Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-28T11:39:51ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2017-02-02T14:33:35Z2017-02-02T14:33:35Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23621Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/236212017-02-02T14:33:35ZСоціально-педагогічний зміст неформальної освіти студентівН. П. Павликpavnad@ukr.net2017-02-02T14:32:55Z2017-02-02T14:32:55Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23620Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/236202017-02-02T14:32:55ZСоціальне партнерство ВНЗ як організаційна передумова неформальної освіти студентівН. П. Павликpavnad@ukr.net2017-02-02T14:24:09Z2017-02-02T14:24:09Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23611Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/236112017-02-02T14:24:09ZИнновационные характеристики неформального образованияН. П. Павликpavnad@ukr.net2015-03-25T12:36:57Z2015-03-25T12:36:57Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16606Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/166062015-03-25T12:36:57ZПроблема тютюнопаління підлітків та шляхи її розв'язанняХристина ГанькалоЮлія Файчак2015-03-25T12:36:26Z2015-03-25T12:36:26Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16605Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/166052015-03-25T12:36:26ZОсобливості соціально-педагогічної роботи з дітьми вулиціХристина Ганькало2015-03-25T12:36:02Z2015-03-25T12:36:02Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16604Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/166042015-03-25T12:36:02ZЦіннісні орієнтації у стратегічному плануванні Олевської гімназіїПРО ЦІННІСНІ ОРІЄНТАЦІЇ У СТРАТЕГІЧНОМУ ПЛАНУВАННІ ОЛЕВСЬКОЇ ГІМНАЗІЇВладислав Романчук2015-03-25T12:35:30Z2015-03-25T12:35:30Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16603Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/166032015-03-25T12:35:30ZПрофілактика інтернет-залежності школярівВолодимир Махновець2015-03-25T12:35:06Z2015-03-25T12:35:06Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16602Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/166022015-03-25T12:35:06ZЗміст та методи формування усвідомленого батьківства в учнівської молоді
Катерина Лапчак2015-03-25T12:34:36Z2015-03-25T12:34:36Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16601Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/166012015-03-25T12:34:36ZКорекційно-педагогічна робота з аутичними дітьми в умовах центру соціальної реабілітації
Наталія Коляда2015-03-25T12:34:07Z2015-03-25T12:34:07Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16600Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/166002015-03-25T12:34:07ZПідготовка підлітків до конструктивного подолання кризових ситуацій
Майя ІльніцькаЛеся Чекотун2015-03-25T12:33:26Z2015-03-25T12:33:26Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16599Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/165992015-03-25T12:33:26ZПедагогічні умови ефективного формування життєвої компетентності молодших школярівТетяна Додарук2015-03-25T12:32:53Z2015-03-25T12:32:53Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16598Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/165982015-03-25T12:32:53ZВідеоролик «Залишайтеся чистими – живіть без наркотиків»Юлія Гарвасюк2015-03-25T12:32:08Z2015-03-25T12:32:08Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16597Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/165972015-03-25T12:32:08ZАналіз сучасного стану соціально-педагогічної роботи з молодими сім’ями в умовах малого містаОльга Блонська2015-03-25T12:31:38Z2015-03-25T12:31:38Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16596Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/165962015-03-25T12:31:38ZЗміст та сутність соціального захисту дітей-сиріт в УкраїніПро зміст та сутність соціального захисту дітей-сиріт в УкраїніЮ. І. Золотуха2015-03-25T12:31:06Z2015-03-25T12:31:06Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16595Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/165952015-03-25T12:31:06ZСоціальна незахищеність молодої сім'ї в УкраїніПро соціальну незахищеність молодої сім"ї в УкраїніЗоряна Безвушко2014-11-01T12:58:05Z2015-08-15T09:31:23Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13495Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/134952014-11-01T12:58:05ZПідготовка майбутніх соціальних педагогів до співпраці з недержавними організаціямиПро підготовку майбутніх соціальних педагогів до співпраці з недержавними організаціями.Г. П. Біляченко2014-11-01T12:56:31Z2015-08-15T09:31:18Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13494Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/134942014-11-01T12:56:31ZСоціально-педагогічна діяльність у недержавних організаціях: категорійно-понятійний аналізу статті розглядаються основні категорії та поняття, що стосуються функціонування недержавних організацій та діяльності в них соціального педагога.Г. П. Біляченко2014-10-14T13:11:40Z2015-08-15T08:48:21Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13072Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/130722014-10-14T13:11:40ZСоціально-педагогічні аспекти удосконалення комунікативної компетентності молодших школярівДосліджується застосування методу портфоліо у процесі підготовки майбутніх вчителів початкових класів з формування комунікативної компетентності
учнів початкових класів. Аналізуються основні вимоги до випускників вищих навчальних педагогічних закладів та надаються рекомендації щодо шляхів розвитку комунікативної
компетентності у майбутніх вчителів початкових класів.З. В. Залібовська – Ільніцька2014-10-14T12:54:37Z2015-08-15T08:47:32Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13070Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/130702014-10-14T12:54:37ZОцінювання студентських бакалаврських робіт соціально-педагогічного спрямування.автор розглядає наукові підходи до оцінювання студентських бакалаврських робіт соціально-педагогічного спрямування, аналізує основні вимоги до робіт відповідного зразка.З. В. Залібовська – Ільніцька2014-10-07T12:45:02Z2015-08-15T08:39:22Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12944Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/129442014-10-07T12:45:02ZЗначення педагогічної взаємодії у формуванні безконфліктної поведінки учнів професійного ліцеюПро значення педагогічної взаємодії у формуванні безконфліктної поведінки учнів професійного ліцею.С. А. Котловий2014-10-07T09:31:09Z2015-08-15T08:46:26Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12943Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/129432014-10-07T09:31:09ZЗгуртування навчально-трудового колективу – важлива умова формування соціального досвіду безконфліктної поведінки в учнів професійного ліцеюУ статті розкривається значення навчально-трудового колективу у формуванні безконфліктної поведінки учнів професійного ліцею. Виділено види та етапи згуртування колективу форми організації колективної життєдіяльності
