2024-03-28T08:24:31Z
http://eprints.zu.edu.ua/cgi/oai2
oai:eprints.zu.edu.ua:2969
2015-08-21T14:25:09Z
7374617475733D696E7072657373
7375626A656374733D52:524A:524A313031
74797065733D6D6F6E6F6772617068
http://eprints.zu.edu.ua/2969/
Охорона здоров’я дітей
та підлітків
Толстанов, О. К.
Павловський, В. А.
RJ101 Здоров'я дитини. Дитяча охорона здоров'я
Навчально-методичний посібник укладено згідно програми з основ медичних знань та охорони здоров'я дітей. Посібник знайомить з анатомо-фізіологічними особливостями зорового і слухового аналізаторів, нервової системи, опорно-рухового апарату, можливими їх розладами та корекцією. Також дано матеріал про особливості шкіри дітей, характеристику та профілактику найбільш поширених шкірних, паразитарних та гельмінтозних захворювань.
Призначений для студентів усіх факультетів, викладачів основ медичних знань, фізичної культури та спорту, працівників дитячих закладів, медичних фахівців та батьків.
Видавництво Житомирського державного університету імені Івана Франка
2009
Монографія
NonPeerReviewed
application/pdf
uk
http://eprints.zu.edu.ua/2969/1/%D1%82%D0%BE%D0%BB%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2_%D0%BF%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9.pdf
Толстанов, О. К., Павловський, В. А. (2009) Охорона здоров’я дітей та підлітків. Керівництво. Видавництво Житомирського державного університету імені Івана Франка. (У процесі публікації)
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:3175
2015-08-21T14:25:10Z
7374617475733D696E7072657373
7375626A656374733D50:5045
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/3175/
Специфіка функціонування реалій у текстах політичних програмних заяв американської та британської лінгвокультурних традицій
Ткаченко, О. В.
PE Англійська мова
У статті розглянуто лінгвокультурну специфіку функціонування реалій у текстах політичних програмних заяв з огляду на їхню роль у формуванні текст-типологічних ознак аналізованого типу тексту. Матеріалом дослідження слугував цикл текстів політичних програмних заяв Дж. Буша, Т. Блера й Ч. Кеннеді.
2009
Стаття
PeerReviewed
application/pdf
uk
http://eprints.zu.edu.ua/3175/1/47_46.pdf
Ткаченко, О. В. (2009) Специфіка функціонування реалій у текстах політичних програмних заяв американської та британської лінгвокультурних традицій. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (46). с. 217-220. (У процесі публікації)
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:3972
2015-08-21T14:25:13Z
7374617475733D696E7072657373
7375626A656374733D4C:4C42:4C4232333030
7375626A656374733D4C:4C46
74797065733D6D6F6E6F6772617068
http://eprints.zu.edu.ua/3972/
Професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи в Англії в умовах євроінтеграції
Поліщук, Л. П.
LB2300 Вища освіта
LF Індивідуальні інститути (Європа)
Методичний посібник
Вид-во ЖДУ ім. І. Франка
2010
Монографія
NonPeerReviewed
application/pdf
uk
http://eprints.zu.edu.ua/3972/1/9111.pdf
Поліщук, Л. П. (2010) Професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи в Англії в умовах євроінтеграції. Керівництво. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир. (У процесі публікації)
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:4166
2015-08-21T14:25:16Z
7374617475733D696E7072657373
7375626A656374733D4C:4C42:4C4232333030
74797065733D6D6F6E6F6772617068
http://eprints.zu.edu.ua/4166/
Підготовка майбутніх учителів до формування безпечної поведінки підлітків у позаурочній діяльності. Методичні рекомендації
Васильєва, Р. Ю.
LB2300 Вища освіта
У рекомендаціях висвітлюється сутність понять та методів формування безпечної поведінки підлітків у позаурочній діяльності, що підлягають освоєнню майбутніми вчителями у процесі їх діяльнісної підготовки.
У вступі подано основні поняття та етапи формування безпечної поведінки підлітків, а також методичні рекомендації до організації та проведення курсу підготовки.
У структурі кожної практичної роботи виділено теоретичний, практичний блоки, блок контролю та самоконтролю та професійно-педагогічних рис. Теоретичний блок містить основні відомості стосовно теми вивчення (означення, класифікації, принципи, умови реалізації тощо). Практичний – проблемні питання на рівні пізнання, розуміння, застосування, аналізу, синтезу та оцінки та практичні завдання, що спрямовані на оволодіння гностичними, проектувальними, конструктивними, організаторськими, комунікативними вміннями до зазначеної діяльності. Контролю та самоконтролю – тестові завдання до теми, що вивчається. В останньому блоці визначені особистісні риси майбутнього вчителя, які розвиваються при вивчені теми практичної роботи.
Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
2010
Монографія
NonPeerReviewed
application/pdf
uk
http://eprints.zu.edu.ua/4166/1/%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%87%D0%BD%D1%96_%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%B4%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97_A.pdf
Васильєва, Р. Ю. (2010) Підготовка майбутніх учителів до формування безпечної поведінки підлітків у позаурочній діяльності. Методичні рекомендації. Керівництво. Вид-во ЖДУ ім. І.Франка, Житомир. (У процесі публікації)
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:6119
2015-08-21T14:25:38Z
7374617475733D696E7072657373
7375626A656374733D42:4246
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/6119/
Роль спрямованості особистості в адаптації до порушень динаміки між організмом і середовищем
Мірошниченко, О. А.
BF Психологія
В статті розглядається питання про взаємозв’язок між соціальною спрямованістю особистості та можливостями адаптації до змінених умов життєдіяльності, підкреслюється роль врахування соціально значущих якостей особистості в підборі учасників полярних експедицій.
