Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T05:06:30ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2020-10-07T12:02:55Z2020-10-07T12:02:55Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31600Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/316002020-10-07T12:02:55ZОсередки музичної освіти в українських духовних закладах західної діаспори.Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Історичні науки» / ред. колегія : І. Пасічник, Л. Винар, А. Атаманенко та ін. Острог : Вид-во Національного університету «Острозька академія», 2015. Вип. 23. С. 181–186.Л. В. Обух2020-10-07T12:01:15Z2020-10-07T12:01:15Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31596Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/315962020-10-07T12:01:15ZСпецифіка дитячого педагогічного репертуару в українському зарубіжжі (нотні збірники та посібники для інструментального виконання)Л. В. Обух2019-04-26T12:05:34Z2019-04-26T12:05:34Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28984Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/289842019-04-26T12:05:34ZАктуалізація художньо-творчого потенціалу як невід’ємна частина професійної підготовки фахівців музичного напрямуО. В. Плотницька2019-04-22T08:40:13Z2019-04-22T08:40:13Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29253Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/292532019-04-22T08:40:13ZМузично-творчий потенціал майбутнього вчителя в контексті сучасної мистецької освітиС. В. Олійник2019-04-21T17:12:30Z2019-04-21T17:12:30Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29243Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/292432019-04-21T17:12:30ZСучасна масова музична культура в системі підготовки студентів мистецьких спеціалізаційІ. О. Цюряк2019-04-04T05:57:58Z2019-04-04T05:57:58Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28865Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/288652019-04-04T05:57:58ZФормування дидактичної компетентності педагогів дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних працьУ збірнику науково-методичних праць представлено результати Всеукраїнської науково-практичної конференції «Формування дидактичної компетентності педагогів дошкільної та початкової освіти»; розкрито сутність дидактичної компетентності майбутнього педагога як сукупность ключових, базових та спеціальних компетентностей; представлено компетентнісну модель сучасного педагога дошкільної та початкової освіти; відображено логіко-математичну діяльність у початковій та дошкільній освіті; розкрито сутність особистісної, рефлексивної, творчої, мовленнєвої, мовної, соціокультурної, художньо-естетичної компетенцій у дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.
Збірник науково-методичних праць адресується науковцям, педагогам-практикам, майбутнім учителям початкових класів та вихователям ДНЗ, методистам дошкільної та початкової ланки освіти.2019-03-19T16:51:51Z2019-03-19T16:55:26Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28573Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/285732019-03-19T16:51:51ZФормування позитивного та патріотичного ставлення до народної іграшкиГ. В. ЯмчинськаА. С. Барабаш2016-09-24T19:12:08Z2016-10-04T19:10:21Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21981Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/219812016-09-24T19:12:08ZІнноваційні педагогічні технології у системі неперервної професійної освіти2016-03-30T13:59:05Z2016-03-30T13:59:05Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20659Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/206592016-03-30T13:59:05ZАнсамблі для фортепіано в 4 руки. Дитячі пісні в аранжуванні Ірини ПавлоцькоїУ збірнику представлено твори педагогічного репертуару для фортепіано в 4 руки, які включають аранжування дитячих пісень для інструментального виконання.2016-01-20T20:25:45Z2016-03-07T01:03:40Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19983Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/199832016-01-20T20:25:45ZСучасна музика в сучасному світі2016-01-04T21:40:46Z2016-10-04T12:06:40Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19784Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/197842016-01-04T21:40:46ZТеорія і практика підготовки вчителя початкової школи до формування предметно-перетворювальної компетентності учнів: інтегративний підхідН. Є. Колесник2015-09-11T18:43:42Z2016-10-04T12:07:34Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18530Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/185302015-09-11T18:43:42ZФормування предметно-перетворювальної компетентності майбутнього вчителя початкової школи засобами арт-технологійН. Є. Колесник2015-07-27T22:06:46Z2016-10-04T12:06:25Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18262Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/182622015-07-27T22:06:46ZСистемний підхід у підготовці майбутніх учителів початкової школи засобами трудового навчання учнівН. Є. Колесник2015-06-18T07:39:37Z2016-10-04T14:11:45Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17821Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/178212015-06-18T07:39:37ZСинестезія й естетичний досвід людини у контексті художньо-творчої та художньо-рецептивної діяльності: релаксаційний, компенсаторний, терапевтичний моментиУ статті розглянуто зв'язок синестезії та арт-пратики, який здійснюється завдяки художньо-творчій діяльності людини чи осмисленому сприйняттю мистецьких інновацій. Звернуто увагу на цінність естетичного досвіду для носія синестезії (синестета). Вказано на релаксаційний, компенсаторний, терапевтичний моменти залучення синестета до художньо-творчої діяльності. Досліджено потенціал арт-педагогіки і музикотерапії як напрямів сучасної арт-практики. Особливу увагу приділено питанню розвитку здатності до синестезії через залучення у дитячому віці до естетичної діяльності, насамперед художньої творчості. Окреслено значення інтеграції музики та кольору при естетичному вихованні як засобу гармонічного розвитку особистості. О. П. Дударxenia1988@ukr.net2015-06-02T14:22:10Z2016-10-04T19:10:01Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17595Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/175952015-06-02T14:22:10ZФормування дидактичної компетентності педагогів дошкільної та початкової освітиУ збірнику науково-методичних праць представлено результати Всеукраїнської науково-практичної конференції «Формування дидактичної компетентності педагогів дошкільної та початкової освіти»; розкрито сутність дидактичної компетентності майбутнього педагога як сукупность ключових, базових та спеціальних компетентностей; представлено компетентнісну модель сучасного педагога дошкільної та початкової освіти; відображено логіко-математичну діяльність у початковій та дошкільній освіті; розкрито сутність особистісної, рефлексивної, творчої, мовленнєвої, мовної, соціокультурної, художньо-естетичної компетенцій у дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. 