Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T08:38:54ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2014-12-22T12:03:22Z2014-12-22T12:10:19Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14775Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/147752014-12-22T12:03:22ZМоделювання як інструмент управління багаторічним тренувальним процесом спортсменів швидкісно-силових видів спортуУдосконалення системи управління багаторічним тренувальним процесом вимагає, як необхідного засобу, наявності модельних характеристик, які відображають найбільш важливі сторони тренувальної діяльностіР. Ф. Ахметов2014-12-22T12:00:18Z2016-03-07T01:02:46Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14766Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/147662014-12-22T12:00:18ZОсобливості прогнозування результативності спортсменів як фактора підвищення ефективності навчально-тренувального процесуСтавиться та вирішується основна задача прогнозу результативності спортсменів на базі статистичного факторного аналізу й експертного ранжування повної сукупності антропометричних, технічних і спеціалізованих параметрів.Р. Ф. Ахметов2013-12-17T09:59:54Z2015-08-15T05:11:22Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10314Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/103142013-12-17T09:59:54ZМетодичні рекомендації до написання курсових і дипломних робітУ методичних рекомендаціях викладено вимоги до написання курсової (дипломної) роботи, які пропонуються студентам факультету фізичного виховання і спорту денної та заочної форм навчання для самостійної та індивідуальної роботи.І. І. ВовченкоТ. Б. Кутек2013-02-27T12:14:07Z2015-08-15T03:35:28Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9178Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/91782013-02-27T12:14:07ZПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА В ШКОЛІУ методичних рекомендаціях викладено різноманітний матеріал,
який застосовується у процесі фізичного виховання.
Даний матеріал підвищить рівень знань, умінь і навичок студентів,
які здобувають спеціальність “Фізичне виховання”.
Методичні рекомендації пропонуються студентам факультету фі-
зичного виховання і спорту, які проходять педагогічну практику в ЗОШ,
вчителям фізичної культури, викладачам вищих навчальних закладів різ-
них рівнів акредитації.І. І. ВовченкоТ. Б. Кутек2008-12-08T12:24:17Z2018-01-23T12:55:02Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1519Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15192008-12-08T12:24:17ZПроблеми й перспективи формування професійної майстерності фахівців фізичної культури засобами інноваційних технологійУ статті проаналізовано сучасний стан та проблеми формування професійної майстерності майбутніх учителів фізичної культури засобами інноваційних технологій. Фундаментом цього процесу мають бути принципи гуманізації освіти, особистісно-орієнтований підхід, оновлення змісту та форм організації навчання відповідно до світових стандартів, що стали основою національної доктрини розвитку освіти. Посилення вимог до професійної підготовки фахівців фізичної культури має за мету модернізацію навчально-педагогічного процесу, зміну структури його організації.Р. Ф. АхметовВ. К. Шаверський