2024-03-29T07:23:01Z
http://eprints.zu.edu.ua/cgi/oai2
oai:eprints.zu.edu.ua:419
2015-08-14T13:47:21Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4C:4C46
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/419/
Громадянська культура англійських студентів (теоретичний аспект)
Левківська, О. М.
LF Індивідуальні інститути (Європа)
Розглядаються теоретичні аспекти формування громадянської культури студентів Англії.
2004
Стаття
PeerReviewed
application/pdf
uk
http://eprints.zu.edu.ua/419/1/903F7094.pdf
Левківська, О. М. (2004) Громадянська культура англійських студентів (теоретичний аспект). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (14). с. 32-34.
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:463
2015-08-14T13:48:04Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4C:4C42:4C4231363033
7375626A656374733D4C:4C46
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/463/
Мовна освіта у структурі середньої школи сучасної Іспанії
Іващук, Н. С.
LB1603 Середня освіта. Вищі школи
LF Індивідуальні інститути (Європа)
У статті розглядається система мовної освіти в середніх школах сучасної Іспанії з урахуванням загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти.
2004
Стаття
PeerReviewed
application/pdf
uk
http://eprints.zu.edu.ua/463/1/04inssis.pdf
Іващук, Н. С. (2004) Мовна освіта у структурі середньої школи сучасної Іспанії. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (19). с. 123-124.
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:485
2015-08-14T13:39:20Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4C:4C42:4C4232333030
7375626A656374733D4C:4C46
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/485/
Особливості стандартизації у професійній освіті західноєвропейських країн: порівняльний аналіз
Дупак, Н. В.
LB2300 Вища освіта
LF Індивідуальні інститути (Європа)
Розглядаються актуальні проблеми методології розробки стандартів професійної освіти у західноєвропейських країнах.
2003
Стаття
PeerReviewed
application/pdf
uk
http://eprints.zu.edu.ua/485/1/13.pdf
Дупак, Н. В. (2003) Особливості стандартизації у професійній освіті західноєвропейських країн: порівняльний аналіз. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (12). с. 63-65.
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:533
2010-06-23T08:10:56Z
oai:eprints.zu.edu.ua:786
2015-08-14T14:06:12Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4C:4C42:4C4232333030
7375626A656374733D4C:4C46
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/786/
Особливості формування компетентності вчителя у системі педагогічної освіти ФРН
Хоменко, Т. А.
LB2300 Вища освіта
LF Індивідуальні інститути (Європа)
Розглядаються особливості організації педагогічної освіти у ФРН і пов'язані з ними умови отримання компетентності майбутніми педагогічними кадрами.
2003
Стаття
PeerReviewed
application/pdf
uk
http://eprints.zu.edu.ua/786/1/34.pdf
Хоменко, Т. А. (2003) Особливості формування компетентності вчителя у системі педагогічної освіти ФРН. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (12). с. 137-140.
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:1137
2015-08-14T14:49:17Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4C:4C41
7375626A656374733D4C:4C46
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/1137/
Особливості неоконсервативних освітніх реформ в Англії в останній чверті ХХ ст.
Гаращук, К. В.
LA Історія освіти
LF Індивідуальні інститути (Європа)
У статті аналізуються особливості неоконсервативних освітніх реформ та їх наслідки в Англії останньої чверті ХХ ст.
2006
Стаття
PeerReviewed
application/pdf
uk
http://eprints.zu.edu.ua/1137/1/06gkvrao.pdf
Гаращук, К. В. (2006) Особливості неоконсервативних освітніх реформ в Англії в останній чверті ХХ ст. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (28). с. 64-68.
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:1153
2015-08-14T14:51:27Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4C:4C46
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/1153/
Підготовка молоді до самоосвіти у педагогічних персоналізованих ательє Франції
Зязюн, І. А.
LF Індивідуальні інститути (Європа)
У статті проаналізовано напрямки і підходи до організації самоосвіти студентської молоді у педагогічних персоналізованих ательє Франції.
2005
Стаття
PeerReviewed
application/pdf
uk
http://eprints.zu.edu.ua/1153/1/05zlipaf.pdf
Зязюн, І. А. (2005) Підготовка молоді до самоосвіти у педагогічних персоналізованих ательє Франції. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (25). с. 119-123.
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:1293
2015-08-14T15:11:01Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4C:4C42:4C4232333030
7375626A656374733D4C:4C46
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/1293/
Сучасні тенденції підготовки майбутнього вчителя у країнах Західної Європи
Ковальова, С. М.
LB2300 Вища освіта
LF Індивідуальні інститути (Європа)
У статті розглянуто загальні тенденції підготовки майбутнього вчителя у зарубіжній педагогіці, проаналізовано можливості використання сучасних педагогічних технологій підготовки педагогічних кадрів у країнах Західної Європи.
Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
2005
Стаття
PeerReviewed
application/pdf
uk
http://eprints.zu.edu.ua/1293/1/05ksmkze.pdf
Ковальова, С. М. (2005) Сучасні тенденції підготовки майбутнього вчителя у країнах Західної Європи. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (25). с. 171-173. ISSN 2076-6173
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:1395
2016-10-06T09:58:50Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4C:4C46
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/1395/
Професійний портрет сучасного вчителя іноземних мов у Великій Британії
Самойлюкевич, І. В.
