Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-28T08:29:24ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2019-11-21T07:56:00Z2019-11-21T07:56:00Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30265Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/302652019-11-21T07:56:00ZЕкспериментальне дослідження рівня міжособистісної толерантності у дітей старшого дошкільного віку в когнітивній та емоційній сферахО. О. МаксимоваМ. А. Федорова2019-11-21T07:55:49Z2019-11-21T07:55:49Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30264Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/302642019-11-21T07:55:49ZФормування правильної постави в дітей дошкільного вікуО. О. Максимова2019-11-20T08:02:54Z2019-11-20T08:02:54Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30234Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/302342019-11-20T08:02:54ZАктуальні проблеми дошкільної та початкової освіти : зб. наук. праць2019-11-19T08:01:28Z2019-11-19T08:01:28Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30204Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/302042019-11-19T08:01:28ZРеалізація наступності у формуванні моральних цінностей у період переходу між дошкільною освітою та початковою школоюМ. А. Федорова2019-04-12T06:10:16Z2019-04-12T06:13:30Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29128Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/291282019-04-12T06:10:16ZПроектні технології здійснення інноваційної освітньої діяльностіПроаналізовано основні положення застосування проектних технологій в організації інноваційної освітньої діяльності та реалізації стратегії розвитку навчального закладу. Розкрито сутність інтеграції портфеля проектів, горизонтальні й вертикальні зв’язки між ними. З’ясовано сутнісні характеристики та функції інноваційного проекту. Виокремлено структурно-функціональний, організаційно-управлінський, просторово-часовий та процесуально-технологічний рівні проектування. Обґрунтовано послідовність і зміст етапів технології проектування процесу реалізації інновацій.І. І. Коновальчук2019-04-11T08:46:04Z2019-04-11T08:46:04Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29110Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/291102019-04-11T08:46:04ZДеякі аспекти реалізації наступності між дошкільним закладом і початковою школою у вихованні моральних цінностей дітейСтаття присвячена проблемі реалізації наступності між дошкільним закладом і початковою школою у вихованні моральних цінностей дітей. Автором запропоновано розуміння наступності у вихованні дітей дошкільного і молодшого шкільного віку як встановлення об'єктивних зв'язків між організацією виховного процесу ДНЗ та початкової школи, які зумовлюють виникнення якісних змін в структурі особистості і сприяють переходу дітей на більш високий рівень морального розвитку. Виділено аспекти наступності: психофізіологічний, соціально-педагогічний, організаційно-методичний.М. А. Федорова2019-04-11T08:45:37Z2019-04-11T08:45:37Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29109Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/291092019-04-11T08:45:37ZОсобливості сформованості когнітивного компоненту моральних цінностей у дітей старшого дошкільного вікуУ статті подано визначення поняття «моральні цінності дітей старшого дошкільного віку», а також проаналізовано результати діагностики рівнів сформованості знань, що складають зміст моральної свідомості. Діагностика здійснювалась за такими показниками: узагальненість моральних понять; значимі смисли; усвідомлення моральних норм поведінки (норми допомоги, чесності, справедливості, слухняності / дисциплінованості); емоційний інтелект; здатність до аналізу ситуації.М. А. Федорова2019-03-25T11:43:25Z2019-03-25T11:43:25Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28619Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/286192019-03-25T11:43:25ZАктуальні проблеми дошкільної та початкової освітиУ збірнику представлено результати науково-дослідної та навчально-методичної роботи майбутніх педагогів дошкільної та початкової ланок освіти, обґрунтовано теоретико-практичні аспекти їх професійної підготовки, висвітлено зміст виховання на сучасному етапі, охарактеризовано особливості впровадження нових підходів та ефективних технологій у навчально-виховний процес ДНЗ і початкової школи, розкрито психолого-педагогічні основи виховання дитини в сім’ї.
Адресується широкому загалу освітян, науковцям, викладачам, педагогічним працівникам загальноосвітніх навчальних закладів, аспірантам, студентам.Н. А. Басюк2019-03-05T09:22:44Z2019-03-05T09:22:44Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28524Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/285242019-03-05T09:22:44ZАндрагогічні засади удосконалення навчальної мотивації майбутніх фахівців у процесі магістерської підготовкиУ статті розкрито необхідність застосування андрагогічної моделі у процесі професійної підготовки майбутніх магістрів; проаналізовано особливості формування навчальної мотивації студентів; висвітлено результати дослідження мотиваційної сфери магістрантів; виділено етапи формування навчальної мотивації та подано шляхи її удосконалення в освітньому процесі закладів вищої освіти.Т. І. ШансковаО. А. МірошниченкоЖ. І. Кушева2018-11-25T11:04:42Z2018-11-25T11:04:42Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27752Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/277522018-11-25T11:04:42ZПрофесійна освіта в умовах інтеграційних процесів: теорія і практика : збірник наукових працьУ збірнику наукових праць представлено матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Професійна освіта в умовах інтеграційних процесів: теорія і практика» (22–23 березня 2017 року). Тематика статей – сучасні технології в інтеграційному освітньому просторі; вітчизняний і зарубіжний досвід професійної підготовки фахівців, проблема професійно-педагогічної компетентності в підготовці фахівців; інтегративний підход у процесі фахової підготовки майбутніх учителів і вихователів дошкільного закладу.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.netК. В. ВойненкоО. П. МазкоО. А. ГордієнкоТ. С. ГужановаІ. І. Коновальчукgambrieli@yandex.ruВ. В. ПавленкоН. Ю. РудницькаН. П. ТарнавськаН. Є. Колесник2018-09-07T10:59:12Z2018-09-07T10:59:12Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27386Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/273862018-09-07T10:59:12ZОсновные аспекты информационной концепции здоровьяЗдоровье - основная проблема человека и человечества. Анализ научной литературы позволяет сделать вывод о том, что наиболее полно здоровья человеческого организма характеризует состояние его целостности. Целостность предполагает такое состояние, при котором все органы и системы пребывают в функциональном единстве. При этом данное гармоничное гомеостатическое состояние должно стойко поддерживаться не только в процессе взаимодействия организма с внешней средой, но и в ходе естественного роста организма, его эволюционных трансформаций.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.net2018-08-30T14:37:08Z2018-08-30T14:37:08Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27368Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/273682018-08-30T14:37:08ZПедагогічні умови своєчасного розвитку мовлення дитини в перші роки життяУ статті автор розкриває, як формується мова дитини в ранньому віці і які педагогічні впливи необхідні, щоб забезпечити своєчасний розвиток її мовлення. Пропонуються педагогічні умови, які необхідно створити для своєчасного розвитку мовлення дитини раннього віку.Т. С. Гужанова2018-04-04T07:26:42Z2018-04-04T07:26:42Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26909Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/269092018-04-04T07:26:42ZЭталонные общественные системы гармоничного развития человекаУ монографії на основі міждисциплінарної методологічної бази аналізуються найбільш ефективні – еталонні – соціальні, соціально-економічні, соціально-екологічні, соціально-педагогічні, релігійні, виробничі, спортивно-військові й інші системи справедливого світоустрою.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.net2018-04-04T06:16:27Z2018-04-04T06:16:27Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26908Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/269082018-04-04T06:16:27ZНовая парадигма содержания образованияНа основі загальної теорії систем обґрунтовується нова парадигма організації змісту освіти, що базується на системі загальнолюдських цінностей. Стверджується, що зміст освіти реалізується в двох контекстах, пов'язаних з сакраментальними питаннями педагогіки (чому вчити?, як організувати гармонійний зв'язок між навчальними предметами?), які випливають з інших не менш важливих проблем, що стосуються цілей освіти й шляхів досягнення цих цілей. Показується, що ці останні, в свою чергу, визначаються загальнолюдськими цінностями, на основі яких кристалізується основний сенс буття людини і суспільства. Нова парадигма змісту освіти, яка побудована на основі методологічної процедури руху думки від загального до особливого, а від нього – до одиничного, базується на загальнолюдських цінностях, які задають орієнтири основним смислам і цілям освітньої галузі.