Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-28T08:18:04ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2020-11-08T18:18:49Z2020-11-08T18:18:49Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31736Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/317362020-11-08T18:18:49ZІндивідуально-психологічний аналіз обдарованості у працях І. О. СікорськогоО. В. Мазяр2017-03-31T13:32:50Z2018-09-05T21:18:55Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24180Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/241802017-03-31T13:32:50ZКонцептуалізація генези та розвитку емпатії людиниДля подальшого дослідження логічним є інтегрована концептуалізація даного феномену та його розвитку.
Багатовимірність емпатії опишемо схематично за допомогою емпатійного простору, який має чотири виміри. Структурні (рівні відображення емпатогенної ситуації), динамічні (механізми емпатії) та функціональні (емпатійні ставлення) характеристики емпатії відображені на осях тривимірної ортогональної системи координат OXYZ.Л. П. Журавльоваlpz2008@ukr.net2016-05-11T07:48:39Z2016-05-11T07:48:39Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20929Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/209292016-05-11T07:48:39ZСтратегіальна регуляція розвитку спортивних здібностей
в утруднюючих умовахУ статті розглядається вплив утруднюючих умов на розвиток ціннісно-мотиваційних
стратегій спортивної діяльностіО. М. Савиченко2016-04-13T12:25:01Z2016-04-13T12:25:01Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20738Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/207382016-04-13T12:25:01ZЦіннісно-мотиваційна регуляція розвитку спортивних здібностей у юнацькому віціУ авторефераті обґрунтовано актуальність дослідження, визначено його
об’єкт, предмет, мету та завдання, розкрито методологічні та теоретичні
основи, описано методи дослідження, висвітлено наукову новизну,
теоретичне та практичне значення, наведено дані про апробацію роботи та
відомості про структуру дисертації.О. М. Савиченко2015-07-13T17:25:43Z2015-07-13T17:25:43Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18141Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/181412015-07-13T17:25:43ZСприймання правових норм у процесі формування організаційної культуриУ статті окреслено, що нормативно-правова регуляція організаційної поведінки починається зі сприймання особистістю системи правових норм, які діють в організації та корегування у процесі цього сприймання образу права. Включення індивіда у конкретний організаційний простір не призводить до формування нового образу права, до нього лише додаються нові “штрихи”, характерні для даної організації. Формуючи образ правової дійсності, особистість не залишається байдужою до отриманих знань. Вона співвідносить їх із своїм життєвим досвідом, потребами, інтересами, цілями діяльності. Сприйняті властивості права певним чином переживаються. Виникає певне ставлення до правових норм, проте воно не завжди є усвідомленим.
В статье подчеркнуто, что нормативно правовая регуляция организационного поведения начинается с восприятия личностью системы правовых норм, которые действуют в организации и коррекции в процессе этого восприятия образа права. Включение индивида в конкретное организационное пространство не приводит до формирования нового образа права, к нему лишь добавляются новые “штрихи”, характерные для данной организации. Формируя образ правовой действительности, личность не остается безразличной к полученным знаниям. Она соотносит их со своим жизненным опытом, потребностями, интересами, целями деятельности. Воспринятые свойства права субъективно переживаются. Возникает определенное отношение к правовым нормам, однако оно не всегда является осознанным.
К. П. Гавриловськаlevkonia@mail.ru2015-06-16T10:35:45Z2015-06-16T10:35:45Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17815Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/178152015-06-16T10:35:45ZРоль цінностей у ситуативній зміні толерантності особистостіВ. В. Кириченкоviklive@yandex.ru2015-04-28T21:20:57Z2018-09-05T21:18:31Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17150Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/171502015-04-28T21:20:57ZЭмпатия в системе психологического сопровождения профессионального самоопределенияВ статье эмпатия рассматривается как сложноструктурированный системно-динамический феномен. Представлены ее психофизиологические, индивидуально-психологические, типологические и социокультурные корреляты в аспекте их эмпатийной детерминации профессионального самоопределения в профессиях социономического типа. Описаны основные принципы программы психологического сопровождения профессионального самоопределения.
У статті емпатія розглядається як складноструктурований системно-динамічний феномен. Представлені її психофізіологічні, індивідуально-психологічні, типологічні і соціокультурні корреляти в аспекті їх емпатійної детерміації професійного самовизначення в професіях соціономічного типу. Описані основні принципи програми психологічного супроводу професійного самовизначення.
In the article empathy is researched as complex the system-dynamic phenomenon. Its psychophysiological , individually-psychological, typological and sociocultural correlate in their aspect of empathy determination of professional self-determination in professions of socionomic type are presented. Basic principles of the program of psychological accompaniment of professional self-determination are described.Л. П. Журавльова2015-04-28T21:20:52Z2018-09-05T21:17:56Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17149Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/171492015-04-28T21:20:52ZОнтогенетична динаміка емоційних механізмів емпатіїВ статті висвітлено різні погляди щодо механізмів емпатії. Емпатія розглядається як цілісний, ієрархічно структурований, багатовимірний феномен, в основі якого лежить функціонування системи емоційно-когнітивно-конативних механізмів. Представлено авторське бачення особливостей взаємодії та функціонування системи емпатійних механізмів упродовж онтогенезу особистості.
В статье изложены разные взгляды на механизмы эмпатии. Эмпатия рассматривается как целостный, структурированный, многоуровневый феномен, в основе которого лежит функционирование системы эмоционально-когнитивно-конативных механизмов. Представлено авторское видение особенностей взаимосвязи и функционирования системы эмпатийных механизмов на протяжении онтогенеза личности.
Different views on mechanisms of empathy are covered in the article. Empathy is examined as the integral, structured, multilevel phenomenon, which is grounded on the functioning of the emotionally-cognitive-conative mechanisms. The author vision of peculiarities of empathy mechanisms system correlation and functioning during personality ontogenesis is presented.Л. П. Журавльова2015-04-28T21:20:46Z2018-09-05T21:18:15Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17148Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/171482015-04-28T21:20:46ZВплив емпатії на розвиток ціннісно-смислової сфери старшокласників з різною професійною спрямованістю
У статті досліджується ціннісно-потребова сфера старшокласників з різною професійною спрямованістю. Знайдено особистісні кореляти емпатії в системі ціннісно-потребової сфери.
В статье исследуется ценностно-потребностная сфера старшеклассников с разной профессиональной направленностью. Найдено личностные корреляты эмпатии в системе ценностно-потребностной сферы.
