Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-28T17:08:23ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2024-03-28T15:12:46Z2024-03-28T15:12:46Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39276Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/392762024-03-28T15:12:46ZFrom the Singing Ukraine to the Italian Revolution: Mykola Ivanovych, Poltava Star of “La Scala”Д. В. БезпалюкО. В. Вознюк2024-03-20T19:52:13Z2024-03-20T19:52:13Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39236Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/392362024-03-20T19:52:13ZМистецько-творчі постаті житомирського тріо баяністів «Гармонія»О. С. Рєзнік2024-01-26T13:09:38Z2024-01-26T13:09:38Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38854Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/388542024-01-26T13:09:38ZРозвиток виконавських традицій гітарного мистецтва у XXI ст.А. М. Чернишова2024-01-11T16:35:13Z2024-01-11T16:35:13Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38748Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/387482024-01-11T16:35:13ZГотовність диригента до проведення репетиційної роботи з колективом виконавцівУ статті представлено: окреслення деяких організаційних основ щодо готовності диригента до проведення репетиційної роботи з колективом виконавців, а також запропоновано рекомендації керівникам колективів, зокрема, на прикладі диригентів хору для здійснення роботи над музичним твором.І. О. ЦюрякЄ. Д. СтецюкІ. В. Грушак2023-12-27T11:17:51Z2023-12-27T11:17:51Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38585Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/385852023-12-27T11:17:51ZДеякі особливості автентичного виконання вокальної музики епохи ренесансу сучасними музикантамиУ статті презентується спроба охарактеризувати деякі особливості наближеного до автентичного виконання вокальних творів епохи Ренесансу. Для визначення характерних тенденцій сучасного вокально–виконавського мистецтва запропоновано вивчення питань поняття тексту музичного твору, стилю та стилістики, техніки композиції, взаємодії «слова та музики», звуковисотності тощо. Рекомендовано й надалі вивчати зазначений напрямок, що суттєво вплине на розвиток профільного вокального виконавства сьогодення.І. О. ЦюрякЄ. Д. СтецюкІ. В. Грушак2023-12-09T11:10:01Z2023-12-09T11:10:01Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38463Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/384632023-12-09T11:10:01ZІмідж виконавця музично–театрального жанру в соціокультурних умовах сьогоденняІ. В. ГрушакС. І. Одайник2023-12-05T11:32:11Z2023-12-05T11:32:11Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38441Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/384412023-12-05T11:32:11ZНовочасні можливості інструментальної підготовки майбутніх
Учителів музичного мистецтваЄ. В. ПлющикВ. В. РутецькийІ. М. Суботницький2023-11-14T12:51:51Z2023-11-14T12:51:51Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38280Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/382802023-11-14T12:51:51ZСучасний стан шкіл саксофону в УкраїніУ статті презентується спроба охарактеризувати українське саксофонне виконавське мистецтво, яке розвивалося паралельно з європейськими та американськими школамиВ. А. МихайлишинВ. І. Поліщук2023-10-16T15:58:54Z2023-10-16T15:58:54Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38113Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/381132023-10-16T15:58:54ZНовітні підходи до презентації українського хорового виконавства у формуванні соціокультурних орієнтирів молодіУ статті розглянуто проблеми сучасного українського хорового виконавства та специфіки його складовиІ. О. ЦюрякН. С. БорисенкоЄ. В. Роговська2023-10-07T18:23:46Z2023-10-07T18:23:46Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38063Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/380632023-10-07T18:23:46ZСтильові особливості британського блюз-року у сучасному звучанні електрогітари (на основі композицій Еріка Клептона)М. В. ЖембровськийА. М. Чернишова2023-09-01T19:45:04Z2023-09-01T19:45:34Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/37837Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/378372023-09-01T19:45:04ZМузична інформатика та її вплив на формування творчої активності майбутніх учителів музикиМетою статті є розкриття значущості застосування комп'ютерних
технологій у музично-педагогічній освіті, щq зумовлює позитивні зміни
в розвитку особистості студента та грунтується на посиленні
пізнавальних, емоційно-мотиваційних процесів навчання.В. В. Луценко2023-09-01T13:11:38Z2023-09-01T13:12:10Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/37836Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/378362023-09-01T13:11:38ZМузично-комп’ютерні технології на уроках музичного мистецтва у початкових класахУ статті розглядаються музично-інформа-
ційні технології, з урахуванням їх важливої
ролі, що покликані стати не тільки педаго-
гічним інструментом у розвитку музичних
здібностей учнів початкових класів, але й
визначити нові підходи, що зумовлюють
підвищення рівня методик навчання, щодо
