Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-28T12:06:02ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2014-04-16T13:42:19Z2015-08-15T06:15:48Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11022Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/110222014-04-16T13:42:19ZКонструктивне спілкування як засіб безконфліктної взаємодії учнів професійного ліцеюУ статті піднімається проблема «бар’єрів» спілкування в ранньому юнацькому віці, їх причини виникнення та наслідки. Розкриваються підходи щодо змісту на напрямків конструктивного спілкування між вчителем та учнем.С. А. Котловий2012-10-18T09:53:14Z2015-08-15T02:05:02Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8163Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/81632012-10-18T09:53:14ZРЕМІСНИЧІ НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ ПІВДНЯ УКРАЇНИ У СИСТЕМІ ОСВІТИ УКРАЇНИ В ХІХ – НА ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯУ статті представлено ретроспективний аналіз становлення та розвитку ремісничої освіти Півдня України як території, що мала певну регіональну специфіку, що визначалася потребами промислового розвитку регіону.
Встановлено, що ремісничі професії цього регіону суттєво відрізнялися від професій, за якими готували у ремісничих навчальних закладах інших регіонів України (шовківництво, виноградарство, садівництво, вівчарство, кожем’яцтво).
В статье представлен ретроспективный анализ становления и развития ремесленного образования Юга Украины как территории, имеющей определенную региональную специфику, которая определялась потребностями промышленного развития региона.
Установлено, что ремесленные профессии этого региона существенно отличались от профессий, по которым готовили в ремесленных учебных заведениях других регионов Украины (шелководство, виноделие, садоводство, овцеводство, выделка кожи).
In the article the historical-pedagogical aspects of the development of handicraft education in Southern Ukraine in the second half of the 19th century – beginning of the 20th century are observed. The general characteristics of handicraft establishments’ activity of Southern Ukraine in the second half of the 19th century – beginning of the 20th century are opened out, the place of Southern handicraft establishments in educational system of Ukraine in the second half of the 19th century – beginning of the 20th century is determined. The analysis of regional-depended specializations is represented. Handicraft education of Southern Ukraine is determined as a separate phenomenon in the general system of handicraft education in Ukraine in the second half of the 19th century – beginning of the 20th century. С. М. Ситняківська2012-10-18T09:51:50Z2015-08-15T02:04:46Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8159Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/81592012-10-18T09:51:50ZРЕМІСНИЧА ОСВІТА В КОНТЕКСТІ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ЖІНОЧОГО НАСЕЛЕННЯ В УКРАЇНІ В КІНЦІ ХІХ – НА ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ
У статті висвітлюються соціалізаційні можливості та головні тенденції розвитку жіночих ремісничих навчальних закладів в Україні в кінці ХІХ – на початку ХХ століття. Ремісничі курси, класи, школи та училища розглянуто у контексті рішення проблеми соціалізації дітей шкільного віку жіночої статі.
Sytnyakovskaya S.M. Handicraft Education in the Context of Socialization of Female Children in Ukraine in late XIX - early XX century
In the article the socialization abilities and main trends of the development of female handicraft educational establishments in Ukraine in late XIX - early XX century are observed. Handicraft courses, classes, schools and colleges are considered in the context of solving the problem of socialization the female children of school age in that period.
Ситнякивська С. М. Ремесленное образование в контексте социализации женского населения в Украине в конце XIX - начале ХХ века
В статье освещаются социализационные возможности и основные тенденции развития женских ремесленных учебных заведений в Украине в конце XIX - начале ХХ века. Ремесленные курсы, классы, школы и училища рассмотрены в контексте решения проблемы социализации детей школьного возраста женского пола.