In this article the value field of students with different professional orientation is examined. The personal empathy correlates in the system of value field are determined. Л. П. ЖуравльоваТ. А. Матюшенко2015-04-28T21:19:49Z2018-09-05T21:17:42Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17146Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/171462015-04-28T21:19:49ZВікова динаміка емпатії в період дорослішанняВ статті показано взаємозв’язок динаміки емпатійності школярів підліткового та раннього юнацького віку з їх онтогенетичними особливостями розвитку. Описуються найбільш характерні для цього віку типи емпатійних стосунків
Показана взаимосвязь динамики эмпатийности школьников подросткового и раннего юношеского возраста с их онтогенетическими особенностями развития. Описаны самые характерные для этого возраста типы эмпатийных отношений
The intercommunicanion of the dynamics of empathy of schoolboys of juvenile and early youth age is shown with their ontogenetic features of development. The most characteristic for this age types of empathy relations are describedЛ. П. Журавльова2014-12-17T08:20:29Z2016-10-04T11:35:14Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14592Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/145922014-12-17T08:20:29ZПсихобіографічні студії з Володимиром ШинкарукомО. Л. Музика2014-12-15T17:07:46Z2016-10-05T08:36:42Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14567Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/145672014-12-15T17:07:46ZАдаптаційний тренінг як засіб ціннісної підтримки студентів-першокурсниківІ. А. Гречухаirina_greczucha@mail.ru2014-09-27T11:45:48Z2017-05-11T20:42:19Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12815Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/128152014-09-27T11:45:48ZКонфліктні форми поведінки: виникнення та подолання в юнацькому віціМетодичні рекомендації для психологів, студентів та викладачів.Л. О. Котловаkotlova.lo@i.ua2012-02-06T09:17:58Z2015-08-15T00:19:20Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6260Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/62602012-02-06T09:17:58ZІнвенційні дії як основа розвитку творчості у дошкільному віціУ статті аналізуються основні види інвенцій у продуктивно-творчій діяльності в дошкільному віці.Н. Ф. ПортницькаN_Portnytska@ua.fm2012-02-06T09:17:25Z2015-08-15T00:18:01Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6261Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/62612012-02-06T09:17:25ZОсобливості усвідомлення творчих здібностей дошкільниками в умовах різних систем вихованняУ статті аналізується вплив сучасних систем виховання на розвиток здібностей дошкільників.Н. Ф. ПортницькаN_Portnytska@ua.fm2011-12-19T08:43:48Z2017-05-11T20:29:22Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5476Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/54762011-12-19T08:43:48ZПсиходіагностика конфліктних форм поведінки студентів в системі вищої освітиВ даній статті піднімається проблема конфліктних форм поведінки студентської молоді. Подаються результати експериментального дослідження конфліктних форм поведінки, виділяються рівні її прояву, причини виникнення, розглядаються особистісні профілі студентів.Л. О. Котловаkotlova.lo@i.ua2011-12-19T08:43:06Z2017-05-11T20:25:32Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5474Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/54742011-12-19T08:43:06ZДинаміка змін ціннісних орієнтацій студентів як чинника виникнення конфліктних форм поведінкиСистема ціннісних орієнтацій тісно пов’язана з конфліктними формами поведінки особистості. Якщо ціннісна система не відповідає можливостям людини, то в останньої виникає внутрішньоособистісний конфлікт, який руйнує особистість із середини і це відбивається на її взаєминах з оточуючими. В статті представлені результати дослідження щодо подолання конфліктних форм поведінки шляхом розвитку ціннісної сфери особистості студента.Л. О. Котловаkotlova.lo@i.ua2011-12-19T08:38:51Z2015-08-14T23:22:02Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5528Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/55282011-12-19T08:38:51ZОсобливості повздовжнього та поперечного розмірів передньої черепної ямки у практично здорових міських юнаків та дівчат Подільського регіону за даними комп'ютерної томографіїА. В. Шаюкalla7nvp@gmail.comЛ. В. Фоміна2011-12-12T08:16:55Z2015-08-14T23:20:29Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5487Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/54872011-12-12T08:16:55ZЦіннісна підтримка у системі заходів оптимізації педагогічної взаємодіїУ дослідженні здійснена спроба впровадження елементів ціннісної підтримки у навчально-виховний процес соціально-психологічного факультету Житомирського державного університету імені Івана Франка. В основі програми – окремі елементи транзакційного аналізу (поняття контракту як системи явних вербалізованих і неявних очікувань та використання поглажувань з метою заохочення бажаної діяльності клієнтів в процесі психотерапії), а також теоретичні ідеї та практичні наробки О.Л. Музики (програма ціннісної підтримки розвитку здібностей та обдарованості “Три кроки”).І. А. Степанюк2011-01-25T07:33:21Z2015-08-14T22:06:50Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4559Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/45592011-01-25T07:33:21ZДинаміка змін у системі професійної підготовки соціальних працівників у ВНЗ ПольщіУ статті розглянуто процес формування системи професійної підготовки соціальних працівників починаючи з 1990 року та реформування даної системи після включення Польщі у Болонський процес. Зроблена спроба проаналізувати вплив змін, проведених у соціальній політиці держави та системі вищої освіти, на систему професійної підготовки соціальних працівників у ВНЗ Польщі.О. Й. Литвак2011-01-25T07:29:24Z2015-08-14T22:07:02Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4561Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/45612011-01-25T07:29:24ZСучасний стан підготовки соціальних працівників у ВНЗ ПольщіУ статті представлені основні тенденції учасного стану підготовки соціальних працівників у вищих навчальних закладах Польщі. Перехідний стан системи підготовки фахівців проілюстровано на прикладі навчальних планів, реалізованих у 2008/2009 н. р. на факультеті педагогіки і психології Університету імені Марії Склодовської-Кюрі в Любліні.О. Й. Литвак2011-01-06T15:53:42Z2016-03-07T01:01:18Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4551Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/45512011-01-06T15:53:42ZПроблеми психології творчостіЗбірник містить наукові праці з проблем загальної психології, зокрема психології творчості. Нуакові статті адресовано викладачам психології та педагогіки вищих навчальних закладів, аспірантам, студентам, працівникам у галузі практичної психології, науковцям-психологам, іншим фахівцям, чия діяльність пов'язана з проблемами обдарованості та творчості.2011-01-06T15:51:07Z2016-03-07T01:01:18Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4550Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/45502011-01-06T15:51:07ZПроблеми психології творчостіЗбірник містить наукові праці з проблем загальної психології, зокрема психології творчості. Наукові статті адресовано викладачам психології та педагогіки вищих навчальних закладів, аспірантам, студентам, працівникам у галузі практичної психології, науковцям-психологам, іншим фахівцям чия діяльність пов’язана з проблемами обдарованості та творчості.2011-01-06T15:42:06Z2016-03-07T01:01:18Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4549Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/45492011-01-06T15:42:06ZПроблеми психології творчостіЗбірник містить наукові праці з проблем загальної психології, зокрема психології творчості. Наукові статті адресовано викладачам психології та педагогіки вищих навчальних закладів, аспірантам, студентам, працівникам у галузі практичної психології, науковцям-психологам, іншим фахівцям чия діяльність пов’язана з проблемами обдарованості та творчості.2010-05-05T06:40:15Z2015-08-14T21:28:59Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4169Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/41692010-05-05T06:40:15ZМожливості групового тренінгу у подоланні шкільної дезадаптації учнів підліткового вікуКурсова робота студентки 56 групи СПФ Горголи Л.П.
Науковий керівник асистент кафедри Кириченко В.В.Л. П. Горгола2010-05-05T06:38:25Z2015-08-14T21:29:05Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4171Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/41712010-05-05T06:38:25ZДинаміка рівня тривожності в осіб з порушеною соціальною адаптацією, що вийшли на пенсіюКурсова робота студентки 56групи СПФ Забродської Т.В.
