Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T12:44:14ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2024-03-03T19:59:22Z2024-03-03T19:59:22Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39144Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/391442024-03-03T19:59:22ZТестові завдання для самоконтролю з оволодіння здобувачами вищої освіти спеціальності 025 Музичне мистецтво обов’язковою освітньою компонентою «Народна музична творчість»Тестові завдання розроблено для самоконтролю з оволодіння здобувачами вищої освіти освітньою компонентою «Народна музична творчість» у відповідності з діючою навчальною програмою і побудовано за принципом програмованої перевірки знань з 2 модулів курсу, що дозволяє визначити рівень засвоєння теоретичного матеріалу. Матеріали призначені для здобувачів вищої освіти, які навчаються за освітньою програмою «Музичне мистецтво» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти.А. М. ЧернишоваІ. О. Цюряк2024-03-03T10:31:21Z2024-03-03T10:31:21Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39143Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/391432024-03-03T10:31:21ZСучасне музичне мистецтво ХХ–ХХІ століттяУ методичних матеріалах до організації самостійної/індивідуальної роботи «Сучасне музичне мистецтво ХХ–ХХІ століття» знайшла втілення авторська програма освітніх компонент «Сучасне музичне мистецтво» та «Курс професійної майстерності за обраним фахом», яка базується на особистісному підході до реалізації внутрішнього потенціалу здобувача, вдосконаленні його індивідуальних здібностей, свободі творчого пошуку, а також слугуватиме практичною допомогою при підготовці кваліфікаційної (дипломної) роботи. Методичні матеріали розраховані на здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти, що навчаються за спеціальністю 025 Музичне мистецтво.І. О. ЦюрякА. М. ЧернишоваІ. В. Грушак2024-02-13T10:13:12Z2024-02-13T10:13:12Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38993Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/389932024-02-13T10:13:12ZПоліфункціональність діяльності концертмейстера в художньо-педагогічному процесі освітньої організаціїУ статті здійснено огляд основних функцій концертмейстера в художньо-педагогічному процесі освітньої організаціїО. Р. ТітоваІ. М. СуботницькийЄ. Д. Стецюк2024-02-08T10:59:39Z2024-02-08T10:59:39Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38962Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/389622024-02-08T10:59:39ZСучасні методики навчання грі на баяніУ статті відзначено роль баяну як одного з найпопулярніших музичних інструментів на сьогоднішній день. Розглянуто різні методики викладання гри на баяні.І. М. СуботницькийВ. В. Рутецький2024-01-31T12:14:43Z2024-01-31T12:14:43Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38920Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/389202024-01-31T12:14:43ZРозкриття художнього задуму музичного твору у творчому союзі соліста і концертмейстераУ статті розглянуто питання взаємодії вокаліста і концертмейстера під час роботи над музично-художнім задумом твору.О. Р. ТітоваВ. В. Черній2023-12-29T10:12:17Z2023-12-29T10:12:17Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38612Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/386122023-12-29T10:12:17ZНариси з методики викладання диригентсько-хорових дисциплін. Навчальний посібникУ посібнику подано інформацію в допомогу хормейстеру-початківцюЄ. В. ПлющикТ. О. Гордєєва-КовальчукС. А. Новосадова2023-12-28T13:35:13Z2023-12-28T13:35:13Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38602Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/386022023-12-28T13:35:13ZРобота з вокально-виконавським колективом: навчальний посібник для здобувачів ЗВО спеціальності «Музичне мистецтво»У навчальному посібнику представлений матеріал, який висвітлює
питання теорії і практики вокально-хорової роботи з молоддюО. М. ЯремчукІ. В. ПідгаєцькаЛ. В. Мацієвська2023-12-19T10:11:38Z2023-12-19T10:11:38Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38545Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/385452023-12-19T10:11:38ZЗасоби художньо-виразного виконання вокального творуУ статті розглянуто основні засоби художньо-виразного виконання вокального творуІ. В. ПідгаєцькаО. М. ЯремчукВ. В. ЧернійВ. І. Поліщук2023-12-15T13:56:47Z2023-12-15T14:31:12Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38523Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/385232023-12-15T13:56:47ZОсобливості педагогічної роботи з вокалістом, що має голоc "поставлений від природи"У статті досліджується послідовність педагогічної роботи з вокалістом, що має голос «поставлений від природи».Л. В. МорозюкІ. В. ПідгаєцькаО. М. ЯремчукВ. І. Поліщук2023-12-11T10:22:25Z2023-12-11T10:22:25Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38480Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/384802023-12-11T10:22:25ZПсихолого-педагогічні умови підготовки вокаліста до концертного виступуУ статті висвітлено питання психолого-педагогічної підготовки
майбутнього вокаліста до концертного виступу, який є не тільки підсумком і кульмінацією довготривалої роботи над концертною програмою, але й показником якості його виконавської й професійної підготовки.Л. В. МорозюкІ. В. ПідгаєцькаО. М. ЯремчукВ. І. Поліщук2023-12-06T20:34:35Z2023-12-06T20:34:35Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38456Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/384562023-12-06T20:34:35ZСценічні засоби виразності вокального виконавцяЗдійснено огляд сценічних засобів виразності вокального
виконавця та їх роль у формуванні його вокально-сценічної майстерності.