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.net2018-04-04T06:16:21Z2018-04-04T06:16:21Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26907Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/269072018-04-04T06:16:21ZФилософские, естественнонаучные, психолого-педагогические алгоритмы эстетического творчестваРозглядаються філософські, наукові та психолого-педагогічні алгоритми естетичної творчості, в рамках яких мистецтво, спрямоване на катарсичну і психотерапевтичну гармонізацію людської особистості, розуміється як естетичний "код доступу" до науково-теоретичного і ціннісно-моральному способів пізнання і освоєння світу, що відкриває нові можливості розуміння природи естетичного і механізмів його впливу на людину в контексті педагогічного дії. Репрезентується системна структура педагогічного дії (впливу) в контексті концепції функціональної асиметрії півкуль головного мозку людини. Обґрунтовуються психологічні принципи створення геніальних творів мистецтва.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.net2018-04-03T06:11:06Z2018-04-03T06:11:06Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26895Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/268952018-04-03T06:11:06ZЦенности современной цивилизации: аксиологические основания Homo sapiensУ монографії на основі системного міждисциплінарного дослідження наводиться обґрунтування і покрокова реконструкція об'єктивної ієрархії базових цінностей людини і людства, що дозволяє стверджувати: ліберальні цінності, які широкомасштабним і насильницьким чином впроваджуються в систему освіти і культури сучасного суспільства, суперечать сутнісних основ функціонування людської цивілізації.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.net2018-04-02T07:23:32Z2018-04-02T07:23:32Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26889Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/268892018-04-02T07:23:32ZФундаментальные смыслы человеческой жизни и методики их реализацииРозглядаються нижчі, тілесно-фізичні, пов'язані з підтриманням фізіологічних ресурсів організму і продовженням роду, і вищі смисли людини, які реалізують духовно-ідеальні устремління Homo sapiens як особистості – вільної, унікальної, мислячої сутності. Показується, що нижчі смисли потрібні людині остільки, оскільки вони підтримують і реалізують її існування (коли "буття визначає свідомість"), в рамках якого людина здатна запалити вищі смисли – самосвідомість, духовність і свободу (коли "свідомість визначає буття"), що роблять людину особистістю.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.net2018-04-02T07:22:59Z2018-04-02T07:22:59Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26888Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/268882018-04-02T07:22:59ZУниверсальный метод терапии онкологических и иных болезнейНа основі міждисциплінарного аналізу проблем, пов'язаних з онкологічними захворюваннями, а також за допомогою загальної теорії систем обґрунтовується універсальний метод терапії онкологічних та інших хвороб, а також будуються системні підстави даного методу, які реалізуються в контексті універсальної моделі патогенезу, системи гомеостазу і універсальної класифікації хвороб. Розглядається сутність центрального вакуумно-польового регулятора цілісності організму, який забезпечує зв'язок і взаємодію різних, в тому числі і протилежних аспектів організму. Це дозволяє говорити про гомеостаз як фізичний аспект регуляції цілісності організму, а також про свідомість як про психічний аспект цієї регуляції.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.net2018-04-01T19:12:25Z2018-04-01T19:12:25Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26871Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/268712018-04-01T19:12:25ZФилософский, психологический и сакральный смыслы системного кризиса человеческой цивилизацииРозглядається філософський, психологічний і сакральний смисли системної кризи людської цивілізації. Реалізується розвінчування фальсифікацій реальності як найважливіше завдання сучасної освіти. Розглядається агресивна сутність сучасної цивілізації, а також ерозія моральних підвалин сучасної цивілізації як передумова системної кризи освітньої сфери Аналізуються соціально-психологічні витоки агресії, а також методи анігіляції агресії. Обґрунтовується феномен "повстання інтелекту" в контексті утвердження серединних цінностей сучасної цивілізації.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.net2018-04-01T12:53:49Z2018-04-01T12:53:49Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26870Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/268702018-04-01T12:53:49ZНовая парадигма дошкольного образованияРозглядається нова парадигма дошкільної освіти, яка містить поетапну траєкторію розвитку: дитина розвивається від стану правопівкульової злитості зі світом, характеризуючись багатозначним парадоксальним мисленням і відкритістю до чуда, парадоксу, абсурду. Далі в молодшому шкільному віці у дитини активно розвивається лівопівкульова здатність до однозначного абстрактно-логічного мислення, що дозволяє дитині усвідомлювати себе у полі причинно-наслідкових залежностей. У старшому шкільному віці до ресурсів молодшої школи повинні додаватися ресурси природничонаукових і філософських дисциплін, а також поглиблене вивчення всіляких парадоксів, як логіко-семантичних, так і онтологічних, універсальних матриць знань, на основі чого формуються уявлення про синтез знань, який базується на представленних універсальних матрицях знань.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.net2018-03-26T05:50:42Z2018-03-26T05:50:42Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26833Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/268332018-03-26T05:50:42ZЯзык как дом бытия, картина мира и инструмент мышления человекаУ монографії шляхом міждисциплінарного дослідження розкриваються головні аспекти мови, що репрезентується в широкому онтологічному, гносеологічному і праксеологічному контекстах.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.net2018-03-14T20:33:22Z2018-03-14T20:33:22Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26755Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/267552018-03-14T20:33:22ZОсновные аспекты синтетической системы образованияМатериалы статьи, написанной в 1997 году, организуются по триадному принципу, в ней представлена попытка построить целостную систему воспитания и обучения на основе процедуры упрощения/редукции, позволяющей подвести под обоснование синтетической системы образования междисциплинарную базу.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.net2018-03-14T12:47:51Z2018-03-14T12:47:51Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26749Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/267492018-03-14T12:47:51ZЗмістова структура толерантності дітей старшого дошкільного вікуУ статті з опорою на психологічні особливості старших дошкільників, їх новоутворення та сутнісну характеристику категорії «толерантність», на дослідження видатних вчених у цьому питанні розкривається змістова структура міжособистісної толерантності старших дошкільників. У ній виокремлюємо когнітивний (передбачає поінформованість про людину, різні категорії людей; сформованість початкових уявлень про норми моралі, оволодіння децентрацією, ідентифікацією), емоційно-мотиваційний (емоційна стабільність, радість спілкування, емпатійність), оцінно-ціннісний (визнання гідності кожного, справедливість), поведінковий компоненти (втілення у практику етичних еталонів пове¬дінки та спільної з іншими діяльності).О. О. Максимова2018-02-22T07:20:55Z2018-02-22T07:20:55Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26561Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/265612018-02-22T07:20:55ZПостнеклассические основания религииРозглядаються постнекласичні начала релігії. У поле уваги дослідника потрапляють такі аспекти синтезу науки і релігії, як еволюційні підстави релігійної свідомості, утвердження нової постнеклассічекой наукової парадигми, генезис особистості як релігійної сутності, модель реальності, фундаментальні смисли людини і людства, інтерпретація Нового Завіту з позиції постнекласичної науки, есхатологічні аспекти релігії і розвиток релігійної свідомості. Матеріали монографії організовуються на основі фрактально-голограмного, рекурсійного методу.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.net2018-02-16T10:12:52Z2018-02-16T10:12:52Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26524Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/265242018-02-16T10:12:52ZПсихолого-педагогічні основи формування у суб’єктів освітнього процесу здорового способу життяСучасні соціальні проблеми, економічна криза в державі в останні роки негативно позначились на здоров`ї української нації взагалі, а найбільшого занепокоєння викликає стан фізичного, соціального та емоційного самопочуття дітей та молоді – майбутнього покоління.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.net2018-02-16T10:11:48Z2018-02-16T10:11:48Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26523Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/265232018-02-16T10:11:48ZПедагогічні ресурси здоров’я учасників освітнього процесуМета статті: через аналіз педагогічної дійсності (педагогічних, освітньо-виховних систем та технологій, соціально-педагогічного середовища, напрямів педагогічної теорії і практики) виявити сутність, основні особливості та медико-біологічні ресурси цих педагогічних напрямів щодо формування в учасниках освітнього процесу навичок здорового способу життя та покращення їх соматичного, соціального, психологічного здоров’я.
