Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T05:12:45ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2023-11-13T13:56:50Z2023-11-13T13:56:50Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38267Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/382672023-11-13T13:56:50ZPedagogical Mechanisms to Activate the Creative Development of Students of Art and Pedagogical Specialties of Higher Education Institutions by Means of the Latest ArtAbstract:The importance of the topic of the article lies in the fact that today it is necessary to update the methods and techniques of learning in the educational process, the use of innovations in the choice of pedagogical mechanisms to enhance the creative development of students of art and pedagogical specialties of higher education institutions by means of the latest art techniques. The purpose of the article is the need to study and substantiate theimportance of studying the essence of the concepts of "artistic techniques" and "newest technologies of students of art and pedagogical specialties" in the system of psychological and pedagogical categories. The article gives a theoretical basis of psychological and pedagogical aspects of creative artistic and graphic activity of students of art and pedagogical specialties of institutions of higher education by means of the latest art techniques; readiness for creative artistic and pictorial activity as professionally important quality of students of art and pedagogical specialties of institutions of higher education; definition of the role of art pedagogy in developing the creative abilities of modern students. The essence of art pedagogy lies in the synthesis of art and pedagogy capable of providing the combination of theory with practice of pedagogical process of art education through the use of art and art-creative activity. The sphere of art pedagogical forms, means and methods should include education of students of art and pedagogical specialties of higher education institutions by means of the latest art techniquesOksana PiddubnaRuslan Pylnikr.o.pylnik@gmail.comMykola Pichkurpmo65@ukr.netLiliia Poludenpoluden23@ukr.netHalyna Sotskagalasotska@ukr.netAnatolii Maksymchukmaksimchuk19761111@gmail.com2023-05-04T12:14:00Z2023-05-04T12:14:00Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36724Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/367242023-05-04T12:14:00ZThe Latest Pedagogical Ideas for Development of Creative Abilities in Preschool ChildrenLiudmyla ShulhaIryna SkomorovskaTetiana FasolkoNadezhda MironenkoLiudmyla ZahorodniaOksana Piddubna2022-06-20T13:24:58Z2022-06-20T13:24:58Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34154Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/341542022-06-20T13:24:58Z«Композиція» з застосуванням цифрових графічних технологій, та покращення якості підготовки спеціалістів мистецької освітиІ. С. Столярова0639972208s@gmail.comВ. О. Cтоляров2022-02-23T21:53:20Z2022-02-23T21:53:20Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33824Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/338242022-02-23T21:53:20ZЕкологічний дизайн у проєктній діяльності здобувачів вищої освітиУ статті проаналізовано актуальність дослідження. Визначено, що концептуальні ідеї сучасної стратегії
реформування освіти в Україні відображено в основних нормативно-правових документах. Авторами виявлено, що
реалізація стратегічних завдань до дизайну у проєктній діяльності здобувачів вищої освіти засобами екологічного
дизайну вимагає нових підходів до переходу кількісних показників її рівня в якісні документи. Метою роботи є аналіз
і розкриття особливостей екологічного дизайну у проєктній діяльності здобувачів вищої освіти шляхом упровадження різноманітних підходів у контексті Європейського освітнього простору. Методи дослідження: теоретичні (аналіз, синтез, узагальнення, моделювання, проєктування, класифікація, методи екстраполяції та прогностики); емпіричні (онлайн-інтерв’ювання, анкетування, тестування, бесіда, методи математичної статистики).
Авторами виявлено, що здобувачі вищої освіти у Навчально-науковому інституті педагогіки Житомирського
державного університету імені Івана Франка оволодівають низкою загальних, інтегральних, фахових, спеціальних
компетентностей, утілюють творчі ідеї, креативно мислять над дизайн-проєктами екологічного спрямування,
котрим притаманні оригінальність, авторське бачення нового унікального змісту у проєктній діяльності.
Результати дослідження: нині здобувачі вищої освіти під час фахової підготовки оволодівають професійною
універсальністю, широким спектром художніх засобів і проєктних методів у контексті екологічного дизайну.