Національний Антарктичний науковий центр
2012
Стаття
NonPeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/6119/3/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%B0%D0%B4%D0%B0%D0%BF%D1%82%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F_SAL.pdf
Мірошниченко, О. А. (2012) Роль спрямованості особистості в адаптації до порушень динаміки між організмом і середовищем. Антарктика і глобальні системи землі: нові виклики та перспективи: Матеріали V Міжнародної Антарктичної Конференції. с. 176-184. (У процесі публікації)
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:6617
2015-08-21T14:25:45Z
7374617475733D696E7072657373
7375626A656374733D42:4231
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/6617/
Особливості трудової мотивації етносу в інформаційному суспільстві
Кучін, Яніна
B Філософія (Загальне)
В статті роглядаються питання етногенезу міжетнічних контактів населення, що проживає на території України. Аспекти міжетнічних взаємодій в господарській діяльності та етнічні особливості у виборі трудового напрямку в період вступу України в глобалізаційні процеси й розвитку інформаційних технологій.
2010
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/6617/2/%D0%9E%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%20%D1%82%D1%80%D1%83%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%97%20%D0%BC%D0%BE%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97%20%D0%B5%D1%82%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%83%20%D0%B2%20%D1%96%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D1%83%20%D1%81%D1%83%D1%81%D0%BF%D1%96%D0%BB%D1%8C%D1%81%D1%82%D0%B2%D1%96.pdf
Кучін, Яніна (2010) Особливості трудової мотивації етносу в інформаційному суспільстві. Всеукраїнське фахове видання: збірник наукових праць «Гілея: науковий вісник». с. 1-11. (У процесі публікації)
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:6733
2016-04-07T13:34:01Z
7374617475733D696E7072657373
7375626A656374733D53:5346
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/6733/
Фітоіндикаційний аналіз стійкості природних кормових угідь до пасовищної дегресії
Бурлака, В. А.
Хом’як, І. В.
SF Тваринництво
У статті розглядаються фітоіндикаційну підходи до аналізу зв’язку між факторами середовища та
стійкістю екосистем до пасовищної дигресії. Встановлено ряд закономірностей, які із одного боку дозволять
прогнозувати розвиток пасовищ а із другого планувати заходи по підтриманні їх у стабільному стані.
ЖДУ імені Івана Франка
2011
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/6733/1/%D0%A0%C2%B0%D0%A0%D1%96%D0%A1%D0%82%D0%A0%D1%95%D0%A1%D0%83%D0%A1%E2%80%9A%D0%A0%C2%B0%D0%A1%E2%80%9A%D0%A1%E2%80%9A%D0%A1%D0%8F%202%D0%A0%D0%85%5B1%5D.pdf
Бурлака, В. А., Хом’як, І. В. (2011) Фітоіндикаційний аналіз стійкості природних кормових угідь до пасовищної дегресії. Біологічні дослідження 2011. с. 83-85. (У процесі публікації)
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:6990
2015-08-15T01:03:43Z
oai:eprints.zu.edu.ua:7224
2016-10-03T13:01:24Z
7374617475733D696E7072657373
7375626A656374733D4C:4C42
7375626A656374733D4C:4C42:4C4231363033
74797065733D7465616368696E675F7265736F75726365
http://eprints.zu.edu.ua/7224/
Розвязування задач з фізики як метод навчання
Мисечко, Є. М.
Федьович, М. В.
LB Теорія і практика освіти
LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Матеріали для семінарських занять з методики фізики
2012
Навчальний матеріал
NonPeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/7224/2/%D0%A0%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D1%8F%D0%B7%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%B7%D0%B0%D0%B4%D0%B0%D1%87%20%D0%B7%20%D1%84%D1%96%D0%B7%D0%B8%D0%BA%D0%B8%20%D1%8F%D0%BA%20%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%20%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F.pdf
Мисечко, Є. М., Федьович, М. В. (2012) Розвязування задач з фізики як метод навчання. [Навчальний матеріал] (У процесі публікації)
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:11404
2015-08-21T14:26:41Z
7374617475733D696E7072657373
7375626A656374733D4C:4C31
74797065733D7465616368696E675F7265736F75726365
http://eprints.zu.edu.ua/11404/
Тестові завдання з нормативної дисципліни "Геоботаніка"
Аннамухаммедова, О. О.
L Освіта (Загальне)
Розроблений збірник тестових завдань з дисципліни „Геоботаніка”охоплює основні розділи дисципліни. Тести, які запропоновані магістрантам у даному збірнику, потребують вибору відповіді з певною кількістю варіантів та належать до групи тестів - альтернатива.
Тест-альтернатива вимагає від студента вибору однієї або декількох із запропонованих відповідей. Цей вид тестів дає можливість виявити такі знання та навички студентів як уміння визначати використання фактів, законів, підводити під поняття, встановлювати причину того або іншого явища.
Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка
2013
Навчальний матеріал
NonPeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/11404/6/%D0%A2%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B8_%D0%93%D0%B5%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B0%D0%BD%D1%96%D0%BA%D0%B0.pdf
Аннамухаммедова, О. О. (2013) Тестові завдання з нормативної дисципліни "Геоботаніка". [Навчальний матеріал] (У процесі публікації)
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:12931
2015-08-21T14:26:56Z
7374617475733D696E7072657373
7375626A656374733D4C:4C31
7375626A656374733D4C:4C41
7375626A656374733D4C:4C42
74797065733D6D6F6E6F6772617068
http://eprints.zu.edu.ua/12931/
Одарённость: история проблемы (историко-педагогический аспект)
Антонова, О. Є.
L Освіта (Загальне)
LA Історія освіти
LB Теорія і практика освіти
LAP LAMBERT Academic Publishing
2012
Монографія
NonPeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/12931/1/%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%8F%20%D0%90%D0%BD%D1%82%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0.pdf
Антонова, О. Є. (2012) Одарённость: история проблемы (историко-педагогический аспект). Документ, представлений на обговорення. LAP LAMBERT Academic Publishing. (У процесі публікації)
russian
oai:eprints.zu.edu.ua:14635
2016-03-07T01:02:46Z
7374617475733D696E7072657373
7375626A656374733D50:5031
7375626A656374733D50:5045
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/14635/
Особливості тембрального забарвлення вигуку “oh” в різних вікових групах
Бабчук, Ю. Й.