Науковий керівник ст. викладач Шмиглюк Г.А.Т. В. Забродська2010-04-13T09:00:53Z2017-05-11T20:34:56Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4144Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/41442010-04-13T09:00:53ZПсихологія прояву конфліктних форм поведінки в студентському віціЛ. О. Котловаkotlova.lo@i.ua2010-04-13T08:59:56Z2017-05-11T20:26:46Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4143Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/41432010-04-13T08:59:56ZПроблема конфліктних форм поведінки в юнацькому віціЛ. О. Котловаkotlova.lo@i.ua2010-04-12T07:45:06Z2015-08-14T21:28:28Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4158Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/41582010-04-12T07:45:06ZПсихологічні чинники порушення психічного здоров'я дитиниА. В. Філімончук2010-02-22T07:30:25Z2015-08-14T21:17:53Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4023Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/40232010-02-22T07:30:25ZОсобливості розвитку асертивної поведінки у студентів І курсу засобами тренінгу асертивностіКурсова робота 55 групи СПФ Щербата О.К.
ауковий керівник Опанасюк О.Г. О. К. Щербата2010-02-22T07:29:37Z2015-08-14T21:17:51Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4022Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/40222010-02-22T07:29:37ZЕфективність методу аутогенного тренування для проведення психологічного тренінгу з подолання стресу у підлітковому віціКурсова робота 55 група СПФ Шашкова О.В.
Науковий керівник: Гречуха І.А.Ольга Вячеславівна Шашкова2010-02-18T08:36:08Z2015-08-14T21:16:04Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4021Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/40212010-02-18T08:36:08ZОснови тренінгової роботи з жінками в період вагітностіКурсова робота 55 група СПФ Сюравчик І.М.
Науковий керівник: Крамарчук С.В.Ірина Миколаївна Сюравчик2010-02-18T08:31:34Z2015-08-14T21:15:44Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4016Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/40162010-02-18T08:31:34ZОсобливості використання технік візуалізації у практиці тренінгової роботи із жінками в період вагітностіКурсова робота 55 група СПФ Стахівська Т.А.
Науковий керівник: Крамарчук С.В. Тетяна Анатоліївна Стахівська2010-02-18T07:54:24Z2015-08-14T21:15:28Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4013Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/40132010-02-18T07:54:24ZЗастосування методу парадоксальної інтенції у консультативній роботі зі студентами під час екзаменаційної сесіїКурсова робота 55 група СПФ Синявської Т.В.
Науковий керівник: Горбунова В.В.Тетяна Володимирівна Синявська2010-02-16T12:26:19Z2015-08-14T21:15:13Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4010Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/40102010-02-16T12:26:19ZОсобливості психологічної корекції невротичних порушень у дітей молодшого шкільного вікуКурсова робота 55 гр. СПФ Новікова Н.І
Науковий керівник: Шмиглюк Г.А.Наталія Іванівна Новікова2010-02-16T12:25:41Z2015-08-14T21:15:10Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4009Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/40092010-02-16T12:25:41ZОсобливості психологічної корекції невротичних порушень у дітей старшого шкільного вікуКурсова робота 55 групи СПФ Мельничук В.Я.
Науковий керівник: Шмиглюк Г.А.Вікторія Ярославівна Мельничук2010-02-16T09:07:07Z2015-08-14T21:15:06Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4008Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/40082010-02-16T09:07:07ZВикористання рефлексивного тренінгу для розвитку диференційованості ціннісної свідомостіКурсова робота 55 групи СПФ Лукянчук І.В.
Науковий керівник: асистент кафедри Кириченко В.В.Інна Валеріївна Лукянчук2010-02-16T09:03:48Z2015-08-14T21:15:04Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4007Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/40072010-02-16T09:03:48ZПсихологічні чинники соціальної реадаптації осіб, які досягли пенсійного вікуКурсова робота 55 група СПФ Крисюк І.М.
Науковий керівник:ст. викладач Шмиглюк Г.О.Інна Миколаївна Крисюк2010-02-16T08:12:30Z2015-08-14T21:15:00Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4006Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/40062010-02-16T08:12:30ZОсобливості тренінгової роботи, спрямованої на формування асертивної поведінкиКурсова робота 55 групи СПФ Косоговської Н.Ю
Науковий керівник: Крамарчук С.В.Наталія Юріївна Косоговська2010-02-15T09:39:56Z2015-08-14T21:13:45Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3987Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39872010-02-15T09:39:56ZДіагностичні можливості та обмеження графічного тесту "Дерево" К.КохаКурсова робота студентки 54 групи СПФ Серденюк Г.В.
Науковий керівник: О.Г.ОпанасюкГанна Володимирівна Сердинюк2010-02-15T09:36:51Z2015-08-14T21:14:58Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4003Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/40032010-02-15T09:36:51ZЕфективність соціально-психологічного тренінгу з проблемами профілактики агресивної поведінки в підлітковому віціКурсова робота 55 група СПФ Корнійчук Н.Г.
Науковий керівник: Гричуха І.А.Наталія Григорівна Корнійчук2010-02-15T09:33:29Z2015-08-14T21:14:55Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4002Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/40022010-02-15T09:33:29ZОсобливості психотерапевтичного процесу осіб похилого віку з тривожно-депресивними розладамиКурсова робота 55 група СПФ Довгаленко Г.
Науковий керівник: Шмиглюк Г.О.Галина Ігорівна Довгаленко2010-02-15T09:20:16Z2015-08-14T21:14:49Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3994Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39942010-02-15T09:20:16ZОсобливості психологічної корекції уповедінці дітей молодшого шкільного вікуКурсова робота студентки 55 групи СПФ Виглядовської Л.А.
науковий керівник: Шмиглюк Г.А.Лілія Анатоліївна Виглядовська2010-02-12T07:42:32Z2015-08-14T21:14:45Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3999Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39992010-02-12T07:42:32ZМотивація професійної діяльності державних службовців в ситуаціях кар`єрних колізійО. С. Гончар2010-02-11T13:27:04Z2015-08-14T21:13:59Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3991Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39912010-02-11T13:27:04ZДослідження впливу установок особистості на сприймання інших людейКурсова робота студентки 54 групи СПФ Шомко І.В.
Науковий керівник: Косарєва З.П.Ірина Валеріївна Шомко2010-02-11T13:25:55Z2015-08-14T21:13:50Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3989Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39892010-02-11T13:25:55ZОсобливості ставлення батьків до дітей, які мають проблеми у спілкуванні з одноліткамиВиконала студентка 54 групи СПФ Смирнова І.Ю.
Науковий кенрівник : асистент кафедри Опанасюк О.Г.Ірина Юріївна Смирнова2010-02-11T13:24:41Z2016-03-07T01:01:11Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3988Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39882010-02-11T13:24:41ZВплив успішної навчальної діяльності на самооцінку молодших школярівКурсова робота студентки 54 групи СПФ Сичевської Ю.О.
Науковий керівник: ст. викладач Гніда Г.П.Юлія Олександрівна Сичевська2010-02-11T13:20:37Z2015-08-14T21:14:01Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3992Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39922010-02-11T13:20:37ZЗв'язок схильності до модифікацій тіла з копінг стратегіямиКурсова робота студентки 54 групи СПФ Юровської Т.А.
Науковий керівник: Опанасюк О.Г.Т. А. Юровська2010-02-11T07:44:00Z2015-08-14T21:13:42Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3985Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39852010-02-11T07:44:00ZПрівняльне дослідження особистісних рис дівчаток -підлітків із неповних сімей (вихователь-мати; вихователь-батько)Курсова робота студентки 54 групи Рибакової Юлії Євгенівни
науковий керівник: асистент Шаюк А.А.Юлія Євгеніївна Рибакова2010-02-09T09:43:01Z2015-08-14T21:13:09Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3974Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39742010-02-09T09:43:01ZВплив тривожності на шкільну адаптацію молодших школярівКурсова робота студентки 54 групи СПФ Луцанич Н.О.
