Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T08:38:32ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2024-01-29T09:38:16Z2024-01-29T09:38:16Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38873Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/388732024-01-29T09:38:16ZДекоративний народний розпис в сучасному дизайні: аспекти застосуванняВикористання мотивів народного розпису в дизайніК. В. ВасильєваО. В. Колосніченко2023-11-13T15:28:17Z2023-11-13T15:28:17Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38269Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/382692023-11-13T15:28:17ZГрафічний дизайн як проблема мистецтвознавстваУ статті досліджено сутність графічногодизайнута визначено історію його трансформації у різні часи.Визначено,щоісторія поняття«дизайн», сягає корінням у найдавнішу цивілізацію людства. Найперші теорії про естетичні критерії та співвідношення краси і корисності походять від стародавніх греків. Зазначено, що головним завданням графічного дизайну або як його ще інколи називають «комунікаційного дизайну» є формування інформаційного середовища для суспільстваПроаналізовано,щодизайн – це багатофункціональне явище, яке поєднує в собі логічний та художній аспекти.Розглянутоосновні види творчості в дизайні, а саме: індустріальний, графічний диза йн, дизайн архітектурного середовища, ландшафтний дизайн, фітодизайн.Обґрунтовано,щографічний дизайн – це сфера діяльності,що стрімко розвивається і знаходить застосування у багатьох сферах: логотипи, фірмовий стиль, зовнішня реклама, друкована продукція. Підкреслено, що головнимиознакамисучасного графічного дизайну є: яскравість; розбитий текст;шрифт як ілюстрація; глюк»; деконструйований об’єкт. Охарактеризовано основні стилі графічного дизайну у різні часи, а саме: Вікторіанський стиль, стиль Ар-нуво, Модернізм, Ар-деко, Дадаїзм, Кітч, Пізній модернізм, Постмодернізм, Вінтаж, Оп-арт, Поп-арт, Digital-дизайн, Неомодернізм, Інфографіку, Мінімалізм, Леттеринг. До основних проблем графічного дизайну в мистецтвознавстві, віднесено: візуальнуекологічність, яка впливає на людино фізично, психологічно та семіотично; з анадто швидкуцифровізаціюта діджиталізацію; суб’єктність візуальної ідентифікації; сучаснуорієнтація графічних дизайнерів на закордонні мотиви при створенні проєктів, що призводить до зменшення використанням національних мотивів; р аціональне врахування потреб різних категорій населення при створенні дизайну графічних об’єктів.В. В. ГреськоваВ. П. ХалайцанО. М. ПіддубнаУ. А. ШматлайЛ. М. Дзигаленко2023-11-13T15:26:37Z2023-11-13T15:26:37Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38268Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/382682023-11-13T15:26:37ZImplementing Neuropedagogical Innovation in Schools: From Theory to PracticeIn the article, the possibilities of using the neuropedagogical approach in the educational process for the child to achieve a high level of school knowledge and skills and personal development are considered. The features of the modern educational space and their readiness to introduce innovations are analyzed. The role of neuropedagogy and its elements in the practice of teaching and upbringing of children is determined.The fundamental ideas of modern neuropedagogy, its principles and objectives are formulated, and the need for their application is substantiated. It also substantiates the need for the introduction of neuropedagogical innovations and such a position as a neuroeducator. The main research methods in this article are historical, comparative methods of synthesis and analysis, as well as theoretical analysis of a scientific letter, thematic journals. Thanks to which a large number of sources have been worked out, the quality and level of research already conducted and the effectiveness of introducing the principles of neuropedagogy into the educational process have been assessed. As a result, the problem of school failure was highlighted, the shortcomings of traditional teaching methods were revealed, appropriate neuropedagogical innovations were proposed, and practical recommendations for teachers were provided. It is concluded that the introduction of the principles of neuropedagogy and neuropedagogical innovations will improve and modernize the educational system.Oksana PiddubnaAnatolii Maksymchukmaksimchuk19761111@gmail.uaDaryna Lytvychenkoitvichenko.darina@gmail.comOlena