P Філологія. Лінгвістика
PE Англійська мова
2014
Стаття
NonPeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/14635/1/%D0%9D%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%92%D1%96%D0%BD%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8F.pdf
Бабчук, Ю. Й. (2014) Особливості тембрального забарвлення вигуку “oh” в різних вікових групах. "Наукові записки. Серія : Філологія (мовознавство)" (випуск 20) Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського.. (У процесі публікації)
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:15242
2015-02-02T12:41:51Z
7374617475733D696E7072657373
7375626A656374733D50:5044
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/15242/
Наративні методи навчання в процесі вивчення німецької мови
Горобченко, Н. В.
PD Німецькі мови
Стаття присвячена інноваційним методам навчання в процесі вивчення іноземної мови,зокрема визначається наративний підхід,який є засобом когнітивної революції та характеризується як «дискурсивний переворот». Автор розглядає поняття «дискурс» ,його характеристики та аналізує дискурсивну стратегію створення наративу.
фахове видання з педагогічних наук,видавець-засновник ТОВ»АСМІ»
2015
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/15242/1/%D0%BD%D0%B0%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D1%96%20%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%B8_2015%20%D0%93%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B1%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE.pdf
Горобченко, Н. В. (2015) Наративні методи навчання в процесі вивчення німецької мови. Всеукраїнський науково-практичний освітньо-популярний журнал « Імідж сучасного педагога» (2). (У процесі публікації)
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:15830
2016-03-07T01:02:55Z
7374617475733D696E7072657373
7375626A656374733D50:5054
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/15830/
Поетика дихотомії «внутрішне-зовнішне» в характерології прози Б. Брехта
Макаренко, Н. В.
PT Німецька література
Стаття являє собою дослідження реалізації культурної універсалії «внутрішнє-зовнішнє» у сфері зображення художнього характеру на прикладі «Тригрошового роману» Б. Брехта
Вид-во ЖДУ ім. І. Франка
2015
Стаття
NonPeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/15830/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%BF%D0%BE%D0%B5%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0%20%D0%B4%D0%B8%D1%85%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%BC%D1%96%D1%97%20%D0%B2%D0%BD.-%D0%B7%D0%BE%D0%B2%D0%BD.%20%D0%B2%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B7%D1%96%20%D0%91%D1%80%D0%B5%D1%85%D1%82%D0%B01.pdf
Макаренко, Н. В. (2015) Поетика дихотомії «внутрішне-зовнішне» в характерології прози Б. Брехта. Збірник матеріалів VІI Всеукраїнської науково-практичної конференції «Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації» від 27 березня 2015 р.. (У процесі публікації)
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:16025
2015-03-02T14:17:28Z
7374617475733D696E7072657373
7375626A656374733D4C:4C42:4C4232333030
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/16025/
Формування іншомовної комунікативної компетентності у студентів немовних спеціальностей
Свириденко, І. М.
Кухарьонок, С. С.
LB2300 Вища освіта
У статті проаналізовано підходи вчених до трактування сутності іншомовної комунікативної компетентності; розкрито особливості формування іншомовної комунікативної компетентності студентів немовних спеціальностей за допомогою активних методів навчання. Наведено приклади деяких активних методів навчання: дискусія, дебати, метод проектів на заняттях з англійської та німецької мови. Доведено, що на заняттях з використанням активних методів навчання іноземної мови студенти засвоюють та усвідомлюють значущість навчального матеріалу, який згодом використовують у реальному житті
2015
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/16025/1/%D0%94%D0%BE%D0%BA%D1%83%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82_Microsoft_Word_%282%29.pdf
Свириденко, І. М., Кухарьонок, С. С. (2015) Формування іншомовної комунікативної компетентності у студентів немовних спеціальностей. Міжкультурна комунікація : мова - культура - особистість. (У процесі публікації)
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:16110
2015-03-04T21:52:50Z
7374617475733D696E7072657373
7375626A656374733D50:5045
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/16110/
Гіпотеза детермінантної фрази як функціональної проекції в генеративній парадигмі
Вольницька, Д. О.
PE Англійська мова
2) Статтю присвячено висвітленню сучасної гіпотези структури іменної фрази в англійській мові. У розвідці розкрито традиційний та генеративний підходи до аналізу іменної фрази. Ґрунтуючись на надбаннях генеративної граматики автор підкреслює існування гіпотези детермінантної фрази як функціональної проекції іменної фрази. Використовуючи останні доробки у царині генеративної граматики, у розвідці проілюстровані приклади різних підходів до аналізу будови іменної фрази
Острог 2015рік
2015
Стаття
NonPeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/16110/1/3_Volnytska.pdf
Вольницька, Д. О. (2015) Гіпотеза детермінантної фрази як функціональної проекції в генеративній парадигмі. IX Міжнародна науково-практична конференція „МІЖКУЛЬТУРНА КОМУНІКАЦІЯ: МОВА – КУЛЬТУРА – ОСОБИСТІСТЬ”. (У процесі публікації)
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:16111
2015-03-04T21:53:36Z
7374617475733D696E7072657373
7375626A656374733D50:5045
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/16111/
Модифікація іменної фрази у сучасній англійській мові
Вольницька, Д. О.
PE Англійська мова
У статті розглянуто структурні компоненти іменної фрази англійської мови, зокрема її модифікуючі елементи. Дослідження ґрунтується на реченнях, фразах сучасної англійської мови. Використовуючи останні доробки у царині генеративної граматики, у розвідці проілюстровані приклади з різними типами модифікаторів іменної фрази у світлі теорії Х-штрих
Кіровоград 2015
2015
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/16111/1/%D0%92%D0%BE%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0%20%D0%94.%D0%9E.-%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F.pdf
Вольницька, Д. О. (2015) Модифікація іменної фрази у сучасній англійській мові. VІII Міжнародна науково-практична конференція «Мови і світ: дослідження та викладання» ( 27-28 березня 2015 року, м. Кіровоград). (У процесі публікації)
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:16112
2016-03-07T01:03:01Z
7374617475733D696E7072657373
7375626A656374733D50:5045
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/16112/
Структурні особливості іменної фрази у сучасній англійській мові
Вольницька, Д. О.