забезпечення управління потоками інфор-
мації в контексті прискореного, динамічного
розвитку суспільства. Музичні заняття
здатні інтенсифікувати важливі фізичні
та психічні дії дитини, залучити її до твор-
чої практики. Позитивний вплив музичного
мистецтва на особистість базується на
винятковому всебічному зв’язку мелодії,
ритму та інших виражальних засобів музики
з усіма ділянками активності учня – фізич-
ною, вольовою, психоемоційною, розумово-
аналітичною. Іноді діти початкових класів
мають емоційні відміни щодо музичної пер-
цепції або самовираження через музику.Є. В. ПлющикВ. В. ЛуценкоТ. О. Гордєєва-Ковальчук2023-09-01T13:07:06Z2023-09-01T13:07:25Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/37835Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/378352023-09-01T13:07:06ZРозвиток музичних здібностей дітей з особливими освітніми потребами з використанням музично-комп’ютерних технологійУ статті розглядаються музично-інформаційні технології, з урахуванням їх важливої ролі, що покликані стати не тільки педагогічним інструментом у розвитку музичних здібностей дітей з особливи-ми освітніми потребами, але й визначити нові підходи, що зумовлюють підвищення рівня методик на-вчання, щодо забезпечення управління потоками інформації в контексті прискореного, динамічного роз-витку суспільства. Визначення завдань і шляхів розвитку музичних здібностей таких дітей зумовлюються необхідністю створення необхідних умов для їх самоактуалізації, саморозвитку і самореалізації у прак-тиці інклюзивної освіти. Актуальність проблеми визначається необхідністю врахування нових тенденцій щодо розвитку здібностей дітей з особливими освітніми потребами, а саме використанням нетрадиційних засобів навчання – музично-комп’ютерних технологій (МКТ). Орієнтація на принципово нові засади на-вчання «особливих» учнів докорінно змінює зміст навчання, вимагає вдосконалення умов підвищення ефективності підготовки дітей, відповідної музичної самореалізації.Є. В. ПлющикВ. В. ЛуценкоТ. О. Гордєєва-Ковальчук2023-08-22T16:20:23Z2023-08-22T16:28:38Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/37795Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/377952023-08-22T16:20:23ZДуховна музика як особливий тип музичної культуриНадано культурологічну площину духовної музики таким чином, аби охарактеризувати одну із малознаних, проте дуже змістовних сторінок української та зарубіжної музичних культур. Аналогічне становище абсолютно невипадкове, адже духовна музика спрямована на такі важливі проблеми, як існування, буття і летальність у всій розмаїтості аспектів їхнього осмислення.І. О. ЦюрякІ. В. Грушак2023-06-07T09:46:00Z2023-06-07T09:55:12Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/37004Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/370042023-06-07T09:46:00ZОркестр народних інструментів капела бандуристівУ навчальному посібнику комплексно висвітлено особливості роботи з оркестром народних інструментів та капелою бандуристів як однією з форм організації творчої діяльності студентів. Зібрано нотний матеріал для виконання оркестром народних інструментів та капелою бандуристів. Посібник містить авторські обробки творів для оркестру народних інструментів, а також відомі зразки української музичної культури, адаптовані для капели бандуристів.Є. В. РоговськаВ. В. Рутецький2023-04-05T14:56:05Z2023-04-05T14:56:05Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36551Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/365512023-04-05T14:56:05ZJohann Sebastian Bach’s Works: through the Prism of the Century.Oleksandr ZhevakoOlena Zymovets2023-04-01T21:09:08Z2023-04-01T21:09:08Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36481Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/364812023-04-01T21:09:08ZFolk-Rock as a Component of Modern Ukrainian Musical Space (on the Example of "Generous" by Mykola Leontovych).Oksana HurskaVladyslav Kulak2023-04-01T21:08:12Z2023-04-01T21:08:12Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36475Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/364752023-04-01T21:08:12ZModern Ukrainian Song as a Trend of Today: Mission Possible.Yulia ShydlovskaOlena Kravets2023-03-31T22:36:31Z2023-03-31T22:36:31Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36466Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/364662023-03-31T22:36:31ZThe Formation and Development of Willpower and Activity of a Pianist.Kateryna VoznyukVladyslav Kulak2023-03-30T20:17:30Z2023-03-30T20:17:30Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36454Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/364542023-03-30T20:17:30ZWays to Improve the Performing Skills of a Pianist in the Process of Interpreting Works in the Musical Genre.Kateryna KravcheniaVladyslav Kulak2023-03-02T12:08:16Z2023-03-02T12:08:16Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36229Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/362292023-03-02T12:08:16ZВокальне мистецтво УкраїниУ статті досліджено історію української вокальної школи, здійснено огляд процесів її формування та розвиткуІ. Д. Грищенко2023-01-23T11:33:47Z2023-01-23T11:37:46Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35896Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/358962023-01-23T11:33:47ZПопуляризація жанру народної пісні у сучасному направленні симфо-року статті розглянуто культурну направленість симфо-рок-музики