Основним методом дослідження є метод спрощення системи, за яким об'єднуються особливості різних педагогічних систем та тенденцій.
Результати дослідження полягають у виявленні декількох найбільш потужних здоров’я центрованих педагогічних аспектів, в межах яких реалізовано умови для формування навичок здорового способу життя в учасників освітнього процесу
Оригінальність наукових результатів полягає в тому, що вперше виявлено здоров’язбережувальні аспекти дванадцяти педагогічних напрямів.
Висновки та перспективи дослідження: педагогічна дійсність виявляє потужні засоби щодо медико-біологічних ресурсів соматичного, соціального, психологічного здоров’я учасників освітнього процесу. Перспективами дослідження вважаємо побудову цілісної системи здоров’язбережувальних основ педагогіки і освіти.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.net2018-02-13T07:26:08Z2018-02-13T07:26:08Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26496Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/264962018-02-13T07:26:08ZФілософсько-науковий аналіз наріжної християнської молитвиРелігія, як форма суспільної свідомості, покликана забезпечити спілкування і, зрештою, єдність людини з Вищою Реальністю, оперує найважливішими засобами такого спілкування – молитвами. Одна з головних молитов християнства – «Отче наш» – несе в собі основний зміст стосунків людини й Бога, а також у концентрованому вигляді містить зміст деяких найважливіших аспектів нашої реальності.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.net2018-02-09T09:31:25Z2018-02-09T09:31:25Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26452Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/264522018-02-09T09:31:25ZСпівробітництво vs партнерство: нові орієнтири розвитку педагогіки й освіти у світлі цивілізаційних підходівЗдійснено компаративний аналіз сутнісних аспектів педагогіки співробітництва і педагогіки партнерства. Обгрунтовано наявність трьох цивілізаційних проектів: Західного (лівопівкульового, де реалізовано педагогіку партнерства і принцип закону), Східного (правопівкульового, де реалізовано педагогіку загальної турботи і принцип традиції) і Центрального Слов'янського (характеризується міжпівкульовим синтезом, де втілено педагогіку співробітництва і принцип справедливості).О. В. Вознюкalexvoz@ukr.net2018-02-06T08:41:24Z2018-02-06T08:41:24Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26372Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/263722018-02-06T08:41:24ZПостнекласична педагогіка як потужний ресурс професійної освітиОкреслюються головні аспекти та напрями постнекласичної педагогіки та освіти, у рамках яких виявляються оновлені цілі розвитку людини та нові інструменти їх досягнення. Розглядаються такі напрями постнекласичної педагогіки, як метод опорних сигналів В. Ф.Шаталова, метод "таланту як синтезу талантів" М. П. Щетиніна, естетичне виховання і мистецька освіта у контексті постнекласичної педагогіки, методи "супернавчання", резонансного навчання, штучної реінкарнації, сугестопедичні, сугестологічні, релаксопедичні, гіпнотичні методи, педагогічна синергетика та акмеологія, методики раннього розвитку дитини, педагогіка успіху та радості, педагогіка усвідомлених сновидінь, сучасні поведінкові психолого-педагогічні концепції розвитку людини, нейропедагогіка та психопедагогіка, педагогічна парадоксологія як креативна педагогіка, педагогіка "потойбічної перспективи", педагогіка недирективного навчання, моральна педагогіка циклічної відплати, евдемонічна педагогіка, ментальна арифметика Соробан, каліграфічна методика творчого розвитку і оздоровлення особистості, психопедагогіка психокорекції дітей з особливими потребами, суфійсько-гавайська педагогіка, ноосферно-екологічна педагогіка, педагогіка критичних станів, педагогіка життєвих фактів, педагогіка парадоксальної інтенції В.Франкла, реферсійні педагогіки, актуалізаційна педагогіка.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.net2018-02-04T21:33:08Z2018-02-04T21:33:08Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26340Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/263402018-02-04T21:33:08ZНовое понимание дошкольного воспитанияНа основе концепции функциональной асимметрии полушарий головного мозга человека обосновывается поэтапная школьная траектория, предполагающая развитие ребенка от состояния правополушарной слитности с миром (характеризующейся многозначным парадоксальным мышлением и открытостью к чуду, парадоксу, абсурду, волшебной сказке) к левополушарной способности к однозначному абстрактно-логическому мышлению (позволяющему ребенку осознавать себя в поле причинно-следственных зависимостей), а от него – к состоянию синтеза полушарных функций, который реализует целостное диалектическое мышление как единство противоположностей – образа и слова, конкретного и абстрактного, чувства и мысли.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.net2018-02-04T21:33:03Z2018-02-04T21:33:03Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26339Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/263392018-02-04T21:33:03ZАнализ глобальной исторической траектории Украины в контексте философской рефлексииЕсли государственное управление выступает номинальным управителем народов, то их духовным водителем является национальная духовно-интеллектуальная элита, которая очень часто не способна выражать истинные ценности народных масс, в гуще которых она призвана находиться. Такая элита зачастую выполняет социальный заказ своих иностранных хозяев и очень часто даже в лице своих лучших представителей делает это вполне искренно, не осознавая, что она предает культурно-исторические интересы своей Родины. К такому положению элиту приводит деградация философской рефлексии, являющейся одним из существенных механизмов функционирования социетальной психики социальных образований.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.net2018-02-04T21:32:54Z2018-02-04T21:32:54Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26338Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/263382018-02-04T21:32:54ZNew paradigm of psychotherapy correction (rehabilitation) of the children with special needsНа основі міждисциплінарного підходу та концепції функціональної асиметрії півкуль головного мозку будується система психокорекції дітей з синдромом Дауна та дітей-аутистів. Показано, що корекція "дітей сонця" передбачає активізацію лівопівкульового начала, а діти-аутисти корегується завдяки розвитку у них правопівкульового начала зі всіма терапевтично-тренінговими наслідками, що з цього випливають.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.net2018-02-01T23:54:18Z2018-02-01T23:54:18Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26318Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/263182018-02-01T23:54:18ZНегативні наслідки кібесоціалізаціїРозглядаються негативні кіберсоціалізаційні наслідки комп'ютеризації як суттєвого чинника побудови сучасного інформаційно-освітнього простору. Показано, що упровадження ІКТ привело до появи принципово нових форм взаємодії у віртуальному середовищі, які ініціюють негативні тенденції: поширюються серйозні соціальні проблеми; виникають специфічні форми людської поведінки (віртуальна деструкція, Інтернет-адикція та ін.); докорінно змінюються культурно-ціннісний код поведінки людини, структура самосвідомості: формується цифровий, віртуальний тип людини; трансформуються традиційні форми соціалізації і соціальних відносин.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.net2018-02-01T23:53:16Z2018-02-01T23:53:16Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26312Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/263122018-02-01T23:53:16ZКонцептуальний і прикладний ресурс психопедагогікиАктуальність дослідження випливає із лавиноподібної інтенсифікації інформаційних потоків на планеті, що вимагає впровадження в освітню галузь синтетичного знання, яке формується на основі міждисциплінарних зв’язків та дозволяє психологізувати педагогічну науку і практику. Здійснюється збагачення концептуального та прикладного аспектів психопедагогіки завдяки залученню у педагогічну наукову галузь психологічної концепції функціональної асиметрії мозку людини. Розглядаються дев'ять сфер педагогічної теорії і практики (сугестопедагогіка, парадигмальна педагогіка, педагогіка навчальної казки, корекційна психопедагогіка, соціальна педагогіка, педагогіка педагогічної дії, креативна педагогіка, історія педагогіки, педагогічна синергетика) під кутом зору концепції функціональної асиметрії мозку людини, що дозволяє сповнити ці сфери новим психолого-педагогічним змістом.