С. М. Ситняківська2011-12-07T08:03:59Z2015-08-14T23:17:05Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5417Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/54172011-12-07T08:03:59ZФундування народних училищ польською громадою Правобережжя (перша половина ХІХ ст.)У статті проаналізовано феномен фундушового шкільництва як унікального прикладу доброчинної підтримки початкової освіти з боку польської громади Правобережжя першої половини ХІХ століття. Подано детальні відомості про засновані представниками польської громади краю фундушові школи у Волинській, Подільській та Київській губерніях.Н. А. Сейко2011-12-07T08:03:13Z2015-08-14T23:16:58Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5416Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/54162011-12-07T08:03:13ZДитина шкільного віку яу об´єкт доброчинної підтримки в Україні у ХІХ – на початку ХХ століттяУ статті представлено історико-педагогічний аналіз доброчинної підтримки дитинства в системі освіти України у ХІХ – на початку ХХ століття. Обґрунтовано зміст і сутність доброчинної підтримки дітей шкільного віку. Подано відомості про стипендіальні та конвіктові фундуші для учнів шкіл та гімназій з різних регіонів України.Н. А. Сейко2011-12-07T08:02:31Z2015-08-14T23:16:53Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5415Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/54152011-12-07T08:02:31ZДослідження історії доброчинності в сфері освіти України: методологічні підходи до проблемиУ статті подано аналіз головних методологічних підходів до проблеми історії доброчинності у сфері освіти України – системного, цивілізаційного, культурологічного,наративного, когнітивістського, а також окремих наукових теорій – теорії соціальної мобільності, теорії соціальних еліт, теорії соціального капіталу. Визначено місце та роль зазначених підходів в аналізі проблеми розвитку доброчинності у сфері освіти в Україні у ХІХ – на початку ХХ століття.Н. А. Сейко2011-12-05T08:28:31Z2015-08-14T23:15:45Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5397Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/53972011-12-05T08:28:31ZМодель етнокультурного виховання у контексті педагогічних ідей К. Ушинського і вимог сьогоденняУ статті проаналізовано актуальність етнокультурного виховання у контексті вимог сьогодення та педагогічних ідей К. Ушинського щодо значення народної педагогіки у процесі становлення носія певної етнокультури, подано модель етнопедагогічної технології "Віночок".Л. М. Маєвська2011-12-05T08:22:49Z2016-03-07T01:01:24Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5406Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/54062011-12-05T08:22:49ZПедагогічні умови підготовки майбутніх соціальних педагогів до ґендерного виховання підлітківУ статті обґрунтовано педагогічні умови підготовки майбутніх соціальних педагогів до гендерного виховання підлітків, проаналізовано можливості включення ґендерного компоненту у фахову підготовку соціальних педагогів.
О. Л. Остапчук2011-12-05T08:17:43Z2015-08-14T23:16:43Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5411Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/54112011-12-05T08:17:43ZСтан готовності майбутніх соціальних педагогів до ґендерного виховання підлітків: експертна оцінкаПро стан готовності майбутніх соціальних педагогів до ґендерного виховання підлітків: експертна оцінка.О. Л. Остапчук2011-04-14T09:31:06Z2015-08-14T22:15:50Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4657Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/46572011-04-14T09:31:06ZРеміснича освіта минулого і профтехосвіта сьогоденняУ статті представлено результати творчого осмислення набутого позитивного історико-педагогічного досвіду становлення та розвитку ремісничої освіти в Україні у другій половині ХІХ – на початку ХХ століття та пропозиції щодо його використання у період пошуку шляхів реформування сучасної системи підготовки фахівців робітничих професій у державі.С. М. Ситняківська2010-11-30T14:15:12Z2015-08-14T22:03:34Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4497Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/44972010-11-30T14:15:12ZКатегорія "толерантність": історіографія проблемиПро категорію "толерантність": історіографію проблеми.І. М. Палько2010-11-24T11:10:53Z2015-08-14T22:02:01Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4480Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/44802010-11-24T11:10:53ZҐендерний підхід до організації дозвілля учнівської молодіПро гендерний підхід до організації дозвілля учнівської молоді.Н. П. Павлик2010-11-22T11:05:34Z2015-08-30T07:57:17Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4447Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/44472010-11-22T11:05:34ZТеоретико-методологічний аналіз основних наукових підходів до проблеми соціального вихованняУ статті розглянуто основні теоретичні підходи до феномену соціального виховання, визначення змісту соціального виховання як складової процесу соціалізації особистості. Соціальне виховання визначається як варіативна модель особистісного розвитку індивіда в системі взаємодій соціальних інститутів та окремого суб’єкта соціалізації.С. А. Товщик2010-11-18T14:34:13Z2022-11-30T13:57:37Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4430Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/44302010-11-18T14:34:13ZСоціально-інтерактивний театр як метод підготовки майбутніх соціальних педагогів до професійної діяльностіПро соціально-інтерактивний театр як метод підготовки майбутніх соціальних педагогів до професійної діяльності.