як одного із способів популяризації української народної пісні, зокрема, в процесі її практичного виконання студентами мистецьких спеціалізацій.І. О. ЦюрякН. С. Борисенко2023-01-18T14:06:00Z2023-01-18T14:15:42Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35865Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/358652023-01-18T14:06:00ZЗбірки пісень Ірини Навоєвої як навчально-педагогічний матеріалУ статті розглянуто творчий доробок житомирської місткині Ірини НавоєвоїВ. В. Черній2023-01-18T14:04:14Z2023-01-18T14:04:14Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35864Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/358642023-01-18T14:04:14ZДіяльність культурно-мистецьких установ крізь призму націєтворчих соціокультурних змінКультурно-мистецькі установи (філармонії, будинки куль-
тури, центри творчості, театри, музеї тощо) активно включалися своєю діяльністю до становлення української державності та розвиток національної культури
Завдяки налагодженню інформаційних сторінокТ. М. Руденька2023-01-18T13:28:36Z2023-01-18T13:31:39Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35861Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/358612023-01-18T13:28:36ZТворчий музичний пошук та становлення вокальної формації «Піккардійська терція»Автори звертаються до творчості гурту "Піккардійська терція". За більш ніж чверть століття існування ця вокальна формація стала музичною легендою України, а співаки – визнаними «метрами акапельного співу».Т. О. Гордєєва-КовальчукІ. І. Мурленко2022-10-14T11:42:56Z2022-10-14T11:42:56Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34561Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/345612022-10-14T11:42:56ZHarmonic-bayan instrumentation of Gorlivka factory of musical instrumentsУ статті викладено відомості з історії Горлівської фабрики музичних інстументівО. С. Рєзнік2022-10-14T11:42:30Z2022-10-14T11:42:30Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34560Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/345602022-10-14T11:42:30ZHarmonic-bayan instrumentation of Gorlivka factory of musical instrumentsУ статті надано історичний нарис роботи Горлівської фабрики музичних інструментівО. С. Рєзнік2022-10-14T11:02:10Z2022-10-14T11:11:20Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34559Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/345592022-10-14T11:02:10ZHarmonic-bayan instrumentation of Zhytomyr factory of musical instrumentsУ статті надано історичні відомості про діяльність Житомирської фабрики музичних інструментівО. С. Рєзнік2022-04-21T09:33:16Z2022-04-21T09:33:16Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33920Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/339202022-04-21T09:33:16ZFeatures of Musical Theatre Activity in Extracurricular WorkIhor ShydlovskyOksana Mykhailova2022-04-21T09:32:58Z2022-04-21T09:32:58Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33919Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/339192022-04-21T09:32:58ZUkrainian Folk Song and Rock Music: Ways of Synthesis.Yevhen MashkovskyOksana Mykhailova2022-04-16T15:29:09Z2022-04-16T15:29:09Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33892Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/338922022-04-16T15:29:09ZEstablishment of Choral Art at the Beginning of the XXI Century: Forms of PresentationVladyslava KorolenkoSvitlana Dienhaieva2022-02-21T13:47:09Z2022-02-21T13:47:09Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33812Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/338122022-02-21T13:47:09ZСучасний етап розвитку симфо-метал у рок-культурі початку ХХІ століттяНайважливіший період у розвитку Symphony metal кінець 90-х років торкнувся специфіки звучання гітарних та клавішних партій, а також прийомів вокального виконанняН. С. БорисенкоІ. М. СуботницькийВ. В. Рутецький2022-02-01T11:16:40Z2022-02-01T11:16:40Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33727Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/337272022-02-01T11:16:40ZСтановлення мистецтва Bell Canto у творчості Клаудіо МонтевердіЗдійснено спробу окреслити основні засади мистецтва співу bell canto у творчості композитора доби бароко Клаудіо Монтеверді.Г. С. Омельченко-Агай Кухі2022-02-01T11:14:46Z2022-02-01T11:14:46Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33722Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/337222022-02-01T11:14:46ZКатегорія «Блиску» в естетиці та художній практиці доби музичного барокоДосліджено естетику та художню практику доби музичного бароко крізь призму «блиску» в усвідомленні провідних властивостей музики.