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.net2018-01-31T07:37:39Z2018-01-31T07:37:39Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26246Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/262462018-01-31T07:37:39ZГенезис и терапия посттравматических стрессовых расстройств, а также иных болезней: интегральная модельКонцептуализируется интегрально-междисциплинарная модель генезиса и терапии посттравматических стрессовых расстройств и других заболеваний как на основе синергетической парадигмы познания мира, так и при помощи метода системного упрощения, позволяющего унифицировать различные факты и представления, а также предполагающего использование нескольких теоретических моделей: информационной теории эмоций П.В.Симонова, учения Г.Селье о стрессе (генетическая основа ПТСР), теории функциональной системы П.К. Анохина и теории субличностей (процессуально-функциональная основа ПТСР), концепции функциональной асимметрии полушарий головного мозга, синергетической теории критических явлений, концепции психофраклала Е.А. Донченко (структурно-терапевтическая основа ПТСР).О. В. Вознюкalexvoz@ukr.net2018-01-31T07:35:17Z2018-01-31T07:35:17Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26244Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/262442018-01-31T07:35:17ZУниверсальная классификация болезнейНа основі міждисциплінарного дослідження подається універсальна класифікація хвороб. Засадничим базисом дослідження постає філософський принцип єдності світу та теза про тотожність буття та свідомості (мислення). Відтак, універсальна модель мислення (логічний квадрат) виявляється методологічно ізоморфною універсальній моделі буття, яка містить наріжні форми і види матерії та функціонально-логічні зв’язки між ними. На цій основі будується універсальна класифікація (модель) хвороб, яка містить терапевтичні парадигми (алопатичну, гомеопатичну, нейтрально-синергетичну) та класи хвороб – польові, речовинні, хрональні, динамічні, просторові, які реалізується у контексті зовнішнього та внутрішнього аспектів.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.net2018-01-27T08:39:15Z2018-01-27T08:39:15Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26230Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/262302018-01-27T08:39:15ZСистема цільових орієнтирів сучасної освітиУ статті обґрунтовується система цільових орієнтирів сучасної освіти. Завдяки проведеному дослідженню на основі аналізу державних документів та кореляційної процедури зіставлення різних аспектів педагогічної дійсності доводиться наявність трьох глобальних цілей освіти у контексті триєдиного розвитку людини: 1) гармонійна особистість як суб’єкт суспільно-особистісних цінностей; 2) громадянин як патріотичний суб’єкт; 3) компетентний фахівець як суб’єкт діяльності. Розгляд особливостей реалізації кожної з цілей дозволяє виявити загальний зміст кожної з них і показати, що триєдина мета розвитку людини реалізується завдяки формуванню в учнівської молоді здатності до творчої діяльності (активності). Відтак, творчість постає наріжної інтегральної метою освіти як суспільного інституту.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.net2018-01-27T08:39:04Z2018-01-27T08:39:04Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26229Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/262292018-01-27T08:39:04ZРозвиток педагогічної дійсностіНа основі міждисциплінарного підходу аналізується розвиток педагогічної дійсності. Виявляється закономірність розвитку, яка стосується зміни ієрархічної (суб'єкт-об’єктної) та деієрархічної (суб’єкт-суб’єктної) стадій розвитку педагогічної дійсності та педагогіки як особливого гомеостатичного інституту збереження, відтворення та розвитку культурно-технологічного стану суспільства.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.net2018-01-27T08:38:49Z2018-01-27T08:38:49Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26228Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/262282018-01-27T08:38:49ZГоловні закономірності розвитку мистецтва як форми суспільної свідомості – важливий ресурс мистецької освітиНа основі міждисциплінарного підходу, зокрема універсальної синергетичної парадигми розвитку концептуалізуються головні закономірності розвитку мистецтва як форми суспільної свідомості у сфері мистецької освіти. Розвиток мистецтва як форми суспільної свідомості розглядається у контексті розвитку культури, живопису (за критеріями симметрия-асиметрія, форма-зміст), сфери чуттів, ідеї простору і часу, колірного сприйняття людини в онто- та філогенезі, естетичних, просторово-архітектурних уявлень людства. Відкрита закономірність розвитку мистецтва дозволяє сповнити мистецьку освіту новим – синтетичним – змістом, спрощуючи організацію навчального матеріалуО. В. Вознюкalexvoz@ukr.net2018-01-27T08:38:35Z2018-01-27T08:38:35Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26227Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/262272018-01-27T08:38:35ZОсновна мета розвитку дитини дошкільного віку – формування творчого парадоксального сприйняття дійсностіДошкільна освіта постає найбільш важливим аспектом школи як соціального інституту, оскільки дошкільний вік розвитку дитини визначає подальшу шкільну та життєву траєкторію людини. Відтак, дослідження особливостей розвитку дитини дошкільного віку має бути центральною ланкою педагогічних досліджень.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.net2018-01-27T08:38:15Z2018-01-27T08:38:15Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26226Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/262262018-01-27T08:38:15ZФеномен казки у розвитку дитини: від В. О. Сухомлинського до сьогоденняКазково-метафоричний ресурс розвитку дитини надзвичайно актуалізується у сучасній психолого-педагогічній науці, що вивчає особливості сприйняття і розуміння дітьми казкового змісту. К.Ушинський, С.Русова, В.Сухомлинський високо оцінювали роль казок у вихованні та розвитку особистості дитини.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.net2018-01-27T08:37:57Z2018-01-27T08:37:57Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26225Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/262252018-01-27T08:37:57ZПедагогіка альтернативних ціннісних орієнтаційУ статті автор порушує коло проблем педагогіки ліберального світопорядку (навчання), педагогіки гармонічного світопорядку (виховання) і педагогіки довершеного світопорядку (синтез навчання і виховання). Виведено співвідношення основних аспектів педагогічної дійсності (внутрішній, помежований, зовнішній) за елементами існуючих моделей реальності.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.net2018-01-27T08:37:42Z2018-01-27T08:37:42Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26224Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/262242018-01-27T08:37:42ZРазвитие самосознания человека как креативной сущностиНа основі міждисциплінарного дослідження актуальної психолого-педагогічної проблеми робиться висновок, що людина знаходить свободу (самосвідомість) у процесі з'єднання будь-яких протилежностей (в акті мислення і творчості), в результаті чого досягається нейтральний стан, вільний від дуального принципу причинно-наслідкової залежності. Показується, що саме в такому нейтральному стані людська істота звільняється від дії мотивів, стає неадаптивним, надситуативним, незалежним від зовнішнього диктату творчим початком, який творить заради самої творчості. Досягнення свободи як самосвідомості, що виявляє феномен єдності протилежностей, дозволяє досягти нейтрального стану, в сфері якого тільки і можливі як феномен ідеального, так і відображення людиною всього розмаїття світу у всій його метаморфозній і суперечливої сукупності, що дозволяє людській істоті досягти самосвідомості і зростити особистість як унікальну і тотожну тільки собі сутність.