Revutskarevutskaya.helena@gmail.comMykola Moskalenkomoskalenko_nikolay@ukr.netOlha Sopinasenichevaolga76@gmail.com2023-11-13T13:56:50Z2023-11-13T13:56:50Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38267Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/382672023-11-13T13:56:50ZPedagogical Mechanisms to Activate the Creative Development of Students of Art and Pedagogical Specialties of Higher Education Institutions by Means of the Latest ArtAbstract:The importance of the topic of the article lies in the fact that today it is necessary to update the methods and techniques of learning in the educational process, the use of innovations in the choice of pedagogical mechanisms to enhance the creative development of students of art and pedagogical specialties of higher education institutions by means of the latest art techniques. The purpose of the article is the need to study and substantiate theimportance of studying the essence of the concepts of "artistic techniques" and "newest technologies of students of art and pedagogical specialties" in the system of psychological and pedagogical categories. The article gives a theoretical basis of psychological and pedagogical aspects of creative artistic and graphic activity of students of art and pedagogical specialties of institutions of higher education by means of the latest art techniques; readiness for creative artistic and pictorial activity as professionally important quality of students of art and pedagogical specialties of institutions of higher education; definition of the role of art pedagogy in developing the creative abilities of modern students. The essence of art pedagogy lies in the synthesis of art and pedagogy capable of providing the combination of theory with practice of pedagogical process of art education through the use of art and art-creative activity. The sphere of art pedagogical forms, means and methods should include education of students of art and pedagogical specialties of higher education institutions by means of the latest art techniquesOksana PiddubnaRuslan Pylnikr.o.pylnik@gmail.comMykola Pichkurpmo65@ukr.netLiliia Poludenpoluden23@ukr.netHalyna Sotskagalasotska@ukr.netAnatolii Maksymchukmaksimchuk19761111@gmail.com2023-11-09T07:29:41Z2023-11-09T07:29:41Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38256Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/382562023-11-09T07:29:41ZРедизайн фірмового стилю: мистецтвознавчий аспектН. Є. Колесникkolesnik@zu.edu.uaМ. І. Каленюк2023-09-17T14:42:21Z2023-09-17T14:42:21Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/37940Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/379402023-09-17T14:42:21ZТипографічний портрет як новий тип візуального образу постмодернізмуДосліджується використання сучасними графічними дизайнерами шрифта як образотворчого матеріалу для створення типографічного портрета. Проведено аналіз типографічного портрета, який наслідує художньо-графічну мову каліграм, демонструє новий досвід
створення візуального образу за допомогою шрифту. Типографічний портрет, як окремий вид мистецтва, поєднує три важливі складові: типографію, фотографію і графіку. Встановлено способи створення типографічного портрета.О. М. ПіддубнаТ. В. Шостачук2023-08-23T13:34:41Z2023-08-23T13:34:41Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/37799Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/377992023-08-23T13:34:41ZФормування професійної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва засобами графічного дизайнуАвторами представлено аналіз проблеми формування професійної
компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва засобами графічного дизайну. Здійснено контент-аналіз понять «професійна компетентність», «професійна компетентність учителя», «професійна компетентність учителя образотворчого мистецтва», «дизайн-проєкт», «графічний дизайн». Окреслено особливості колористичної підготовки, що дозволяє розширити уявлення майбутніх фахівців-практиків про закономірності колірної гармонії.Н. Є. Колесникkolesnik@zu.edu.uaМоайад Ахмед Мохамед Карам2023-08-23T13:26:24Z2023-08-23T13:26:24Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/37798Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/377982023-08-23T13:26:24ZВикористання візуального контенту в роботі дизайнера засобами VistaCreateУ статті проаналізовано проблему використання візуального
