Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T09:08:52ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2023-11-13T15:28:17Z2023-11-13T15:28:17Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38269Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/382692023-11-13T15:28:17ZГрафічний дизайн як проблема мистецтвознавстваУ статті досліджено сутність графічногодизайнута визначено історію його трансформації у різні часи.Визначено,щоісторія поняття«дизайн», сягає корінням у найдавнішу цивілізацію людства. Найперші теорії про естетичні критерії та співвідношення краси і корисності походять від стародавніх греків. Зазначено, що головним завданням графічного дизайну або як його ще інколи називають «комунікаційного дизайну» є формування інформаційного середовища для суспільстваПроаналізовано,щодизайн – це багатофункціональне явище, яке поєднує в собі логічний та художній аспекти.Розглянутоосновні види творчості в дизайні, а саме: індустріальний, графічний диза йн, дизайн архітектурного середовища, ландшафтний дизайн, фітодизайн.Обґрунтовано,щографічний дизайн – це сфера діяльності,що стрімко розвивається і знаходить застосування у багатьох сферах: логотипи, фірмовий стиль, зовнішня реклама, друкована продукція. Підкреслено, що головнимиознакамисучасного графічного дизайну є: яскравість; розбитий текст;шрифт як ілюстрація; глюк»; деконструйований об’єкт. Охарактеризовано основні стилі графічного дизайну у різні часи, а саме: Вікторіанський стиль, стиль Ар-нуво, Модернізм, Ар-деко, Дадаїзм, Кітч, Пізній модернізм, Постмодернізм, Вінтаж, Оп-арт, Поп-арт, Digital-дизайн, Неомодернізм, Інфографіку, Мінімалізм, Леттеринг. До основних проблем графічного дизайну в мистецтвознавстві, віднесено: візуальнуекологічність, яка впливає на людино фізично, психологічно та семіотично; з анадто швидкуцифровізаціюта діджиталізацію; суб’єктність візуальної ідентифікації; сучаснуорієнтація графічних дизайнерів на закордонні мотиви при створенні проєктів, що призводить до зменшення використанням національних мотивів; р аціональне врахування потреб різних категорій населення при створенні дизайну графічних об’єктів.В. В. ГреськоваВ. П. ХалайцанО. М. ПіддубнаУ. А. ШматлайЛ. М. Дзигаленко2023-06-26T11:41:28Z2023-06-26T11:41:28Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/37532Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/375322023-06-26T11:41:28ZХудожня образність графіки постмодернізму та моделювання нових візуальних образів у графічному дизайніМонографія є теоретико-експериментальним дослідженням графіки постмодернізму та моделювання нових візуальних образів у графічному дизайні.Т. В. Шостачук2023-04-01T13:23:19Z2023-04-01T13:23:19Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36473Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/364732023-04-01T13:23:19ZThe Genre of Vaudeville and Its Features in N. Uvarova`s Play "Trouble from a Tender Heart".Maryna NosokOlena Kravets2023-01-12T10:14:24Z2023-01-12T10:14:24Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35827Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/358272023-01-12T10:14:24ZМитець і війна: трансцендентне в творчості Бориса ЛятошинськогоІ. Ю. КлимовичА. М. ЧернишоваІ. Є. Копоть2022-06-20T13:24:58Z2022-06-20T13:24:58Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34154Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/341542022-06-20T13:24:58Z«Композиція» з застосуванням цифрових графічних технологій, та покращення якості підготовки спеціалістів мистецької освітиІ. С. Столярова0639972208s@gmail.comВ. О. Cтоляров2022-02-13T10:22:36Z2022-02-13T10:22:36Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33777Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/337772022-02-13T10:22:36ZХудожньо-педагогічна підготовка майбутніх учителів початковаї школи засобами образотворчого мистецтваО. М. Піддубнаoksana-poddubnaja00@ukr.netН. Є. Колесник2022-02-02T13:29:40Z2022-02-02T13:29:40Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33744Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/337442022-02-02T13:29:40ZРозвиток вміння поєднувати набуті теоретичні знання та практичні навички студентами в процесі пленерної практики з отриманням прогнозованого результату - натурного етюдуІ. С. Столярова0639972208s@gmail.com2022-02-02T13:26:16Z2022-02-02T13:26:16Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33739Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/337392022-02-02T13:26:16ZДоцільність вивчення поняття «форма», як елементу в образотворчому мистецтві через призму пізнання витинанкарстваThe recommended citation for this publication is:
Ivanov I. Analysis of the phaunistic composition of Ukraine // Innovations and prospects of world science. Proceedings of the 2nd International scientific and practical conference. Perfect Publishing. Vancouver, Canada. 2021. Pp. 21-27. URL: https://sci-conf.com.ua/ii-mezhdunarodnaya-nauchno-prakticheskaya-konferentsiya-innovations-and-prospects-of-world-science-6-8-oktyabrya-2021-goda-vankuver-kanada-arhiv/.І. С. Столярова0639972208s@gmail.com2020-09-14T19:32:26Z2020-09-14T19:32:26Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31481Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/314812020-09-14T19:32:26ZСтановлення українського живопису ХІХ-ХХ століттяЮ. В. ОлійникН. М. Краснова2020-09-14T19:29:49Z2020-09-14T19:29:49Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31480Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/314802020-09-14T19:29:49ZПеріодизація розвитку дитячої образотворчостіН. М. Краснова2019-11-17T21:40:57Z2019-11-17T21:40:57Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30189Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/301892019-11-17T21:40:57ZСловник мистецьких термінівТ. В. ШмельоваГ. І. Сотська2019-04-03T18:27:42Z2020-09-08T18:52:29Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28857Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/288572019-04-03T18:27:42ZФахова дисципліна "композиція" в розвитку творчих здібностей учителів образотворчого мистецтваІІІ Міжнародна науково-практична конференція «МИСТЕЦЬКИЙ ОСВІТНІЙ ПРОСТІР У КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ СУЧАСНОЇ ПАРАДИГМИ ОСВІТИ» (м. Кропивницький, 16-17 квітня 2019 р.)О. М. Піддубнаoksana-poddubnaja00@ukr.net2018-01-27T08:38:49Z2018-01-27T08:38:49Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26228Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/262282018-01-27T08:38:49ZГоловні закономірності розвитку мистецтва як форми суспільної свідомості – важливий ресурс мистецької освітиНа основі міждисциплінарного підходу, зокрема універсальної синергетичної парадигми розвитку концептуалізуються головні закономірності розвитку мистецтва як форми суспільної свідомості у сфері мистецької освіти. Розвиток мистецтва як форми суспільної свідомості розглядається у контексті розвитку культури, живопису (за критеріями симметрия-асиметрія, форма-зміст), сфери чуттів, ідеї простору і часу, колірного сприйняття людини в онто- та філогенезі, естетичних, просторово-архітектурних уявлень людства. Відкрита закономірність розвитку мистецтва дозволяє сповнити мистецьку освіту новим – синтетичним – змістом, спрощуючи організацію навчального матеріалуО. В. Вознюкalexvoz@ukr.net2015-10-09T13:34:58Z2016-03-07T01:03:27Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18767Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/187672015-10-09T13:34:58ZЗміст, структура та функції українознавстваМ. В. Масловська2015-04-23T10:09:20Z2016-10-04T18:59:14Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17132Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/171322015-04-23T10:09:20ZІнноваційна інтернет-технологія doodle-відео або ностальгія за дитинствомЛ. Ф. МаловицькаВ. О. ДубоваЛ. В. Войтюк2014-06-16T12:17:47Z2015-08-15T06:51:18Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11547Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/115472014-06-16T12:17:47ZHOW TO MAKE CHOREOGRAPHY MORE EFFECTIVE?There is no single approach to creating a dance that has a clear sense of
development, certain characteristics are common to many effective pieces of
choreography. Those qualities are unity, continuity, transition, variety, and
repetition.