Відзначено, що до сценічних засобів виразності відносять жест, міміку, мізансцену, грим, костюм. Зауважується, що гарне володіння усіма засобами виразності дозволяє вокалісту створювати досконалий образ на сцені.Л. В. МорозюкІ. В. ПідгаєцькаО. М. Яремчук2023-11-28T09:01:16Z2023-11-28T09:01:16Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38391Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/383912023-11-28T09:01:16ZПоетапність роботи з хором над розучуванням нового вокального творуУ статті досліджено поетапність роботи з хором над розучуванням нового творуЛ. В. МорозюкІ. В. ПідгаєцькаВ. І. Поліщук2023-09-01T13:07:06Z2023-09-01T13:07:25Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/37835Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/378352023-09-01T13:07:06ZРозвиток музичних здібностей дітей з особливими освітніми потребами з використанням музично-комп’ютерних технологійУ статті розглядаються музично-інформаційні технології, з урахуванням їх важливої ролі, що покликані стати не тільки педагогічним інструментом у розвитку музичних здібностей дітей з особливи-ми освітніми потребами, але й визначити нові підходи, що зумовлюють підвищення рівня методик на-вчання, щодо забезпечення управління потоками інформації в контексті прискореного, динамічного роз-витку суспільства. Визначення завдань і шляхів розвитку музичних здібностей таких дітей зумовлюються необхідністю створення необхідних умов для їх самоактуалізації, саморозвитку і самореалізації у прак-тиці інклюзивної освіти. Актуальність проблеми визначається необхідністю врахування нових тенденцій щодо розвитку здібностей дітей з особливими освітніми потребами, а саме використанням нетрадиційних засобів навчання – музично-комп’ютерних технологій (МКТ). Орієнтація на принципово нові засади на-вчання «особливих» учнів докорінно змінює зміст навчання, вимагає вдосконалення умов підвищення ефективності підготовки дітей, відповідної музичної самореалізації.Є. В. ПлющикВ. В. ЛуценкоТ. О. Гордєєва-Ковальчук2023-06-19T11:41:01Z2023-06-19T11:41:01Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/37151Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/371512023-06-19T11:41:01ZМузичне мистецтво вищої школи в умовах сьогодення: інноваційні підходиПроцеси глобалізації, географічна мобільність особистості, останні події в країні та багато інших причин призвели до того, що музичне мистецтво XXI століття є досить суперечливим.Важливо виокремити з музичного різноманіття те потрібне, що може сприяти вихованню молодого покоління й використовувати це на практиці в процесі формування творчої особистості здобувачів вищої школи.І. О. ЦюрякВ. К. Федорченко2023-06-19T11:40:33Z2023-06-19T11:40:33Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/37150Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/371502023-06-19T11:40:33ZЗначущість стильових процесів епохи романтизму для сучасної мистецької освітиМузика ХІХ століття, а саме епохи романтизму не залишається лише в минулому. Традиції цієї епохи стоять на порозі «новітньої» історії музики та продовжують живити художню фантазію композиторів сучасності.І. В. ГрушакН. С. Борисенко2023-05-03T11:03:24Z2023-05-03T11:03:24Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36710Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/367102023-05-03T11:03:24ZРозвиток вокально-виконавської майстерності студентів мистецьких спеціальностей у закладах вищої освітиУ статті визначено сутність та зміст вокально-виконавської майстерності студентів – майбутніх вокалістів у вищій школі. Розроблено методику розвитку вокально-виконавської майстерності студентів мистецьких пеціальностей в умовах ЗВО.І. Д. Грищенко2023-05-02T09:41:03Z2023-05-02T09:41:03Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36681Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/366812023-05-02T09:41:03ZОсобливості фахової і соціальної підготовки студентів-оркестрантів вишу до роботи з дітьми з особливими освітніми потребамиФахова практика гри в оркестрі є важливим компонентом
спеціальної організованої виучки, в процесі якої у студентів формуються професійна готовність до роботи
диригента оркестру, зокрема з категорією дітей з особливими освітніми потребами, які вимагають спеціальної