контенту в роботі дизайнера засобами VistaCreate; представлено технологічні можливості дизайну в VistaCreate, зокрема щодо створення Facebook-публікації, Facebook-реклами, Instagram Post, Instagram-сторі, Instagram-реклами, прев’ю YouTube, інтро для YouTube, банера YouTube,
банерної реклами, запрошення, флаєрів, плакатів тощо. Відображено закономірності формування колірної гармонії в дизайні, закономірності сприйняття кольору і розвитку почуття кольору як емоційної та естетичної сфери людстваН. Є. Колесникkolesnik@zu.edu.uaО. М. Слинюкoksankaslinuk@gmail.com2023-06-27T06:21:14Z2023-06-27T06:21:14Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/37567Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/375672023-06-27T06:21:14ZОрганізація та методика формування самостійності та навичок самоконтролю здобувачів у закладах професійної освітиД. Р. ПогосянН. Є. Колесникkolesnik@zu.edu.ua2023-06-27T06:19:43Z2023-06-27T06:19:43Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/37564Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/375642023-06-27T06:19:43ZЗображення пейзажу як розвиток творчих здібностей учнівО. М. ПіддубнаА. В. Корбут2023-06-27T06:18:32Z2023-06-27T06:18:32Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/37563Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/375632023-06-27T06:18:32ZОбразотворче мистецтво та основи дизайну як засіб розвитку творчих здібностей учнівО. М. ПіддубнаО. А. Откаленко2023-06-27T06:17:11Z2023-06-27T06:17:11Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/37562Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/375622023-06-27T06:17:11ZОсобливості ілюстровання українських видань з етнографічними елементами у 3D форматіА. П. Максимчук2023-06-27T06:16:46Z2023-06-27T06:16:46Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/37561Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/375612023-06-27T06:16:46ZІсторичні відомості та особливості виникнення фірмового стилюД. Р. КуленюкН. Є. Колесникkolesnik@zu.edu.ua2023-04-21T17:23:04Z2023-04-21T17:23:04Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36606Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/366062023-04-21T17:23:04ZДослідження та відродження поліського розписуумoви впрoвaджeння та популяризації декоративного Поліського розписуК. В. Васильєва2023-04-01T21:09:02Z2023-04-01T21:09:02Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36484Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/364842023-04-01T21:09:02ZImpact of Digital Computer Technologies on Art and Design.Vitalii LoskucheriavyiVladyslav Kulak2023-04-01T13:22:57Z2023-04-01T13:22:57Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36470Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/364702023-04-01T13:22:57ZFeatures of Creating a Calendar Design Layout with the Help of Computer Programs.Daryna PohosianVladyslav Kulak2023-04-01T13:22:53Z2023-04-01T13:22:53Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36469Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/364692023-04-01T13:22:53ZThe Future of Corporate Design: Trends and Predictions.Diana KuleniukVladyslav Kulak2023-02-23T12:23:53Z2023-02-23T12:33:28Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36188Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/361882023-02-23T12:23:53ZDigital art in designing an artistic imageThe relevance of the research topic lies in improving the approaches to
designing an artistic image, which is caused by the development of digital
technologies and innovative art tools. Using digital art to display an artistic image
creates opportunities to convey a more specific art work of perceiving the world and
ideals. The development of digital art in the era of global digitization implies
introducing several modern tools for designing an artistic image. The purpose of the
academic paper is to study the development of digital art in the context of designing an
artistic image. The research objectives are analyzing the results of the digital art
development as a modern cultural center in the global dimension and the possibility of
using tools for designing an artistic image. The object of research is the process of
forming an artistic image by using computer graphics, special innovative processing
technologies and correlation of works of art created by a person. With the help of
using these tools in the global space, it becomes possible to form new types of art that