Виявлено, що здобувачі вищої освіти під час проєктної діяльності у контексті екологічного дизайну оволодівають професійною універсальністю, широким спектром художніх засобів і проєктних методів, що дозволяє їм
створювати об’єкти екологічного дизайну різної складності, які продукують візуально-інформаційне середовище, забезпечуючи потрібний зв’язок між людиною і середовищем, між людиною і суспільством.Н. Є. Колесникkolesnik@zu.edu.uaВ. В. Танська2020-09-14T19:29:49Z2020-09-14T19:29:49Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31480Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/314802020-09-14T19:29:49ZПеріодизація розвитку дитячої образотворчостіН. М. Краснова2019-04-03T12:10:27Z2020-09-08T18:54:39Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28848Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/288482019-04-03T12:10:27ZРозвиток творчих здібностей майбутніх учителів початкових класів з образотворчого мистецтваРекомендовано вченою радою ЖДУ імені Івана Франка протокол № 8 від 25 березня.2016 р.О. М. Піддубнаoksana-poddubnaja00@ukr.net2019-04-03T12:03:37Z2020-09-08T18:53:29Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28846Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/288462019-04-03T12:03:37ZРозвиток креативного мислення студентів у процесі вивчення дисциплін «Малюнок» і «Живопис»Рекомендовано вченою радою ЖДУ імені Івана Франка протокол № 11 від 27.02.2018 р.О. М. Піддубнаoksana-poddubnaja00@ukr.net2019-04-03T11:34:46Z2020-09-08T18:54:25Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28845Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/288452019-04-03T11:34:46ZПедагогічний малюнок як основа професійної підготовки майбутнього вчителя образотворчого мистецтва в процесі вивчення предметів «Малюнок» і «Живопис»Наукове фахове видання України в галузі «Педагогічні науки» (наказ МОН України № 1021 від 07.10.015О. М. Піддубнаoksana-poddubnaja00@ukr.net2019-04-03T09:57:25Z2020-09-08T18:53:43Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28838Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/288382019-04-03T09:57:25ZФормування креативності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва засобами педагогічного малюнкаО. М. ПіддубнаТ. В. Шмельова2018-02-09T09:30:09Z2018-02-09T09:30:09Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26448Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/264482018-02-09T09:30:09ZСинергетична концепція естетичного вихованняУсе різноманіття життєвих цінностей людства фокусується навколо фундаментальної тріади: Істина, Добро, Краса. Кожний з елементів даної тріади являє собою специфічний спосіб осягнення й освоєння світу людиною. Пізнання Істини передбачає використання когнітивного (гносеологічного) способу відо-браження світу, у спектрі якого світ кристалізується як доцільна, розумна сутність. Прагнення до Добра включає в роботу аксіологічні (етичні) ресурси психічної діяльності, спрямованої на моральне освоєння світу. Осягнення краси передбачає відображення світу в сфері перцептивно-аффективного поля сприй-няття дійсності людською істотою.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.netМ. В. Федул2015-06-22T12:58:34Z2015-06-22T13:02:49Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17892Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/178922015-06-22T12:58:34ZКонцептуальна структура англомовного трейлеру до кінофільмів у жанрі драмаУ статті розглянуто концептуальну структуру англомовного трейлеру до кінофільмів у жанрі драма та засоби її актуалізації у відповідному типі дискурсу. Визначено, що значущі для реклами кінофільмів концепти реалізуються не тільки в рамках власне рекламного тексту, а й на рівні так званих рекламних ідентифікаторів. Встановлено функції рекламних ідентифікаторів та їх роль у породженні прагматичного потенціалу трейлеру. Концепти реалізуються, як правило, опосередковано, через інтерпретацію фрагментів дискурсу. Для інтерпретації вербальних та невербальних компонентів дискурсу використано когнітивно-прагматичний аналіз. Визначено ключові концепти та послідовність їх реалізації у концептуальній структурі англомовного трейлеру до кінофільмів у жанрі драма.О. М. МосейчукД. Ю. Фекете2014-06-16T12:17:47Z2015-08-15T06:51:18Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11547Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/115472014-06-16T12:17:47ZHOW TO MAKE CHOREOGRAPHY MORE EFFECTIVE?There is no single approach to creating a dance that has a clear sense of
development, certain characteristics are common to many effective pieces of
choreography. Those qualities are unity, continuity, transition, variety, and
repetition.
Вікторія Ворона2009-11-03T10:46:29Z2015-09-10T18:02:51Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3066Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30662009-11-03T10:46:29ZДекоративно-прикладне мистецтво у полікультурному просторі УкраїниУ статті висвітлюються концептуальні засади декоративно-прикладного мистецтва українського народу, ознайомлення з яким усіх народів, що живуть в Україні, позитивно впливає на формування полікультурного простору.М. В. Масловська