уваги і соціальної допомоги.Є. В. ПлющикВ. В. РутецькийІ. М. Суботницький2023-01-18T13:37:05Z2023-01-18T13:38:44Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35863Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/358632023-01-18T13:37:05ZСучасна професійна підготовка здобувачів вищої освіти з вокальних дисциплін в умовах глобалізаційних змінСьогодні зростає нагальність підготовки компетентного високопрофесійного артиста-вокаліста, виконавця, керівника творчого колективу, здатного до концертно-виконавської та педагогічної діяльності у сфері музичного мистецтваТ. М. КоновалО. М. Яремчук2022-11-01T17:45:55Z2022-11-01T17:45:55Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34653Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/346532022-11-01T17:45:55ZФормування основ ритмічної графіки у здобувачів елементарного підрівняОпис практичного досвіду вивчення тривалостей на основі застосування мовних артикуляційних формул, ритмізації слів і віршів, вправ з ритм-таблицями, віршованого тренінгу, музично-дидактичних ігор і математичних вправ-рівнянь.О. С. Рєзнік2022-10-24T21:09:02Z2022-10-24T21:09:02Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34622Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/346222022-10-24T21:09:02ZГеннадій Стативкін – фундатор нової методичної системи навчання гри на баяніУ даній статті обґрунтовано доцільність інноваційного принципу навчання гри на баяні Г. Т. Стативкіна; окреслено його авторські моделі виборних баянів і виборно-готових баянів з двома змінними лівими півкорпусами; розглянуто основний перебіг Республіканського експерименту щодо впровадження нових прогресивних методик навчання гри на виборно-готовому баяні; проаналізовано зміст навчального посібника Г. Т. Стативкіна «Початкове навчання на виборно-готовому баяні»; охарактеризовано конструкторсько-органологічні особливості дитячого оркестрового комплекту «Гармоніка»; спроектовано нову методичну систему навчання гри на баяні Г. Т. Стативкіна на рішення Експертної Ради конгресу міжнародної конференції акордеоністів.О. С. Рєзнік2022-10-24T13:11:16Z2022-10-24T13:12:32Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34621Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/346212022-10-24T13:11:16ZМетодика початкового викладання гри на баяні П. Серотюка у контексті першого універсального закону діалектики: взаємного переходу кількісних змін у якісніМетодика початкового викладання гри на баяні П. Серотюка – це теорія розвитку музичних здібностей дитини. Закон діалектики: взаємного переходу кількісних змін у якісні − розкриває внутрішній механізм переходу до нової якості, відповідаючи на запитання, як, яким чином відбувається цей розвитокО. С. Рєзнік2022-10-18T10:38:01Z2022-10-18T10:38:01Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34590Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/345902022-10-18T10:38:01ZОрхестичне виховання. 1 клас. Навчальний посібникВ основу посібника покладено багаторічні дослідження авторів у галузі викладання музично-теоретичних дисциплін. Рекомендовано для вчителів музичного мистецтва початкової ланки Нової української школи, керівників груп подовженого дня, викладачів гуртків, частково матеріал посібника може бути використаний вчителями української мови, логопедами та музичними керівниками дошкільних закладів.Є. В. ПлющикС. А. Новосадова2022-06-06T08:58:20Z2022-06-07T10:00:31Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34082Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/340822022-06-06T08:58:20ZОсобистісно орієнтовані технології навчання у диригентській підготовці студентів-початківцівУ методичних рекомендаціях «Особистісно орієнтовані технології навчання у диригентській підготовці студентів-початківців» знайшла втілення авторська програма освітньої компоненти «Хорове диригування», яка базується на особистісному підході до реалізації внутрішнього потенціалу здобувача, виявленні та розвитку його індивідуальних здібностей, свободі творчого пошуку. Методичні рекомендації розраховані на студентів, що навчаються за спеціальностями 014.13 Середня освіта (Музичне мистецтво) та 025 Музичне мистецтво.І. О. ЦюрякЄ. В. Роговська2021-12-21T23:04:24Z2021-12-21T23:10:52Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33524Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/335242021-12-21T23:04:24ZІнтонаційний самоконтроль як один із компонентів сучасної професійної підготовки студентів у класі постановки голосуО. Р. МолодійЛ. В. Обух2021-11-25T12:30:52Z2021-11-25T12:30:52Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33437Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/334372021-11-25T12:30:52ZІнструктивно-методичні матеріали до проходження педагогічної практики для здобувачів вищої освіти галузі знань 01 Освіта/Педагогіка спеціальності 014.13 Середня освіта (Музичне мистецтво)М. А. МоісєєваЛ. В. ОбухА. П. Свиридюк2021-02-12T08:13:51Z2021-02-12T08:13:51Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32276Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/322762021-02-12T08:13:51ZІдеї креативної педагогіки в мистецькій освіті учнів початкових класівЄ. В. ПлющикІ. Л. Гунько2021-02-05T11:08:52Z2021-02-05T11:08:52Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32262Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/322622021-02-05T11:08:52ZОсобливості виконання музики бароко на акордеоніТеорія і практика мистецької освіти: Збірник наукових праць / Ред. кол. Л.