Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-28T09:00:47ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2018-11-24T20:25:43Z2018-11-24T20:25:43Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27750Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/277502018-11-24T20:25:43ZСтруктурна модель оптимізації регіональних освітніх мережОдним із пріоритетів освітньої політики держави на сучасному етапі є забезпечення рівного доступу до якісної освіти. Однак ряд факторів заважають успішному розв’язанню цього завдання. Сформовані в другій половині ХХ століття на основі директив центральних органів влади мережі навчальних закладів в регіонах України сьогодні часто не відповідають вимогам часу та регіональним потребам і особливостям. Ці недоліки особливо гостро проявилися в останній час в умовах складної демографічної ситуації. В багатьох випадках малокомплектні сільські школи не можуть надати учням якісні освітні послуги, що ставить дітей в нерівні умови при виборі майбутньої професії.О. В. Пастовенський2018-11-24T20:25:16Z2018-11-24T20:25:16Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27747Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/277472018-11-24T20:25:16ZНапрями та вектор оптимізації регіональної шкільної мережіУ попередніх номерах «Рідної школи» розглядалася необхідність оптимізації регіональних освітніх мереж та структурна модель оптимізації мережі загальноосвітніх навчальних закладів (ЗНЗ).О. В. Пастовенський2018-04-12T06:16:53Z2018-04-12T06:16:53Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26948Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/269482018-04-12T06:16:53ZФормування духовного потенціалу військових спеціалістів інформаційних системНа сучасному етапі розвитку Збройних Сил України важливим є питання забезпечення високого рівня духовності військовослужбовців Від того, наскільки розвинута духовна сфера військовослужбовця, залежить те, наскільки віддано, відповідально та свідомо він буде ставитися до виконання поставлених завдань, керувати та обслуговувати сучасні складні інформаційні системи.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.netА. В. Чирва2018-04-12T06:16:37Z2018-04-12T06:16:37Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26947Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/269472018-04-12T06:16:37ZОсобливості наукової діяльності слухачів та курсантів вищих військових навчальних закладівЗа результатами проведеного дослідження було встановлено, що наукова діяльність має органічний зв'язок з навчальною, дає змогу підвищити теоретичну та практичну підготовку, застосовувати на практиці знання, що отримані при вивченні дисциплін навчального плану за рахунок індивідуальної самостійної роботи. Встановлено, що участь у науковій роботі розвиває такі професійні якості, як творче мислення, ініціативність, самостійність, уміння диференційовано підходити до наукової інформації та ін.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.netЛ. П. Сбродова2018-04-10T20:16:35Z2018-04-10T20:16:35Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26934Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/269342018-04-10T20:16:35ZСинергетичні закономірності розвитку освітиПедагогічна синергетика не тільки впроваджує синергетичну парадигму в освітню сферу, не тільки осмислює та проектує педагогічні системи на ґрунті синергетичних принципів, але й аналізує відомі педагогічні системи щодо наявності у них синергетичних рис.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.netН. П. Осадчук2018-04-10T20:16:10Z2018-04-10T20:16:10Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26933Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/269332018-04-10T20:16:10ZСинергетичні напрямки педагогічної думки другої половини ХХ століттяАналізуються наукові засади педагогічної синергетики, обговорюються питання синергізації освітніх систем, сучасні педагогічні системи та підходи до побудови синергетичної концепції освіти. Аналізуються синергетичні напрямки педагогічної думки другої половини ХХ століттяО. В. Вознюкalexvoz@ukr.net2018-04-10T20:15:15Z2018-04-10T20:15:15Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26932Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/269322018-04-10T20:15:15ZОсобливості педагогічної синергетикиРозглядаються головні особливості педагогічної синергетики, яка має постати тим загальним теоретичним методом аналізу, завдяки чому можна провести цілісне концептуальне узагальнення у системі психолого-педагогічних наук, зрозуміти логіку розвитку педагогічних систем та їх функціонування, що засвідчує про високий системно-організуючий ресурс синергетичного підходу в освіті.