Науковий керівник: Шаюк А.В.Наталія Олександрівна Луцанич2010-02-09T08:21:18Z2015-08-14T21:13:00Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3970Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39702010-02-09T08:21:18ZМотиви навчальної діяльності молодших школярівКурсова робота студентки 54 групи СПФ Кравчук І.Ю.
Науковий керівник: ст. викладач Гніда Г.П.Ірина Юріївна Кравчук2010-02-09T08:20:27Z2015-08-14T21:12:57Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3969Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39692010-02-09T08:20:27ZСтруктура мотивації у осіб середнього вікуКурсова робота студентки 54 групи СПФ Короткової Н.М.
Науковий керівник: Косарєва З.П.Наталія Миколаївна Коткова2010-02-09T08:19:24Z2015-08-14T21:12:54Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3968Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39682010-02-09T08:19:24ZДіагностика готовності дитини до школиКурсова робота студентки СПФ Костюк І.С.
Науковий керівник:Гніда Г.П.Ірина Святославівна Костюк2010-02-09T08:17:52Z2015-08-14T21:11:20Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3950Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39502010-02-09T08:17:52ZМоделювання життєвого шляху. Крос-культурний аналіз
Курсова робота студентки 54 групи СПФ Жовнерчук М.Л.
Науковий керівник: Хазратова Н.В.Марина Леонідівна Жовнерчук2010-02-08T07:56:35Z2015-08-26T21:00:57Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3932Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39322010-02-08T07:56:35ZДіагностика памяті молодшого школяраКурсоваробота студентки 54 групи СПФ Жарської М. А.
Науковий керівник: ст. викладач Гніда Г.П.М. А. Жарська2010-02-08T07:56:00Z2015-08-14T21:09:53Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3931Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39312010-02-08T07:56:00ZГра як засіб пізнавальноїм діяльності молодших школярівКурсова робота студентки 54 групи СПФ Данилюк І.С.
Науковий керівник:старший викладач кафедри Гніда Г.П.І. С. Данилюк2010-02-04T07:55:29Z2015-08-14T21:09:46Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3929Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39292010-02-04T07:55:29ZВивчення особливостей образу сім'ї у осіб з різним сімейним стажемКурсова робота студентки 54 групи СПФ Безносюк В.В.
Науковий керівник: асистент кафедри Косарєва З.П.Віра Віталіївна Безносюк2010-02-04T07:54:45Z2015-08-26T14:30:31Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3930Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39302010-02-04T07:54:45ZПорівняльний аналіз типів батьківського ставлення в однодітній та багатодітній родиніКурсова робота студентки 54 групи СПФ Васильчук К.А.
Науковий керівник:асистент кафедри Опанасюк О.Г.К. А. Васильчук2010-02-03T10:32:14Z2015-08-14T21:09:40Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3927Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39272010-02-03T10:32:14ZОсобливості використання методу соціометрії при вивченні конфліктних ситуацій у групі молодших школярівКурсова робота студентки 54 групи СПФ Андрущенко В.В.
Науковий керівник: асистент кафедри Опанасюк О.Г. Вероніка Валеріївна Андрущенко2010-02-03T10:27:52Z2015-08-14T21:09:43Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3928Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39282010-02-03T10:27:52ZОсобливості використання методу соціометрії при вивченні конфліктних ситуацій у групі підлітківКурсова робота студента 54 групи СПФ Андрущенка О.О.
Науковий керівник: асистент кафедри Опанасюк О.Г.Олександр Олеександрович Андрущенко2010-02-03T09:52:51Z2015-08-14T21:09:38Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3926Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39262010-02-03T09:52:51ZПроблема використання кольору як засобу впливу на емоційний стан людиниКурсова робота студентки 54 групи СПФ Абрамоваич М.М.
Науковий керівник: Шаюк А.В.Марія Миколаївна Абрамович2010-02-03T09:52:12Z2015-08-14T21:09:35Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3925Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39252010-02-03T09:52:12ZВикористання методу контент-аналізу для виявлення категоріальних структур сприймання мистецтваКурсова робота студентки 53 групи СПФ Міщук К. М.
Науковий керівник: асистент А.Л.Весельська.Катерина Миколаївна Міщук2010-02-03T08:14:17Z2015-08-14T21:09:32Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3922Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39222010-02-03T08:14:17ZДіагностика пізнаваальних інтересів молодших школярівКурсова робота студентки 53 групи СПФ Ракович О.О.
Науковий керівник: старший викладач Гніда Галина Петрівна.Олена Олександрівна Ракович2010-02-02T14:41:49Z2015-08-14T21:09:26Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3920Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39202010-02-02T14:41:49ZДіагностичні можливості та обмеження проективної методики "Незакінчене речення" при вивченні внурісімейних стосунківКурсова робота студентки 53 групи СПФ Панасюк Т.П.
Науковий керівник: асистент кафедри Опанасюк О.Г.Тетяна Петрівна Панасюк2010-01-18T08:01:57Z2015-08-14T21:08:55Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3874Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38742010-01-18T08:01:57ZПсихологічні механізми та корекція мови дітей при заїкуванніКурсова робота студентки 53 групи СПФ Михайловська М.П.
Науковий кервник: Шаюк А.В.Марина Павлівна Михайловська2010-01-18T08:01:15Z2015-08-14T21:08:53Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3873Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38732010-01-18T08:01:15ZМожливості та обмеження методики "соціометрія" для дослідження міжособистісних стосунків у молодшому шкільномуц віціКурсова робота студентки 53 групи Матюшинець З.В.
Науковий керівник: асистент кафедри Никончук Н.О.З. В. Матюшинець2010-01-18T08:00:36Z2015-08-14T21:08:49Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3872Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38722010-01-18T08:00:36ZЗначення рольових ігор для подолання емоційних розладів у дітей дошкільного вікуКурсова робота студентки 53 групи Мартинюк Т.Тетяна Іванівна Мартинюк2010-01-18T07:59:47Z2015-08-14T21:08:45Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3871Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38712010-01-18T07:59:47ZДослідження правового релятивізму як способу ставлення до праваКурсова робота студента 53 групи Луцика В.Б.
Володимир Богданович Луцик2010-01-13T09:20:50Z2015-08-14T21:08:41Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3870Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38702010-01-13T09:20:50ZПроблема зміни у міжособистісних стосунках хворих, що перенесли інфаркт міокардаКурсова робота студентки 53 групи СПФ Куликівської С.В.Світлана Віталіївна Куликівська2010-01-12T10:06:07Z2015-08-14T21:08:37Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3869Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38692010-01-12T10:06:07ZОсобливості формування гендерної ідентичності у дівчат в юнацькому віціКурсова робота студентки 53 групи СПФ Кондрашова О.М.
Науковий керівник: асистент кафедри Опанасюк О.Г.Олена Миколаївна Кондрашова2010-01-12T09:54:32Z2015-08-14T21:08:33Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3868Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38682010-01-12T09:54:32ZУявлення особистості про себе і значимість інших субєктів спілкуванняКурсова робота студентки 53 групи СПФ Кондратюк О.Г.
