Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T09:03:27ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2019-04-14T20:12:25Z2019-04-14T20:12:25Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29161Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/291612019-04-14T20:12:25ZТехнологія розв'язування проблемних ситуацiй у контекстi концепцiї функцiональної асиметрiї мозку людиниО. В. Вознюкalexvoz@ukr.netВ. М. Брандес2018-12-04T09:11:06Z2018-12-04T09:11:06Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27814Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/278142018-12-04T09:11:06ZТільки перед загрозою глобальних катастроф людство буде здатне змінитись на краще17 червня у Житомирському державному технологічному університеті відбуласа перша Всеукраїньска наукова концеренція "Синергетика: процеси самоорганізації технічних, технологічних та соціальних систем"О. В. Вознюкalexvoz@ukr.net2018-03-04T11:09:28Z2018-03-04T11:09:28Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26655Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/266552018-03-04T11:09:28ZЭкологический аспект духовно-нравственного развития личностиДля каждого исторического периода, для каждой эпохи характерно некое ключевое слово, выражающее дух этой эпохи, ее материальные и идеальные притязания и устремления, никогда до конца не реализованные. Ключевым словом современной эпохи является единство, глобализация.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.net2018-03-03T23:22:18Z2018-03-03T23:22:18Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26651Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/266512018-03-03T23:22:18ZНовий підхід до розуміння людського "Я" як цілісності та педагогічна система МакаренкаОкреслюється новий підхід до розуміння людського "Я" та аналізуються освітні наслідки цього розумінняО. В. Вознюкalexvoz@ukr.net2018-03-03T23:22:05Z2018-03-03T23:22:05Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26650Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/266502018-03-03T23:22:05ZСинергетические основания Третьей всемирной теории М. КаддафиСамодостаточность, самодвижение систем, которую обнаруживает синергетика, проявляется в том, что, согласно Третей Всемирной Теории, "орудием правления является народ и, следовательно, народ контролирует себя сам. Так осуществляется самоконтроль общества за исполнением своего Закона".О. В. Вознюкalexvoz@ukr.netВ. Г. Калашніков2018-03-02T22:10:20Z2018-03-02T22:10:20Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26639Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/266392018-03-02T22:10:20ZЕкологічна відповідальність: методи формування, діагностика і корекціяАналіз великої кількості філософський і психологічних досліджень, присвячених проблемі розвитку, дозволяє дійти висновку, що еволюція людини йде шляхом, з одного боку, розвитку ментального, індивідуально-особистісного, креативного, контролюючого початку, а з іншого, – напрямок еволюція людини проходить у площині розширення її здатності емоційним і дійовим чином реагувати на своє оточення, бути емпатично співпричетним йому.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.net2018-03-01T08:52:22Z2018-03-01T08:52:22Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26617Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/266172018-03-01T08:52:22ZФормально-логічний аспект буддизмуНаше дослідження відповідає зазначеної вище тенденції розвитку сучасного світу: ми аналізуємо формально-логічні аспекти буддизму на основі його наріжного філософського й психологічного джерела – Діамантової сутри [1], що складається з парадоксальних діалогів, які відбулися між Буддою та одним з його учнів.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.netВ. Г. Калашніков2018-02-23T10:09:31Z2018-02-23T10:09:31Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26577Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/265772018-02-23T10:09:31ZСтановлення екологічної відповідальності старшокласників у позаурочній діяльності: методичні рекомендаціїУ методичних рекомендаціях розкривається техноло-гія становлення екологічної відповідальності старшоклас-ників у позаурочній діяльності. Для вчителів, студентів, викладачів педагогічних на-вчальних закладів.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.net2018-02-19T06:58:11Z2018-02-19T06:58:11Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26535Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/265352018-02-19T06:58:11ZТехнология решения проблемных ситуаций в контексте концепции функциональной асимметрии мозга человекаНа основе концепции функциональной асимметрии мозга человека обосновывается инвариант решения проблемных ситуаций как в образовании, так и в психотерапевтической практике для решения проблем личностного характера.В. М. БрандесО. В. Вознюкalexvoz@ukr.net2018-02-15T07:36:52Z2018-02-15T07:36:52Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26518Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/265182018-02-15T07:36:52ZДовідник словотвірних елеменітв англійської мовиДовідник словотвірних елементів англійської мови призначений для курсантів I–V курсів. Метою цього видання є розвиток умінь та навичок розуміння словотвірних елементів англійської мови, засвоєння яких дозволить курсантам значно підвисити рівень володіння англійською лексикою.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.net2018-02-09T09:31:11Z2018-02-09T09:31:11Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26451Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/264512018-02-09T09:31:11ZЛюдське "Я" як самодетермінована сутністьСаме свобода людської особистості робить її унікальною й вільною від долі “біологічного робота”, програма існування якого встановлюється принципом детермінізму. Отже, “Я” людини є тим, за допомо-гою чого людина може вільно й автономно приймати рішення та виявляти свою “вільну волю”, яка в іде-алі знаходиться вище детермінізму світу.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.netІ. Д. Бех2018-02-09T09:30:09Z2018-02-09T09:30:09Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26448Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/264482018-02-09T09:30:09ZСинергетична концепція естетичного вихованняУсе різноманіття життєвих цінностей людства фокусується навколо фундаментальної тріади: Істина, Добро, Краса. Кожний з елементів даної тріади являє собою специфічний спосіб осягнення й освоєння світу людиною. Пізнання Істини передбачає використання когнітивного (гносеологічного) способу відо-браження світу, у спектрі якого світ кристалізується як доцільна, розумна сутність. Прагнення до Добра включає в роботу аксіологічні (етичні) ресурси психічної діяльності, спрямованої на моральне освоєння світу. Осягнення краси передбачає відображення світу в сфері перцептивно-аффективного поля сприй-няття дійсності людською істотою.