are based on digital technologies. The research methodology involves using scientific
methods for the formation of quality tools to implement the digital art in the conditions
of rapid spreading of trends in the digitization of culture and human spirituality. The
obtained results are of practical importance for contributing to the theoretical
background of digital art and the components of its formation. As a product of digital
art, an artistic image created with the help of digital technologies can convey in more
detail the emotional palette, the inner vision of the artist’s world and meaningfully
explain his message. The academic paper examines the features of the influence of
digital art on the design of an artistic image from the viewpoint of spirituality and
compares the traditional design of artistic art.Nataliia Kolesnykkolesnik@zu.edu.uaO. PiddubnaOlena PolishchukTetiana ShostachukHanna Breslavska2022-11-22T08:17:30Z2022-11-22T08:17:30Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34743Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/347432022-11-22T08:17:30ZЕтнодизайн: теорія та практика в сучасному освітньому просторіУ збірнику наукових праць представлено матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Етнодизайн: теорія та практика в сучасному освітньому просторі» (16-17 лютого 2022 року). Тематика статей – аналіз проблеми мистецтва як засобу гармонійного розвитку та соціалізації особистості; аналіз проблеми формування загальних, спеціальних (фахових, предметних) компетентностей майбутніх учителів у контексті ідей Нової української школи; український національний дизайн: історія, теорія, практика в регіонах; динаміка розвитку дизайн-освіти: традиції та інновації. У збірнику наукових праць «Етнодизайн: теорія та практика в сучасному освітньому просторі» запропоновано формування ключових компетентностей у дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в сучасних умовах освіти; розкрито психолого-педагогічні та соціальні аспекти професійної підготовки фахівців: культурологічний аспект. Авторами наукових праць виявлено сучасні технології в інтеграційному освітньому просторі..
Збірник наукових праць може бути корисним для широкого кола читачів, зокрема для дизайнерів, студентів закладів вищої освіти і коледжів, котрі навчаються за відповідними напрямами підготовки, а також для науковців, докторантів, аспірантів та тих, хто досліджує проблематику етнодизайну. Збірник адресований науковцям, магістрам освіти, педагогам-практикам, фахівцям у галузі професійної та мистецької освіти, майбутнім учителям початкових класів та вихователям закладів дошкільної освіти, методистам дошкільної та початкової ланки освіти.Н. Є. Колесникkolesnik@zu.edu.ua2022-02-23T21:53:20Z2022-02-23T21:53:20Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33824Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/338242022-02-23T21:53:20ZЕкологічний дизайн у проєктній діяльності здобувачів вищої освітиУ статті проаналізовано актуальність дослідження. Визначено, що концептуальні ідеї сучасної стратегії
реформування освіти в Україні відображено в основних нормативно-правових документах. Авторами виявлено, що
реалізація стратегічних завдань до дизайну у проєктній діяльності здобувачів вищої освіти засобами екологічного
дизайну вимагає нових підходів до переходу кількісних показників її рівня в якісні документи. Метою роботи є аналіз
і розкриття особливостей екологічного дизайну у проєктній діяльності здобувачів вищої освіти шляхом упровадження різноманітних підходів у контексті Європейського освітнього простору. Методи дослідження: теоретичні (аналіз, синтез, узагальнення, моделювання, проєктування, класифікація, методи екстраполяції та прогностики); емпіричні (онлайн-інтерв’ювання, анкетування, тестування, бесіда, методи математичної статистики).
Авторами виявлено, що здобувачі вищої освіти у Навчально-науковому інституті педагогіки Житомирського
державного університету імені Івана Франка оволодівають низкою загальних, інтегральних, фахових, спеціальних
компетентностей, утілюють творчі ідеї, креативно мислять над дизайн-проєктами екологічного спрямування,
котрим притаманні оригінальність, авторське бачення нового унікального змісту у проєктній діяльності.
Результати дослідження: нині здобувачі вищої освіти під час фахової підготовки оволодівають професійною
універсальністю, широким спектром художніх засобів і проєктних методів у контексті екологічного дизайну.