PE Англійська мова
У статті розглядаються основні підходи до дефініції «фрази», зокрема «іменної фрази» крізь призму різних лінгвістичних студій та її представників. Розвідка висвітлює типові структурні компоненти та функції іменних фраз в англійській мові. Ґрунтуючись на надбаннях останніх десятиліть у царині науки, а саме на Х-штрих теорії, у статті проілюстровані приклади іменних фраз у світлі генеративної граматики
Київ 2015
2015
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/16112/1/%D0%92%D0%BE%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0-%D0%94.%D0%9E.%20%281%29.pdf
Вольницька, Д. О. (2015) Структурні особливості іменної фрази у сучасній англійській мові. Збірник наукових праць Київського університету імені Бориса Грінченка “STUDIA PHILOLOGICA”. (У процесі публікації)
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:17520
2015-05-26T09:53:00Z
7374617475733D696E7072657373
7375626A656374733D4C:4C42
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/17520/
Особливості організації та змісту навчання іноземних мов на рівні середньої освіти Нідерландів
Максименко, О. О.
LB Теорія і практика освіти
Статтю присвячено організації та змісту навчання іноземних мов на рівні середньої освіти Нідерландів. Висвітлено особливості загальноосвітнього та професійного напрямів ланки освіти щодо місця іноземних мов у навчальних планах, розподілу академічного навантаження, кількості виучуваних мов. З’ясовано сучасну специфіку змісту курсів з іноземних мов, яка полягає у поєднанні загального та професійного компонентів
Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
2015
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/17520/1/27.pdf
Максименко, О. О. (2015) Особливості організації та змісту навчання іноземних мов на рівні середньої освіти Нідерландів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (78). с. 135-140. ISSN 2076-6173 (У процесі публікації)
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:17540
2015-05-28T07:12:13Z
7374617475733D696E7072657373
7375626A656374733D4C:4C41
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/17540/
Діяльність політехнічних ВНЗ України у другій половині ХХ століття: чинники та етапи
Юхно, О. І.
LA Історія освіти
У статті розглянуто чинники, які визначали вектор діяльності вітчизняних політехнічних вишів у другій половині ХХ століття, зокрема, економічні, політико-правові, культурно-освітні, науково-технічні, академічні, історичні. Виокремлено чотири етапи діяльності політехнічних ВНЗ в Україні, серед яких: відновлювальний, промислово-інтеграційний, розбудовчий, університетський. Досліджено структурні зміни у політехніках протягом означеного періоду, які відбувались завдяки відкриттю нових кафедр, факультетів, філіалів та отриманню інститутами статусу технічних університетів
Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
2015
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/17540/1/44.pdf
Юхно, О. І. (2015) Діяльність політехнічних ВНЗ України у другій половині ХХ століття: чинники та етапи. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (78). с. 237-242. ISSN 2076-6173 (У процесі публікації)
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:18067
2015-07-08T19:34:14Z
7374617475733D696E7072657373
7375626A656374733D50:5031
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/18067/
Граматичні засоби вираження вірогідності в політичних промовах
Бульчак, Є. І.
P Філологія. Лінгвістика
2015
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/18067/1/%D0%91%D1%83%D0%BB%D1%8C%D1%87%D0%B0%D0%BA.pdf
Бульчак, Є. І. (2015) Граматичні засоби вираження вірогідності в політичних промовах. "Граматичні засоби вираження вірогідності в політичних промовах". (У процесі публікації)
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:19916
2016-01-16T11:17:33Z
7374617475733D696E7072657373
7375626A656374733D51:5131
7375626A656374733D5A:5A41:5A4134303530
7375626A656374733D5A:5A41:5A4134343530
74797065733D6F74686572
http://eprints.zu.edu.ua/19916/
Переваги та недоліки використання системи Google Scholar у науково педагогічних дослідженнях
Гальчевська, О. А.
Q Наука (Загальне)
ZA4050 Електронні інформаційні ресурси
ZA4450 Бази даних
У світі глобальної інформаційної революції для науковця постає необхідність отримувати якісні та кількісні дані про сучасну науку та швидко ділитись власними науковими доробками. Актуальним стає використання у наукових дослідженнях наукометричних та бібліометричних баз даних наукових публікацій. Серед величезної кількості таких наукометричних систем все більше науковці усього світу надають перевагу безкоштовній пошуковій наукометричній базі даних Google Scholar. У статті розглянуто переваги та недоліки використання Google Scholar у науково-педагогічних дослідженнях.
ITEA-2015
2015-11
Інший
NonPeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/19916/1/Galchevska.pdf
Гальчевська, О. А. (2015) Переваги та недоліки використання системи Google Scholar у науково педагогічних дослідженнях. ITEA-2015. (У процесі публікації)
http://itea-conf.org.ua/2015/ua/
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:22386
2016-11-11T23:33:53Z
7374617475733D696E7072657373
7375626A656374733D50:504E:504E30343431
74797065733D636F6E666572656E63655F6974656D
http://eprints.zu.edu.ua/22386/
«Білий хлопчик у білій сорочці плакав»: психоаналітичні студії над творчістю Василя Стефаника»
Юрчук, О. О.
PN0441 Історія літератури
2016
Доповідь на конференції або симпозіумі
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/22386/1/1.pdf
Юрчук, О. О. (2016) «Білий хлопчик у білій сорочці плакав»: психоаналітичні студії над творчістю Василя Стефаника». In: Всеукраїнська наукова конференція "Творчість Василя Стефаника і українська культура кінця ХІХ - початку ХХ століття, 13-14 травня 2016, м. івано-Франківськ. (У процесі публікації)
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:22389
2016-11-11T23:37:22Z
7374617475733D696E7072657373
7375626A656374733D50:504E:504E30343431
74797065733D636F6E666572656E63655F6974656D
http://eprints.zu.edu.ua/22389/
"…се властиво наїзд і душення…": Російська імперія в рецепції Івана Франка
Юрчук, О. О.
