Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-28T12:45:41ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2020-10-07T11:59:57Z2020-10-07T11:59:57Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31594Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/315942020-10-07T11:59:57ZЗбереження надбань української церковної хорової музики на прикладі видань УПЦ в США.Наукові записки. Серія «Культурологія». Острог: Вид-во національного університету «Острозька академія», 2010. Вип. 6. С. 56–63.Л. В. Обух2016-04-04T12:00:07Z2016-04-04T12:00:07Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20689Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/206892016-04-04T12:00:07ZЛекції з курсу "Хорознавство"В основу посібника покладено багаторічні дослідження авторів у галузі хорознавства та роботи з хоровими колективамиЄ. В. ПлющикВ. В. ОмельчукВ. К. Федорченко2013-01-28T11:41:01Z2015-08-15T03:29:33Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9077Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/90772013-01-28T11:41:01ZМотивація музичної творчості в руслі концепції «потоку»У статті розглядається питання психологічної природи музичної творчості.М. А. Моісєєва2012-12-26T15:03:28Z2015-08-15T03:19:56Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8952Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/89522012-12-26T15:03:28ZЗастосування комп’ютерних технологій у професійній діяльності музиканта.У статті автор презентує курс "Основи сучасного аранжування на компю'тері" для студентів мистецьких спеціальностей.В. В. Луценко2012-12-26T12:37:35Z2015-08-15T03:19:43Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8950Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/89502012-12-26T12:37:35ZТВОРЧИЙ ПОТЕНЦІАЛ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ
В КОНТЕКСТІ АКМЕОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ
У статті розглянуто проблеми комплексного розвитку особистості майбутнього вчителя музики.С. В. Олійник2012-11-20T13:57:14Z2015-08-15T02:19:59Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8316Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/83162012-11-20T13:57:14ZМУЗИЧНА ОСВІТА В ТУРЕЦЬКІЙ РЕСПУБЛІЦІДеякі аспекти музичної освіти в Турції на сучасному етапі. Розглядаються якісні та цільові ознаки освітніх закладів, показана специфіка навчальних планів у музичних школах, консерваторіях та ліцеях мистецтв.І. О. Цюряк2011-04-14T09:21:27Z2016-02-14T08:46:13Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4652Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/46522011-04-14T09:21:27ZРозвиток хорової педагогіки у вищих навчальних закладах україни (II половина XVI – початок XIX ст.)У статті здійснено ретроспективне представлення розвитку вокально-хорових традицій у навчальних закладах держави, які здавна вважаються світочами освіти й культури. Також зроблено підсумок творчої діяльності видатних педагогів, методики їх роботи, а також відзначено важливість використання передового досвіду для сучасних музикантів та митців майбутнього.Н. М. Бовсунівська2010-11-10T11:31:10Z2016-02-18T09:23:56Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4385Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/43852010-11-10T11:31:10ZЗдобутки українського хореографічного мистецтва в 30-70 рр. ХX століттяУ статті аналізуються актуальні питання розвитку українського хореографічного мистецтва, створення дитячого балетного театру для дітей різного віку в українських хореографічних школах. Вивчається досвід минулих десятиліть і сьогоднішніх відкриттів, який цікаво й різнопланово виявився у творчості майстрів балету.М. С. ГузунТ. У. Гузун2010-06-23T09:33:49Z2016-10-04T12:36:14Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4275Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/42752010-06-23T09:33:49ZПедагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкових класів до формування естетичного світосприймання в молодших школярівУ статті розглядаються шляхи покращення професійної підготовки вчителя початкових класів до формування естетичного світосприймання в молодших школярів за допомогою творів живопису в спеціально організованих педагогічних умовах. Автором проаналізовано форми і методи організації навчально-виховного процесу при дотриманні певних педагогічних умов.Т. В. Шмельова2010-06-23T08:41:02Z2016-10-04T12:14:46Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4264Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/42642010-06-23T08:41:02ZПедагогічна майстерність майбутніх учителів початкових класів на уроках трудового навчання: історико-педагогічний аспектУ статті представлено історико-педагогічний аспект педагогічної майстерності майбутніх учителів початкових класів на уроках трудового навчання; встановлено сутність та зміст проблеми дослідження; розкрито основні ідеї видатних учених, педагогів, митців, державних діячів ХІХ-ХХ ст. щодо формування педагогічної майстерності на уроках трудового навчання: художньої і технічної праці; визначено шляхи оновлення педагогічної майстерності та творчого впровадження в практику ВНЗ.Н. Є. Колесник2010-06-23T08:01:09Z2016-02-14T08:45:39Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4258Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/42582010-06-23T08:01:09ZСвітовий досвід розвитку педагогічної майстерності вчителя музикиУ статті розглядаються історичні та соціокультурні умови розвитку музичної педагогіки різних країн світу, а також представлено персоналії митців щодо вимог до педагогічної майстерності викладача музики. Певну увагу приділено змісту їх ідей викладання мистецьких предметів і морально-етичним засадам виховання педагогів-музикантів.Н. М. Бовсунівська2010-03-10T11:15:20Z2016-02-18T09:23:03Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4071Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/40712010-03-10T11:15:20ZРоль танцю в освітньому процесіУ статті обґрунтовуються сфери виховання творчої особистості засобами мистецтва. Виховання дітей в танцювальній діяльності є однією з соціальних проблем, яка наполегливо вимагає узагальненого наукового аналізу і осмислення цього питання. Автори, як теоретики та практики хореографічної педагогіки, обґрунтовують значення прилучення дитини до танцювального мистецтва як важливий фактор для духовного розвитку.Т. І. ГузунМ. С. Гузун