В. Обух (відп. ред.), М.А. Моісєєва, С.В. Олійник. – Житомир: ЖДУ ім. І. Франка, 2021. – 152 с.М. А. МоісєєваА. Торуцька2021-01-10T19:46:20Z2021-01-10T19:46:20Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31278Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/312782021-01-10T19:46:20ZНародознавство і музичний фольклор УкраїниЄ. В. РоговськаВ. В. Рутецький2020-12-24T13:23:14Z2020-12-24T13:23:14Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32008Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/320082020-12-24T13:23:14ZРобота із студентами ВИШу з особливими потребами в класі гітариFundamental and applied research in the modern world. Abstracts of V international scientific and practical conference. December, 16-18, 2020Е. А. Демченко2020-12-24T13:21:29Z2020-12-24T13:21:29Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32003Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/320032020-12-24T13:21:29ZВзаємозв’язок сценічного мистецтва і театральної музикиModern science: problems and innovations. Abstracts of X international scientific and practical conference. December 13-15,2020В. І. БерелетЛ. І. Берелет2020-12-15T15:49:48Z2020-12-15T15:55:20Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31926Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/319262020-12-15T15:49:48ZЛелеча доля«Лелеча доля» : збірка музичних творів з репертуару вокального колективу «Ладо»: навчальний посібник з вокально-хорових дисциплін / вступне слово та ред. Г. Карась. Житомир: В-во … , 2020. … с.Л. В. Обухobukhmila@gmail.com2020-12-09T13:06:15Z2020-12-09T13:06:15Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31900Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/319002020-12-09T13:06:15ZЕнергетична природа співацького процесу як наслідок усвідомлених дійThe 3rd International scientific and practical
conference “Science and education: problems, prospects and innovations” (December 2-4, 2020). Kyoto: CPN Publishing Group,
Japan. 2020. p. 828-832.І. В. Шинкарук2020-12-08T13:04:26Z2020-12-08T13:04:26Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31895Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/318952020-12-08T13:04:26ZВиховання самоорганізації та самоконтролю в процесі підготовки майбутнього естрадного співакаІ. В. Шинкарук2020-12-07T12:34:41Z2020-12-07T12:34:41Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31889Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/318892020-12-07T12:34:41ZДеякі аспекти розвитку логічного мислення диригента оркестрового класуІ. М. СуботницькийВ. В. Рутецький2020-11-27T11:07:10Z2020-11-27T11:07:10Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31845Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/318452020-11-27T11:07:10ZОрхестичне виховання у роботі з дітьми з особливими освітніми потребамиУ системі допомоги дітям з особливими освітніми потребами орхестичне виховання обіймає своєрідне місце. Як допоміжна складова змісту освіти може слугувати методом, який використовує певні види діяльності як засіб мобілізації розумових, чуттєвих, рухових, мовленнєвих та інших функціональних резервів організму дитини з різними порушеннями.Є. В. ПлющикС. В. БіденкоМ. І. Шермер2020-11-25T18:01:39Z2020-11-25T18:05:32Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28982Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/289822020-11-25T18:01:39ZПрофесійна підготовка майбутнього вчителя музикиСучасна педагогіка та психологія: методологія, теорія і практика: матеріали міжнародної науково-практичної конфренції, м.Київ, 28-29 вересня 2018 р.О. В. Плотницька2020-11-23T15:44:20Z2020-11-23T15:57:46Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31803Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/318032020-11-23T15:44:20ZЗасоби масової інформації та комунікації як компоненти
музичного менеджменту в Україні: крізь призму україно-польських
культурних взаємин.Na Pograniczach Kultur i Narodów: monografia. Tom
XIV. Uczelnia Państwowa im. Jana Grodka; Polskie Towarzystwo