Науковий керівник: асистент кафедри Косарєва З.П.Олеся Геннадіївна Кондратюк2010-01-12T07:20:19Z2015-08-14T21:08:29Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3867Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38672010-01-12T07:20:19ZМожливості та обмеження методики, В. Манової-Томової для дослідження динаміки розвитку немовлятКурсова робота студентки 53 групи СПФ Ковальчук О.О.
Науковий керівник: доцент кафедри Никончук Н.О.О. О. Ковальчук2010-01-11T13:45:02Z2015-08-14T21:08:23Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3865Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38652010-01-11T13:45:02ZОсобливості використання проективних методик для діагностики міжособистісних стосунківКурсова робота студентки 53 групи Кичук Т.О.
Науковий керівни: асистент кафедри Весельська А.Л.Тетяна Олександрівна Кичук2010-01-11T13:44:20Z2015-08-14T21:08:26Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3866Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38662010-01-11T13:44:20ZВплив статусної позиції молодшого школяра на успішність у навчанніКурсова робота студентки 53 групи СПФ Клименко І.В.
Науковий керівник: ст. викладач Гніда Г.П.І. В. Клименко2010-01-11T10:18:46Z2015-08-14T21:08:01Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3851Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38512010-01-11T10:18:46ZДіагностичні можливості та обмеження графічного тесту "Дерево" К.Коха при вивченні індивідуальних особливосей молодших школярівКурсова робота студентки 53 групи СПФ Гриб Лесі Валентинівни.
Науковий керівник: асистент кафедри Опанасюк О.Г.Леся Валентинівна Гриб2010-01-11T10:15:40Z2015-08-14T21:08:20Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3864Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38642010-01-11T10:15:40ZМожливості та обмеження методики "соціометрія" при вивченні конфліктних ситуацій у групі підлітківКурсова робота студентки 53 групи СПФ Карпунець В.Б.
Науковий керівник: асистент кафедри Опанасюк О.Г.В. Б. Карпунець2010-01-11T09:38:17Z2015-08-14T21:08:11Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3861Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38612010-01-11T09:38:17ZВплив компютерних ігор на агресивність підлітківКурсова робота студентки СПФ Джулакян Д.Д.
Науковий керівник: асистент кафедри Шаюк А.В.Д. Д. Джулакян2010-01-11T09:37:30Z2015-08-26T21:34:46Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3862Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38622010-01-11T09:37:30ZМожливості та обмеження методики В. Манової-Томової для вивчення діагностики розвитку дітей раннього вікуВиконала студентка 53 групи СПФ Євдоченко Н.В.
Науковий керівник: доцент кафедри Никончук Н.О.Н. В. Євдоченко2010-01-11T09:36:38Z2015-08-26T21:06:15Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3863Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38632010-01-11T09:36:38ZВикористання методу контент-аналізу для виявлення категоріальних структур сприйняття музикиКурсова робота студентки 53 групи СПФ Жмурщук В.П.
Науковий керівник:асистент кафедри соціальної та практичної психології Весельська А.Л.В. П. Жмурщук2010-01-04T18:51:49Z2015-08-14T21:07:06Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3850Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38502010-01-04T18:51:49ZСистема оцінки особистості та її взаємозвязокКурсова робота студентки 53 групи Антонюк Л.Л.
Науковий керівник: Гніда Г.П.Людмила Леонідівна Антонюк2009-12-30T14:24:25Z2015-08-14T21:06:59Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3844Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38442009-12-30T14:24:25ZПорівняльний аналіз ціннісної сфери дітей з повних сімей та шкіл інтернатів.Курсова робота студентки 37 групи Литвиненко А.М.
Науковий керівник: Кирильчук І.В.Анна Миколаївна Литвиненко2009-12-29T15:44:46Z2015-08-14T21:06:50Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3846Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38462009-12-29T15:44:46ZВплив смислу життєвих орієнтацій на побудову образів можливого майбутнього випускниками школиКурсова робота студента 37 групи СПФ Спірідонова С.В.
Науковий керівник: Нікітенко О.В.Степан Вікторович Спірідонов2009-12-25T12:18:37Z2015-08-14T21:06:36Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3843Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38432009-12-25T12:18:37ZОсобливості регуляції навчальної діяльності учнів з низьким рівнем успішностіКурсова робота
студентки 37 групи СПФ Кузьменко О.Г.
Науковий керівник: старший викладач Т. М.МайстренкоОксана Григорівна Кузьменко2009-12-25T12:17:58Z2015-08-14T21:06:34Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3842Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38422009-12-25T12:17:58ZВзаємозвязок пізнавальних інтересів з успішною навчальною діяльністю молодших школярівКурсова робота студентки 37 групи СПФ Костриці В.В.
Науковий керівник: старший викладач Г.П.Гніда.Віта Василівна Костриця2009-12-25T09:18:09Z2015-08-14T21:06:30Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3841Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38412009-12-25T09:18:09ZДослідження впливу включеності в творчу діяльність на усвідомлення здібностей в юнацькому віці.Курсова робота студентки 37 групи СПФ Корнілової М,С,
науковий керівник: кандидат психологічних наук, доцент Портницька Н.Ф.Марія Олександрівна Корнілова2009-12-25T09:17:21Z2015-08-14T20:49:57Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3680Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36802009-12-25T09:17:21ZПрестиж професій з підвищеними вимогами до інтелектуальних здібностей у структурі професійної спрямованості випускників ЗОШКурсова робота студентки 37 групи соціально-психологічного факультету Ковальчук Лідії Валеріївни.
Науковий керівник асистент кафадри Кириченко В.В.Л. В. Ковальчук2009-12-20T17:45:01Z2015-08-14T21:00:33Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3785Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/37852009-12-20T17:45:01ZЦіннісна підтримка як теоретична та прикладна проблемаВ статье обосновывается новое понятие – «ценностная поддержка». Приведен тезаурус психологических терминов, с которыми связана ценностная поддержка. Описаны авторские методики исследования ценностного сознания личности и тех изменений, которые возникают на отдельных возрастных этапах та уровнях ценностной регуляции личностного развития в результате ценностной поддержки.О. Л. Музикаol-muzyka@yandex.ru2009-12-19T21:22:04Z2015-08-14T21:00:40Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3786Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/37862009-12-19T21:22:04ZРозробка програми ціннісної підтримки розвитку спортивних здібностейВ статье представлены теоретическое обоснование, разработка и результаты внедрения программы ценностной поддержки развитие спортивных способностей в юношеском возрасте. Основными направлениями ценностной поддержки являются ценностная поддержка рефлексии социальных отношений, спортивных умений, личностного развития.О. Л. Музикаol-muzyka@yandex.ruО. М. Савиченко2009-12-10T14:02:21Z2015-08-14T20:49:54Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3679Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36792009-12-10T14:02:21ZОсобливості регуляції навчальної діяльності школярів з високим рівнем успішностіКурсова робота студентки 37 групи соціально-психологічного факультету Денисюк Олени Володимирівни.
