2024-03-28T14:12:02Z
http://eprints.zu.edu.ua/cgi/oai2
oai:eprints.zu.edu.ua:1379
2015-08-14T15:34:23Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D41:4153
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/1379/
Пріоритетні напрями розвитку інноваційної діяльності в Україні
Ніколаєнко, С. М.
AS Академії та освітні спільноти (Загальне)
У статті визначено пріоритетні напрями розвитку інноваційної діяльності в Україні в третьому тисячолітті. Представлено особливості діяльності інноваційних інфраструктурних об'єктів, серед яких технопарки, інноваційні технологічні центри, інкубатори тощо. Розкрито стратегії оновлення вітчизняного інноваційного потенціалу як гарантії стабільних позицій країни у світовому співтоваристві.
2007
Стаття
PeerReviewed
application/pdf
uk
http://eprints.zu.edu.ua/1379/1/08.pdf
Ніколаєнко, С. М. (2007) Пріоритетні напрями розвитку інноваційної діяльності в Україні. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (33). с. 35-39.
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:8932
2015-08-15T03:18:55Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D41:4153
7375626A656374733D50:504E
74797065733D6D6F6E6F6772617068
http://eprints.zu.edu.ua/8932/
Формування читацьких умінь учнів старших класів у процесі вивчення літературних творів
Усатий, А. В.
AS Академії та освітні спільноти (Загальне)
PN Література (Загальне)
У посібнику розглянуто проблеми розвитку читацьких умінь
учнів старших класів у процесі вивчення української літератури,
подано методичні рекомендації, приклади завдань з подальшим
використанням їх на практиці.
Посібник зацікавить учених-методистів, учителів-
словесників, студентів, а також широке коло читачів.
ЖДУ ім. І. Франка
2012
Монографія
NonPeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/8932/1/%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%8F_%D0%A3%D1%81%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%B9.pdf
Усатий, А. В. (2012) Формування читацьких умінь учнів старших класів у процесі вивчення літературних творів. Інший. ЖДУ ім. І. Франка.
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:8935
2015-08-15T03:19:00Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D41:4153
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/8935/
Формування естетичної культури учнів засобами мови
Грибан, Г. В.
AS Академії та освітні спільноти (Загальне)
У статті розкрито специфіку виховання почуття прекрасного в процесі
навчання рідної мови та фактори, за яких слово набуває естетичного впливу.
Наведено систему вправ для формування естетичних смаків учнів.
Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
2012
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/8935/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B5%20%D0%B2%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F.pdf
Грибан, Г. В. (2012) Формування естетичної культури учнів засобами мови. Естетичне виховання дітей та молоді: теорія, практика, перспективи розвитку: збірник наукових праць / за ред. О. А. Дубасенюк, Н. Г. Сидорчук. с. 362-367.
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:8936
2015-08-15T03:19:04Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D41:4153
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/8936/
Вивчення односкладних речень студентами-іноземцями
Шевцова, Л. С.
AS Академії та освітні спільноти (Загальне)
Лінгводидактика, як відомо, спирається на загальнодидактичні
принципи. На їх основі будується й робота з вивчення односкладних речень.
Використання загальнодидактичних принципів під час розв’язання завдань з
методики було обгрунтовано в працях К. Ушинського, К. Єльницького,
В. Добромислова, О. Текучова, В. Масальського, Є. Дмитровського та інших
учених.
2008
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/8936/1/%D1%88%D0%B5%D0%B2%D1%86%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%203.pdf
Шевцова, Л. С. (2008) Вивчення односкладних речень студентами-іноземцями. UCRAINICA, 3 (2). с. 745-749.
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:8937
2016-03-07T01:01:50Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D41:4153
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/8937/
Використання синтаксичного матеріалу в процесі розвитку зв’язного мовлення
Шевцова, Л. С.
AS Академії та освітні спільноти (Загальне)
На сучасному етапі розвитку лінгвістичної освіти особливого
значення надається розвитку зв’язного мовлення. На всіх уроках української
мови здійснюється мовленнєва підготовка, але чинною програмою
передбачені й спеціально відведені уроки розвитку мовлення. На них
зосереджується увага на видах мовленнєвої діяльності, аналізі мовленнєвої
ситуації, написанні переказів, творів різних стилів та типів мовлення.
2010
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/8937/1/%D1%88%D0%B5%D0%B2%D1%86%D0%BE%D0%B2%D0%B0.pdf
Шевцова, Л. С. (2010) Використання синтаксичного матеріалу в процесі розвитку зв’язного мовлення. Педагогічна Житомирщина (5-6). с. 16-18.
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:8943
2015-08-15T03:19:16Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D41:4153
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/8943/
Творчість М. В. Никончука в аспекті літературно-краєзнавчих досліджень
Халін, В. В.
AS Академії та освітні спільноти (Загальне)
У статті розглянуто творчість М. В. Никончука в аспекті літературно-краєзнавчих досліджень.
2012
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/8943/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%9D%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%87%D1%83%D0%BA.pdf
Халін, В. В. (2012) Творчість М. В. Никончука в аспекті літературно-краєзнавчих досліджень. Волинь-Житомирщина. с. 282-285.
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:24260
2017-04-10T06:31:57Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D41:4153
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/24260/
Польські та українські студенти: спроба ментального зіставлення
Денисевич, О. В.
AS Академії та освітні спільноти (Загальне)
http://wid.org.pl/katedry-jezyka-polskiego-na-ukrainie/
2016
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/24260/1/%D0%9F%D0%BE%D0%BB%D1%8C%D1%81%D1%8C%D0%BA%D1%96%20%D1%82%D0%B0%20%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D1%96%20%D1%81%D1%82%D1%83%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B8%20%D1%81%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%B0%20%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%B7%D1%96%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F.pdf
Денисевич, О. В. (2016) Польські та українські студенти: спроба ментального зіставлення. Fundacja Wolność i Demokracja.
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:32630
2021-05-13T12:32:31Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D41:4153
74797065733D636F6E666572656E63655F6974656D
http://eprints.zu.edu.ua/32630/
Програма наукової конференції викладачів та молодих науковців присвяченої святкуванню Дня науки
Боцян, Т. В.
AS Академії та освітні спільноти (Загальне)
Теми виступів
2021-05-14
Доповідь на конференції або симпозіумі
NonPeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/32630/1/%D0%9F%D0%A0%D0%9E%D0%93%D0%A0%D0%90%D0%9C%D0%90%20%D0%9A%D0%9E%D0%9D%D0%A4%D0%95%D0%A0%D0%95%D0%9D%D0%A6%D0%86%D0%87%20%282021%29%20%D0%BD%D0%B0%20%D1%80%D0%BE%D0%B7%D1%81%D0%B8%D0%BB%D0%BA%D1%83.pdf
Боцян, Т. В. (2021) Програма наукової конференції викладачів та молодих науковців присвяченої святкуванню Дня науки. In: Наукова конференція викладачів та молодих науковців Житомирського державного університету імені Івана Франка присвячена святкуванню Дня науки, 14 травня 2021, ЖДУ імені Івана Франка.
ukraine