Historyczne / Redakcja naukowa: Robert LipeltЛ. В. Обух2020-11-19T09:17:05Z2020-11-19T09:17:05Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31782Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/317822020-11-19T09:17:05ZДо питання проблемного мислення педагога початкових класів в контексті орхестичного вихованняЄ. В. ПлющикС. Л. Комісаренко2020-11-07T09:21:10Z2020-11-07T09:21:10Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31728Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/317282020-11-07T09:21:10ZСтереотипи та інноваційні підходи в роботі над хоровим творомIV International Scientific and Practical Conference “MODERN SCIENCE: PROBLEMS AND INNOVATIONS” 24 Hours of Participation STOCKHOLM 28-30 June 2020Є. В. ПлющикЯ. О. Сомплавська2020-10-21T07:07:43Z2020-10-21T07:07:43Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31665Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/316652020-10-21T07:07:43ZМетодичні рекомендації для вивчення та організації самостійної роботи студентів з навчального курсу «Читка хорових партитур»Л. В. ОбухЛ. В. Шегда2020-10-07T13:28:58Z2020-10-07T13:28:58Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31613Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/316132020-10-07T13:28:58ZІмплементація механізмів менеджменту в управління академічним музичним мистецтвом.Традиційні та інноваційні підходи до наукових досліджень: матеріали міжнародної наукової конференції (Т.2), 10 квітня, 2020 рікЛ. В. ОбухН. О. Ковальчук2020-10-07T13:20:08Z2020-10-07T13:20:08Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31612Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/316122020-10-07T13:20:08ZМетодичні рекомендації для вивчення та організації самостійної роботи студентів з навчального курсу "Читка хорових партитур"Розглядання проблем вокально-хорової техніки, способи роботи, над хоровою партитурою.Л. В. ОбухЛ. В. ШегдаЛ. І. СерганюкЖ. Й. Зваричук2020-10-07T13:01:16Z2020-10-07T13:02:32Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31611Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/316112020-10-07T13:01:16ZКонцепція культурної стратегії Кирила Стеценка.Проблеми та перспективи реалізації та впровадження міждисциплінарних наукових досягнень: матеріали міжнародної наукової конференції (Т. 1), 12 червня, 2020 рік.Л. В. Обух2020-10-07T12:02:39Z2020-10-07T12:02:39Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31599Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/315992020-10-07T12:02:39ZОсобливості проведення музичних занять у вищій школі на сучасному етапі: коуч-технологічні прийоми.Science Review. Open Access Peer-reviewed Journal. 3(10), March 2018. Vol. 7. RS Global Sp. z O.O., Scientific Educational Center Warsaw, Poland. С. 69–72.Л. В. Обух2020-10-07T12:02:20Z2020-10-07T12:02:20Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31598Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/315982020-10-07T12:02:20ZThe role of training courses and master classes in the development of student musicians psychophysiological freedomWeb of Scholar International academy journal. № 1(19), Vol.5, January 2018. Publisher – RS Global Sp. z O.O., Scientific Educational Center Warsaw, Poland. P. 27–29Л. В. Обух2020-10-07T12:02:06Z2020-10-07T12:02:06Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31597Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/315972020-10-07T12:02:06ZСпецифіка підготовки регентів у духовних закладах на прикладі Дяківсько-регентського інституту Івано-Франківського богословського університету імені св. Івана ЗолотоустогоЛ. В. Обух2020-10-07T12:01:15Z2020-10-07T12:01:15Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31596Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/315962020-10-07T12:01:15ZСпецифіка дитячого педагогічного репертуару в українському зарубіжжі (нотні збірники та посібники для інструментального виконання)Л. В. Обух2020-10-07T07:15:53Z2020-10-07T07:15:53Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31593Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/315932020-10-07T07:15:53ZУкраїнський музичний інститут Америки: збереження традицій вітчизняної музичної освіти та перспективи розвитку.Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : мистецтвознавство / [за ред. О. С. Смоляка]. Тернопіль : Вид-во ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2012. № 3. С. 108–114.