Виявлено, що здобувачі вищої освіти під час проєктної діяльності у контексті екологічного дизайну оволодівають професійною універсальністю, широким спектром художніх засобів і проєктних методів, що дозволяє їм
створювати об’єкти екологічного дизайну різної складності, які продукують візуально-інформаційне середовище, забезпечуючи потрібний зв’язок між людиною і середовищем, між людиною і суспільством.Н. Є. Колесникkolesnik@zu.edu.uaВ. В. Танська2021-10-21T06:19:09Z2021-10-21T06:19:09Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33285Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/332852021-10-21T06:19:09ZГрафічний дизайн та комп’ютерна графікаУ монографії визначено теоретичні основи та прикладні аспекти вивчення графічного дизайну та комп’ютерної графіки у освітньому просторі; проаналізовано проблему графічного дизайну та візуальної комунікації, представлено тенденції розвитку дизайну в ХХІ столітті; розглянуто техніки та технології мистецтва графічного дизайну; охарактеризовано технічні й технологічні основи комп’ютерної графіки; представлено змістову та порівняльну характеристику векторної й растрової графіки; здійснено контекнт-аналіз фірмового стилю, айдентики; запропоновано засоби кольорокорекції в комп’ютерній графіці, комп’ютерне проектування й моделювання в дизайні, методи 3D-візуалізації, рендеринг.
Монографія адресується викладачам закладів вищої освіти, фахівцям у галузі дизайну, здобувачам вищої освіти спеціальностей 022 Дизайн, 015 Професійна освіта, 122 Комп’ютерні науки та інформаційні технології, педагогам-практикам.Н. Є. Колесникkolesnik@zu.edu.uaМ. О. Ковальчук2021-10-20T20:33:49Z2021-10-20T20:35:51Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33284Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/332842021-10-20T20:33:49ZПсихолого-педагогічні особливості кольору в дизайніМонографія присвячена науково-теоретичному обґрунтуванню змісту проблеми кольорознавсту в дизайні. Монографія містить основні поняття і чинники, що визначають знання про колір і колористику. Головна увага приділяється основним принципам гармонізації кольору, виділено основні закономірності сприйняття кольору, виявлено його специфіку і визначено взаємозв'язок з практичним застосуванням колористичних знань. Метою монографії є навчити студентів володіти методами використання кольору в дизайні та живописі, а також використання знань про колір з точки зору дизайн-проектування, комп'ютерної та промислової графіки.
Монографія адресується студентам спеціальності 022 Дизайн, 015 Професійна освіта (Дизайн), 014.12 Середня освіта (Образотворче мистецтво), 023 Образотворче мистецтво, науково-педагогічним працівникам у галузі дизайну закладів вищої освіти, дизайнерам, вчителям спеціалізованих шкіл художньо-естетичного спрямування.Н. Є. Колесникkolesnik@zu.edu.uaМ. О. Ковальчук2020-12-04T13:45:24Z2020-12-04T13:46:58Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31882Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/318822020-12-04T13:45:24ZПрофесійна підготовка здобувачів вищої освіти засобами дизайнуУ статті проаналізовано актуальність дослідження, визначено , що концептуальні ідеї сучасної стратегії реформування освіти в Україні відображено в основних нормативно-правових документах. Автором виявлено, що реалізація стратегічних завдань до професійної підготовки здобувачів вищої освіти засобами дизайну вимагає нових підходів щодо переходу кількісних показників її рівня в якісні документи.Н. Є. КолесникО. П. ПоліщукН. М. Краснова2020-09-19T19:08:51Z2020-09-19T19:08:51Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31516Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/315162020-09-19T19:08:51ZВивчення художньої культури як засобу розвитку креативності учнівО. М. ПіддубнаЯ. П. Толок2020-09-19T19:07:26Z2020-09-19T19:07:26Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31515Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/315152020-09-19T19:07:26ZПідготовка вчителя до роботи з обдарованими учнямиА. П. Максимчук2020-09-19T14:12:46Z2020-09-19T14:12:46Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31514Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/315142020-09-19T14:12:46ZНетрадиційне малювання, як один із способів розвитку