Г. С. Омельченко-Агай КухіА. Агай Кухіgalynaghaie@gmail.com2021-12-22T13:21:59Z2021-12-22T13:22:09Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33526Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/335262021-12-22T13:21:59ZПрийоми музичної імпровізації в контексті віртуозного стилю доби барокоГ. С. Омельченко-Агай КухіА. Агай Кухіgalynaghaie@gmail.com2021-12-22T13:19:37Z2021-12-22T13:26:07Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33525Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/335252021-12-22T13:19:37ZФеномен музичної імпровізації та її механізмиГ. С. Омельченко-Агай Кухі2021-02-04T07:17:13Z2021-02-04T07:17:13Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32258Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/322582021-02-04T07:17:13ZОсобливість пісенного проєкту «Глибокий колодязь»Теорія і практика мистецької освіти. ЖДУ ім. Івана Франка, ЖитомирМ. В. НосокІ. В. Шинкарук2021-02-04T07:16:55Z2021-02-04T07:16:55Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32257Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/322572021-02-04T07:16:55ZЗначущість феномену Володимира ІвасюкаТеорія і практика мистецької освіти. ЖДУ ім. Івана Франка, ЖитомирМ. ГриценюкІ. В. Шинкарук2020-11-25T17:58:45Z2020-11-25T18:00:35Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31791Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/317912020-11-25T17:58:45ZМайстерність комунікації в підготовці майбутніх учителів інтегрованого курсу «Мистецтво» в новій українській школіО. В. Плотницька2020-09-17T12:25:21Z2020-09-17T12:25:21Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31500Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/315002020-09-17T12:25:21ZСинтезовані види мистецтва як складова сучасної масової
музичної культуриЗ подальшим розвитком музичної культури посилюється взаємодія і синтез мистецтв. Об’єднання мистецтв у новий синтетичний вид відбувається за потреби сучасного суспільства в більш широкому, всеосяжному освоєнні й зображенні дійсності.Н. С. БорисенкоА. В. Лісневська2020-05-20T10:48:10Z2020-05-20T10:48:10Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31095Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/310952020-05-20T10:48:10ZФункціонування музичного стилю «симфо-метал» у сучасних соціокультурних умовахУ статті розглядається жанрова основа сучасного музичного стилю «симфо-метал». Автором розкривається сутність понять «синтез жанрів», «вокально-виконавські прийоми звуковидобування». Розглянуто шляхи розвитку «симфо-металу» та умови збагачення композиції вказаного стилю. Увагу зосереджено на доказах популярності жанрів «симфо-металу» та особливості творчості основних його представників.І. О. Цюряк2019-09-20T14:14:29Z2019-09-20T14:14:29Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29842Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/298422019-09-20T14:14:29ZМузей Бориса Лятошинського в Житомирі: перші п’ять років діяльностіІ. Є. Копоть2019-08-07T11:26:22Z2019-08-07T11:26:22Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29752Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/297522019-08-07T11:26:22ZФеномен інтегративної освіти як механізм особистісного розвитку майбутнього вчителя музичного мистецтваО. В. Плотницька2019-04-26T12:11:08Z2019-04-26T12:11:08Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29238Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/292382019-04-26T12:11:08ZІсторія театру та кіномистецтва: Інструктивно-методичні матеріали до практичних/семінарських занять з навчальної дисципліниО. В. Плотницька2019-04-26T12:10:40Z2019-04-26T12:10:40Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29235Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/292352019-04-26T12:10:40ZІнтеграція різних видів мистецтва у процесі викладання дисциплін художньо-естетичного циклуНавчальний посібник /О . В. Плотницька. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2019. – 156 с. (Рекомендовано вченою радою ЖДУ імені Івана Франка протокол № 6 від 25.01.2019 р.)О. В. Плотницька2019-04-26T12:05:34Z2019-04-26T12:05:34Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28984Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/289842019-04-26T12:05:34ZАктуалізація художньо-творчого потенціалу як невід’ємна частина професійної підготовки фахівців музичного напрямуО. В. Плотницька2019-04-26T12:00:27Z2019-04-26T12:00:27Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28996Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/289962019-04-26T12:00:27ZМузично-естетичне виховання та формування художньо-естетичних цінностей учнівської молодіПідготовка майбутніх фахівців у контексті становлення нової української школи: компетентнісний підхід/ Зб. наук. праць Всеукраїнської науково-практичної конференціїО. В. ПлотницькаАліна Гущина2018-06-16T10:25:08Z2018-06-16T10:25:08Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27171Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/271712018-06-16T10:25:08ZОрхестичне виховання як музично-театралізована діяльність: пошук універсального засобу розвитку дітей та молодіЗроблена спроба виявити психолого-педагогічні механізми педагогічної інтеграції у сфері мистецької освіти, зокрема, у контексті орхестичного виховання та розвитку дитини, що дозволяє з'ясувати можливості застосування його принципів і методів в сучасній українській освіті та привернути увагу до світоглядного, психологічного та художньо-естетичного аспектів музично-театрального мистецтва. Концептуалізується достатньо універсальний педагогічний інструмент – орхестична педагогіка як особливий аспект мистецької освіти, що спрямована на гармонійний розвиток людини через її занурення у комплексне соціально-педагогічне середовище, сповнене якомога більшою кількістю інформаційних сигналів, що мають активізувати як всі сенсорні системи людини, так і її емоційно-інтелектуальні механізми взаємодії зі світом. Зроблена спроба адаптації принципів та особливостей орхестичного виховання до загально-педагогічних механізмів розвитку людини.