Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T15:52:26ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2024-01-29T09:38:16Z2024-01-29T09:38:16Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38873Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/388732024-01-29T09:38:16ZДекоративний народний розпис в сучасному дизайні: аспекти застосуванняВикористання мотивів народного розпису в дизайніК. В. ВасильєваО. В. Колосніченко2023-05-17T19:59:09Z2023-05-17T19:59:09Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36770Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/367702023-05-17T19:59:09ZВикористання народних декоративних розписів в сучасному графічному дизайніУ статті проаналізовано використання декоративних розписів в сучасному графічному дизайні.К. В. Васильєва2023-04-24T15:30:59Z2023-04-24T15:30:59Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36620Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/366202023-04-24T15:30:59ZПорівняльна характеристика самчиківського, петриківського та поліського розписівВ статті проаналізовано художню специфіку петриківського, самчиківського та поліського розписів; розглянуто їх художні особливості та сучасний стан розвитку. Охарактеризовано діяльність провідних майстрів поліського, периківського та самчиківського розписівК. В. Васильєва2023-04-21T17:23:04Z2023-04-21T17:23:04Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36606Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/366062023-04-21T17:23:04ZДослідження та відродження поліського розписуумoви впрoвaджeння та популяризації декоративного Поліського розписуК. В. Васильєва2023-04-01T21:08:47Z2023-04-01T21:08:47Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36478Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/364782023-04-01T21:08:47ZDevelopment of Creative Abilities of Younger School Students in Extra-Curricular Activities by Means of Bead Weaving Technology.Olha ZabrodskaVladyslav Kulak2022-11-22T08:17:30Z2022-11-22T08:17:30Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34743Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/347432022-11-22T08:17:30ZЕтнодизайн: теорія та практика в сучасному освітньому просторіУ збірнику наукових праць представлено матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Етнодизайн: теорія та практика в сучасному освітньому просторі» (16-17 лютого 2022 року). Тематика статей – аналіз проблеми мистецтва як засобу гармонійного розвитку та соціалізації особистості; аналіз проблеми формування загальних, спеціальних (фахових, предметних) компетентностей майбутніх учителів у контексті ідей Нової української школи; український національний дизайн: історія, теорія, практика в регіонах; динаміка розвитку дизайн-освіти: традиції та інновації. У збірнику наукових праць «Етнодизайн: теорія та практика в сучасному освітньому просторі» запропоновано формування ключових компетентностей у дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в сучасних умовах освіти; розкрито психолого-педагогічні та соціальні аспекти професійної підготовки фахівців: культурологічний аспект. Авторами наукових праць виявлено сучасні технології в інтеграційному освітньому просторі..
Збірник наукових праць може бути корисним для широкого кола читачів, зокрема для дизайнерів, студентів закладів вищої освіти і коледжів, котрі навчаються за відповідними напрямами підготовки, а також для науковців, докторантів, аспірантів та тих, хто досліджує проблематику етнодизайну. Збірник адресований науковцям, магістрам освіти, педагогам-практикам, фахівцям у галузі професійної та мистецької освіти, майбутнім учителям початкових класів та вихователям закладів дошкільної освіти, методистам дошкільної та початкової ланки освіти.Н. Є. Колесникkolesnik@zu.edu.ua2021-10-20T20:33:49Z2021-10-20T20:35:51Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33284Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/332842021-10-20T20:33:49ZПсихолого-педагогічні особливості кольору в дизайніМонографія присвячена науково-теоретичному обґрунтуванню змісту проблеми кольорознавсту в дизайні. Монографія містить основні поняття і чинники, що визначають знання про колір і колористику. Головна увага приділяється основним принципам гармонізації кольору, виділено основні закономірності сприйняття кольору, виявлено його специфіку і визначено взаємозв'язок з практичним застосуванням колористичних знань. Метою монографії є навчити студентів володіти методами використання кольору в дизайні та живописі, а також використання знань про колір з точки зору дизайн-проектування, комп'ютерної та промислової графіки.
Монографія адресується студентам спеціальності 022 Дизайн, 015 Професійна освіта (Дизайн), 014.12 Середня освіта (Образотворче мистецтво), 023 Образотворче мистецтво, науково-педагогічним працівникам у галузі дизайну закладів вищої освіти, дизайнерам, вчителям спеціалізованих шкіл художньо-естетичного спрямування.Н. Є. Колесникkolesnik@zu.edu.uaМ. О. Ковальчук2021-01-20T12:07:11Z2021-02-01T21:50:56Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32115Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/321152021-01-20T12:07:11ZВід селянської оселі до писанкиУ посібнику зроблена спроба подати українську народну культуру як історичний фактор та важливу функціональну частину народного середовища, осягнути фольклорний, соціокультурний і філософський контексти національної культури. Пропонується ряд методичних розробок уроків з декоративно-ужиткового мистецтва, які допоможуть у підготовці та проведенні занять. Запропонований посібник відповідає загальній меті та завданню сучасної художньої освіти.