Вікторія Ворона2013-10-02T08:04:26Z2016-10-04T12:27:40Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9785Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/97852013-10-02T08:04:26ZСпецифіка класифікації мистецтв у сучасній науці
У статті розглянуто питання класифікації мистецтв, яке досліджується в процесі вивчення
студентами навчальної дисципліни ″Історія образотворчого мистецтва″. Автором представлено одну з
версій виникнення різних видів мистецтва. Для порівняння запропоновані декілька класифікацій
мистецтв сучасних науковців. Визначено можливі ознаки, за якими утворюється видове різноманіття
мистецтв. Запропоновано один із загальноприйнятих варіантів класифікації. Також обґрунтовано
визначення архітектури як виду образотворчого мистецтва.Т. В. Шмельова2010-11-10T11:31:10Z2016-02-18T09:23:56Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4385Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/43852010-11-10T11:31:10ZЗдобутки українського хореографічного мистецтва в 30-70 рр. ХX століттяУ статті аналізуються актуальні питання розвитку українського хореографічного мистецтва, створення дитячого балетного театру для дітей різного віку в українських хореографічних школах. Вивчається досвід минулих десятиліть і сьогоднішніх відкриттів, який цікаво й різнопланово виявився у творчості майстрів балету.М. С. ГузунТ. У. Гузун2010-03-10T11:15:20Z2016-02-18T09:23:03Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4071Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/40712010-03-10T11:15:20ZРоль танцю в освітньому процесіУ статті обґрунтовуються сфери виховання творчої особистості засобами мистецтва. Виховання дітей в танцювальній діяльності є однією з соціальних проблем, яка наполегливо вимагає узагальненого наукового аналізу і осмислення цього питання. Автори, як теоретики та практики хореографічної педагогіки, обґрунтовують значення прилучення дитини до танцювального мистецтва як важливий фактор для духовного розвитку.Т. І. ГузунМ. С. Гузун2009-12-16T10:06:47Z2015-08-14T20:59:42Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3779Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/37792009-12-16T10:06:47ZЕлементи інтеграції мистецтва та лінгводидактики в роботі фольклорного ансамблюУ статті розглядається сутність поняття "інтеграція" та особливості інтегративних процесів у різних галузях, зокрема в педагогіці та мистецтві, а також специфіка фольклору та інтегративні процеси, які відбуваються в роботі фольклорного ансамблю.О. А. Удич2009-11-03T12:53:53Z2015-08-14T20:08:11Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3200Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32002009-11-03T12:53:53ZФілософія "вчинку" Кароля Войтили У статті репрезентується історія створення ансамблю "Поліські соколи", а також його концертна діяльність, що скерована на зміцнення дружби між польським і українським народом.Д. П. Сімон2009-11-03T10:45:23Z2015-08-14T19:51:35Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3065Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30652009-11-03T10:45:23ZРоль української інтелігенції польського походження у національному відродженні України другої половини XIX століттяУ статті розглядається участь деяких українських інтелігентів польського походження в активізації процесу національного відродження УкраїниА. М. ПриймакІ. М. Приймак2009-10-22T10:40:57Z2016-10-04T12:47:31Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3010Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30102009-10-22T10:40:57ZВикористання інноваційних технологій інтегрованого навчання на заняттях Малих академій мистецтвУ статті розглянуто питання сучасного розвитку українського народного мистецтва, з метою залучення підростаючого покоління до його вивчення на місцевому етнографічному матеріалі Житомирщини, а також древнього Полісся. Йдеться про створення спеціальних програм для Малої академії мистецтва, які надають можливість наблизитися до основ українського народного мистецтва при виконанні творчих робіт з використанням поліського фольклору, творів відомих поліських письменників і поетів.