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.netЛ. Ф. Маловицька2018-03-14T15:59:01Z2018-03-14T15:59:01Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26753Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/267532018-03-14T15:59:01ZДуховний розвиток особистості майбутнього вчителя музикирозкриття особливостей та основних етапів духовного розвитку особистості майбутнього вчителя музикиО. В. Плотницька2016-03-30T13:52:34Z2016-03-30T14:01:25Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20656Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/206562016-03-30T13:52:34ZОркестр народних інструментівУ навчально-методичному посібнику комплексно висвітлено особливості роботи з оркестром народних інструментів як однією з форм організації творчої діяльності студентів. Запропонований музичний матеріал розрахований на різні рівні виконавської майстерності оркестрів народних інструментів.Є. В. РоговськаВ. В. Рутецький2016-01-20T22:13:35Z2016-03-07T01:03:39Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19982Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/199822016-01-20T22:13:35ZСучасна музика в сучасному світіУ хрестоматії представлено різножанрові твори педагогічного репертуару, написані сучасними українськими та зарубіжними композиторами для різного складу виконавців. Хрестоматію призначено для студентів та викладачів музичних спеціалізацій вищих навчальних закладів.2016-01-20T20:25:45Z2016-03-07T01:03:40Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19983Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/199832016-01-20T20:25:45ZСучасна музика в сучасному світі2015-03-04T12:43:19Z2016-10-04T19:04:23Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16095Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/160952015-03-04T12:43:19ZКультура музичного сприймання: ідея орхестичного підходу у формуванні артистизму виконавцяЛ. Ф. Маловицька2013-02-19T05:45:02Z2015-08-15T03:35:03Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9175Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/91752013-02-19T05:45:02ZПесни еврейской улицыУ збірці подані тексти мовою їдиш, транслітерація, зміст російською мовою, а також ноти з підтекстовкою. Ліричні, танцювальні, жартівливі пісні, а також пісні естрадного плану становлять собою зріз культурної спадщини цілого покоління євреїв, що стали жертвами у другій світовій війні. М. А. Моісєєва2013-01-28T11:41:01Z2015-08-15T03:29:33Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9077Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/90772013-01-28T11:41:01ZМотивація музичної творчості в руслі концепції «потоку»У статті розглядається питання психологічної природи музичної творчості.М. А. Моісєєва2012-05-30T09:16:20Z2015-08-15T01:37:19Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7418Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/74182012-05-30T09:16:20ZРозвиток професійного бандурного мистецтва: тенденції, школи, композиторська творчістьУ статті розглянуто розвиток професійного бандурного мистецтва як у сфері виконавства, так і в сфері музичної педагогіки. Обґрунтування значення сучасної системи академічної освіти бандуриста для професійної діяльності вбачається у багатовекторності комплексної підготовки, де ансамбль розглядається як вагомий чинник професійного розвитку та реалізації себе в діяльності концертного виконавця та педагога.Я. О. Кузьмичева2012-05-30T07:34:03Z2015-08-15T01:34:10Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7389Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/73892012-05-30T07:34:03ZМузика в системі духовно-творчої культури людстваСтаттю присвячено аналізу взаємодії духовності і музики в житті людини, а також дослідженню цінності музики в загальному просторі розвитку суб’єкта культури. Стверджується, що духовна музика постає засобом і сферою дійсного самоствердження особи, унікальною формою фіксації досвіду людського існування у світі як досвіду самонародження в культурі.І. В. Живоглядова2012-01-12T19:41:51Z2016-10-04T19:05:41Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5871Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/58712012-01-12T19:41:51ZСучасна музика в сучасному світі»: перехрестя ідей, думок та почуттівУ статті аналізується зміст, головні ідеї і обмін думками композиторів, виконавців, музикознавців та інших учасників Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасна музика в сучасному світі», присвяченої актуальним проблемам музичної творчості та музичного виконавства, а також вивченню можливостей використання новітніх технічних засобів з метою візуалізації музичного змісту твору у сценічній практиці.