2015-05-26T09:01:13Z2016-10-04T12:05:25Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17512Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/175122015-05-26T09:01:13ZМетодичні аспекти впровадження у початковій школі компетентнісного підходу у процесі трудового навчанняУ статті здійснено методичну характеристику компетентнісного підходу у процесі трудового навчання молодших школярів; проаналізовано сутність понять "компетентнісний підхід", "компетентність", "компетенція", "ключові і предметні компетентності"; представлено основні риси й ознаки вмінь та навичок, відтворено особливості організаційної діяльності у процесі трудового навчання молодших школярів. Виявлено особливості впровадження компетентнісного підходу в європейську освіту, відображено стрижневу ідею щодо центрованості на практико-орієнтованих результатах початкової освіти, переосмислення ролі загальнонавчальних і загальнокультурних знань, умінь. У статті показано, що компетентнісний підхід виступає певним орієнтиром системних змін у педагогічній освіті і є основою для розробки сучасного науково-методичного забезпечення підготовки майбутніх учителів початкової школи. З’ясовано, що результатом реалізації цього підходу є сукупність ключових, базових і спеціальних компетентностей. Обґрунтовано, що якість початкової освіти визначається не лише засвоєнням учнями предметних компетентностей, а й ключових, які мають бути найважливішим особистісним надбанням кожного випускника початкової школи. Роз’яснено, що базовими поняттями компетентнісного підходу є компетентність і компетенція, ключові і предметні компетентності. Виокремлено базові характеристики поняття "компетентність" (на основі наукових досліджень).Н. Є. Колесник2015-05-26T08:28:32Z2015-05-26T08:31:51Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17497Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/174972015-05-26T08:28:32ZМузична освіта чеського й німецького населення Волинської губернії (XVIII–ХІХ ст.)У статті висвітлено різноманітні аспекти діяльності чеських та німецьких музикантів на території складного геополітичного регіону, яким була територія Волинської губернії у визначений період. В оглядовій формі показано вплив культури даних етносів на волинську освіту і мистецтво. Наголошено на багатовекторному характері діяльності та універсальності освітян означених етнічних груп. Також зроблено акцент на важливості подальшого вивчення і осмисленні результатів досліджень для закріплення взаємовідносин українського народу з представниками чеського та німецького етносів у сучасних умовах входу держави Україна в європейський соціум Н. М. Бовсунівська2015-05-21T11:20:20Z2016-10-04T14:09:52Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17391Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/173912015-05-21T11:20:20ZІдеал комічного у репрезентаціях сучасного художнього простору УкраїниІдеал комічного у репрезентаціях сучасного художнього простору України І. В. Існюк2015-05-21T11:20:11Z2016-10-04T14:12:02Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17389Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/173892015-05-21T11:20:11ZСинестезія як соціально-культурне та мистецько-хуждожнє явище: естетична візіяСинестезію розглянуто не як специфічний індивідуальний феномен художнього мислення, що досить активно використовується при формопошуках у сучасному мистецтві, а як соціально-культурне явище. Наголошено, що національно-культурний контекст побутування даного явища не привертав увагу сучасних науковців та не викликав значного зацікавлення у дослідників попередніх років, зокрема і в Україні. На основі аналізу творчої діяльності найвідоміших синестетів (В. Кандинський, О. Скрябін, М. Чюрльоніс та ін.) розглянуто їх мистецький доробок як культурний внесок у позитивний розвиток сучасного соціуму. А також проаналізовано їхню творчу біографію і спадщину крізь призму ідеї про них як "нетипових сучасників", через їхню сенситивну неординарність та розширене сприймання дійсностіО. П. Дударxenia1988@ukr.net2015-05-13T07:26:22Z2016-10-04T12:06:06Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17264Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/172642015-05-13T07:26:22ZПідготовка майбутніх педагогів до формування художньо-естетичних умінь дітейУ статті розкрито особливості підготовки майбутніх педагогів до формування художньо-естетичних умінь дітей. Проаналізовано психолого-педагогічну літературу з проблеми підготовки майбутніх педагогів дошкільних закладів освіти. Розкрито сутність базових понять дослідження "професійна підготовка", "підготовка до формування художньо-естетичних умінь дітей", "готовність до формування художньо-естетичних умінь дітей". Визначено, що якість підготовки майбутніх педагогів до формування художньо-естетичних умінь дітей забезпечується змістом навчання та обраною технологією. Охарактеризовано інформаційно-теоретичний, лабораторно-практичний, процесуально-діяльнісний, аналітико-корективний та самостійно-творчий етапи технології підготовки майбутніх педагогів до формування художньо-естетичних умінь дітей. Представлено нетрадиційні техніки теорії розв’язання винахідницьких завдань та розвитку творчої уяви дошкільників, які вирішують завдання сенсорних еталонів форми, величини, кольору; розвивають дотикові відчуття, дрібну моторику рук, естетичні смаки дітей дошкільного віку на всіх вікових етапах. Охарактеризовано сутність інтегративного підходу підготовки майбутніх педагогів ДНЗ до формування художньо-естетичних умінь дітей дошкільного віку. Виявлено показники художньо-естетичних умінь дітей у процесі підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладівН. Є. Колесник2015-04-14T20:51:03Z2016-10-04T12:07:03Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16974Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/169742015-04-14T20:51:03ZФормування полікультурної компетентності у майбутніх учителів початкової школиН. Є. Колесник