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.netМ. В. Федул2018-02-09T09:29:52Z2018-02-09T09:29:52Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26447Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/264472018-02-09T09:29:52ZСинергетика освіти: розвиток, навчання, вихованняКонцепція синергізму у навчанні і вихованні набуває бурхливого розвитку останніми роками. Визначається, що в сучасній освіті не слід долати хаос знань, навчального процесу, особистості, а треба навчитись робити його творчим, використовуючи ідеї синергетики, яка вивчає процеси самооргані-зації, сталості, розпаду та відродження різноманітних структур живої та неживої матерії. Тому навчаль-ному процесові слід надавати самоорганізуючого, творчого характеру, оскільки цей процес має нелінійну природу.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.net2018-02-08T12:00:57Z2018-02-08T12:00:57Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26417Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/264172018-02-08T12:00:57ZПсихологія конфлікту й агресії та шляхи їх подоланняКонфлікт, без сумніву, постає фундаментальним атрибутом людського буття. Існує безліч теорій і уявлень, що пояснюють сутність конфлікту й агресії (як процесу реалізації конфлікту). Усі вони шукають джерело конфлікту в тому або іншому специфічному аспекті нашого світу, на підставі чого й будується пояснювальна модель конфлікту, за допомогою якої можуть формулюватися рекомендації щодо його подолання. Тому дотепер не створено стрункої теорії конфлікту, яка б підвела під загальний теоретичний знаменник безліч поглядів на природу та механізм конфлікту й агресії.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.netЄ. Г. Староконь2016-12-19T13:17:20Z2016-12-19T13:17:20Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22785Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/227852016-12-19T13:17:20ZMain aspects of approximative and transformative method of teaching foreign languagesThe system of techniques and methods of teaching foreign languages has two aspects: 1) communicative and practical, 2) conscious and comparative.
The first aspect represents the development of direct method line (direct method is called such because in teaching a foreign language an attempt is made to establish a direct connection between a fore¬ign word and the thing or notion it denotes without the aid of the native language). The second aspect stems from the traditional methods which have their origin in the grammar-translation method.
The first aspect is effective in environment of native speakers of the taught language. We should attribute any other method used in teaching lan¬guages out¬side this environment to a conscious and comparative set of methods, which though may have a com¬municative orien¬tation, are unable in principle to build a veritable communi¬cative environment – the only con¬di¬tion, that can create effec-tive verbal and emotional synergy necessary for switching on the psycho¬lo¬gical mechanisms of communi¬cative mastering the language. That is, only the envi¬ron¬ment, where the learner is 5–8 hours a day, can create conditions for integration abstract-verbal and emotional-expressive sides of human mentality, which takes place during mastering the mother tongue.О. В. Вознюк2008-12-08T15:02:30Z2015-08-14T19:05:54Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/339Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3392008-12-08T15:02:30ZПроблеми освіти у понятійній площині синергетикиПроблеми сучасного розуміння освіти розглядаються у площині синергетичного підходу, якій передбачає використання нелінійного аналізу.М. В. ЛевківськийО. В. Вознюк2008-12-08T14:00:56Z2015-08-14T19:02:32Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/329Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3292008-12-08T14:00:56ZСутність та зміст проектувально-педагогічних уміньУ статті розглядаються сутність та зміст проектувально-педагогічних умінь. Подано результати аналізу науково-педагогічних джерел та перспективного досвіду проектування виховного процесу.І. І. Коновальчукgambrieli@yandex.ru2008-11-25T09:40:50Z2015-08-14T15:12:18Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1300Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13002008-11-25T09:40:50ZМетодологічні основи формування гуманних взаємин молодших школярів в умовах радіологічного контролюВикладені методологічні основи формування гуманних взаємин молодших школярів в умовах зони радіологічного контролю.Т. П. Москвіна2008-11-25T09:37:25Z2015-08-14T15:23:07Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/659Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6592008-11-25T09:37:25ZШляхи досягнення успіху дітьми-шестирічкамиУ статті розкриваються шляхи створення сприятливої атмосфери для досягнення успіху шестирічного першокласника на основі співпраці школи і родини.О. О. Максимова2008-11-18T10:35:42Z2015-08-14T15:43:43Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1412Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14122008-11-18T10:35:42ZДинаміка розвитку культури поведінки дітей (в умовах нвк "школа – дитячий садок")У статті представлені результати дослідження з проблеми формування культури поведінки дітей 6-7-го років життя.М. А. Федорова2008-11-18T10:34:54Z2015-08-14T15:40:26Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1401Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14012008-11-18T10:34:54ZПсихолого-педагогічне проектування становлення самооцінки дитини в умовах навчально-виховного комплексуРозглянуто сутність, зміст, структуру та вікові особливості самооцінки учнів як об’єкту психолого-педагогічного проектування в умовах навчально-виховного комплексу "Школа-сад".І. І. Коновальчукgambrieli@yandex.ruІ. М. Коновальчук2008-11-18T09:58:18Z2016-02-15T08:24:33Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/663Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6632008-11-18T09:58:18ZСамоврядування як технологія формування почуття відповідальності молодших школярівУ статті розкривається технологія формування почуття відповідальності молодших школярів.Н. А. Басюк2008-11-11T12:09:34Z2015-08-14T17:04:42Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1757Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17572008-11-11T12:09:34ZВчення про ноосферу як шлях до формування екологічної відповідальностіРозглядаються головні аспекти вчення про ноосферу, які аналізуються у контексті формування екологічної відповідальності.О. В. Вознюк