Л. Ф. Маловицька2011-04-14T09:21:27Z2016-02-14T08:46:13Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4652Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/46522011-04-14T09:21:27ZРозвиток хорової педагогіки у вищих навчальних закладах україни (II половина XVI – початок XIX ст.)У статті здійснено ретроспективне представлення розвитку вокально-хорових традицій у навчальних закладах держави, які здавна вважаються світочами освіти й культури. Також зроблено підсумок творчої діяльності видатних педагогів, методики їх роботи, а також відзначено важливість використання передового досвіду для сучасних музикантів та митців майбутнього.Н. М. Бовсунівська2011-02-24T11:34:58Z2016-03-07T01:01:18Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4600Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/46002011-02-24T11:34:58ZСучасна музика в сучасному світіУ збірнику представлено статті, присвячені актуальним проблемам музичної творчості, виконавства та освіти, які обговорювалися на Міжнародній науково-практичній конференції «Сучасна музика в сучасному світі», що проходила в межах фестивалю «Житомирська музична весна – 2010» на базі кафедри музики і хореографії з методиками викладання Житомирського державного університету імені Івана Франка.
Articles submitted in the collection deal with the problems of musical creativity, performance and education that were discussed at the International Scientific and Practical Conference «Contemporary Music in the Modern World», held within the festival «Zhytomyr Musical Spring – 2010» at the Department of Music and Choreography with Methods of their Teaching in Zhytomyr State Ivan Franko University.2009-12-04T20:35:23Z2015-08-14T20:45:41Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3630Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36302009-12-04T20:35:23ZДо проблеми перекладу тексту пісні Ф. Шопена "Моя милованка"У статті розглядаються особливості перекладу вокального твору Ф. Шопена "Моя милованка". Аналіз текстового матеріалу свідчить про те, що видатний український музикознавець і поет Борис Тен створив високохудожній переклад.Ірина КопотьЕльвіра Міщук-Гілевич2009-11-28T17:41:05Z2015-08-14T20:07:58Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3197Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31972009-11-28T17:41:05ZСпівають "Поліські соколи"У статті репрезентується історія створення ансамблю "Поліські соколи", а також його концертна діяльність, що скерована на зміцнення дружби між польським і українським народом.Владислав Листван2009-11-03T12:53:53Z2015-08-14T20:08:11Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3200Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32002009-11-03T12:53:53ZФілософія "вчинку" Кароля Войтили У статті репрезентується історія створення ансамблю "Поліські соколи", а також його концертна діяльність, що скерована на зміцнення дружби між польським і українським народом.Д. П. Сімон2009-10-23T07:35:02Z2015-08-14T19:48:30Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3039Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30392009-10-23T07:35:02Z"Театр із духу музики": музично-драматичні засади Б. Брехта в сучасному театріМузичне мистецтво розглянуто у статті як важливий драматургічний принцип епічного театру з виділенням брехтівської вимоги самостійності музики, слова й візуального образу, а також важливості жестикуляційної музики як засадничих у сучасному театрі. С. П. Маценка2009-10-08T11:02:04Z2015-08-14T19:33:50Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2916Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29162009-10-08T11:02:04ZПедагогічні умови підготовки майбутнього вчителя до розвитку творчого потенціалу молодших школярів на уроках музикиУ статті розкривається комплекс теоретичних і методичних основ щодо забезпечення підготовки майбутнього вчителя до розвитку творчого потенціалу молодших школярів на уроках музики, у процесі якого реалізуються творчі можливості майбутнього вчителя і здійснюється розвиток творчого потенціалу його особистості.В. В. Мороз2009-07-09T08:57:47Z2016-10-03T16:59:52Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2806Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28062009-07-09T08:57:47ZГімн соціально-психологічного факультетуВ. Ф. ШинкарукВ. В. Луценко2008-12-09T14:26:21Z2015-08-14T19:08:07Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2542Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25422008-12-09T14:26:21ZВивчення першооснов української музичної культури як умова формування професійної компетентності майбутніх педагогівФормування професійної компетентності майбутніх педагогів передбачає вивчення першооснов української музичної культури. Включення інформації про своєрідне музичне мистецтво Галицько-Волинського князівства сприяє вдосконаленню змістового компоненту виховного процесу й поєднанню сучасної педагогічної теорії та народно-педагогічної практики.