливий засіб формування окремих інтелектуальних умінь студентів - методичні задачі, які розв'язуються на заняттях з методики навчання математикиА. В. Прус2015-02-19T09:44:04Z2016-10-03T11:17:14Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15694Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/156942015-02-19T09:44:04ZКонструктивна геометрія як галузь математики і
навчальна дисциплінаОбгрунтовується проблема запровадження в педагогічних університетах системи навчання евклідової
геометрії на основі конструктивного підходу.І. Г. Ленчук2015-01-22T13:21:54Z2015-01-22T13:21:54Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15078Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/150782015-01-22T13:21:54ZВидатні математики ЖитомирщиниВивчення історії математики сьогодні є актуальним для формування цілісного світогляду, підвищення рівня математичної культури учнів. Знання про виникнення та розвиток основних наукових теорій та математичних відкриттів, про вчених-творців математики сприяє свідомому і досконалому вивченню математичних дисциплін.І. А. Сверчевська2015-01-22T13:18:53Z2015-01-22T13:18:53Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15072Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/150722015-01-22T13:18:53ZІсторичні задачі на практичних заняттях з теорії чиселРозглядаються історичні задачі з теорії чисел як засіб розвитку інтелектуальних і творчих здібностей студентів. Подано приклади деяких таких задач до практичних занять з різних тем. Кожна задача названа іменем вченого, який її розв’язав. Також наведено історичні довідки про появу і розв’язання цих задач.І. А. СверчевськаТ. В. Дідківська2015-01-22T13:18:35Z2015-01-22T13:18:35Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15069Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/150692015-01-22T13:18:35ZДесять уроків гармонії. Програма курсу за вибором з геометрії для учнів 9 класуПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
Факультативний курс з геометрії поряд із загальноосвітніми дисциплінами сприятиме загальнокультурному розвитку особистості, формуванню світогляду учня, його прагненню до пізнання і самовдосконалення. Факультативні заняття допоможуть учням побачити світ в єдності, красі та багатогранності, побачити гармонію світобудови. Вчитель зможе показати застосування математичних методів та прояви математичних закономірностей у різних областях науки, мистецтва та у природі.
І. А. Сверчевська2014-05-21T08:43:35Z2015-08-15T06:39:29Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11341Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/113412014-05-21T08:43:35ZФізико-математичний факультет у контексті забезпечення якості професійної підготовки кадрівОдним із актуальних напрямів розвитку освіти в Україні на сучасному етапі є забезпечення високої якості природничо-математичної підготовки фахівців, яку здійснюють вищі навчальні заклади ІІІ-ІV рівнів акредитації. Важливе місце у вирішенні поставлених завдань належить освітнім установам, які готують фахівців фізико-математичного профілю. Серед них Житомирський державний університет імені Івана Франка, органічною складовою якого є науково-дослідницька робота викладачів і студентів фізико-математичного факультету. А. Ц. Франовський2014-05-21T08:39:47Z2015-08-15T06:39:09Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11334Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/113342014-05-21T08:39:47ZРОЗВИТОК САМОСТІЙНОСТІ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИРозвиток самостійної особистості – одне з основних завдань професійної освіти на сучасному етапі. Майбутні вчителі математики повинні вміти самостійно вирішувати навчальні, методичні, організаційні питання, які можуть виникнути в процесі фахової діяльності, долати різного роду проблеми, обґрунтовувати свої дії. А готувати їх до цього потрібно вже в університеті, розвиваючи змістову, пізнавальну, організаційну самостійність. О. М. Королюк2012-12-26T12:25:47Z2016-10-03T14:17:28Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6861Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/68612012-12-26T12:25:47ZФормування позитивної мотивації професійного саморозвитку майбутнього вчителя математики при вивченні курсу "Елементарна математика"В статті розглянуто проблему професійного саморозвитку майбутнього вчителя математики. Визначено категорії навчальних цілей в емоційній сфері в процесі вивчення курсу «Елементарна математика», направлені на формування професійного саморозвитку. С. М. Соколовська2012-12-26T12:24:34Z2015-08-15T03:18:33Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6855Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/68552012-12-26T12:24:34ZФормування позитивної мотивації навчання математики як умова продуктивної самостійної роботи студентів коледжуУ статті розглянуто особливості формування позитивної мотивації вивчення математики в коледжі як одного з педагогічних умов продуктивності самостійної роботи студентів.О. М. Королюк2012-12-24T08:17:00Z2016-10-03T14:17:59Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8877Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/88772012-12-24T08:17:00ZРОЗВИТОК ІДЕЙ ГУМАНІТАРИЗАЦІЇ МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ
У ЗАРУБІЖНІЙ ПЕДАГОГІЦІУ статті досліджено виникнення та розвиток проблеми гуманітаризації математичної освіти у зарубіжній педагогіці. Окреслено деякі її теоретичні передумови у досвіді провідних науковців й педагогів-практиків. Подано приклади використання форм, методів, засобів гуманітаризації у практичній діяльності навчально-виховних закладів освіти. О. В. Баздирєва2012-12-20T13:31:31Z2015-08-15T03:12:42Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6875Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/68752012-12-20T13:31:31ZСтатистичні інформаційні джерелаРозглянуто два основні джерела надходження статистичної інформації. Проаналізовано форми державної статистичної звітності щодо виробництва та збуту сільськогосподарської продукції.І. О. Клімова2012-12-17T12:54:20Z2016-10-03T11:17:39Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8858Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/88582012-12-17T12:54:20ZМетричні побудови у площині загального розташуванняУ статті пропонується поліпшити результативність навчання геометрії шляхом сміливішого включення конструктивної складової до звичайних стереометричних задач. Зокрема, подається метод суміщення як строге обгрунтування виконання винесених креслень.І. Г. Ленчук2012-05-29T08:04:11Z2015-08-15T01:27:46Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7326Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/73262012-05-29T08:04:11ZМетодика алгоритмізації навчання аналітичної геометріїУ статті охарактеризовано алгоритмізацію навчання як категорію, що дозволить практично засвоювати навчальний матеріал на репродуктивному та продуктивному рівнях. Дано рекомендації щодо використання алгоритмів на заняттях та описано форми в роботі викладача. Підібрано приклади подачі студентам готового алгоритму та складання власного на заняттях з аналітичної геометрії.О. А. Чемерис