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.net2018-01-26T10:33:44Z2018-01-26T10:33:44Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26220Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/262202018-01-26T10:33:44ZПедагогическая аксиоматика как теоретическая педагогикаУ монографії на основі міждисциплінарного дослідження, проведеного в контексті універсальної синергетичної парадигми розвитку, універсальної моделі буття, загальної теорії систем, теорії критичних явищ, розкриваються аксіоматичні підстави педагогіки і людинознавства в цілому.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.net2018-01-18T09:58:41Z2018-01-18T09:58:41Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26158Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/261582018-01-18T09:58:41ZМетодичні засади підготовки майбутніх вихователів ДНЗ до створення ситуації успіху в ігровій діяльності дітейО. О. Максимова2017-12-01T07:34:46Z2017-12-01T07:34:46Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25887Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/258872017-12-01T07:34:46ZГуманістична спрямованість особистості як складова професійної компетентності керівника закладу соціальної сфериТ. І. Шансковаmestt74@mail.ru2017-11-30T21:18:49Z2017-11-30T21:19:23Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25913Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/259132017-11-30T21:18:49ZГоловні аспекти і напрями постнекласичної педагогіки та освітиОкреслюються головні аспекти та напрями постнекласичної педагогіки та освіти, у рамках яких виявляються оновлені цілі розвитку людини та нові інструменти їх досягнення. Розглядаються такі напрями постнекласичної педагогіки, як метод опорних сигналів В. Ф.Шаталова, метод "таланту як синтезу талантів" М. П. Щетиніна, естетичне виховання і мистецька освіта у контексті постнекласичної педагогіки, методи "супернавчання", резонансного навчання, штучної реінкарнації, сугестопедичні, сугестологічні, релаксопедичні, гіпнотичні методи, педагогічна синергетика та акмеологія, методики раннього розвитку дитини, педагогіка успіху та радості, педагогіка усвідомлених сновидінь, сучасні поведінкові психолого-педагогічні концепції розвитку людини, нейропедагогіка та психопедагогіка, педагогічна парадоксологія як креативна педагогіка, педагогіка "потойбічної перспективи", педагогіка недирективного навчання, моральна педагогіка циклічної відплати, евдемонічна педагогіка, ментальна арифметика Соробан, каліграфічна методика творчого розвитку і оздоровлення особистості, психопедагогіка психокорекції дітей з особливими потребами, суфійсько-гавайська педагогіка, ноосферно-екологічна педагогіка, педагогіка критичних станів, педагогіка життєвих фактів, педагогіка парадоксальної інтенції В.Франкла, реферсійні педагогіки, актуалізаційна педагогіка.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.net2017-11-29T17:10:59Z2017-11-29T17:10:59Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25888Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/258882017-11-29T17:10:59ZСтворення креативного середовища у процесі професійної підготовки майбутніх керівників навчальних закладів в умовах магістратуриТ. І. Шансковаmestt74@mail.ru2017-11-21T09:45:49Z2017-11-21T09:45:49Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25794Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/257942017-11-21T09:45:49ZКонцентрированая мудрость человеческой цивилизацииМетою цього видання є ознайомлення читачів з тисячею найбільш глибоких зразків людської думки, почерпнутих у безлічі мислителів – інтелектуалів, митців, учених, поетів, письменників та інших представників людської цивілізації всіх часів і народів.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.net2017-11-20T07:09:11Z2017-11-20T07:09:11Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25716Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/257162017-11-20T07:09:11ZУниверсальная модель микро- и макроэкономических феноменовЗроблено спробу побудувати універсальну модель економічних процесів, яка покликана вирішити найбільш актуальні проблеми класичної економіки, пов'язані з поясненням взаємодії і розвитку базових економічних феноменів. Дослідження проводилося на основі розгляду економічних проблем в методологічних сферах загального, особливого і одиничного.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.net2017-11-14T07:15:17Z2017-11-14T07:15:17Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25669Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/256692017-11-14T07:15:17ZУниверсальная модель психотерапии: монографияЯкщо, в силу єдності людини і світу, хвороба виникає з єдиного джерела – стресу, то і психотерапія повинна виробити універсальну модель (парадигму) лікування стресу, єдиної реакції організму на множинні негативні впливи середовища. Метою монографії постає обгрунтування цієї універсальної психотерапевтичної моделі. Головним методом дослідження, використовуваним у монографії, виступає теоретичний аналіз різноманітних психотерапевтичних феноменів з позиції загальних методологічних принципів (універсальної парадигми розвитку, концепції цілісності і ін.). При цьому дослідження реалізується від загального (універсальна парадигма розвитку) до особливого (розвиток психології, медицини і психотерапії), а від нього – до одиничного (нова парадигма психокорекції дітей з синдромом Дауна та аутизму, система механізмів психологічного захисту, психофізіологічні підстави універсальної моделі психотерапії). Від цього одиничного, зробивши коло пізнання, дослідження повертається до загального – універсальної моделі психотерапії.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.net2017-11-13T06:57:21Z2017-11-13T06:57:21Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25662Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/256622017-11-13T06:57:21ZСистемные, физические и биологические истоки социальной иерархии, власти и агрессивности : монографияМетою монографії є концептуалізація нової парадигми соціальної ієрархії / стратифікації, яка (парадигма) дозволяє пояснити наявність жахливої диспропорції розподілу багатства і влади в соціальних пірамідах сучасного суспільства на основі системологічного (методологічна площину загального), фізичного (методологічна площину особливого) і біологічного (методологічна площину одиничного) механізмів функціонування космосоціоприродної реальності. На цій основі розглядаються основні аспекти соціальної влади і агресивності.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.net2017-11-07T12:04:00Z2017-11-07T12:04:32Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25634Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/256342017-11-07T12:04:00ZВремя как субъективно-объективный феноменО. В. Вознюк2017-10-07T10:59:06Z2017-10-07T10:59:06Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25411Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/254112017-10-07T10:59:06ZГлавные аспекты общей теории влиянияФілософської аксіомою став висновок про те, що взаємодія - це перше, з чим стикається людина, яка розглядає рухому матерію. А процес взаємодії матеріальних форм завжди виявляє феномен їх взаємного впливу. Зрозуміти фундаментальний механізм цього впливу, значить осягнути сутність нашого світу, а тому відповісти на багато животрепетних питань, які стоять на порядку денному сучасності. Розглядаються основні аспекти загальної теорії впливу, яка постає найбільш суттєвим аспектом реальності.