Матеріали можуть використовуватися здобувачами вищої освіти Освітньо-професійної програми 014.12 Середня освіта (Образотворче мистецтво); 015 Професійна освіта (Дизайн) під час вивчення дисципліни «Декоративно-прикладне мистецтво» для підготовки фахівців першого (бакалаврського) рівня галузі знань: 01 Освіта / Педагогіка та студентами, викладачами, художниками, дизайнерами, архітекторами, культурологами, мистецтвознавцями, школярами.Н. М. Краснова2020-09-19T19:08:51Z2020-09-19T19:08:51Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31516Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/315162020-09-19T19:08:51ZВивчення художньої культури як засобу розвитку креативності учнівО. М. ПіддубнаЯ. П. Толок2020-09-19T19:07:26Z2020-09-19T19:07:26Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31515Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/315152020-09-19T19:07:26ZПідготовка вчителя до роботи з обдарованими учнямиА. П. Максимчук2020-09-19T14:12:46Z2020-09-19T14:12:46Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31514Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/315142020-09-19T14:12:46ZНетрадиційне малювання, як один із способів розвитку креативного мислення учнівА. П. МаксимчукГ. В. Куниця2020-09-19T14:09:08Z2020-09-19T14:09:08Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31506Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/315062020-09-19T14:09:08ZСучасне декоративно-прикладне мистецтво як чинник формування естетичних смаків школярівО. С. ДіжаА. П. Максимчук2019-04-03T18:27:42Z2020-09-08T18:52:29Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28857Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/288572019-04-03T18:27:42ZФахова дисципліна "композиція" в розвитку творчих здібностей учителів образотворчого мистецтваІІІ Міжнародна науково-практична конференція «МИСТЕЦЬКИЙ ОСВІТНІЙ ПРОСТІР У КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ СУЧАСНОЇ ПАРАДИГМИ ОСВІТИ» (м. Кропивницький, 16-17 квітня 2019 р.)О. М. Піддубнаoksana-poddubnaja00@ukr.net2019-03-19T16:46:41Z2019-03-19T16:47:52Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28571Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/285712019-03-19T16:46:41ZМетодика розпису тканини у техніці батік в початковій школіГ. В. ЯмчинськаЛ. В. Пархомчук2019-03-19T16:45:28Z2019-03-19T16:45:28Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28566Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/285662019-03-19T16:45:28ZФормування художньо-естетичної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів засобами праціС. М. Фурманюк2019-03-19T16:44:47Z2019-03-19T16:44:47Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28565Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/285652019-03-19T16:44:47ZФормування творчого мислення студентів у процесі художнього конструюванняС. М. Фурманюк2019-03-19T16:43:36Z2019-03-19T16:43:36Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28563Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/285632019-03-19T16:43:36ZОсобливості застосування народної іграшки у вихованні дітей дошкільного вікуС. М. Фурманюк2008-12-08T14:42:54Z2015-08-14T14:05:25Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/780Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7802008-12-08T14:42:54ZВикористання поглядів Івана Огієнка на педагогічний потенціал народного декоративно-ужиткового мистецтва у професійній підготовці вчителя початкових класівУ статті розглядаються шляхи використання народного декоративно-ужиткового мистецтва у змістовому і операційному компонентах професійної підготовки вчителя початкових класів у контексті творчої спадщини І. Огієнка.З. В. Резніченко2008-11-25T10:53:47Z2015-08-14T16:12:25Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1590Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15902008-11-25T10:53:47ZІсторія дизайну та використання його елементів на уроках образотворчого мистецтваСтаття розглядає питання розвитку світового дизайну та використання його елементів у шкільній програмі з образотворчого мистецтва 1-4, 5-7 класів загальноосвітньої української школи. Спираючись на досвід роботи в Тетерівській загальноосвітній школі Житомирського району, розроблено цикл уроків із дизайну, що дає змогу учням орієнтуватися в світовому мистецтві та створювати власні вироби. Також актуальним у розробленні подібних уроків є зв’язок з іншими предметами естетичного та математичного циклів.К. К. Ровенко2008-11-25T09:55:33Z2015-08-14T16:09:59Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1581Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15812008-11-25T09:55:33ZФормування математичних понять молодших школярів засобами декоративно-прикладного мистецтваУ статті розглядається практична робота щодо ознайомлення учнів початкових класів з математичними поняттями, зокрема основами геометрії, засобами декоративно-прикладного мистецтва. Формування навичок декоративно-прикладного мистецтва відбувається на основі принципів системності, послідовності, які необхідні дітям у навчанні каліграфічного письма, що дає ще одну можливість для розвитку здібностей.І. В. МожаровськаС. А. Тесленко2008-11-18T10:49:15Z2015-08-14T16:14:19Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1600Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16002008-11-18T10:49:15ZВикористання елементів дизайн-освіти як засіб підвищення інтересу до навчання учнів початкових класівУ статті розглядаються деякі елементи дизайнерської освіти як методичне явище, яке забезпечує розвиток творчих здібностей та інтересів дітей молодшого шкільного віку, допомагає учням у більш доступній формі пізнавати красу навколишнього світу, оволодівати основами образотворчої грамоти та підвищує інтерес до навчання на уроках математики, образотворчого мистецтва, трудового навчання.К. А. РудківськаО. М. Янушевич2008-11-18T10:45:00Z2020-09-08T19:02:59Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1614Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16142008-11-18T10:45:00ZНародно-художня творчість у фаховій підготовці майбутнього вчителя образотворчого мистецтваУ статті розглянуто стан художньої освіти в загальноосвітніх школах та ефективність використання народно-художньої творчості у фаховій підготовці майбутнього вчителя образотворчого мистецтва, проаналізовано вимоги до підготовки майбутнього вчителя образотворчого мистецтва, а також програми Міністерства освіти і науки України для предметів художньо-естетичного циклу загальноосвітньої школи.О. М. Піддубна2008-11-18T09:57:45Z2015-08-14T16:33:41Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1659Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16592008-11-18T09:57:45ZЗастосування математичних знань у процесі формування дизайнерського мислення молодших школярівУ статті розкрито актуальність художньо-естетичного виховання молодших школярів засобами дизайну; відзначено застосування математичних знань у процесі формування дизайнерського мислення; встановлено ряд проблем дизайнерської діяльності.А. П. Хомярчук