Науковий керівник: старший викладач Тетяна Миколаївни Майстренко.О. В. Денисюк2009-12-10T14:01:52Z2015-08-14T20:49:50Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3678Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36782009-12-10T14:01:52ZСтруктура індивідуальності у роботах І.О. СікорськогоО. В. Мазярmazyar.oleg2010@yandex.ua2009-12-10T13:47:39Z2015-08-14T20:48:25Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3660Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36602009-12-10T13:47:39ZВплив мовленевої інструкції на ефективність оволодіння діяльністю дошкільниками в умовах наслідуванняКурсова робота студентки 37 групи соціально-психологічного факультету Гуріної Ірини Вікторівни.
Науковий керівник кандидат психологічних наук, доцент кафедри Н.Ф.ПортницькаІ. В. Гуріна2009-12-10T13:47:08Z2015-08-14T20:48:15Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3653Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36532009-12-10T13:47:08ZСистема оцінок особистості та їх взаємоззвязок.Курсова робота студентки 37 групи соціально-психологічного факультету Вознюк Олени Сергіївни.
Науковий керівник: старший викладач Гніда Г.П.Олена Сергіївна Вознюк2009-12-09T13:39:42Z2015-08-14T20:46:46Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3644Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36442009-12-09T13:39:42ZОсобливості конфліктної поведінки підлітків в залежності від рівня навчальної успішностіКурсова робота студентки 37 групи соціально-психологічного факультету Бученко Лідії Іванівни. Науковий керівник: старший викладач кафедри Мазяр О.В.Лідія Іванівна Бученко2009-12-07T12:55:00Z2015-08-14T20:46:07Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3639Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36392009-12-07T12:55:00ZПорівняння особливостей мислення молодших школярів в залежності від успішності навчальної діяльностіКурсова робота студентки 37 групи СПФ Бугрим Ольги Геннадіївни. Науковий керівник: старший викладач Гніда Г.П.Ольга Геннадіївна Бугрим2009-11-23T07:31:42Z2015-08-14T20:39:35Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3547Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35472009-11-23T07:31:42ZОсобливості регуляції навчальної діяльності студентів з середнім рівнем успішності.Курсова робота студентки 37 групи соціально-психологічного факультету Бернат Оксани Станіславівни.
Науковий керівник:старший викладач Майстренко Тетяна Миколаївна.Оксана Станіславівна Бернат2009-11-23T07:30:22Z2015-08-14T20:39:30Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3546Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35462009-11-23T07:30:22ZОсобливості розвитку рефлексії здібностей до ліплення у молодшому шкільному віці.Курсова робота студентки 37 групи соціально-психологічного факультету Банцер Людмили Петрівни.
Науковий керівник: асистент кафедри соціальної та практичної психології Никончук Наталія Олександрівна.Людмила Петрівна Банцер2009-11-20T13:15:18Z2015-08-14T20:39:07Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3543Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35432009-11-20T13:15:18ZСитуаційна та диспозиційна характеристики у структурі особистісної тривожності старшокласника.Курсова робота студентки 36 групи соціально-психологічного факультету Тищенко Ольги Віталіївнию
Науковий керівник: асистент кафедри соціальної та практичної психології Павлюк І.В.Ольга Михайлівна Тищенко2009-11-20T13:15:06Z2015-08-14T20:39:02Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3541Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35412009-11-20T13:15:06ZОсобливості сприйняття реклами дітьми середнього та старшого шкільного віку.Курсова робота студентки 36 групи соціально-психологічного факультету Хильман Анни Олегівни.
Науковий керівник:доцент кафедри соціальної та практичної психології Климчук Віталій Олександрович.Анна Олегівна Хильман2009-11-20T13:14:43Z2015-08-14T20:39:10Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3544Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35442009-11-20T13:14:43ZСамовиховання як характеристика особистісного становлення старшокласниківКурсова робота студентки 36 групи соціально-психологічного факультету Рудюк Оксани.
Науковий керівник: асистент кафедри соціальної та практичної психології Павлюк І.В.Оксана Рудюк2009-11-20T13:10:30Z2015-08-14T20:39:05Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3542Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35422009-11-20T13:10:30ZОбраз світу представників субкультури "Емо"Курсова робота студентки 36 групи соціально-психологічного факультету Фесенко Ольги Олександрівни.
Науковий керівник:доцент кафедри соціальної та практичної психології Климчук В.О.О. О. Фесенко2009-11-20T13:09:20Z2015-08-14T20:38:57Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3540Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35402009-11-20T13:09:20ZДослідження факторів,що впливають на збереження матеріалу в пам'ятіКурсова робота студентки 36 групи соціально-психологічного факультету Пашківської Лілії П.
Науковий керівник: старший викладач кафедри соціальної та практичноїх психології Гніда Г.П. Лілія Пашківська2009-11-20T13:07:20Z2015-08-14T20:38:53Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3539Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35392009-11-20T13:07:20ZВплив змісту оцінювання на самооцінку в молодшому шкільному віціКурсова робота студентки 36 групи соціально-психологічного факультету Пантус Олени Володимирівни.
Науковий керівник:асистент кафедри соціальної та практичної психології Павллюк Ірина Володимирівна.О. В. Пантус2009-11-20T13:01:57Z2015-08-14T20:38:47Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3534Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35342009-11-20T13:01:57ZПсихологічні чинники входження субкультури в "Емо"Курсова робота студентки 36 групи соціальнь-психологічного факультету Лазіної Віри Юріївни.
Науковий керівник: доцент кафедри Климчук Віталій ОлександровичВіра Юріївна Лазіна2009-11-19T11:38:29Z2016-03-07T01:01:10Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3536Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35362009-11-19T11:38:29ZВплив успішної навчальної діяльності на самооцінку молодших школярівКурсова робота студентки 36 групи соціально-психологічного факультету Нечипорук Марини Олександрівни.
Науковий керівник:старший викладач кафедри Гніда Галина Петрівна.Галина Олександрівна Нечипорук2009-11-19T11:37:56Z2015-08-14T20:38:33Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3535Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35352009-11-19T11:37:56ZВплив вербальної інструкції на ефективність оволодіння діяльністю дошкільниками в умовах наслідуванняКурсова робота студента 36 групи соціально-психологічного факультету Лопатіна Вадима Олександровича.
Науковий керівник: доцент кафедри соціальної та практичної психології Портницька Н.Ф.Вадим Олександрович Лопатін2009-11-18T14:10:42Z2015-08-14T20:38:29Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3533Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35332009-11-18T14:10:42ZМеханізм компенсації неуспішності молодших школярів навчальній діяльностіКурсова робота студентки 36 групи соціально-психологічного факультету Ковальчук Ольги Володимирівни.
Науковий керівник: асистент кафедри соціальної та практичної психології Павлюк Ірина Володимирівна.О. В. Ковальчук2009-11-18T14:09:52Z2015-08-14T20:38:26Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3532Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35322009-11-18T14:09:52ZВплив телебачення на моральний розвиток школяра.Курсова робота студентки 36 групи соціально-психологічного факультету Дяченко Людмили Василівни.
Наукрвий керівник: Климчук Віталій Олександрович.Людмила Василівна Дяченко2009-11-18T13:01:01Z2015-08-14T20:38:19Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3530Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35302009-11-18T13:01:01ZДослідження впливу включеності у творчу діяльність на усвідомлення здібностей у молодшому шкільному віціСтудента 36 групи соціально-психологічног факультету Грибана Олександра Вікторовича.