І. М. Палько2010-11-18T14:20:45Z2015-08-14T21:47:57Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4391Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/43912010-11-18T14:20:45ZРеміснича освіта в Україні (друга половина ХІХ – початок ХХ століття): історіографія питанняУ статті розглянуто місце та роль ремісничої освіти як професійно-технічного напрямку освітньої системи другої половини ХІХ – початку ХХ століття у роботах істориків та педагогів дореволюційного та сучасного періоду. Проведено узагальнення історіографічних надбань з досліджуваної проблеми, що дозволило стверджувати про відсутність узагальнюючої роботи щодо проблеми розвитку ремісничої освіти на території України.С. М. Ситняківська2010-11-18T14:19:18Z2015-08-14T21:48:07Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4393Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/43932010-11-18T14:19:18ZРемісничі навчальні заклади Півдня України у системі освіти України у другій половині ХІХ – на початку ХХ століттяПро ремісничі навчальні заклади Півдня України у системі освіти України у другій половині ХІХ – на початку ХХ століття.С. М. Ситняківська2010-10-30T15:27:30Z2015-08-14T21:43:45Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4345Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/43452010-10-30T15:27:30ZСоціальне партнерство як умова ефективної організації соціально-педагогічної практики студентів вищих навчальних закладівПро соціальне партнерство як умову ефективної організації соціально-педагогічної практики студентів вищих навчальних закладів.О. В. Ілліна2010-10-30T15:13:02Z2015-08-14T21:43:51Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4346Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/43462010-10-30T15:13:02ZСпівпраця із недержавними організаціями як фактор особистісного та професійного зростання майбутніх соціальних педагогівПро співпрацю із недержавними організаціями як фактор особистісного та професійного зростання майбутніх соціальних педагогів.Н. Л. Кривойnatakrileo@mail.ru2010-10-30T15:11:49Z2015-08-14T21:43:55Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4347Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/43472010-10-30T15:11:49ZСоціальне партнерство як чинник організації соціально-педагогічної практикиПро соціальне партнерство як чинник організації соціально-педагогічної практики.І. В. Літяга2010-10-30T14:56:07Z2015-08-14T21:44:01Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4348Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/43482010-10-30T14:56:07ZСоціальне партнерство у структурі моделі професійної підготовки соціального педагогаПро соціальне партнерство у структурі моделі професійної підготовки соціального педагога.Л. М. Маєвська2010-10-30T14:54:35Z2015-08-14T21:44:05Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4349Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/43492010-10-30T14:54:35ZСоціальне партнерство у популяризації ідеї ґендерної рівностіПро соціальне партнерство у популяризації ідеї ґендерної рівності.О. Л. Остапчук2010-10-30T14:53:47Z2015-08-14T21:44:10Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4350Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/43502010-10-30T14:53:47ZБазові характеристики соціального партнерстваПро базові характеристики соціального партнерства.Н. П. Павлик2010-10-30T14:51:02Z2015-08-14T21:44:14Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4351Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/43512010-10-30T14:51:02ZФормування толерантності у майбутніх соціальних педагогів засобами соціальної рекламиПро формування толерантності у майбутніх соціальних педагогів засобами соціальної реклами.І. М. Палько2010-10-30T14:50:07Z2015-08-14T21:44:18Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4352Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/43522010-10-30T14:50:07ZТеоретико-методологічні аспекти підготовки фахівців соціальної сфериПро теоретико-методологічні аспекти підготовки фахівців соціальної сфери.С. А. Товщик2010-10-30T08:31:53Z2016-03-07T01:01:16Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4344Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/43442010-10-30T08:31:53ZТеоретико-концептуальні засади соціального партнерства ВНЗ та державних і недержавних організаційПро теоретико-концептуальні засади соціального партнерства ВНЗ та державних і недержавних організацій.С. М. Коляденко2010-10-13T07:20:53Z2015-08-14T21:43:19Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4338Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/43382010-10-13T07:20:53ZІнститут професійної адаптації як один з видів соціальної підтримки студентської молоді.Автор статті намагається нетрадиційно поглянути на процес соціально-педагогічної підтримки студентської молоді, висвітлюючи необхідність організації Інституту професійної адаптації у рамках діяльності Центру молодіжної праці при Студентській Соціальній Службі для Молоді, на прикладі Житомирського державного університету імені Івана Франка.С. М. Коляденко2010-09-30T14:45:17Z2015-08-14T21:42:23Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4322Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/43222010-09-30T14:45:17ZМодель підготовки майбутнього учителя до етнокультурного виховання молодших школярів.
У статті проаналізовано актуальність етнокультурного виховання, подано структуру і визначено концептуальні основи моделі підготовки майбутнього учителя до професійної діяльності в етнокультурному (полікультурному) виховному просторі
Л. М. Маєвська