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.net2017-05-25T09:35:50Z2017-05-25T09:35:50Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24721Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/247212017-05-25T09:35:50ZУправління виховним процесом у закладах позашкільної освітиО. С. Шембарецька2017-05-25T09:35:45Z2017-05-25T09:35:45Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24720Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/247202017-05-25T09:35:45ZМаркетингові дослідження як засіб управління якістю освітніх послугК. М. Шадура2017-05-25T09:35:34Z2017-05-25T09:35:34Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24718Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/247182017-05-25T09:35:34ZІнноваційні технології в управлінні, як складова діяльності керівника професійно-технічного навчального закладуІ. В. Пилипчук2017-05-25T09:35:30Z2017-05-25T09:35:30Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24717Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/247172017-05-25T09:35:30ZРоль наукових підходів в організації управлінської діяльності заступника директора з виховної роботиО. П. Павленко2017-05-25T09:33:05Z2017-05-25T09:33:05Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24716Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/247162017-05-25T09:33:05ZСистема електронного документообігу як важлива складова модернізованого управління ВНЗД. П. Онищук2017-05-25T09:33:00Z2017-05-25T09:33:00Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24715Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/247152017-05-25T09:33:00ZЗначення інформаційно-комунікаційних технологій в управлінні ДНЗВ. В. Мороз2017-05-25T09:32:53Z2017-05-25T09:32:53Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24714Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/247142017-05-25T09:32:53ZТімбілдинг як інноваційний метод в управлінській діяльності керівника ДНЗН. О. Макарчук2017-05-25T09:32:49Z2017-05-25T09:32:49Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24713Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/247132017-05-25T09:32:49ZУправління інформатизацією загальноосвітнього навчального закладуІ. С. Кочин2017-05-25T09:32:43Z2017-05-25T09:32:43Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24712Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/247122017-05-25T09:32:43ZФормування управлінської компетентності у майбутніх викладачів фізичної культури в умовах магістратуриБ. Б. Коновальчук2017-05-25T09:32:18Z2017-05-25T09:32:18Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24710Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/247102017-05-25T09:32:18ZУправління позашкільним навчальним закладом на засадах інноваційних підходівР. В. Ковальчук2017-05-25T09:32:14Z2017-05-25T09:32:14Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24709Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/247092017-05-25T09:32:14ZСучасний стан реалізації персонологічного підходу в практиці управління ВНЗО. А. Власюк2017-05-25T09:32:09Z2017-05-25T09:32:09Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24708Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/247082017-05-25T09:32:09ZПерспективи навчального закладу в умовах профільної освітиМ. М. Клим'юк2017-05-25T09:32:05Z2017-05-25T09:32:05Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24707Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/247072017-05-25T09:32:05ZФормування управлінської компетентності у майбутніх медичних сестер у ВМНЗН. В. Дужич2017-05-25T09:32:00Z2017-05-25T09:32:00Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24706Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/247062017-05-25T09:32:00ZПрофесійні та особистісні якості керівника ЗНЗ, як один із факторів успішного функціонування закладуО. І. Дорош2017-05-25T09:31:56Z2017-05-25T09:31:56Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24705Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/247052017-05-25T09:31:56ZФормування конкурентноспроможності ВНЗ у сучасних умовахК. С. Дзюба2017-05-25T09:31:52Z2017-05-25T09:31:52Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24704Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/247042017-05-25T09:31:52ZОсновні напрями управління дистанційним навчанням у ВНЗО. М. Гордійчук2017-05-25T09:31:46Z2017-05-25T09:31:46Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24703Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/247032017-05-25T09:31:46ZУправління ПТНЗ на засадах гуманістичного підходуО. В. Годна2017-05-25T09:31:42Z2017-05-25T09:31:42Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24702Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/247022017-05-25T09:31:42ZТеоретичний аспект науково-дослідної діяльності майбутніх керівників ЗНЗ засобами ІКТС. О. Гавриловський2017-05-25T09:31:36Z2017-05-25T09:31:36Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24701Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/247012017-05-25T09:31:36ZУправління адаптацією молодих педагогів у сучасних умовахА. М. Вигівська2017-05-25T09:31:31Z2017-05-25T09:31:31Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24700Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/247002017-05-25T09:31:31ZІнноваційний менеджмент у ДНЗ: теорія і практикаЛ. Б. Верещак2017-05-25T09:31:27Z2017-05-25T09:31:27Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24699Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/246992017-05-25T09:31:27ZІнноваційний менеджмент в управлінській діяльності керівника дошкільного навчального закладуС. М. Бочко2017-05-25T09:31:22Z2017-05-25T09:31:22Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24698Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/246982017-05-25T09:31:22ZДошкільна освіта в Україні і ПольщіІ. П. Бондаренко2017-05-25T09:31:16Z2017-05-25T09:31:16Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24697Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/246972017-05-25T09:31:16ZУправління навчально-виховним процесом у ЗНЗ на засадах адаптивного підходуІ. П. Блохіна2017-05-25T09:31:07Z2017-05-25T09:31:07Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24696Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/246962017-05-25T09:31:07ZУправління розвитком приватним загальноосвітнім навчальним закладом у сучасних умовахН. П. Сігнаєвська2017-04-18T09:24:14Z2017-04-18T09:24:14Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24384Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/243842017-04-18T09:24:14ZВиховне значення фольклорних творів на уроках «Я у світі»О. Наконечна2017-04-18T09:23:51Z2017-04-18T09:23:51Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24382Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/243822017-04-18T09:23:51ZПсихолого-педагогічні аспекти виховання екологічної культури молодших школярівМ. Лук’янчук2017-04-18T09:23:33Z2017-04-18T09:23:33Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24381Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/243812017-04-18T09:23:33ZФормування культури поведінки молодших школярів на уроках «Я у світі»Т. Кучер2017-04-18T09:23:28Z2017-04-18T09:23:28Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24380Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/243802017-04-18T09:23:28ZСоціальний розвиток учнів початкових класів у групах подовженого дня сучасної школиВ. Кукелко2017-04-18T09:23:07Z2017-04-18T09:23:07Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24379Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/243792017-04-18T09:23:07ZВ.О. Сухомлинський про значущість музики й співу в гармонійному розвитку особистостіС. КомашевськаН. А. Басюк2017-04-18T09:23:00Z2017-04-18T09:23:00Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24378Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/243782017-04-18T09:23:00ZФормування основ самоврядування
