Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-19T06:14:52ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2023-11-21T15:08:45Z2023-11-21T15:08:45Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38359Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/383592023-11-21T15:08:45ZФортепіанний дует в музичній культурі України другої половини ХХст.Я. В. Олійник2012-12-27T11:51:48Z2015-08-15T03:20:10Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8955Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/89552012-12-27T11:51:48ZОсновні етапи формування творчої активності майбутнього вчителя музики засобами музично-комп’ютерних технологійВикористання музично-комп’ютерних технологій у навчальній діяльності студентів мистецьких спеціальностей.В. В. Луценко2012-12-26T12:05:32Z2015-08-15T03:19:22Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8944Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/89442012-12-26T12:05:32ZХасидський нігун – традиційний музичний жанр євреїв Східної ЄвропиВажливою частиною культового ритуалу хасидів був танець у супроводі інструментальної музики або співу.
Хасидська традиція народила особливий жанр пісні без слів – нігун.
М. А. Моісєєва2012-01-24T12:54:14Z2015-08-14T23:59:46Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6056Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/60562012-01-24T12:54:14ZПсихолого-педагогічні основи художньо-творчого розвитку особистості майбутнього вчителяУ статті розглядаються психолого-педагогічні основи художньо-творчого розвитку особистості та перспективні підходи до інтеграції педагогічної і художньої діяльності майбутнього вчителя.О. В. Плотницька2009-10-28T10:28:10Z2016-10-04T12:36:32Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3139Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31392009-10-28T10:28:10ZОсновні характеристики естетичного світосприймання молодших школярівУ статті налізуються чинники, що сприяють процесу естетичного виховання учнів початкових класів. Автором досліджуються цілеспрямовані виховні впливи й нецілеспрямовані дії середовища, які взаємодіють із внутрішніми особливостями дитини, з метою вирішення проблеми формування її естетичного світосприймання. Також розкрито процес сприймання творів мистецтва, що впливає на розвиток особистості.Т. В. Шмельова2009-10-28T10:23:46Z2016-10-04T12:55:39Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3137Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31372009-10-28T10:23:46ZСпецкурс "Основи художнього конструювання" у професійній підготовці майбутніх учителів образотворчого мистецтваУ статті висвітлено проблему художньо-конструкторської підготовки вчителів мистецьких дисциплін у вищому педагогічному закладі. Обґрунтовано зміст та визначено основні завдання спецкурсу "Основи художнього конструювання". Проаналізовано форми, прийоми і способи навчальної діяльності, які забезпечують ефективність опанування майбутніми вчителями образотворчого мистецтва художньо-конструкторськими знаннями, вміннями, навичками та набуття досвіду творчої діяльності.Г. І. Сотська2009-10-22T10:40:57Z2016-10-04T12:47:31Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3010Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30102009-10-22T10:40:57ZВикористання інноваційних технологій інтегрованого навчання на заняттях Малих академій мистецтвУ статті розглянуто питання сучасного розвитку українського народного мистецтва, з метою залучення підростаючого покоління до його вивчення на місцевому етнографічному матеріалі Житомирщини, а також древнього Полісся. Йдеться про створення спеціальних програм для Малої академії мистецтва, які надають можливість наблизитися до основ українського народного мистецтва при виконанні творчих робіт з використанням поліського фольклору, творів відомих поліських письменників і поетів.Г. В. ЯмчинськаІ. І. Чернікова2009-10-20T07:17:34Z2016-10-04T12:15:01Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2968Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29682009-10-20T07:17:34ZОснови курсового дослідження з методики викладання
трудового навчання у початкових класах
У методичних рекомендаціях представлено загальні положення щодо написання курсової роботи; визначено основні вимоги до змісту, правила оформлення, критерії оцінювання курсової роботи. Запропоновано тематику курсових робіт з методики викладання трудового навчання у початкових класах.
Методичні рекомендації адресовані студентам педагогічних спеціальностей, що готуються до захисту курсової роботи, а також науковцям, педагогам-практикам, методистам початкової ланки освіти.
Н. Є. Колесник2009-10-09T11:39:58Z2016-10-04T12:15:22Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2949Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29492009-10-09T11:39:58ZТехнологія поетапної підготовки майбутніх учителів початкових класів до організації художньо-технічної творчості учнівУ статті представлено особистісно орієнтовану технологію підготовки майбутніх учителів початкових класів до організації художньо-технічно творчості учнів; визначено основні етапи технології: інформаційно-теоретичний, лабораторно-практичний, процесуально-діяльнісний, аналітико-корективний та самостійно-творчий; розглянуто поняття "підготовка до організації художньо-технічної творчості", "педагогічна технологія".Н. Є. Колесник