PN0441 Історія літератури
2016
Доповідь на конференції або симпозіумі
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/22389/1/3.pdf
Юрчук, О. О. (2016) "…се властиво наїзд і душення…": Російська імперія в рецепції Івана Франка. In: Всеукраїнська науково-теоретична конференція "Іван Франко в сучасному інтелектуальному просторі", 25 жовтня 2016, м. Житомир. (У процесі публікації)
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:22896
2018-02-23T13:21:49Z
7374617475733D696E7072657373
7375626A656374733D4C:4C42
7375626A656374733D4C:4C42:4C4232333030
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/22896/
Електроміографічна оцінка ефективності відштовхування у швидкісно-силових видах легкої атлетики
Ахметов, Р. Ф.
Шаверський, В. К.
LB Теорія і практика освіти
LB2300 Вища освіта
За допомогою спеціальних вправ-тестів можна визначити рівень функціонування окремих систем організму, від яких безпосередньо залежить результат у спортивній вправі, що надає під час навчально-тренувальних занять можливість цілеспрямовано впливати на стимуляцію окремих систем, підвищуючи їх рівень діяльності. У статті запропонована електроміографічна оцінка ефективності відштовхування при стрибках у висоту з розбігу.
Вінниця
2016
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/22896/1/%D0%90%D1%85%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B2_%D0%A8%D0%B0%D0%B2%D0%B5%D1%80%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_1.pdf
Ахметов, Р. Ф., Шаверський, В. К. (2016) Електроміографічна оцінка ефективності відштовхування у швидкісно-силових видах легкої атлетики. Фізична культура, спорт та здоров’я нації (1). с. 237-241. (У процесі публікації)
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:22897
2018-02-23T13:21:36Z
7374617475733D696E7072657373
7375626A656374733D4C:4C42
7375626A656374733D4C:4C42:4C4232333030
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/22897/
Ефективність методу колового тренування у підвищенні силових здібностей баскетболістів студентської команди
Кафтанова, Т. В.
Гусаковський, О. В.
LB Теорія і практика освіти
LB2300 Вища освіта
В даній статті вивчено та проаналізовано сучасну літературу з проблем силової підготовки баскетболістів, розглянуто особливості організації силового тренування студентської команди; використовуючи досвід провідних спеціалістів з баскетболу, розроблено та випробувано нову програму розвитку силових здібностей гравців команди на основі методу колового тренування з урахуванням відмінностей юнацького та дорослого організмів, після чого визначено її ефективність шляхом простеження динаміки силових показників у гравців студентської команди з баскетболу
2016
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/22897/1/%D0%9A%D0%B0%D1%84%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0.pdf
Кафтанова, Т. В., Гусаковський, О. В. (2016) Ефективність методу колового тренування у підвищенні силових здібностей баскетболістів студентської команди. Фізична культура, спорт та здоров’я нації (2). с. 46-50. (У процесі публікації)
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:25146
2017-08-03T11:46:46Z
7374617475733D696E7072657373
7375626A656374733D42:4246
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/25146/
Дослідження рівня благополуччя подружжя з різним досвідом тривалості шлюбних відносин
Можаровська, Т. В.
Фещенко, А.
BF Психологія
Сім'я – перша в житті людини соціальна група, завдяки якій вона
ознайомлюється з вимогами суспільства, набуває певного життєвого
досвіду. Сім’я – це складне соціальне утворення, кожен член якої
характеризується як особистість, індивідуальність і становить
основну складову єдиного цілого – сімейної групи.
ЖДУ ім. І. Франка
2017
Стаття
NonPeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/25146/1/mog.pdf
Можаровська, Т. В., Фещенко, А. (2017) Дослідження рівня благополуччя подружжя з різним досвідом тривалості шлюбних відносин. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету (9). с. 114-117. (У процесі публікації)
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:27675
2018-11-07T13:55:09Z
7374617475733D696E7072657373
7375626A656374733D4D:4D54
74797065733D626F6F6B
http://eprints.zu.edu.ua/27675/
Оркестр народних інструментів. ІІ частина
Роговська, Є. В.
Рутецький, В. В.
MT Музичні вказівки і вивчення
Авторські оренжування творів для оркестру народних інструментів
ФОП Худяков О.В.
Баладинська, І. В.
2018
Книга
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/27675/1/%D0%BD%D0%BE%D1%82%D1%8B%20%D0%BE%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%81%D1%82%D1%80.pdf
Роговська, Є. В., Рутецький, В. В. (2018) Оркестр народних інструментів. ІІ частина. ФОП Худяков О.В., м. Житомир. (У процесі публікації)
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:27942
2019-01-22T14:59:06Z
7374617475733D696E7072657373
7375626A656374733D50:5045
7375626A656374733D50:5052
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/27942/
The Formation of Raising Verb Argument Structure in Early Modern English
Полховська, М. В.
Очковська, А. П.
PE Англійська мова
PR Англійська література
The paper is focused on studying the formation process of the argument structure of the raising verbs and, as a consequence, the establishment of the subject raising construction in the Early Modern English language. The emergence of studied verbs in the history of English is associated with the process of grammaticalization, when a verb with a full argument structure turns into a raising one-argument non-transitive verb that has no external argument and does not assign any theta-role to its internal argument; and subjectification, during which we observe the transition from the concrete semantic meaning of the verb to the abstract one. Restructuring of the argument environment of the raising verb is caused by the semantic bleaching of its meaning; as a result the Agent and the Cause are combined at the semantic structure level in the process of detransitivation. The Early Modern raising verb is a semantic and syntactic nucleus of the subject raising construction, which determines its main peculiarities.
ун-т ім. Б. Грінченка
2019
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/27942/1/OchThe%20Formation%20of%20Raising%20Verb%20Argument%20Structur.pdf
Полховська, М. В., Очковська, А. П. (2019) The Formation of Raising Verb Argument Structure in Early Modern English. Studia Philologia (Філологічні студії): збірник наукових праць. (У процесі публікації)
english
oai:eprints.zu.edu.ua:31239
2020-06-23T08:36:59Z
7374617475733D696E7072657373
7375626A656374733D4C:4C31
74797065733D626F6F6B
http://eprints.zu.edu.ua/31239/
Основи валеології, анатомії і фізіології дітей (дошкільний та молодший шкільний вік) для студентів 4 курсу спеціальності 013 Початкова освіта
Сорочинська, О. А.