Л. В. Обух2020-10-07T07:13:52Z2020-10-07T07:13:52Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31592Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/315922020-10-07T07:13:52ZКоуч-технології, тренінги та майстер класи як складові музичного менеджменту в соціокультурному просторі УкраїниОбух Л. Коуч-технології, тренінги та майстер-класи як складові музичного менеджменту в соціокультурному просторі України. World Sciense. MULTIDISCIPLINARY SCIENTIFIC EDITION. № 3(31), Vol. 6, March 2018. RS Global Sp. z O. O., Scientific Educational Center Warsaw, Poland. С. 43–46.Л. В. Обух2020-09-25T10:44:53Z2020-09-25T10:44:53Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31549Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/315492020-09-25T10:44:53ZОснови композиції: інструктивно-методичний матеріал до практичних занять з навчальної дисципліниВ інструктивно-методичних матеріалах знайшли втілення авторська програма курсу для студентів навчально-наукового інституту педагогіки Житомирського державного університету імені Івана Франка. Методичні рекомендації розраховані на викладачів вищих і середніх навчальних закладів, аспірантів і студентів педагогічних університетів.С. А. НовосадоваЄ. В. ПлющикІ. М. Суботницький2020-09-25T10:44:26Z2020-09-25T10:44:27Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31548Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/315482020-09-25T10:44:26ZОснови композиції: методичні рекомендації до організації самостійної роботи з навчальної дисципліниВ методичних рекомендаціях до організації самостійної роботи з навчальної дисципліни знайшли втілення авторська програма курсу для студентів навчально-наукового інституту педагогіки Житомирського державного університету імені Івана Франка. Методичні рекомендації розраховані на викладачів вищих і середніх навчальних закладів, аспірантів і студентів педагогічних університетів.С. А. НовосадоваЄ. В. ПлющикВ. В. Рутецький2019-11-12T14:09:00Z2019-11-12T14:09:00Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30148Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/301482019-11-12T14:09:00ZСтановлення і розвиток хорового навчання дітей у Житомирській музичній школі № 1 ім. Б. М. ЛятошинськогоДосліджено організаційні умови та зміст хорового навчання в Житомирській музичній школі № 1 від 10-х років ХХ століття до теперішнього часу. Проаналізовано наявні матеріали про діяльність школи, що висвітлюють становлення і розвиток академічних традицій хорового навчання у Житомирі.М. А. Моісєєва2019-04-26T12:10:13Z2019-04-26T12:10:13Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28997Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/289972019-04-26T12:10:13ZСпецифіка опанування техніки співацького дихання в дитячому хоровому колективіПідготовка майбутніх фахівців у контексті становлення нової української школи: компетентнісний підхід/ Зб. наук. праць Всеукраїнської науково-практичної конференціїМарина СторощукО. В. Плотницька2019-04-26T12:03:55Z2019-04-26T12:03:55Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28983Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/289832019-04-26T12:03:55ZТворча самореалізація та розкриття художньо-творчого потенціалу майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі музично-виконавської підготовкиО. В. Плотницька2019-04-21T17:12:30Z2019-04-21T17:12:30Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29243Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/292432019-04-21T17:12:30ZСучасна масова музична культура в системі підготовки студентів мистецьких спеціалізаційІ. О. Цюряк2019-03-19T16:45:57Z2019-03-19T16:45:57Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28569Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/285692019-03-19T16:45:57ZНариси з методики викладання диригентсько-хорових дисциплінЄ. В. ПлющикС. А. НовосадоваН. М. Травкіна2018-11-07T13:55:09Z2018-11-07T13:55:09Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27675Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/276752018-11-07T13:55:09ZОркестр народних інструментів. ІІ частинаАвторські оренжування творів для оркестру народних інструментівЄ. В. РоговськаВ. В. Рутецький2018-03-22T20:31:41Z2018-03-22T20:31:41Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26827Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/268272018-03-22T20:31:41ZМистецька освіта: проблеми і перспективи розвитку в контексті європейської інтеграціїУ збірнику наукових праць представлено матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Проблеми і перспективи розвитку мистецької освіти в епоху глобалізації» (Житомир, 21-22 листопада 2013 року) та Всеукраїнської науково-практичної конференції «Теоретичні та методичні засади розвитку мистецької освіти в контексті європейської інтеграції» (Житомир, 24-25 листопада 2016 року).
