Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-28T14:08:10ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2018-04-10T20:16:53Z2018-04-10T20:16:53Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26936Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/269362018-04-10T20:16:53ZДо проблеми побудови синергетичної педагогікиОбговорюються питання синергізації освітніх систем, аналізуються синергетична педагогіка, сучасні педагогічні системи та підходи до побудови синергетичної концепції освіти.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.net2018-03-04T11:09:48Z2018-03-04T11:09:48Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26656Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/266562018-03-04T11:09:48ZПсихологические основания Третьей Всемирной теории М. КаддафиПсихологический аспект любого учения обусловлен его способностью оказывать влияние на индивидуальное и массовое сознание. Это влияние организуется для манипуляции психикой и поведением людей. Манипуляция как инструмент власти здесь используется с целью порабощения и эксплуатации человека человеком.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.netВ. Г. Калашніков2018-03-03T23:21:34Z2018-03-03T23:21:34Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26648Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/266482018-03-03T23:21:34ZТретья всемирная теория М. Каддафи как выражение эффективной идеологииИзвестно, что идеи могут стать и становятся материальной силой, обеспечивающей разворачивание социально-исторических процессов. Идеология как система социально-ориентированных идей и общественных идеалов базируется на определенной ценностно-мировоззренческой платформе и выступает движущей силой социальных преобразований, в которых должен принимать участие весь социум.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.net2018-03-03T23:20:39Z2018-03-03T23:20:39Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26645Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/266452018-03-03T23:20:39ZПсихоаналітичні методи корекції негативних психоемоційних станівПсихічна діяльність людини виявляє два відносно полярні аспекти: свідомий (довільний) і підсвідомий (мимовільний). Процес виховання й навчання, основне навантаження якого лягає на наріжний соціальний інститут – школу, передбачає використання технологій, спрямованих на перетворення як свідомого, так і підсвідомого аспектів психічної діяльності дитини.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.netЄ. М. Романенко2018-03-01T08:54:32Z2018-03-01T08:54:32Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26622Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/266222018-03-01T08:54:32ZПроблема раціоналізації ірраціонального, імовірнісного аспекту реальностіУ статті доводиться, що ірраціонально-імовірнісний стиль мислення та засвоєння дійсності характерний не тільки для релігії як форми суспільної свідомості, а й для сучасної науки, може отримувати логічну інтерпретацію, що зближує наукову та релігійну стратегії відображення дійсності.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.netМ. А. Козловець2018-02-19T06:57:51Z2018-02-19T06:57:51Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26534Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/265342018-02-19T06:57:51ZПсихотерапия педагогического труда или учитель, исцелись самПсихотерапия педагогического труда – собирательное название тех естественных возможностей, которые ведут в новое образователь-ное пространство и которое непосредственно связано с внутренним миром человека. В книге утверждается идея, что деятельность учителя становится, по существу, в наше время психотерапевтической, и, пре-жде всего, в отношении самого себя. И стержнем этой работы являет-ся проявление личностного начала, открытие своего глубинного "Я”.В. М. БрандесО. В. Вознюкalexvoz@ukr.net2018-02-09T09:41:32Z2018-02-09T09:41:32Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26460Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/264602018-02-09T09:41:32ZФормування ціннісних орієнтацій особистості в контексті синергетичного підходуУ статті обговорюється процес формування ціннісних орієнтацій особистості у контексті синергетичного підходу як новітнього напряму розвитку сучасної педагогічної думки.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.netС. О. Кубіцький2016-12-02T10:48:34Z2016-12-02T10:48:34Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22579Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/225792016-12-02T10:48:34ZПроблема формування моральної поведінки дітей дошкільного віку у творчості С. РусовоїУ статті проаналізовано педагогічні погляди С.Русової щодо проблеми виховання моральної поведінки у дітей дошкільного віку, виділено умови, що забезпечують ефективність цього процесу.М. А. Федорова2016-12-01T10:27:14Z2016-12-01T10:27:14Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22568Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/225682016-12-01T10:27:14ZРеалізація принципу наступності у вихованні дітей 6-7-го років життя (в умовах навчально-виховних комплексів "школа – дитячий садок")Стаття присвячена проблемі реалізації принципу наступності у вихованні культури поведінки у дітей 6-7-го років життя в умовах діяльності навчально-виховних комплексів “дошкільний навчальний заклад – загальноосвітній навчальний заклад”.М. А. Федорова2012-01-31T10:56:00Z2015-08-15T00:11:16Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6216Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/62162012-01-31T10:56:00ZЗагальнофілософські та синергетичні засади толерантностіО. В. Вознюк2012-01-16T10:04:26Z2015-08-14T23:43:30Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5807Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/58072012-01-16T10:04:26ZФормування готовності майбутніх учителів початкової школи до творчої діяльностіВимога сьогодення – забезпечення освітньої сфери фахівцями нового покоління, здатними на високому професійному рівні здійснювати навчально-виховний процес у закладах освіти різних рівнів і типів, творчо мислити, самостійно поповнювати свої знання, орієнтуватися у науковій інформації.Н. А. Басюк2012-01-16T10:03:28Z2015-08-14T23:43:40Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5809Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/58092012-01-16T10:03:28ZОрієнтири вчителя у моральному вихованні молодших школярівРозвиток моральної свідомості в учнів початкової школиН. А. Басюк2008-11-18T10:58:46Z2015-08-14T15:45:40Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1426Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14262008-11-18T10:58:46ZОсобливості навчання інтелектуально обдарованих учнівУ статті проаналізовано підходи до розуміння сутності поняття "інтелектуальна обдарованість", розглянуто особливості інтелектуально обдарованої дитини, а також представлено підходи до організації її навчання.
Ю. М. Клименюк2008-11-18T10:34:15Z2016-02-15T08:23:23Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2148Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21482008-11-18T10:34:15ZПідготовка педагога до формування основ здорового способу життя молодших школярівУ статті розкрито особливості підготовки майбутнього фахівця початкової школи до формування здорового способу життя та зміцнення здоров’я молодших школярів. Акцентовано увагу на вивченні навчального курсу "Методика вивчення валеології, основ безпеки життєдіяльності" у початковій школі" як передумови формування компетентності студентів у галузі валеологічного виховання.Н. А. Басюк