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.net2018-04-10T20:14:53Z2018-04-10T20:14:53Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26931Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/269312018-04-10T20:14:53ZСинергетичні засади педагогічної системи А. С. МакаренкаАналізуються головні аспекти синергетичного підходу до аналізу освітніх процесів, що дозволяє виявити внутрішньо присутні синергетичні якості у деяких класичних педагогічних системах, зокрема аналізуються деякі синергетичні аспекти педагогічної системи А.С.Макаренка.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.net2018-02-22T07:20:05Z2018-02-22T07:20:05Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26559Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/265592018-02-22T07:20:05ZФілософський аналіз синергетичних педагогічних системАналізуються ресурси синергетики у сфері педагогічного знання, обговорюються деякі традиційні й новітні педагогічні системи та технології, що сповнені синергетичним змістом та виявляють потужний синергетичний потенціал.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.netІ. Г. Грабар2018-02-01T09:19:48Z2018-02-01T09:19:48Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26256Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/262562018-02-01T09:19:48ZРозвиток вітчизняної педагогічної думки: синергетичний підхід (др. пол. ХХ ст.). Навчально-методичний посібникУ навчально-методичному посібнику окреслюється синергетичний підхід як ме-тод аналізу розвитку вітчизняної педагогічної думки другої половини ХХ століття. Об-говорюється становлення та головні риси педагогічної синергетики, новітньої форми педагогічної рефлексії, яка впроваджує синергетичну парадигму в освітню сферу, осмислює, проектує та оптимізує педагогічні системи на основі синергетичних прин-ципів, аналізує відомі педагогічні системи щодо наявності у них синергетичних рис.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.net2016-12-19T13:18:52Z2016-12-19T13:20:36Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22804Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/228042016-12-19T13:18:52ZАналіз та синтез критичних явищ і кількісне моделювання їх кінетики з позиції двомірного скейлінгу точок біфуркаціїРепрезентується узагальнена математична модель критичних явищ, які постають природничонауковою і філософською універсалією, та доводиться, що їх аналіз має здійснюватися на основі міждисциплінарного синтезу багатьох наукових дисциплін; це дозволяє говорити про новий науковий напрям в рамках синергетики, метою якого є пізнання загальних законів актуалізації критичних станів, що відповідає магістральній меті наукових досліджень – пізнанню і освоєнню світа людиною і управлінню його процесами.О. В. Вознюк2016-12-01T10:26:28Z2016-12-01T10:26:28Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22567Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/225672016-12-01T10:26:28ZВиховання культури поведінки у дітей 6-7-го років життя (в умовах навчально-виховного комплексу «школа – дитячий садок»)М. А. Федорова2016-12-01T10:26:02Z2016-12-01T10:26:02Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22566Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/225662016-12-01T10:26:02ZПроблема виховання моральних цінностей у дітей дошкільного віку в історико-педагогічній ретроспективіУ статті проаналізовано підходи до виховання моральних цінностей у дітей дошкільного віку в історико-педагогічній ретроспективі.М. А. Федорова2016-11-29T13:39:50Z2016-11-29T13:39:50Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22547Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/225472016-11-29T13:39:50ZМоральна поведінка особистості: гуманітарний аспектМ. А. Федорова2016-04-20T12:57:59Z2016-04-20T12:57:59Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20783Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/207832016-04-20T12:57:59ZОсобливості формування мотивації навчальної діяльності у молодших школярів в умовах взаємодії зі значущими іншимиІ. М. КоновальчукІ. І. Коновальчукgambrieli@yandex.ru2014-09-04T11:21:33Z2015-08-15T07:45:23Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12207Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/122072014-09-04T11:21:33ZІсторико-педагогічні засади утвердження успішної дитячої особистостіУ статті здійснюється ретроспективний аналіз проблеми становлення
успішної дитячої особистості у творчості зарубіжних та вітчизняних вчених.