Г. В. ЯмчинськаІ. І. Чернікова2009-07-03T12:48:24Z2010-06-23T08:21:29Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2762Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27622009-07-03T12:48:24ZДиво, знайдене в собіЗбірка поезій 55-групи соціально-психологічного факультету2008-12-09T15:34:50Z2016-10-04T12:37:20Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2633Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26332008-12-09T15:34:50ZВплив мистецтва на формування естетичного світосприймання майбутніх учителівУ статті проаналізовано проблему впливу мистецтва на формування естетичного світосприймання майбутніх вчителів у контексті сучасних філософських роздумів. Автором досліджується взаємозв’язок історичної епохи та мистецтва у ХХ-ХХІ століттях.Т. В. Шмельова2008-12-09T12:59:55Z2016-10-04T19:07:20Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1251Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12512008-12-09T12:59:55ZТеатрально-культурологічний аспект феномену маски: ґенеза, традиції та сьогоденняУ статті здійснено аналіз можливого походження феномену театральної маски, її триєдиної природи як культурного явища, що синтезує в собі всі суперечні аспекти театрального дійства. Зосереджено увагу на ролі маски в різних сферах сучасного життя. Наголошено на необхідності комплексного культурологічного підходу до розгляду її специфічної природи.Л. Ф. Маловицька2008-12-09T10:56:08Z2016-10-03T20:53:23Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/143Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1432008-12-09T10:56:08ZКраєзнавчі студії в епістолярній спадщині І. І. ОгієнкаРозкривається місце і значення краєзнавчих студій в епістолярній спадщині І.І. Огієнка. Висвітлюється роль "малої батьківщини" у його науковій та культурно-освітницькій діяльності.М. Ю. Костриця2008-12-09T10:46:34Z2015-08-14T13:51:45Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/379Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3792008-12-09T10:46:34ZАксіологічний підхід до інтеграції мистецьких дисциплін у контексті гуманітаризації вищої освітиУ статті обґрунтована плідність маловивчених аксіологічних механізмів інтеграції мистецьких дисциплін у світлі сучасних освітніх пріоритетів.Г. С. ТарасенкоБ. І. Нестерович2008-12-09T10:44:52Z2015-08-14T13:56:25Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/364Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3642008-12-09T10:44:52ZЕмерджентні та понятійні параметри художньо-дидактичної інтеграції (на прикладі курсу "Мистецтво")У статті розглянуто шляхи взаємозбагачення художньо-образних та раціонально-логічних аспектів інтеграції знань учнів у процесі розробки змісту програм і підручників з курсу "Мистецтво" для загальноосвітньої школи.Л. М. Масол2008-12-08T13:43:17Z2015-08-14T13:24:05Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/340Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3402008-12-08T13:43:17ZХарактерные черты языка искусства постмодернаВ статье рассматриваются особенности языка искусства постмодерна: игровое начало, комментирующе-интерпретативный характер, повышенная рефлективность, принципиальная неунифицируемость, цитатность, ироничность. Проведен анализ постмодернистских феноменов "конца стиля", "смерти автора", "искусства скольжения", "обмана ожидания реципиента".С. Л. Тереня2008-12-08T13:05:23Z2015-08-14T15:47:34Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1438Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14382008-12-08T13:05:23ZДраматургічні засоби створення театральності в "Фаусті" Й. В. ҐетеУ статті подано визначення театральності як драматургічного принципу в драмах, а також у поезії й в прозі Ґете. Розкрито у "Фаусті" такі прийоми театральності, як предметно-видовищна деталь, музично-стильовий контраст, масові сцени, а також розглянуто роботу над ремарками в творі як шлях до створення театральності.Б. Б. Шалагінов2008-12-08T13:01:12Z2015-08-14T17:34:27Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/573Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5732008-12-08T13:01:12ZВивчення творчості Ю. Словацького і Ф. Шопена з позиції спільності естетичних поглядів та світосприйняттяУ даній статті розглянуто характерні особливості творчості Ю. Словацького і Ф. Шопена, що дозволяє зробити висновок про єдність їх естетичних поглядів та світосприйняття.Н. М. Травкіна2008-12-08T12:12:09Z2015-08-14T15:46:19Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1429Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14292008-12-08T12:12:09ZДраматургія – мистецтво драми?У статті аналізуються погляди Арістотеля на драму як дійство, що притаманне наслідувальним мистецтвам; розглядаються особливості становлення й розвитку драматургії як метавиду видовищних мистецтв.