Павлюченко, О. В.
L Освіта (Загальне)
Запропонований конспект лекцій містить основні питання, необхідні для поглиблення та розширення знань студентів із вікових анатомо-фізіологічних особливостей дітей дошкільного і молодшого шкільного віку. Зокрема, суті понять здоров’я, хвороба, здоровий спосіб життя, фактори формування здоров’я людини.
Конспект лекцій сприятиме систематизації, поглибленню, розширенню та узагальненню фізіолого-валеологічних знань, умінь та навичок, набутих студентами під час опанування матеріалу з курсу «Основи валеології, анатомії і фізіології дітей»; формуванню їх компетентності у сфері природничих наук, здоров’язберігаючої та валеологічної компетентності. Він допоможе студентам успішно підготуватися до майбутньої педагогічної діяльності у закладах освіти, ефективно здійснювати здоров’язберігаючу роботу з дітьми.
Призначений для студентів денної та заочної форми навчання, що здобувають освіту за спеціальностями 012 Дошкільна освіта, 013 Початкова освіти та працівників закладів дошкільної освіти й вчителів початкових класів.
Житомир: вид-во ЖДУ ім. І. Франка
2020
Книга
PeerReviewed
pdf
uk
http://eprints.zu.edu.ua/31239/1/%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D1%81%D0%BF%D0%B5%D0%BA%D1%82%20%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%86%D1%96%D1%97%20%D0%9E%D1%81%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%20%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%97.pdf
Сорочинська, О. А., Павлюченко, О. В. (2020) Основи валеології, анатомії і фізіології дітей (дошкільний та молодший шкільний вік) для студентів 4 курсу спеціальності 013 Початкова освіта. Житомир: вид-во ЖДУ ім. І. Франка. (У процесі публікації)
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:31428
2020-08-19T14:16:51Z
7374617475733D696E7072657373
7375626A656374733D51:5141:51413735
7375626A656374733D51:5141:51413736
7375626A656374733D5A:5A41:5A4134303530
74797065733D626F6F6B
http://eprints.zu.edu.ua/31428/
WEB-технології. Частина 1. Верстка
Мосіюк, О. О.
QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика
QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення
ZA4050 Електронні інформаційні ресурси
Навчально-методичний посібник, що пропонується, може бути рекомендованим студентам ЗВО, а саме студентам фізико-математичних факультетів спеціальності 014.09 Середня освіта (Інформатика), вчителям інформатики, слухачам курсів підвищення професійної кваліфікації в процесі професійного вдосконалення.
Вид-во ЖДУ ім. Івана Франка
2020
Книга
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/31428/1/Mosiiuk_Web.pdf
Мосіюк, О. О. (2020) WEB-технології. Частина 1. Верстка. Вид-во ЖДУ ім. Івана Франка. (У процесі публікації)
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:31622
2020-10-12T07:29:00Z
7374617475733D696E7072657373
7375626A656374733D4C:4C31
74797065733D626F6F6B
http://eprints.zu.edu.ua/31622/
Філософія та феноменологія релігії : тести
Поліщук, О. П.
L Освіта (Загальне)
Вид-во ЖДУ
2020
Книга
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/31622/1/01.pdf
Поліщук, О. П. (2020) Філософія та феноменологія релігії : тести. Вид-во ЖДУ. (У процесі публікації)
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:31876
2020-12-02T08:55:24Z
7374617475733D696E7072657373
7375626A656374733D4C:4C42:4C4232333030
74797065733D626F6F6B
http://eprints.zu.edu.ua/31876/
Методичні рекомендації включають матеріал для роботи над фільмом «Sherlock» і є доповненням до підручників та посібників з предмету «Вступ до перекладознавства. Теорія і практика перекладу з англійської мови». Навчально-методичні рекомендації містять логічно побудований та лексично насичений матеріал, що сприяє розвитку інтегративних навичок та умінь усного та писемного мовлення та перекладу.
Поліщук, Л. П.
Пушкар, Т. М.
Горбачова, Н. І.
LB2300 Вища освіта
Методичні рекомендації мають на меті формування у студентів І курсу спеціальності 035.041 Філологія (Германські мови та літератури (переклад включно)), перша - англійська денної та заочної форм навчання знань, умінь та навичок у рамках вимог діючої програми, зокрема, під час вивчення дисципліни «Вступ до перекладознавства. Теорія і практика перекладу з англійської мови». Методичні рекомендації включають не лише певний теоретичний матеріал, а й комплекс вправ, направлений на формування навичок усного та письмового перекладу текстів різних стилів і жанрів з англійської мови на українську та з української мови на англійську, їх редагування на професійному рівні.
Житомирський державний університет ім.Івана Франка
2020
Книга
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/31876/1/3.pdf
Поліщук, Л. П., Пушкар, Т. М., Горбачова, Н. І. (2020) Методичні рекомендації включають матеріал для роботи над фільмом «Sherlock» і є доповненням до підручників та посібників з предмету «Вступ до перекладознавства. Теорія і практика перекладу з англійської мови». Навчально-методичні рекомендації містять логічно побудований та лексично насичений матеріал, що сприяє розвитку інтегративних навичок та умінь усного та писемного мовлення та перекладу. Житомирський державний університет ім.Івана Франка. (У процесі публікації)
english
oai:eprints.zu.edu.ua:32566
2021-04-24T12:03:16Z
7374617475733D696E7072657373
7375626A656374733D4C:4C31
7375626A656374733D51:5131
74797065733D636F6E666572656E63655F6974656D
http://eprints.zu.edu.ua/32566/
Universal matrixes of knowledge as an important educational resource
Вознюк, О. В.