Ключові слова: успіх, невдача, ситуація успіху, досягненняО. О. Максимова2012-12-17T12:05:24Z2015-08-15T02:58:29Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8846Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/88462012-12-17T12:05:24ZПОЧУТТЯ СПРАВЕДЛИВОСТІ ЯК СКЛАДОВА МОРАЛЬНО-ЦІННІСНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІНаціональна доктрина розвитку освіти ХХІ століття визначає необхідність кардинальної зміни виховання дітей і шкільної молоді з орієнтацією на гуманізацію взаємин. У зв’язку з цим простежується необхідність осмислення питань пов’язаних з вихованням морально-ціннісних якостей підростаючого покоління серед яких вагоме місце займає почуття справедливості.Ж. І. Власюк2012-04-09T08:42:49Z2015-08-15T01:02:22Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6968Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/69682012-04-09T08:42:49ZДіагностика почуття справедливості як умови морального розвитку сучасного педагогаВ статті розглядаються питання морального розвитку, виховання, вдосконалення людини, дослідження поняття “справедливість” та “несправедливість” серед вихователів шкіл, а також виокремлення форм несправедливості які найчастіше зустрічаються у педагогічній практиці.Ж. І. Власюк2012-04-09T08:29:46Z2015-08-21T14:48:58Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6973Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/69732012-04-09T08:29:46ZПочуття справедливості особистості: змістовий аспектВ статті розглядається змістова структура почуття справедливості молодших школярів як єдність складових компонентів: когнітивного, емоційно-ціннісного та поведінкового.Ж. І. Власюк2012-01-30T10:54:29Z2015-08-15T00:04:06Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6121Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/61212012-01-30T10:54:29ZЗастосування основ пенітенціарної педагогіки А.С. Макаренка у процесі перевиховання неповнолітніх в сучасних умовахСтаття присвячена аналізу діяльності спеціальних органів і служб у справах неповнолітніх в Україні та можливостям застосування педагогічної системи А.С. Макаренка щодо перевиховання неповнолітніх, які належать до групи ризику Т. І. Шансковаmestt74@mail.ru2009-10-08T10:55:34Z2015-08-14T19:32:43Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2908Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29082009-10-08T10:55:34ZКритеріальні ознаки виявлення синергетичних рис та ресурсів педагогічних систем та основні принципи їх синергізаціїУ статті обґрунтовуються критеріальні ознаки виявлення синергетичних ресурсів педагогічних систем, зміст яких одночасно розкриває принципи синергізації освітніх систем, що постають потужним теоретико-методологічним ресурсом їх оптимізації. Зроблено висновок про те, що означені принципи як критеріальні ознаки виявлення синергетичних ресурсів педагогічних систем та відповідний їм зміст реалізації діалектичним чином взаємопов’язані, обумовлюють та потенціюють один одного.О. В. Вознюк2009-09-11T12:21:09Z2015-08-14T19:19:03Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2705Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27052009-09-11T12:21:09ZПроблема виховання моральної свідомості особистості у працях А. С. МакаренкаУ статті проаналізовано погляди А. Макаренка на проблему формування моральної свідомості
особистості. Розкрито особливості становлення моральної свідомості в дітей дошкільного віку та
подано методичні рекомендації щодо основ її виховання в умовах дошкільного навчального закладу.
Також репрезентовано форми та методи роботи з дітьми, що оптимізують розвиток у них
моральної свідомостіМ. А. Федорова2008-11-25T11:19:33Z2015-08-14T18:55:15Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2465Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24652008-11-25T11:19:33ZОсобливості навчання і виховання обдарованих дітей у новаторських навчально-виховних закладахУ статті наведено результати дослідження рівня готовності вчителя початкової школи до роботи з обдарованими дітьми, а також проаналізовано діяльність новаторських навчально-виховних закладів з цією категорією учнів. Наголошується на необхідності відповідної підготовки вчителя до роботи з обдарованими дітьми, для чого пропонується спеціальний курс для студентів педагогічних університетів.Ю. М. Клименюк2008-11-13T12:17:03Z2015-08-14T18:24:48Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2202Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22022008-11-13T12:17:03ZЗагальнонаукові засади педагогічної синергетикиУ статті аналізуються загальнонаукові засади педагогічної синергетики, обговорюються питання синергізації освітніх систем, сучасні педагогічні системи та підходи до побудови синергетичної концепції освіти. З’ясовується, що педагогічна синергетика базується на універсальних системних характеристиках світу.О. В. Вознюк