Б. Д. Кіндратюк2008-12-09T11:01:15Z2016-02-14T08:42:02Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/191Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1912008-12-09T11:01:15ZЖитомирщина – батьківщина геніального І. ОгієнкаУ статті розкрито музичне життя Житомира під час перебування там Івана Огієнка.Н. М. Бовсунівська2008-12-08T15:04:32Z2015-08-14T14:01:42Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/763Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7632008-12-08T15:04:32ZДо проблем формування досвіду художньо-педагогічного спілкування майбутнього вчителя музикиУ статті розглядаються методологічні засади формування досвіду художньо-педагогічного спілкування в контексті культурологічних ідей І. Огієнка.І. В. Сипченко2008-12-08T13:43:39Z2015-08-14T16:20:25Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1618Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16182008-12-08T13:43:39ZМузично-педагогічна спадщина України як передумова реалізації особистісно орієнтованого виховання в музичній школіУ статті в історичному аспекті розглянуті проблеми фортепіанної педагогіки післяреволюційних років, які були тісно пов’язані з проблемами виконавського мистецтва. Висвітлено активні пошуки київських педагогів-музикантів 20-их років в області дитячої музичної освіти, більшість з яких знайшли згодом широке застосування на практиці й стали передумовою для реалізації особистісно орієнтованого виховання в музичній школі.І. О. Полєвіков2008-12-08T12:48:51Z2015-08-14T14:54:37Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1189Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11892008-12-08T12:48:51ZПедагогічна технологія формування художньо-аналітичних умінь майбутніх учителів музикиУ статті розглянуто основні компоненти педагогічної технології формування художньо-аналітичних умінь майбутніх учителів музики та перспективні підходи до інтегрованого викладання мистецьких дисциплін у вищих навчальних закладах.О. В. Плотницька2008-11-25T11:45:20Z2016-02-18T09:28:44Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2178Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21782008-11-25T11:45:20ZЗастосування комп’ютерних технологій у професійній підготовці майбутнього вчителя музикиУ статті розглядається проблема застосування комп‘ютерних технологій у процесі підготовки майбутнього вчителя музики. Результатом цього дослідження став спецкурс "Основи сучасного аранжування на комп’ютері", розроблений автором.
В. В. Луценко2008-11-25T11:08:47Z2015-08-14T18:14:45Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2120Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21202008-11-25T11:08:47ZДо питання про фортепіанний супровід шкільного пісенно-хорового репертуаруУ статті класифікуються типи акомпанементів як основа принципу поступового ускладнення фактури інструментального супроводу в процесі вивчення курсу “Практикум із шкільного репертуару” для студентів музично-педагогічних спеціальностей.
М. А. Моісєєва2008-11-25T09:27:12Z2016-02-14T08:42:22Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1233Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12332008-11-25T09:27:12ZРоздуми дослідника над долею народної музичної спадщини (до питання проблем та перспектив)У статті висвітлено особисті думки автора про стан і перспективи розвитку народної музичної спадщини на сучасному етапі.Н. М. Бовсунівська2008-11-18T10:55:09Z2015-08-14T18:41:51Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2339Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23392008-11-18T10:55:09ZОрганізація інтегрованого навчання з літератури рідного краю і музикиУ статті розглядається проблема організації інтегрованого навчання у процесі вивчення літератури рідного краю і музики в загальноосвітній школі.Л. А. Башманівська2008-11-18T10:41:12Z2015-08-14T18:41:00Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2333Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23332008-11-18T10:41:12ZУдосконалення професійної підготовки майбутнього вчителя музики до організації спільної навчальної діяльності учнівУ статті розглядається проблема професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів музики до організації спільної навчальної діяльності учнів. Автор розкриває теоретичні і практичні аспекти даної підготовки, особливості організації означеної діяльності.Т. Г. Борисенко2008-11-18T10:27:37Z2015-08-14T18:21:02Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2165Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21652008-11-18T10:27:37ZОбробки гласового співу у творчості композиторів кінця ХІХ – початку ХХ століттяУ статті аналізується еволюція жанру перекладень церковних піснеспівів у творчості композиторів кінця XIX – початку XX століття.Т. В. Гриневич2008-11-11T12:11:39Z2015-08-14T18:31:08Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2245Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22452008-11-11T12:11:39ZІнтегрований підхід до викладання музичної грамоти в початковій школіАвтор статті висвітлює можливості інтеграції змісту уроків музики у процесі викладання основ музичної грамоти, пропонує ряд ефективних методичних прийомів поліхудожньої діяльності молодших школярів.