креативного мислення учнівА. П. МаксимчукГ. В. Куниця2020-09-19T14:10:56Z2020-09-19T14:10:56Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31507Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/315072020-09-19T14:10:56ZНавчальна постановка: натюрморт, портрет, фігура людини з дисципліни «Рисунок»А. П. Максимчук2020-09-19T14:09:08Z2020-09-19T14:09:08Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31506Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/315062020-09-19T14:09:08ZСучасне декоративно-прикладне мистецтво як чинник формування естетичних смаків школярівО. С. ДіжаА. П. Максимчук2019-04-03T18:27:42Z2020-09-08T18:52:29Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28857Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/288572019-04-03T18:27:42ZФахова дисципліна "композиція" в розвитку творчих здібностей учителів образотворчого мистецтваІІІ Міжнародна науково-практична конференція «МИСТЕЦЬКИЙ ОСВІТНІЙ ПРОСТІР У КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ СУЧАСНОЇ ПАРАДИГМИ ОСВІТИ» (м. Кропивницький, 16-17 квітня 2019 р.)О. М. Піддубнаoksana-poddubnaja00@ukr.net2019-04-03T18:26:15Z2020-09-08T18:51:31Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28855Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/288552019-04-03T18:26:15ZЖивопис у розвитку творчих здібностей майбутніх вчителів образотворчого мистецтва«Проблеми освіти» фаховий збірник наукових працьО. М. Піддубнаoksana-poddubnaja00@ukr.net2019-04-03T14:51:34Z2020-09-08T18:54:53Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28854Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/288542019-04-03T14:51:34ZРозвиток творчих здібностей студентів у процесі вивчення предметів «Малюнок» і «Живопис» при виконанні начерківРекомендовано вченою радою ЖДУ імені Івана Франка протокол № 7 від 26.02.2016 р.О. М. Піддубнаoksana-poddubnaja00@ukr.net2019-04-03T12:10:27Z2020-09-08T18:54:39Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28848Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/288482019-04-03T12:10:27ZРозвиток творчих здібностей майбутніх учителів початкових класів з образотворчого мистецтваРекомендовано вченою радою ЖДУ імені Івана Франка протокол № 8 від 25 березня.2016 р.О. М. Піддубнаoksana-poddubnaja00@ukr.net2019-04-03T12:03:37Z2020-09-08T18:53:29Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28846Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/288462019-04-03T12:03:37ZРозвиток креативного мислення студентів у процесі вивчення дисциплін «Малюнок» і «Живопис»Рекомендовано вченою радою ЖДУ імені Івана Франка протокол № 11 від 27.02.2018 р.О. М. Піддубнаoksana-poddubnaja00@ukr.net2019-04-03T11:34:46Z2020-09-08T18:54:25Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28845Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/288452019-04-03T11:34:46ZПедагогічний малюнок як основа професійної підготовки майбутнього вчителя образотворчого мистецтва в процесі вивчення предметів «Малюнок» і «Живопис»Наукове фахове видання України в галузі «Педагогічні науки» (наказ МОН України № 1021 від 07.10.015О. М. Піддубнаoksana-poddubnaja00@ukr.net2019-04-03T09:57:25Z2020-09-08T18:53:43Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28838Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/288382019-04-03T09:57:25ZФормування креативності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва засобами педагогічного малюнкаО. М. ПіддубнаТ. В. Шмельова2019-04-03T08:35:44Z2020-09-08T18:53:00Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28757Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/287572019-04-03T08:35:44ZФахова дисципліна «Рисунок» у підготовці вчителя образотворчого мистецтва. Історичний аспектматеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 1 березня 2019 р.О. М. Піддубнаoksana-poddubnaja00@ukr.net2019-03-31T12:35:46Z2020-09-08T18:52:16Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28750Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/287502019-03-31T12:35:46ZТеоретичні основи викладання мистецької дисципліни «Рисунок»Видання індексується в Google Scholar.