Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T05:51:03ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2019-01-22T14:57:08Z2019-01-22T14:57:08Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27939Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/279392019-01-22T14:57:08ZЛінгвокраїнознавство: Велика Британія та СШАНавчальний посібник має на меті формування у студентів спеціальності «Переклад» денної форми навчання знань, умінь та навичок у рамках вимог діючої програми. Авторка намагалась розширити традиційний погляд на курс лінгвокраїнознавства та відобразити останні зміни у житті англомовного суспільства та їх вплив на формування лінгвокраїнознавчої компетенції у студентів. Посібник включає не лише певний теоретичний матеріал, а й комплекс вправ, направлений на формування лінгвокраїнознавчих знань, умінь та навичок, плани семінарів, перелік тем рефератів та глосарій. Для студентів-філологів вищих навчальних закладів.Н. Д. Борисенкоn.d.bor@mail.ru2012-02-08T09:29:58Z2015-08-15T00:28:00Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6421Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/64212012-02-08T09:29:58ZВикладач в системі дистанційного навчанняВ статті розглядається місце і роль викладача в системі дистанційної освіти в контексті історичного розвитку, окреслюються функції викладача дистанційної форми навчання, визначаються відмінні риси професійної діяльності викладача в системі дистанційного навчання порівняно з професійною діяльністю викладача в системі традиційної освіти.О. В. Малярчукelena.ok@mail.ru2012-02-08T09:29:35Z2015-08-15T00:28:02Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6422Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/64222012-02-08T09:29:35ZДистанційне навчання в системі вищої гуманітарної освіти Сполучених Штатів АмерикиДисертація присвячується проблемі становлення та розвитку дистанційної форми навчання в системі вищої гуманітарної освіти Сполучених Штатів Америки. Визначено головні передумови розвитку дистанційного навчання в умовах постіндустріальних суспільств та його характерні особливості. Подано характеристику розвитку різних форм навчання на відстані, починаючи з найдавніших часів; здійснено аналіз розвитку дистанційної освіти як науково-теоретичного та практично-освітнього феномена.
У роботі розглянуто організаційно-методичні та технологічні засади дистанційного навчання, основні форми організації дистанційної освіти та базові технології навчання, провідні моделі, кадрові та змістові характеристики дистанційного навчання в системі вищої гуманітарної освіти США; алгоритм проходження дистанційного курсу студентом, характеристики процесу акредитації з метою використання позитивного досвіду в організації дистанційного навчання у гуманітарних ВНЗ України.О. В. Малярчукelena.ok@mail.ru2012-02-08T09:28:49Z2015-08-15T00:28:07Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6423Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/64232012-02-08T09:28:49ZВища гуманітарна освіта Сполучених Штатів Америки в епоху інформаційного суспільстваВ статті розглядається сутність та характеристики вищої гуманітарної освіти США в контексті її історичного розвитку; виділено та проаналізовано етапи становлення вищої гуманітарної освіти США; розкриваються особливості її функціонування в епоху інформаційного суспільства. В статті подано аналіз явища гуманітарної освіти як компонента цілісного освітнього процесу, розкрито зміст вищої гуманітарної освіти США.О. В. Малярчукelena.ok@mail.ru2011-12-08T08:18:51Z2015-08-14T23:18:48Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5453Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/54532011-12-08T08:18:51ZГенрі Кіссінджер і зовнішня політика США (1968-1974 рр.)С. М. Міщук