учню. Розглядаються передумови формування соціального досвіду безконфліктної поведінки учнів ПТНЗ в умовах згуртованого навчально-трудового колективуС. А. Котловий2014-10-06T19:30:08Z2015-08-15T08:36:23Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12921Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/129212014-10-06T19:30:08ZОрганізація соціальної служби з розв'язання конфліктів у ПТНЗУ статті обґрунтовується роль, процедура створення та
організація діяльності соціальної служби з розв'язання конфліктів у професійно-технічному навчальному закладі. Доведено, що з метою
подолання і корекції конфліктних форм поведінки учнів ПТНЗ, зміни
структури зв'язків і відносин в учнівському колективі доречними є такі
прийоми: встановлення структури неофіційних відносин відповідно до
офіційної; заміна неофіційних відносин засобами виховання, орієнтація
неформальних груп на розв'язання спеціальних суспільно корисних справ шляхом розширення спілкування членів колективу в процесі організації
різних видів життєдіяльності.С. А. Котловий2014-05-16T05:36:16Z2015-08-15T06:36:32Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11292Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/112922014-05-16T05:36:16ZНеформальна освіта як інструмент формування громадянських цінностей молодіУ статті представлено результати порівняльного аналізу громадянських цінностей та ціннісних засад реалізації неформальної освіти молоді; визначено потенціал впровадження неформальної освіти для забезпечення процесу формування громадянських цінностей; охарактеризовано взаємозв’язок між основними категоріями дослідження.Н. П. Павлик2014-05-16T05:35:31Z2015-08-15T06:36:37Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11294Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/112942014-05-16T05:35:31ZНеформальное образование как инновационная учебно-воспитательная технология профессиональной школы.Об неформальном образование как инновационная учебно-воспитательная технология профессиональной школы.Н. П. Павлик2014-05-16T05:32:57Z2015-08-15T06:36:42Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11297Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/112972014-05-16T05:32:57ZМісце неформальної освіти у системі професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів.Про місце неформальної освіти у системі професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів.Н. П. Павлик2014-05-16T05:31:40Z2015-08-15T06:36:45Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11298Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/112982014-05-16T05:31:40ZФункції неформальної освіти студентської молоді.Про функції неформальної освіти студентської молоді.Н. П. Павлик2014-01-14T09:54:00Z2015-08-15T05:30:53Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10426Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/104262014-01-14T09:54:00ZФормирование готовности будущих социальных педагогов работать с детьми с ограниченными функциональными возможностямиЦелью нашего исследования является изучение путей формирования готовности будущих социальных педагогов работать с детьми-инвалидами в контексте требований Болонского процесса. О. В. Ілліна2014-01-14T09:52:47Z2015-08-15T05:30:47Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10425Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/104252014-01-14T09:52:47ZСОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ОБДАРОВАНИХ СТУДЕНТІВ В УМОВАХ ВНЗПРО СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ОБДАРОВАНИХ СТУДЕНТІВ В УМОВАХ ВНЗС. М. Коляденко2014-01-14T09:52:19Z2016-03-07T01:02:06Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10423Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/104232014-01-14T09:52:19ZСЕМАНТИЧНИЙ ТА МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПОНЯТТЯ
«СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД»
Автор статті розглядає семантичний ряд категорії «соціально-педагогічний супровід» та робить аналіз принципів, функцій та етапів процесу реалізації соціально-педагогічного супроводу.С. М. Коляденко2014-01-14T07:18:41Z2015-08-30T07:57:56Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10430Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/104302014-01-14T07:18:41ZТеоретичний аналіз категорії «професійна компетентність соціального педагога»У статті наведена характеристика та аналіз категорії «професійна компетентність соціального педагога» у сучасних вітчизняних і зарубіжних дослідженнях,впровадження компетентнісного підходу в системі професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів.С. А. Товщик2014-01-14T07:14:22Z2015-08-15T05:31:02Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10428Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/104282014-01-14T07:14:22ZБілінгвальне навчання як інноваційна технологія підготовки фахівців із соціальної педагогікиПро білінгвальне навчання як інноваційна технологія підготовки фахівців із соціальної педагогіки С. М. Ситняківська2014-01-14T07:13:30Z2015-08-15T05:30:58Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10427Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/104272014-01-14T07:13:30ZДеякі аспекти впровадження активних методів білінгвального навчання при підготовці магістрів із соціальної педагогікиПро деякі аспекти впровадження активних методів білінгвального навчання при підготовці магістрів із соціальної педагогіки С. М. Ситняківська2014-01-14T06:45:22Z2016-03-07T01:02:06Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10424Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/104242014-01-14T06:45:22ZСЕМАНТИЧНИЙ ТА МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПОНЯТТЯ
«СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД»
Автор статті розглядає семантичний ряд категорії «соціально-педагогічний супровід» та робить аналіз принципів, функцій та етапів процесу реалізації соціально-педагогічного супроводу.С. М. Коляденко