Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T11:07:46ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2023-05-31T14:00:33Z2023-05-31T14:02:19Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36941Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/369412023-05-31T14:00:33ZЗв’язок мислення та академічної успішностіО. В. Мазяр2023-05-23T21:47:51Z2023-05-23T21:47:51Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36885Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/368852023-05-23T21:47:51ZМетодичні рекомендації до виконання курсових робіт для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 053 ПсихологіяМетодичні рекомендації до виконання курсових робіт за спеціальністю 053 Психологія спрямовані забезпечити здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти матеріалами, які містять покрокову інструкцію щодо проведення науково-психологічного дослідження, вимог щодо його оформлення та захисту. Рекомендації містять приклади фрагментів курсової роботи, дають детальне роз’яснення щодо окремих аспектів курсового дослідження. Представлені матеріали можуть стати при нагоді здобувачам другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 053 «Психологія» та науковим керівникам.О. В. Мазяр2023-05-23T21:47:27Z2023-05-23T21:47:27Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36884Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/368842023-05-23T21:47:27ZПсиходіагностика та скринінг психічного здоров’я з ос-новами психометрики : методичні рекомендації для підготов-ки до навчальних занять здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти галузі знань 05 Соціальні та поведінкові науки спеціальності 053 ПсихологіяУ методичних рекомендація представлено теоретико-методологічні матеріали до лекцій, практичних і лабораторних занять з освітньої компоненти «Психодіагностика та скринінг психічного здоров’я з основами психометрики». Мета – сприяти цілісному засвоєнню навчального курсу, що передбачає ознайомлення з основами психодіагностики, технологією розробки оригінального психодіагностичного інструментарію та вироблення відповідних умінь та навичок.О. В. Мазяр2021-02-21T20:40:48Z2021-02-21T20:40:48Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32319Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/323192021-02-21T20:40:48ZГенезис і динаміка дисонансів особистості: системний підхідО. В. Мазяр2019-02-06T13:47:05Z2019-02-07T09:04:44Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28284Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/282842019-02-06T13:47:05ZТворчість у психотерапевтичному виміріТеоретичною основою дослідження є уявлення про бінарний принцип психічної організації людини (ототожнення нетотожних емоційних та когнітивних елементів). Порушення бінарної природи психіки стає причиною і подальшою умовою невротичного розвитку особистості. Відновлення психічної рівноваги може відбуватися за принципами дезабсурдизації, тривіальної абсурдизації, творчої абсурдизації особистості. Творчість є процесом поетапної зміни циклів абсурдизації і дезабсурдизації психічних одиниць, що отримують унікальну конфігурацію і високу продуктивність. Особливого значення набуває процес множення абсурду, результати якого є нетривкими, а відтак такими, що потребують нестереотипного повторення.О. В. Мазярmazyar.oleg2010@yandex.ua2019-01-31T08:53:04Z2019-01-31T08:53:04Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28103Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/281032019-01-31T08:53:04ZСтруктурні особливості знаку в умовах неврозуУ статті представлені оригінальні концептуальні погляди на проблему формування знаку. Знак представлений як суперечливе за змістом психічне утворення, яке не набуває остаточного формування. Формування знаку у людини забезпечують процеси синонімії та антонімії. Невроз є перериванням розвитку знакової системи людини. Цей процес спричинюється розриванням абсурдного зв’язку між двома елементами знаку, в основі якого лежать помилкові результати рефлексії.О. В. Мазярmazyar.oleg2010@yandex.ua2017-11-21T09:45:49Z2017-11-21T09:45:49Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25794Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/257942017-11-21T09:45:49ZКонцентрированая мудрость человеческой цивилизацииМетою цього видання є ознайомлення читачів з тисячею найбільш глибоких зразків людської думки, почерпнутих у безлічі мислителів – інтелектуалів, митців, учених, поетів, письменників та інших представників людської цивілізації всіх часів і народів.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.net