Науковий керівник: доцент кафедри соціальної та практичної психології Портницька Наталія ФедорівнаОлександр Вікторович Грибан2009-11-18T12:48:25Z2015-08-14T20:38:16Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3529Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35292009-11-18T12:48:25ZОсобливості розвитку уявлень дітей молодшого шкільного віку про соціальну причинністьКурсова робота студентки 36 групи соціально-психологічного факультету заочної форми навчання Гавриловської Марини Петрівни..
Науковий керівник: асистент кафедри соціальної та практичної психології Дем'янчук Ю.Ю.М. П. Гавриловська2009-11-18T12:47:45Z2015-08-14T20:38:11Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3528Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35282009-11-18T12:47:45ZОсобливості шкільної тривожності у підлітків з високим рівнем мотивації до успіху.Курсова робота студентки 36 групи соціально-психологічного факультету Борович Марини Петрівни.
Науковий керівник: старший викладач кафедри соціальної та практичної психології Мазяр Олег Васильович.Марина Петрівна Борович2009-11-18T12:27:08Z2015-08-14T20:35:49Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3502Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35022009-11-18T12:27:08ZПорівняльний аналіз диференційованості ціннісної свідомості у випускників освітно-кваліфікаційного рівня "спеціаліст" та "магістр".Курсова робота студентки 36 групи соціально-психологічного факультету Андрук Марії Сергіївни.
Науковий керівник: асистент кафедри соціальної та практичної психології Кириченко В.В.Марія Сергіївна Андрук2009-11-18T12:26:23Z2015-08-14T20:38:08Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3527Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35272009-11-18T12:26:23ZОсобливості локусу субєктивного контролю у студентів з високим рівнем успішності та низьким рівнем.Курсова робота студентки 36 групи соціально-психологічного факультету Бєлянцевої Венери Рафаіловни
Науковий керівник: асистент кафедри соціальної та практичної психології Кириченко Віктор Васильович.Венера Рафаіловна Бєлянцева2009-11-17T13:53:55Z2015-08-14T20:34:59Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3494Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34942009-11-17T13:53:55ZДослідження впливу соціальних умов на рівень самооцінким дітей дошкільного віку.Курсова робота студентки 35 групи соціально-психологічного факультету Сиротюк Наталії Борисівни.
Науковий керівник:Дем'янчук Ю.Ю.Наталія Борисівна Сиротюк2009-11-17T13:52:33Z2015-08-14T20:33:42Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3475Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34752009-11-17T13:52:33ZДослідження емоційного клімату академічної групи методом взаємного кольорового оцінюванняКурсова робота студентки 35 групи соціально-психологічного факультету Могилевич Інна Миколаївна.
Науковий керівник:асистент кафедри соціальної та практичної психології Демянчук Юлія ЮріївнаІ. М. Могилевич2009-11-17T09:02:41Z2015-08-14T20:30:03Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3437Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34372009-11-17T09:02:41ZСтильові особливості міжособистісних стосунків високостатусних підлітків.Курсова робота студентки 35 групи соціально-психологічного факультету Кардашової Олени Костянтинівни.
Науковий керівник: асистент кафедри Павлюк Ірина ВолодимирівнаОлена Костянтинівна Кардашова2009-11-17T09:01:28Z2015-08-14T20:29:53Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3435Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34352009-11-17T09:01:28ZБатьківство як соціальна роль у свідомості дітей з повних та неповних сімейКурсова робота студентки 34 групи соціально-психологічного факультету Шикери Анни Миколаївни.
Науковий керівник: асистент кафелри соціальної та практичної психології Крамарчук Світлана ВікторівнаАнна Миколаївна Шикера2009-11-16T08:09:43Z2016-03-07T01:01:10Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3433Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34332009-11-16T08:09:43ZПрограма розвитку інтелекту дітей 6 – 7 роківПрограма розвитку інтелектуальних здібностей дітей 6-го та 7-го року життя складається з 10 занять, кожне у свою чергу з 3-х – 4-х ігор в залежності від складності та тривалості завдання. Кожне заняття сприяє розвитку всіх вище перерахованих інтелектуальних навичок та вмінь, воно складається із вправ та переважної більшості ігор. Тривалість кожного заняття - від 20 до 30 хв. в
залежності від емоційної оцінки видів роботи на занятті. Оптимальна кількість учасників – 10 дітей. Робота за даною програмою проста і не вимагає великої підготовки наочного та роздаткового матеріалу, адже більшість необхіднихматеріалів діти самі допомагають виготовити по ходу заняття.А. В. Філімончук2009-11-12T12:21:31Z2015-08-14T20:27:25Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3362Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33622009-11-12T12:21:31ZГендерні особливості статеворольової ідентичності молодших школярівКурсова робота студентки 34 групи соціально-психологічного факультету Зборовської Алли Петрівни.
Науковий керівник:асистент кафедри соціальної та практичної психології Крамарчук Світлана ВікторівнаА. П. Зборовська2009-11-12T12:20:53Z2015-08-14T20:27:22Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3361Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33612009-11-12T12:20:53ZОсобливості переживання стану тривожності при розбіжностях у рівнях самооцінки домаганьКурсова робота студентки 34 групи соціально-психологічного факультету, заочної форми навчання Дорожинської Вікторії
Дмитрівни.
Науковий керівник: доцент кафедри соціальної та практичної психології Музика Олена ОксентівнаВікторія Дмитрівна Дорожинська2009-11-12T12:20:06Z2015-08-14T20:27:18Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3360Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33602009-11-12T12:20:06ZДослідження ціннісної орієнтації студентів ІІІ курсу психологічних та педагогічних спеціальностейКурсова робота студентки 34 групи соціально-психологічного факультету Андрійчук Інни Андріївни.
Науковий керівник: асистент кафери соціальної та практичної психології Дем'янчук Юлія Юріївна. І. А. Андрійчук2009-11-12T12:17:43Z2015-08-22T16:19:58Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2805Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28052009-11-12T12:17:43ZОсобливості фрустраційних реакцій релігійно спрямованих та творчообдарованих особистостейМагістерська робота з психології студентки 54 групи
соціально-психологічного факультету спеціальність «Психологія» Горбової Наталії Дмитрівни
Науковий керівник: кандидат психологічних наук,
доцент О.О. МузикаН. Д. Горбова2009-11-12T12:14:57Z2015-08-14T20:27:29Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3363Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33632009-11-12T12:14:57ZГендерні особливості статево-рольової ідентифікації підлітківКурсова робота студентки 34 групи СПФ Лавренової Анжели Геннадіївни.
Науковий керівник: асистент кафедри соціальної та практичної психології Крамарчук Світлана Вікторівна.Анжела Геннадіївна Лавренова2009-11-12T12:10:57Z2015-08-14T20:27:42Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3367Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33672009-11-12T12:10:57ZДослідження міжособистісних стосунків у різновікових групах дітей молодшого шкільного вікуКурсова робота студентки 35 групи соціально-психологічного факультету Грибан Світлани Андріївни.
Науковий керівник: асистент кафедри соціальної та практичної психології Дем'янчук Юлія Юріївна.Світлана Юріївна Грибан2009-11-12T12:09:17Z2015-08-14T20:27:33Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3364Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33642009-11-12T12:09:17ZДинаміка образу дитини під час вагітностіКурсова робота з психології студентки 34 групи соціально-психологічного факультету заочної форми навчання
Степанушко Т.П.