(Входить до переліку фахових видань в яких можуть публікуватися результати дисертаційних робіт на здобуття наукових ступенів доктора і кандидата наук з педагогічних наук (Наказ МОН України № 1528 від 29.12.2014, Додаток 11). Видання рекомендовано до друку та поширення через мережу Internet Вченою радою Класичного приватного університету (протокол № 2 від 31.10.2018 р.)О. М. Піддубна2019-03-19T16:47:03Z2019-03-19T16:52:02Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28572Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/285722019-03-19T16:47:03ZТеатралізація казок В. Сухомлинського та створення учнями персонажів та декорацій до нихГ. В. Ямчинська2019-03-19T16:44:07Z2019-03-19T16:44:07Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28564Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/285642019-03-19T16:44:07ZФормування професійних навичок студентів у використанні нетрадиційних технік малюванняС. М. Фурманюк2019-03-19T16:43:01Z2019-03-19T16:43:01Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28562Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/285622019-03-19T16:43:01ZВикористання традиційних і нетрадиційних технік у зображувальній діяльності дітейС. М. Фурманюк2014-10-14T10:55:19Z2016-10-04T13:27:57Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8724Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/87242014-10-14T10:55:19ZХудожне мислення та творчість (до проблеми естетичноїінформації як детермінанти мислення)
В статье анализируется вопрос специфики зстетической информации как детерминантьі мьішлення человека, использование которой формирует художественно-жформационньїй тип решения творческого задания и виступаєш основой возникновения феномена художественного мишленияО. П. Поліщук2014-10-14T10:54:52Z2016-10-04T13:30:31Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8723Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/87232014-10-14T10:54:52ZДизайн-мислення: художньо-проектний елемент у творчості і культуріЧому існує мистецтво? Які причини зумовлюють побутування даного соціокультурного явища? Що зацікавлює людину у художній творчості чи спогляданні творів мистецтва? Чому наприкінці XX століття набувають соціальної значущості й інші практики, елементом котрих виступає художньо-естетичний компонент, - дизайн, естетика спорту, естетика побуту, естетика виробництва? Дані питання є актуальними не лише для сучасної естетики, а й багатьох інших наук, передусім, культурології, мистецтвознавства, психології художньої творчості, літературознавства, філософіїО. П. Поліщук2009-10-28T10:23:46Z2016-10-04T12:55:39Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3137Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31372009-10-28T10:23:46ZСпецкурс "Основи художнього конструювання" у професійній підготовці майбутніх учителів образотворчого мистецтваУ статті висвітлено проблему художньо-конструкторської підготовки вчителів мистецьких дисциплін у вищому педагогічному закладі. Обґрунтовано зміст та визначено основні завдання спецкурсу "Основи художнього конструювання". Проаналізовано форми, прийоми і способи навчальної діяльності, які забезпечують ефективність опанування майбутніми вчителями образотворчого мистецтва художньо-конструкторськими знаннями, вміннями, навичками та набуття досвіду творчої діяльності.Г. І. Сотська2008-11-25T11:01:30Z2015-08-14T16:01:11Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1547Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15472008-11-25T11:01:30ZРоль та місце уроків геометрії в початковій дизайн-освіті школярівУ статті розглядаються роль та місце геометричних знань у початковій дизайн-освіті школярів. Подано практичний досвід організації початкової дизайн-освіти на уроках геометрії в 7-9 класах. Учнями розроблялися дизайн-проекти, які були пов’язані з використанням на практиці "золотого перерізу". Це дає змогу учням старших класів пов’язувати свої теоретичні знання з практикою в подальшому житті.Г. О. Кондратюк2008-11-25T10:24:00Z2015-08-14T18:48:14Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2401Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24012008-11-25T10:24:00ZОбразотворче мистецтво на уроках української мови в 5-6 класах як засіб збагачення духовної культури учнівУ статті подано матеріал для розвитку зв’язного мовлення учнів за картинами (натюрморт, пейзаж, портрет) українських художників.Н. М. Білоус