L Освіта (Загальне)
Q Наука (Загальне)
The information boom (that creates the situation when science as the form of social consciousness in the process of scientific research discards the classical tradition to cite all the predecessors when cognition and the history of cognition will have to be separated) reveals the argent necessity to substantiate some universal knowledge basis for all sciences. This basis is built on the universal matrixes of knowledge (these are about 100) being the realization of the phenomenon of wholeness of the Universe.
2020
Доповідь на конференції або симпозіумі
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/32566/1/voznyuk%20SEVIC-2020-Abstract%20%D0%BD%D0%B0%20%D1%81%D0%B0%D0%B9%D1%82%20%D0%96%D0%94%D0%A3.pdf
Вознюк, О. В. (2020) Universal matrixes of knowledge as an important educational resource. In: 1st Virtual International Conference on Sustainable Education SEVIC 2020 (sevic.org)., December 11-13, 2020, Vasyl Stefanyk Precarpathian National University, NGO “Sustainable Development Landmarks” (Ivano-Frankivsk, Ukraine. (У процесі публікації)
english
oai:eprints.zu.edu.ua:33263
2021-10-11T10:09:19Z
7374617475733D696E7072657373
7375626A656374733D48:4831
74797065733D636F6E666572656E63655F6974656D
http://eprints.zu.edu.ua/33263/
Synergistic Foundations of Ethical Phenomena
Вознюк, О. В.
H Соціальні науки (Загальне)
Historically the meaning of the word ethos stems from the conditions of shared dwelling, from the norms that unite society, thus contributing to overcoming individualism and aggressiveness of its members. With the developing of human civilization, this meaning is enriched by the study of such categories as conscience, good and evil, sympathy, friendship, empathy, the meaning of life, self-sacrifice, and so on.
2021
Доповідь на конференції або симпозіумі
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/33263/1/Voznyuk%202021%20ed.pdf
Вознюк, О. В. (2021) Synergistic Foundations of Ethical Phenomena. In: 3rd International Conference of Ethics October 10-12, 2021 by IKSAD. Institute of Economic Development and Social Research. Ankara, Turkey, October 10-12, 2021, Ankara, Turkey. (У процесі публікації)
english
oai:eprints.zu.edu.ua:34042
2022-05-24T14:18:41Z
7374617475733D696E7072657373
7375626A656374733D48:4831
74797065733D626F6F6B
http://eprints.zu.edu.ua/34042/
Збірник тез доповідей ХІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції "Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст."
H Соціальні науки (Загальне)
Житомирський державний університет імені Івана Франка
Клімова, І. О.
2022
Книга
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/34042/1/0%20%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA%20%28%D0%BA%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B5%D0%BD%D1%8C%202022%29.pdf
Клімова, І. О., ed. (2022) Збірник тез доповідей ХІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції "Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.". Житомирський державний університет імені Івана Франка. (У процесі публікації)
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:34116
2022-06-15T21:24:10Z
7374617475733D696E7072657373
7375626A656374733D42:4246
74797065733D626F6F6B
http://eprints.zu.edu.ua/34116/
Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету. Випуск 15
BF Психологія
збірнику наукових праць викладачів та студентів соціально-психологічного факультету презентовано результати теоретико-емпіричних досліджень науково-педагогічних працівників, аспірантів, магістрів, бакалаврів та учасників психологічних гуртків та проблемних груп.
Особливістю збірника є те, що в ньому представлені результати наукової роботи, в яких аналізуються теоретико-методологічні, вікові, соціальні та особистісні аспекти соціальної взаємодії, підтримки психічного здоров’я та особистісного благополуччя.
ЖДУ імені Івана Франка
Дем'янчук, Ю. Ю.
Портницька, Н. Ф.
Тичина, І. М.
2022-06
Книга
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/34116/1/_%D0%B7%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA%202022.pdf
Дем'янчук, Ю. Ю., Портницька, Н. Ф., Тичина, І. М., eds. (2022) Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету. Випуск 15. ЖДУ імені Івана Франка, Житомирський державний університет імені Івана Франка. (У процесі публікації)
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:34752
2022-11-24T06:38:35Z
7374617475733D696E7072657373
7375626A656374733D4C:4C42
74797065733D636F6E666572656E63655F6974656D
http://eprints.zu.edu.ua/34752/
Логопедичні технології у подоланні порушень звуковимови у дітей дошкільного віку
Долінчук, І. О.
Пилипчук, Ю. О.
LB Теорія і практика освіти
2022
Доповідь на конференції або симпозіумі
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/34752/1/%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8%20%D0%BD%D0%B0%20%D1%83%D1%87%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%8C%20%D0%B2%20%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%86%D1%96%D1%97%20%D0%9F%D0%B8%D0%BB%D0%B8%D0%BF%D1%87%D1%83%D0%BA%20%D0%AE..pdf
Долінчук, І. О., Пилипчук, Ю. О. (2022) Логопедичні технології у подоланні порушень звуковимови у дітей дошкільного віку. In: науково-практична конференція «Сімейно-центровані практики: тенденції, проблеми та перспективи розвитку». (У процесі публікації)
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:36162
2023-02-16T14:43:32Z
7374617475733D696E7072657373
7375626A656374733D4C:4C42
7375626A656374733D4C:4C42:4C4231353031
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/36162/
Інтерактивні технології в забезпеченні навчальної взаємодії учнів на уроках математики
Садурська, Л. М.
Коновальчук, І. М.
LB Теорія і практика освіти
LB1501 Початкова освіта
Сьогодні чітка класифікація інтерактивних технологій навчання відсутня, проте можна віднайти їх поділ на ігрові, дискусійні, тренінгові та рейтингові. Саме ігрові інтерактивні технології, на нашу думку, є одними з найбільш ефективних для забезпечення групової взаємодії учнів на уроках математики.
2022
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/36162/1/%D0%A1%D0%B0%D0%B4%D1%83%D1%80%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0.pdf
Садурська, Л. М., Коновальчук, І. М. (2022) Інтерактивні технології в забезпеченні навчальної взаємодії учнів на уроках математики. Специфіка фахової підготовки майбутніх учителів на засадах компетентнісного підходу: досвід, реалії, перспективи. Збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (29листопада 2022 року). (У процесі публікації)
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:36163
2023-02-16T14:44:00Z
7374617475733D696E7072657373
7375626A656374733D4C:4C42
7375626A656374733D4C:4C42:4C4231353031
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/36163/
Розвиток пізнавальних інтересів учнів початкової школи
на нестандартних уроках математики
Станчик, В. В.