Науковий керівник: асистент кафедри соціальної та практичної психології Крамарчук Світлана Вікторівна.Т. П. Степанушко2009-11-05T09:54:00Z2015-08-14T20:16:29Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3287Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32872009-11-05T09:54:00ZОсобливості рефлексії здібностей та самооцінки творчих здібностей при переході від розвивальної до традиційної системи навчанняВ статье анализируется развитие самооценки творческих
способностей зависимо от особенностей организации ведущей
деятельности младшего школьного возраста – учения. Установлено, что те виды учебной деятельности, которые имеют высший развивающе-творческий потенциал (развивающее обучение, занятия в кружках), в большей мере содействуют развитию творческих способностей и,соответственно, их самооценки.І. С. Загурськаinna_zagurska78@mail.ru2009-11-05T09:52:18Z2015-08-14T20:16:25Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3286Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32862009-11-05T09:52:18ZТопографія комунікативної компетентності педагогаСтаття присвячена аналізу тих сторін педагогічного спілкування, котрі виступають істотними характеристиками комунікативноїкомпетентності вчителя, утворюючи у своїй
сукупності топографію цього явища.М. М. Заброцький2009-11-05T09:50:26Z2015-08-14T20:16:20Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3285Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32852009-11-05T09:50:26ZОсобливості уявлень вчителів-початківців про невербальні патерни рольової поведінкиВ статті обговорюються результати експериментального вивчення динаміки уявлень
молодих вчителів про невербальні патерни рольової поведінки на етапі їх професійної
адаптації.М. М. Заброцький2009-11-05T09:19:48Z2017-09-05T18:20:07Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3272Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32722009-11-05T09:19:48ZОсобливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу “Інженерна психологія”Ю. Ю. Дем'янчук2009-11-04T14:18:39Z2015-08-14T20:13:21Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3251Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32512009-11-04T14:18:39ZОсобливості фрустраційних реакцій релігійно спрямованих та творчо обдарованих особистостейО. В. Мазярmazyar.oleg2010@yandex.uaН. Д. Горбова2009-07-11T11:50:37Z2015-08-14T19:27:39Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2840Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28402009-07-11T11:50:37ZПорівняльний аналіз ставлення до смерті в неформальних молодіжних об’єднаннях Готів та ЕмоМагістерська робота з психології студентки 54 групи
соціально-психологічного факультету спеціальності: «Психологія» Шустової Марії Андріївни
Науковий керівник кандидат психологічних наук, доцент
Климчук Віталій ОлександровичМарія Андріївна Шустова2009-07-11T11:48:47Z2015-08-14T19:27:36Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2839Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28392009-07-11T11:48:47ZОсобливості емоційної регуляції міжособистісних стосунків людей з обмеженими фізичними можливостямиМагістерська робота студентки 54 групи
соціально-психологічного факультету спеціальності «Психологія» Фещенко Наталії Вікторівни
Науковий керівник:
кандидат психологічних наук, доцент Музика О.О.Н. В. Фещенко2009-07-11T11:47:49Z2015-08-14T19:27:33Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2838Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28382009-07-11T11:47:49ZПсихологічні особливості ставлення жінок до власної вагітності в залежності від типу життєвого сценаріюМагістерська робота з психології студентки 54 групи
соціально-психологічного факультету
спеціальність «Психологія» Устимович Алли Ігорівни Науковий керівник: кандидат психологічних наук, доцент
В. В. ГорбуноваА. І. Устимович2009-07-11T11:46:50Z2015-08-14T19:27:29Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2837Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28372009-07-11T11:46:50ZУчасть у бойових діях як чинник переосмислення військовослужбовцями життєвих цінностейМагістерська робота з психології студентки 54 групи
соціально – психологічного факультету спеціальності «Психологія» Рисіч Оксани Василівни
Науковий керівник: кандидат психологічних наук
доцент кафедри соціальної та практичної психології
Н. Ф. ПортницькаОксана Василівна Рисіч2009-07-11T06:58:04Z2015-08-14T19:27:27Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2836Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28362009-07-11T06:58:04ZСамодетермінація та почуття власної компетентності як основа ефективності діяльності лідерів студентського самоврядуванняМагістерська робота з психології студента 54 групи
спеціальності «Психологія» соціально-психологічного факультету Ковзуна Євгена Леонідовича
Науковий керівник: професор кафедри музики
з методикою викладанняШинкарук В. Ф.Є. Л. Ковзун2009-07-10T12:03:59Z2015-08-14T19:26:58Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2829Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28292009-07-10T12:03:59ZПсихологічні особливості жінок – жертв подружнього насильстваМагістерська робота з психології студентки 54 групи
спеціальності «Психологія» (денної форми навчання)
Каменчук Ірини Михайлівни
Науковий керівник: кандидат педагогічних наук, професор
Заброцький Михайло МихайловичІрина Михайлівна Каменчук2009-07-10T12:02:53Z2015-08-14T19:27:23Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2835Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28352009-07-10T12:02:53ZДослідження семантичної складності поняття справедливості у студентів вищих навчальних закладівМагістерська робота з психології студентки 54 групи
соціально-психологічного факультету
спеціальності «Психологія» Кімлик Ольги Анатоліївни
Науковий керівник:доктор психологічних наук, професор
Хазратова Нігора ВікторівнаОльга Анатоліївна Кімлик2009-07-10T11:53:06Z2015-08-14T19:25:38Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2810Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28102009-07-10T11:53:06ZДинаміка рефлексії спортивних здібностей при переході від дошкільного до молодшого шкільного вікуМагістерська робота з психології студентки 54 групи
соціально – психологічного факультету спеціальності: «Психологія» Данюк Ірини Валеріївни
Науковий керівник:кандидат психологічних наук,
доцент кафедри соціальної та практичної психології
Портницька Наталія ФедорівнаІрина Валеріївна Данюк2009-07-09T09:49:13Z2015-08-14T19:25:23Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2807Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28072009-07-09T09:49:13ZПсихологічні чинники формування центрованості на шлюбі у юнацькому віціМагістерська робота з психології студентки 54 групи
соціально-психологічного факультету спеціальності: „Психологія” Грицюк Надії Олександрівни
Науковий керівник: кандидат психологічних наук, доцент
В.О. КлимчукНадія Олександрівна Грицюк2009-07-08T12:00:46Z2015-08-14T19:25:04Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2802Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28022009-07-08T12:00:46ZОсобливості задоволеності шлюбом залежно від гендерно-рольової диференціації у подружжіБакалаврська робота з психологіїcтудентки 43 групи
соціально-психологічного факультету спеціальності “Практична
психологія” Велікдус Ольги Михайлівни
Науковий керівник:академік АПН, доктор психологічних
наук, професор кафедри соціальної та практичної психології
Валентин Олексійович Моляко;
асистент кафедри соціальної та практичної психології
Валентин Володимирович КовальовОльга Михайлівна Велікдус2009-07-08T10:50:59Z2015-08-14T19:25:00Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2801Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28012009-07-08T10:50:59ZОсобливості особистісних утворень педагога на різних етапах професійної діяльностіМагістерська робота з психології студентки 54 групи спеціальності «Психологія» денної форми навчання
Бучинської Олени Леонідівни
Науковий керівник: кандидат педагогічних наук, професор Заброцький Михайло Михайлович
Олена Леонідівна Бучинська