в учнів початкової школиМ. Козлова2017-04-18T09:22:54Z2017-04-18T09:22:54Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24377Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/243772017-04-18T09:22:54ZУкраїнська народна казка як засіб морального виховання молодших школярівЯ. Качуровська2017-04-18T09:22:48Z2017-04-18T09:22:48Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24376Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/243762017-04-18T09:22:48ZФорми і методи морального виховання дітей дошкільного і молодшого шкільного вікуА. Катеренчук2017-04-18T09:22:27Z2017-04-18T09:22:27Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24375Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/243752017-04-18T09:22:27ZРоль та місце казки у формуванні особистості молодшого школяраО. Касянюк2017-04-13T09:47:59Z2017-04-13T09:54:31Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24355Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/243552017-04-13T09:47:59ZФормування культури поведінки молодших школярів засобами гуманітарних дисциплінО. КальніцькаН. А. Басюк2017-04-13T09:47:24Z2017-04-13T09:52:42Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24354Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/243542017-04-13T09:47:24ZФормування емоційно-ціннісного ставлення до природи у молодших школярівА. ДовбашН. А. Басюк2017-04-13T09:46:08Z2017-04-13T09:50:56Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24353Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/243532017-04-13T09:46:08ZФормування громадянської компетентності молодших школярів на уроках «Я у світі»О. Денисюк2017-04-13T09:45:42Z2017-04-13T09:48:40Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24352Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/243522017-04-13T09:45:42ZВиховання емоційно-ціннісного ставлення до природи в учнів молодшого шкільного вікуА. Дем’янчук2017-04-13T09:45:20Z2017-04-13T09:46:55Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24351Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/243512017-04-13T09:45:20ZВиховання шанобливого ставлення дітей до батьківД. ГурманчукІ. М. Коновальчук2017-04-13T07:50:23Z2017-04-13T07:50:23Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24342Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/243422017-04-13T07:50:23ZОсобливості патріотичного виховання
молодших школярівА. ГрабарІ. М. Коновальчук2017-04-13T07:50:17Z2017-04-13T07:50:17Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24341Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/243412017-04-13T07:50:17ZВиховання культури поведінки молодших школярів засобами народної педагогікиЛ. Герасименко2017-04-13T07:38:58Z2017-04-13T07:40:10Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24339Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/243392017-04-13T07:38:58ZЕстетичне виховання молодших школярів засобами образотворчого мистецтваІ. ВасилюкІ. М. Коновальчук2017-04-13T07:38:51Z2017-04-13T07:38:51Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24338Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/243382017-04-13T07:38:51ZВиховне значення казок у моральному вихованні молодшого школяраА. Бойко2017-04-12T10:05:56Z2017-04-12T10:05:56Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24330Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/243302017-04-12T10:05:56ZТеоретичні аспекти інформатизації управління діяльністю педагогічних працівників ДНЗ на засадах інформаційно-комунікаційних технологійО. Ю. Шевчук2017-04-12T10:05:39Z2017-04-12T10:05:39Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24329Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/243292017-04-12T10:05:39ZУправління мотивацією педагогічних працівників до інноваційної діяльностіН. В. Шафран2017-04-12T10:05:33Z2017-04-12T10:05:33Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24328Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/243282017-04-12T10:05:33ZТеоретичні аспекти особливостей управління декана історичного факультету ВНЗД. М. Солом'янчук2017-04-12T10:05:19Z2017-04-12T10:05:19Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24326Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/243262017-04-12T10:05:19ZСамоменеджмент керiвника навчального закладу як складова органiзацiйної культуриТ. О. Новодон2017-04-12T10:05:10Z2017-04-12T10:05:10Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24325Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/243252017-04-12T10:05:10ZАтестація як оцінювання ефективності управління дошкільним навчальним закладомК. О. Нитута2017-04-12T10:05:04Z2017-04-12T10:05:04Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24324Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/243242017-04-12T10:05:04ZІнноваційний підхід в управлінні дошкільним навчальним закладомІ. С. Назаревич2017-04-12T10:04:59Z2017-04-12T10:04:59Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24323Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/243232017-04-12T10:04:59ZФормування управлінської компетентності у керівників ЗНЗ у процесі професійної діяльностіР. Р. Мошківська2017-04-12T10:04:52Z2017-04-12T10:04:52Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24322Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/243222017-04-12T10:04:52ZПрофільне навчання старшокласників як інноваційна технологія управління навчальними закладамиТ. В. Мацапура2017-04-12T10:04:46Z2017-04-12T10:04:46Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24321Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/243212017-04-12T10:04:46ZОсобливості формування управлінських компетенцій у підготовці майбутніх керівників дошкільних навчальних закладівО. І. Лісевич2017-04-12T10:04:37Z2017-04-12T10:04:37Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24320Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/243202017-04-12T10:04:37ZСутнісно-змістова характеристика професійно-значимих якостей сучасного керівника ЗНЗО. Ю. Куширець2017-04-11T09:15:59Z2017-04-11T09:15:59Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24311Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/243112017-04-11T09:15:59ZНародна казка як засіб морального виховання дітей молодшого шкільного вікуІ. Баранчук2017-04-11T09:15:38Z2017-04-11T09:15:38Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24309Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/243092017-04-11T09:15:38ZТехнологія проектування на уроках «Я у світі»І. Бардакова2017-04-11T09:15:31Z2017-04-11T09:15:31Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24307Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/243072017-04-11T09:15:31ZЕстетичне виховання молодших школярів на уроках трудового навчанняА. Баб'як2017-04-11T09:15:03Z2017-04-11T09:15:03Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24306Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/243062017-04-11T09:15:03ZФормування здоров’язбережувальної компетентності молодших школярів на уроках
«Я у світі»М. Алексеєва2017-04-11T09:14:58Z2017-04-11T09:14:58Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24302Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/243022017-04-11T09:14:58ZМетодика організації пошукової
навчально-пізнавальної діяльності
на уроках «Я у світі» у початковій школіК. Шваб2017-04-11T09:14:33Z2017-04-11T09:14:52Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24301Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/243012017-04-11T09:14:33ZАктивізація пізнавальної діяльності учнів початкових класів на уроках «Я у світі» шляхом застосування сучасних інтерактивних технологійМ. Левченко2017-04-11T09:14:27Z2017-04-11T09:14:27Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24298Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/242982017-04-11T09:14:27ZРозвиток пізнавальної активності молодших школярів на уроках «Я у світі»В. Чечет2017-04-11T09:14:11Z2017-04-11T09:14:11Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24297Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/242972017-04-11T09:14:11ZВикористання інтерактивних технологій
у процесі фахової підготовки майбутнього вчителя початкових класів (на матеріалі курсу