Тематика статей – актуальні проблеми мистецької освіти.2018-03-22T14:51:55Z2018-03-22T14:51:55Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26826Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/268262018-03-22T14:51:55ZОсобистісно орієнтовані технології підготовки студентів мистецьких спеціалізацій засобами української духовної хорової музикиВизначення головних аспектів особистісної спрямованості сучасної мистецької освіти, з’ясування протиріччя між необхідністю розвитку творчих якостей студентів мистецьких спеціалізацій засобами української духовної хорової музики та недостатнім теоретико-методологічним обґрунтуванням окресленої проблеми.І. О. Цюряк2018-03-20T15:44:22Z2018-03-20T15:44:22Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26812Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/268122018-03-20T15:44:22ZІдеї креативної педагогіки в музичній освіті дошкільнятОсобливості креативних педагогічних технологій музичної освіти дітей з опорою на провідні дослідження у цій галузі.Є. В. Плющик2018-03-14T15:58:09Z2018-03-14T15:58:09Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26752Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/267522018-03-14T15:58:09ZТеоретико-методичні основи викладання фахових музично-виконавських дисциплінвисвітлення основних методичних настанов викладання фахових музично-виконавських дисциплінМ. А. Моісєєва2018-03-14T10:40:40Z2018-03-14T10:40:40Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26742Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/267422018-03-14T10:40:40ZЄвропейський досвід організації художньої освітивисвітлення досвіду європейських країн у плані ініціатив державних установ у галузі освіти та культури, діяльність яких спрямовано на художню освіту молодого поколінняІ. В. Баладинська2018-03-14T07:56:20Z2018-03-14T07:56:20Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26734Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/267342018-03-14T07:56:20ZДетермінанти дисципліни «Оркестровий клас» у фаховій підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтваВисвітлення проблеми освоєння когнітивного і виховного ресурсу оркестрового класу в детермінаційному руслі як важливої освітньої ланки сучасної музичної освіти.І. М. Суботницький2016-04-04T12:00:07Z2016-04-04T12:00:07Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20689Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/206892016-04-04T12:00:07ZЛекції з курсу "Хорознавство"В основу посібника покладено багаторічні дослідження авторів у галузі хорознавства та роботи з хоровими колективамиЄ. В. ПлющикВ. В. ОмельчукВ. К. Федорченко2016-03-30T13:14:50Z2016-03-30T13:14:50Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20655Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/206552016-03-30T13:14:50ZГра на музичних інструментах як чинник естетичного виховання дітейУ статті проаналізовано наукові дослідження, організаційні форми та практичний досвід естетичного виховання дітей у процесі навчанні гри на музичних інструментахМ. А. Моісєєва2014-10-20T09:29:13Z2016-10-04T19:02:04Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13204Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/132042014-10-20T09:29:13ZМова новітнього танцю: культурологічний вимір модерної хореографіїЛ. Ф. МаловицькаА. О. ЛуговецьВ. С. Мяснікова2013-01-28T11:43:10Z2016-03-30T13:56:01Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9076Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/90762013-01-28T11:43:10ZМузичне виконавство: сутність, методологія, практикаУ статті розглядається проблема музичного виконавства в естетично-філософському, мистецтвознавчому, соціологічному, культурологічному, психологічному, практичному ракурсах.М. А. Моісєєва2012-12-26T12:38:01Z2015-08-15T03:19:51Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8951Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/89512012-12-26T12:38:01ZП'ять прелюдій для фортепіано Б. Лятошинського:
образно-тематична концепція циклу
У статті зроблено образно-тематичний аналіз фортепіанного циклу п'ять прелюдій для фортепіано Б. Лятошинського.С. В. Олійник2012-01-23T13:23:04Z2015-08-14T23:58:26Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6037Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/60372012-01-23T13:23:04ZСучасне аранжування на комп'ютері. Музичний