Ю. О. Поплавська2008-11-11T12:07:49Z2016-02-18T09:29:24Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/591Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5912008-11-11T12:07:49ZАранжування на комп’ютері – як засіб розвитку творчої активності майбутнього вчителя музикиДосліджується процес розвитку творчої активності майбутнього вчителя музики за допомогою аранжування на комп’ютері.В. В. Луценко2008-11-11T11:56:33Z2015-08-14T18:28:49Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2230Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22302008-11-11T11:56:33ZРозвиток творчого мислення студентів на індивідуальних заняттях з хорового диригуванняУ статті розглядаються актуальні проблеми підготовки майбутнього учителя музики в нових умовах реформування педагогічної освіти.В. К. Федорченко2008-11-11T11:49:30Z2015-08-14T18:29:23Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2234Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22342008-11-11T11:49:30ZМузично-публіцистична діяльність Бориса ТенаУ статті висвітлюється один із аспектів багатогранної творчості найвизначнішого діяча мистецтва і культури Житомирщини Бориса Тена – музично-публіцистичний.Н. М. Травкіна2008-11-11T10:45:46Z2015-08-14T18:00:32Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2061Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20612008-11-11T10:45:46ZОсобливості музично-виконавської підготовки учнів в умовах позашкільної спеціалізованої освітиСтаття присвячена проблемі вдосконалення музично-виконавської підготовки в умовах позашкільної спеціалізованої освіти. У роботі охарактеризовані зміст та структура музично-виконавського процесу, визначені можливості створення комплексної системи художньо-творчого розвитку учнів.С. Л. Ліпська2008-11-11T10:05:06Z2015-08-14T17:22:09Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1902Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19022008-11-11T10:05:06ZФормування вокально-хорових навиків на уроках музики в контексті традицій музичної освіти в УкраїніУ статті визначаються шляхи виховання творчих здібностей студентської молоді засобами вокально-хорової роботи на уроках музики в загальноосвітній школі. Акцентується увага на формуванні вокально-хорових навиків, які визначаються передачею характеру твору через виразність виконання.І. С. ХарамбураО. С. Новик2008-11-09T09:28:06Z2015-08-14T17:33:25Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1982Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19822008-11-09T09:28:06ZІнтегрована музично-теоретична підготовка майбутніх учителів музики на історико-стильовій основіАвтор статті доводить необхідність об’єднання музично-теоретичних дисциплін в інтегрований курс задля набуття майбутніми вчителями музики вміння історико-стильової орієнтації.І. А. Малашевська2008-11-04T11:27:48Z2016-02-14T09:25:46Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1875Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18752008-11-04T11:27:48ZПсихолого-педагогічні умови формування музично-творчого потенціалу майбутнього вчителяУ статті розглядаються психолого-педагогічні умови процесу формування музично-творчого потенціалу студентів.С. В. Олійник2008-11-04T11:22:58Z2015-08-14T17:18:41Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1879Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18792008-11-04T11:22:58ZФорми та методи музичної освіти студентів музично-драматичних інститутів України у 20-30 рр. ХХ ст.На основі широкого кола архівних та історико-педагогічних джерел автор розглядає зміст музичної освіти на основі діяльності музично-драматичних інститутів України.В. А. Кузьмічова2008-11-04T11:03:42Z2015-08-14T17:13:17Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1830Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18302008-11-04T11:03:42ZТеоретичні основи процесу формування художньо-аналітичних умінь у майбутніх учителів музикиУ статті розглядаються перспективні підходи до інтегрованого викладання мистецьких дисциплін шляхом формування художньо-аналітичних умінь у майбутніх учителів музики.О. В. Плотницька2008-10-19T06:30:44Z2015-08-14T14:12:55Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/824Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8242008-10-19T06:30:44ZМузична обдарованість та її розвитокУ статті проаналізовано підходи до визначення природи музичної обдарованості, запропоновано нестандартні форми та методи навчання музики.С. І. Тітов2008-10-19T06:25:21Z2015-08-14T13:54:09Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/399Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3992008-10-19T06:25:21ZПроблеми інтегрованого викладання музично-теоретичних дисциплін у педвузахАвтори статті інформують про мету, зміст і апробацію комплексного музично-теоретичного курсу "Загальна теорія музики", створеного на кафедрі теорії та історії музики НПУ ім. М.П. Драгоманова (м. Київ), обґрунтовують необхідність інтеграції музично-теоретичних знань та творчих навичок у студентів музично-педагогічних факультетів.Г. І. ПобережнаТ. В. Щериця