«Методика навчання освітньої галузі «Суспільствознавство»)В. Харченко2017-04-11T09:14:05Z2017-04-11T09:14:05Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24296Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/242962017-04-11T09:14:05ZЗдоров’язберігаюче середовище початкової школи як передумова збереження та зміцнення здоров’яЖ. ФомюкН. А. Басюк2017-04-11T09:14:00Z2017-04-11T09:14:00Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24295Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/242952017-04-11T09:14:00ZВплив засобів масовї інформації на формування здорового способу життя дітей та учнівської молодіА. СтепанюкН. А. Басюк2017-04-10T08:45:58Z2017-04-10T08:45:58Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24281Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/242812017-04-10T08:45:58ZФормування мовленнєвої компетенції дітей старшого дошкільного вікуЮ. СиротенкоТ. С. Гужанова2017-04-10T08:45:53Z2017-04-10T08:45:53Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24280Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/242802017-04-10T08:45:53ZІнноваційнийпідхід до навчання на уроках “Я у світі”Д. Сидорчук2017-04-10T08:23:51Z2017-04-10T08:32:01Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24279Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/242792017-04-10T08:23:51ZОсобливості вивчення сімейних традицій на уроках «Я у світі» початкової школиВ. Сидоренко2017-04-10T08:23:47Z2017-04-10T08:29:47Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24278Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/242782017-04-10T08:23:47ZСенсорне виховання дітей
у процесі розвитку мовленняІ. СірикТ. С. Гужанова2017-04-10T08:16:29Z2017-04-10T08:16:29Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24277Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/242772017-04-10T08:16:29ZРозвиток пізнавальних інтересів молодших школярів у педагогіці співробітництва Ш.О. АмонашвіліН. Пилипчук2017-04-10T08:16:24Z2017-04-10T08:16:24Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24276Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/242762017-04-10T08:16:24ZРоль самовиховання
у формуванні особистості майбутнього вчителяІ. ПашкевичН. А. Басюк2017-04-10T08:16:19Z2017-04-10T08:16:19Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24275Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/242752017-04-10T08:16:19ZРозвиток пізнавальної активності в учнів початкових класів на уроках «Я у світі»І. Парійчук2017-04-10T08:16:08Z2017-04-10T08:16:08Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24274Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/242742017-04-10T08:16:08ZУпровадження ідей м. монтессорі на уроках «Я у світі»
у початковій школіВ. Оляновська2017-04-10T08:16:03Z2017-04-10T08:16:03Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24273Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/242732017-04-10T08:16:03ZФормування життєво важливих компетентностей молодших школярів засобами проектної діяльностіА. НестеренкоН. А. Басюк2017-04-10T08:15:57Z2017-04-10T08:15:57Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24272Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/242722017-04-10T08:15:57ZТворчий характер діяльності вчителя
початкових класівЮ. Мельничук2017-04-10T08:15:44Z2017-04-10T08:15:44Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24271Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/242712017-04-10T08:15:44ZТеоретичні аспекти управління науково-дослідною дiяльнiстю школярів у загальноосвiтнiх навчальних закладахЛ. А. Шкуринська2017-04-10T08:15:39Z2017-04-10T08:15:39Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24270Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/242702017-04-10T08:15:39ZСтимулювання професійної діяльності вчителя у роботі керівників загальноосвітніх навчальних закладівА. С. Шиманська2017-04-10T08:15:34Z2017-04-10T08:15:34Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24269Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/242692017-04-10T08:15:34ZУправлінська компетентність вчителя початкових класів як наукова проблемаВ. В. Дранговська2017-04-10T08:15:29Z2017-04-10T08:15:29Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24268Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/242682017-04-10T08:15:29ZУправління розвитком дошкільного навчального закладу в контексті модернізації освітнього просторуД. Ю. Гуральчук2017-04-10T08:05:39Z2017-04-10T08:05:39Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24267Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/242672017-04-10T08:05:39ZТеоретичні засади реалізації хмарної технології в управлінський процес дошкільного навчального закладуД. Ю. Гуральчук2017-04-10T08:05:14Z2017-04-10T08:05:14Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24266Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/242662017-04-10T08:05:14ZУправління ДНЗ на засадах акмеологічного підходуІ. І. Грубчак2017-04-10T08:04:47Z2017-04-10T08:04:47Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24265Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/242652017-04-10T08:04:47ZДосвід діяльності керівників центрів ґендерної освіти при вищих навчальних закладах УкраїниВ. І. Безсмертна2017-04-10T08:04:37Z2017-04-10T08:04:37Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24264Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/242642017-04-10T08:04:37ZКомпаративний аналіз системи управління дошкільними навчальними закладами в Польщі та УкраїніЮ. Р. Антонюк2017-04-07T10:23:55Z2017-04-07T10:30:29Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24255Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/242552017-04-07T10:23:55ZФормування пізнавальної активності учнів молодшого шкільного віку на уроках «Я у світі» шляхом застосування інноваційних технологійОлександра Лойко2017-04-07T10:21:00Z2017-04-07T10:28:16Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24254Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/242542017-04-07T10:21:00ZРозвиток творчих здібностей молодших школярів шляхом використання української народної казкиЮлія ЛевченкоН. А. Басюк2017-04-07T10:19:55Z2017-04-07T10:24:19Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24252Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/242522017-04-07T10:19:55ZФормування здорового способу життя молодших школярів як соціально-педагогічна проблемаОльга КазмірчукН. А. Басюк2017-04-07T10:14:30Z2017-04-07T10:22:07Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24251Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/242512017-04-07T10:14:30ZГра як засіб формування особистості молодшого школяраКатерина ЗінчукН. А. Басюк2017-04-07T10:12:46Z2017-04-07T10:20:18Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24250Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/242502017-04-07T10:12:46ZГра як засіб формування особистостіКатерина Зімірович2017-04-07T10:10:05Z2017-04-07T10:18:34Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24249Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/242492017-04-07T10:10:05ZВплив засобів масової інформації на формування здорового способу життя молодіСвітлана ДорошН. А. Басюк2017-04-07T10:06:53Z2017-04-07T10:11:43Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24247Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/242472017-04-07T10:06:53ZОсобливості вивчення сімейних традицій на уроках «Я у світі»Віра Дейнеко2017-04-07T10:05:55Z2017-04-07T10:09:56Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24246Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/242462017-04-07T10:05:55ZРозвиток творчих здібностей молодших школярів засобами театрального мистецтваГанна ГуменюкІ. М. Коновальчук2017-04-07T10:05:34Z2017-04-07T10:05:34Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24245Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/242452017-04-07T10:05:34ZАналіз підручників «Я у світі»Катерина Войненко2017-02-09T09:09:54Z2017-02-09T09:09:54Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23756Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/237562017-02-09T09:09:54ZАксиоматика здоровья: монографияУ монографії на основі системного міждисциплінарного дослідження репрезентується аксіоматика здоров'я – інтегральна концепція соматичного та духовного здоров'я людини, що базується на інформаційній концепції здоров'я, універсальної класифікації хвороб, універсальному алгоритмі розвитку людини. Матеріали монографії організовуються на основі на основі фрактально-голограмного, рекурсивного методу. Для науковців, викладачів, аспірантів, студентів, всіх, хто прагне до пізнання Всесвіту, природи і людини, хто вірить у те, що світ є доцільним і сповненим сенсом.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.net