редактор "Sonar"Навчально-методичний посібник до курсу "Сучасне аранжування на комп'ютері"В. В. Луценко2012-01-12T19:41:51Z2016-10-04T19:05:41Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5871Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/58712012-01-12T19:41:51ZСучасна музика в сучасному світі»: перехрестя ідей, думок та почуттівУ статті аналізується зміст, головні ідеї і обмін думками композиторів, виконавців, музикознавців та інших учасників Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасна музика в сучасному світі», присвяченої актуальним проблемам музичної творчості та музичного виконавства, а також вивченню можливостей використання новітніх технічних засобів з метою візуалізації музичного змісту твору у сценічній практиці.Л. Ф. Маловицька2010-06-23T08:01:09Z2016-02-14T08:45:39Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4258Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/42582010-06-23T08:01:09ZСвітовий досвід розвитку педагогічної майстерності вчителя музикиУ статті розглядаються історичні та соціокультурні умови розвитку музичної педагогіки різних країн світу, а також представлено персоналії митців щодо вимог до педагогічної майстерності викладача музики. Певну увагу приділено змісту їх ідей викладання мистецьких предметів і морально-етичним засадам виховання педагогів-музикантів.Н. М. Бовсунівська2010-03-10T10:52:18Z2015-08-14T21:21:06Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4061Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/40612010-03-10T10:52:18ZСистемний підхід до вивчення музичної обдарованостіУ статті розглядається системний підхід як методологічна основа дослідження феномену музичної обдарованості, визначаються її структурні компоненти. Обговорюється співвідношення понять "система" та "структура", підходи вчених до їх визначення та класифікації.І. І. Полубоярина2008-12-09T14:18:44Z2015-08-14T20:28:10Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2553Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25532008-12-09T14:18:44ZЦерковний спів у системі навчальних дисциплін учбових закладів ВолиніУ статті йдеться про те, що впродовж століть люди в усьому світі створювали унікальне мистецтво, де церковна музика відіграє важливу роль як фактор вічності і сакрального часу.Т. В. Гриневич2008-12-08T12:58:26Z2015-08-14T15:49:44Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1456Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14562008-12-08T12:58:26ZОсновні методи навчання в репетиційній роботі естрадного оркеструАвтор статті доводить ефективність застосування методів навчання в репетиційній роботі естрадного оркестру. Вони надають можливість більш цілеспрямовано і змістовно організувати навчально-виховний і творчий процес в естрадному оркестрі. Висвітлені методи навчання допоможуть оркестрантам засвоїти необхідні навички й уміння оркестрової гри, успішно вирішити художньо-творчі завдання в процесі роботи над оркестровим твором.М. С. Филипчук2008-11-25T11:36:09Z2015-08-14T18:45:41Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2377Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23772008-11-25T11:36:09ZІнтеграція музикознавчих і психолого-педагогічних знань як чинник творчої інтуїції музикантаУ статті викладено зміст та шляхи інтеграції музикознавчих і психолого-педагогічних знань, що складають наукову основу творчої інтуїції виконавців у процесі ансамблевого музикування.М. А. Моісєєва2008-11-04T11:21:56Z2015-08-14T17:30:53Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1972Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19722008-11-04T11:21:56ZФормування уявлень про художній образ у процесі викладання музичних дисциплінАвтор статті доводить необхідність комплексного підходу до вивчення низки музичних дисциплін, в яких здійснюється аналіз засобів музичної виразності та створення ними художнього образу музичного твору.Т. Т. Маринчук2008-11-04T11:14:40Z2015-08-14T17:26:02Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1932Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19322008-11-04T11:14:40ZФормування елементів педагогічної майстерності студентів у процесі вивчення дисциплін вокально-хорового циклуУ статті розглянуто зміст музичної освіти майбутніх педагогів, особливості їх мовленнєвої і вокальної техніки як структурного елемента педагогічної майстерності.Н. Г. Тарарак2008-11-04T10:56:25Z2015-08-14T17:23:07Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1909Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19092008-11-04T10:56:25ZМузична підготовка майбутніх педагогічних кадрів у педвузах України (40-50-ті рр. ХХ ст.)Стаття присвячена розгляду історичного аспекту музичної підготовки майбутніх педагогічних кадрів у педвузах України. Аналіз здійснено на базі архівних матеріалів та монографій першої половини ХХ століття.Т. П. Танько