О. С. Чирковchirkovy@yandex.ru2008-11-25T11:52:26Z2015-08-14T15:59:43Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1537Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15372008-11-25T11:52:26ZПоєднання математики та дизайну в інтегрованому навчальному процесіУ статті зроблено спробу теоретичного аналізу поєднання наук математики та дизайну, розкривається їх зміст, мета та завдання як навчальних предметів, можливості їх інтегрованого поєднання в навчально-виховному процесі системи освіти, переваги особистістно-орієнтованого навчання. Наведено результати науково-педагогічних досліджень у навчальних закладах України та за кордоном.І. А. Величко2008-11-25T11:35:18Z2017-12-05T21:42:06Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2373Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23732008-11-25T11:35:18ZПсихолого-педагогічні особливості інтегрованих уроків читання, музики та образотворчого мистецтваУ статті розглянуто психолого-педагогічні особливості організації та проведення інтегрованих уроків художньо-естетичного циклу в початковій школі.Г. В. Підлужна2008-11-25T09:55:55Z2015-08-14T16:08:08Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1576Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15762008-11-25T09:55:55ZНауково-методичні основи викладання перспективи на уроках образотворчого мистецтва в контексті дизайн-освітиУ статті розглядаються методи викладання перспективи на уроках образотворчого мистецтва в системі внутрішньої організації навчання учнів 5-7-х класів, форми й історичний аспект цієї проблеми. Підкреслено провідну роль математики в роботі над внутрішнім проектуванням; подано завдання для роботи вчителів з учнями на уроках образотворчого мистецтва. Звернено увагу на формування гармонії, цілісності, творчого мислення в єдиному просторі на уроках вивчення перспективи в контексті дизайну.Г. В. Майстренко2008-11-25T09:40:02Z2015-08-14T18:44:22Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2365Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23652008-11-25T09:40:02ZРоль мистецтва у соціумі: вивчення дисциплін мистецького циклу у вузіУ процесі вивчення предметів мистецького циклу студенти засвоюють теоретичні знання, удосконалюють розумові і моральні якості, адаптуються у середовищі.Л. М. Савчин2008-11-18T10:06:33Z2015-08-14T14:39:13Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1046Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10462008-11-18T10:06:33ZАртистична атмосфера Львова міжвоєнного періоду і проблема виникнення альтернативних художніх напрямівВ статті запропоновано ретроспективний огляд літературної ситуації 1920-30-характеристика років і зокрема осмислення естетичного внеску "цивілізаційного презентивізму".Г. В. Давидова-Біла2008-11-09T08:44:15Z2015-08-14T17:37:23Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2004Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20042008-11-09T08:44:15ZТолерантность в постмодернистской художественной культуреУ статті на основі надбань художньої епохи постмодерну аналізується феномен толерантності. Світоглядні засади постмодернізму розглядаються з точки зору усвідомлення плюралізму культурних традицій і відмові від їх класифікації на "високі" й "низькі". Співвідношення феномену толерантності й постмодерної художньої культури досліджується у контексті аналізу літератури і музичного мистецтва означеного періоду.С. С. Іміхелова2008-11-04T11:10:54Z2020-09-08T19:03:28Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1844Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18442008-11-04T11:10:54ZВплив інтегрованих поліхудожніх програм з образотворчого мистецтва на формування емоційно-чуттєвої сфери школярівУ статті розглядається вплив інтегрованих поліхудожніх програм з образотворчого мистецтва на формування емоційно – чуттєвої сфери школярів, аналізуються форми переживання почуттів, основні емоційні стани.О. М. Піддубна2008-11-04T10:57:44Z2015-08-14T17:11:47Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1820Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18202008-11-04T10:57:44ZСинтез мистецтв як домінанта культури модернізму (за трагедією для мюзик-холу Мішеля де Гельдерода "Смерть доктора Фауста")У статті за специфікою типової драми-обробки розкрито синтетичний характер модерністського мистецтва і з’ясовано значення особистості митця в оновленні та актуалізації запозичених сюжетів. Розглянуто різні структурні типи інтеграції суміжних мистецтв.О. Б. Новобранець2008-10-28T11:04:10Z2015-08-14T15:20:08Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1330Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13302008-10-28T11:04:10ZМатематика, мистецтво, дизайн-освіта - фундаменти освітиУ статті досліджено проблему необхідності встановлення зв’язків між математичною освітою, мистецтвом та дизайн-освітою, їх взаємопроникнення. Наводяться приклади викладання окремих розділів математики для студентів педагогічних факультетів вузів - майбутніх учителів початкових класів. Для цього розглянуто конкретні задачі з геометрії, комбінаторики з залученням навчального матеріалу дизайн-освіти та образотворчого мистецтва. З'ясовано окремі вимоги ергономіки та естетики для побудови навчального матеріалу.Д. О. Величко2008-10-14T09:21:30Z2015-08-14T13:35:42Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/423Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4232008-10-14T09:21:30ZПостмодернізм: спроба філософсько-етичного осмислення сучасностіУ запропонованій статті автором здійснена спроба філософсько-етичного аналізу феномену постмодернізму. Постмодернізм є одним з основних об'єктів дослідження сучасної західної та вітчизняної філософії. Даний феномен пов'язаний з усуненням Абсолюту. Пошук спільного онтологічного простору у філософії, етиці, естетиці постмодернізму відкриває нові можливості переоцінки цінностей.О. Б. Радченко