Коновальчук, І. М.
LB Теорія і практика освіти
LB1501 Початкова освіта
Головним завданням початкової школи як першого етапу в освіті дітей стає завдання навчити їх учитися, розвивати прагнення до здобуття знань, тому вчитель має зробити так, щоб кожен урок сприяв розвитку пізнавальних інтересів учнів.
2022
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/36163/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D0%BD%D1%87%D0%B8%D0%BA.pdf
Станчик, В. В., Коновальчук, І. М. (2022) Розвиток пізнавальних інтересів учнів початкової школи на нестандартних уроках математики. Специфіка фахової підготовки майбутніх учителів на засадах компетентнісного підходу: досвід, реалії, перспективи. Збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (29листопада 2022 року). (У процесі публікації)
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:36517
2023-04-03T14:55:44Z
7374617475733D696E7072657373
7375626A656374733D4C:4C43:4C4335323031
74797065733D626F6F6B
http://eprints.zu.edu.ua/36517/
Тестові завдання для самоконтролю з оволодіння студентами закладів вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта освітньою компонентою «Сучасна українська мова з практикумом»: методичні матеріали
Гордієнко, О. А.
LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Тестові завдання розроблено для самоконтролю оволодіння студентами обов’язковою освітньою компонентою підготовки фахівців першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта «Сучасна українська мова з практикумом». Тестові завдання розроблено у відповідності з чинними навчальними програмами та побудовано за принципом програмованої перевірки знань з усіх модулів курсу, що дозволяє перевірити, наскільки повно засвоєний матеріал студентами. Завдання в тестовій формі можуть бути застосовані для реалізації функції навчальної і контролю.
ЖДУ ім.І.Франка
2023-03-31
Книга
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/36517/1/%D0%9C%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%87%D0%BA%D0%B0%20%D0%A1%D0%A3%D0%9C%28%D1%82%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B8%29.pdf
Гордієнко, О. А. (2023) Тестові завдання для самоконтролю з оволодіння студентами закладів вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта освітньою компонентою «Сучасна українська мова з практикумом»: методичні матеріали. Методичні матеріали . ЖДУ ім.І.Франка, Житомир, Україна. (У процесі публікації)
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:38356
2023-11-21T13:23:46Z
7374617475733D696E7072657373
7375626A656374733D42:4246
7375626A656374733D48:4831
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/38356/
Соціальна складова управління персоналом приватних підприємств: інформаційне та матеріально-технічне забезпечення
Шевченко, І. І.
BF Психологія
H Соціальні науки (Загальне)
2023
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/38356/1/%D0%A1%D0%9E%D0%A6%D0%86%D0%90%D0%9B%D0%AC%D0%9D%D0%90%20%D0%A1%D0%9A%D0%9B%D0%90%D0%94%D0%9E%D0%92%D0%90%20%D0%A3%D0%9F%D0%A0%D0%90%D0%92%D0%9B%D0%86%D0%9D%D0%9D%D0%AF%20%D0%9F%D0%95%D0%A0%D0%A1%D0%9E%D0%9D%D0%90%D0%9B%D0%9E%D0%9C%20%D0%9F%D0%A0%D0%98%D0%92%D0%90%D0%A2%D0%9D%D0%98%D0%A5%20%D0%9F%D0%86%D0%94%D0%9F%D0%A0%D0%98%D0%84%D0%9C%D0%A1%D0%A2%D0%92%20%D0%86%D0%9D%D0%A4%D0%9E%D0%A0%D0%9C%D0%90%D0%A6%D0%86%D0%99%D0%9D%D0%95%20%D0%A2%D0%90%20%D0%9C%D0%90%D0%A2%D0%95%D0%A0%D0%86%D0%90%D0%9B%D0%AC%D0%9D%D0%9E-%D0%A2%D0%95%D0%A5%D0%9D%D0%86%D0%A7%D0%9D%D0%95%20%D0%97%D0%90%D0%91%D0%95%D0%97%D0%9F%D0%95%D0%A7%D0%95%D0%9D%D0%9D%D0%AF.pdf
Шевченко, І. І. (2023) Соціальна складова управління персоналом приватних підприємств: інформаційне та матеріально-технічне забезпечення. Збірник тез ІІІ-ї Всеукраїнської студентської науково-практичної онлайн-конференції "Проблеми соціальної роботи та психології в умовах війни". (У процесі публікації)
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:38358
2023-11-21T13:25:43Z
7374617475733D696E7072657373
7375626A656374733D42:4246
7375626A656374733D48:4831
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/38358/
Фактори, які обумовлюють виявлення агресіїї у підлітків
Хмуровська, Т. В.
BF Психологія
H Соціальні науки (Загальне)
2023
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/38358/1/%D0%A4%D0%90%D0%9A%D0%A2%D0%9E%D0%A0%D0%98%2C%20%D0%AF%D0%9A%D0%86%20%D0%9E%D0%91%D0%A3%D0%9C%D0%9E%D0%92%D0%9B%D0%AE%D0%AE%D0%A2%D0%AC%20%D0%92%D0%98%D0%AF%D0%92%D0%9B%D0%95%D0%9D%D0%9D%D0%AF%20%D0%90%D0%93%D0%A0%D0%95%D0%A1%D0%86%D0%87%D0%87%20%D0%A3%20%D0%9F%D0%86%D0%94%D0%9B%D0%86%D0%A2%D0%9A%D0%86%D0%92.pdf
Хмуровська, Т. В. (2023) Фактори, які обумовлюють виявлення агресіїї у підлітків. Збірник тез ІІІ-ї Всеукраїнської студентської науково-практичної онлайн-конференції "Проблеми соціальної роботи та психології в умовах війни". (У процесі публікації)
ukraine