LF Індивідуальні інститути (Європа)
У статті розглядаються деякі стратегічні напрями мовної політики Великої Британії в інформаційному суспільстві. Аналізу підлягають програмні документи, прийняті Міністерством освіти країни з урахуванням загальноєвропейських рекомендацій. З позицій макро-підходу виділено ключові компоненти професійної підготовки британського вчителя іноземних мов ХХІ століття за умов інтеграції в педагогічний процес інформаційно-комунікаційних технологій.
Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
2007
Стаття
PeerReviewed
application/pdf
uk
http://eprints.zu.edu.ua/1395/1/09.pdf
Самойлюкевич, І. В. (2007) Професійний портрет сучасного вчителя іноземних мов у Великій Британії. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (33). с. 40-44. ISSN 2076-6173
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:1466
2015-08-14T15:50:27Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4C:4C42:4C4231363033
7375626A656374733D4C:4C46
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/1466/
Стратегії реформування середньої освіти Великої Британії кінця ХХ – початку ХХІ століття
Гаращук, К. В.
LB1603 Середня освіта. Вищі школи
LF Індивідуальні інститути (Європа)
У статті подана характеристика чотирьох провідних стратегій реформування шкільництва Великої Британії кінця ХХ – початку ХХІ століття, проаналізовано суперечності та проблеми реформаційних перетворень. Подано рекомендації щодо використання позитивного досвіду британських освітніх реформ у вітчизняних умовах, визначені напрями подальших досліджень прогресивного досвіду освітніх змін.
2007
Стаття
PeerReviewed
application/pdf
uk
http://eprints.zu.edu.ua/1466/1/15.pdf
Гаращук, К. В. (2007) Стратегії реформування середньої освіти Великої Британії кінця ХХ – початку ХХІ століття. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (33). с. 64-68.
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:1506
2015-08-14T15:55:42Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4C:4C46
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/1506/
Особливості професійної орієнтації французьких учнів на сучасному етапі
Зверева, М. А.
LF Індивідуальні інститути (Європа)
У статті розглянуто основні напрями теоретичної розробки та практичного розв’язання проблеми професійної орієнтації учнів як одного із засобів соціалізації учнів у загальноосвітніх закладах Франції.
2007
Стаття
PeerReviewed
application/pdf
uk
http://eprints.zu.edu.ua/1506/1/78.pdf
Зверева, М. А. (2007) Особливості професійної орієнтації французьких учнів на сучасному етапі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (32). с. 78-81.
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:1607
2015-08-14T16:16:48Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4C:4C46
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/1607/
Європейська інтеграція як чинник реформування змісту шкільної освіти у Франції
Папіжук, В. О.
LF Індивідуальні інститути (Європа)
У статті мова йде про вплив європейської інтеграції на реформування змісту шкільної освіти у Франції. Зроблено спробу показати залежність змін у змісті французької шкільної освіти від загальноєвропейських процесів у системі освіти. Франція переконливо демонструє політичну рішучість у розв’язанні складних проблем шкільної освіти, доказом цього є новий Закон про освіту, прийнятий 23 квітня 2005 року.
2007
Стаття
PeerReviewed
application/pdf
uk
http://eprints.zu.edu.ua/1607/2/07pvosof.pdf
Папіжук, В. О. (2007) Європейська інтеграція як чинник реформування змісту шкільної освіти у Франції. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (31). с. 143-146.
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:1995
2015-08-14T17:33:52Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4C:4C46
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/1995/
Громадянська культура студентів Англії
Левківська, О. М.
LF Індивідуальні інститути (Європа)
Розглядаються теоретичні аспекти формування громадянської культури студентів Англії.
2003
Стаття
PeerReviewed
application/pdf
uk
http://eprints.zu.edu.ua/1995/1/03lomksa.pdf
Левківська, О. М. (2003) Громадянська культура студентів Англії. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (13). с. 241-243.
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:2125
2015-08-14T18:16:19Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4C:4C42:4C4231363033
7375626A656374733D4C:4C46
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/2125/
Організація інтегрованих занять з художнього виховання в головній школі Австрії в умовах профільного навчання
Загорулько, Л. П.
LB1603 Середня освіта. Вищі школи
LF Індивідуальні інститути (Європа)
Автор статті розглядає явище інтеграції і специфіку його реалізації на заняттях з художнього виховання в головній школі (Hauptschule) Австрії в умовах профільного навчання.
2005
Стаття
PeerReviewed
application/pdf
uk
http://eprints.zu.edu.ua/2125/1/05zlpupn.pdf
Загорулько, Л. П. (2005) Організація інтегрованих занять з художнього виховання в головній школі Австрії в умовах профільного навчання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). с. 177-179.
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:3007
2015-08-14T19:44:23Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4C:4C46
7375626A656374733D4C:4C31
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/3007/
Змістова характеристика категорії "система професійно педагогічної підготовки студентів університетів" у контексті єдиного європейського освітнього простору
Сидорчук, Н. Г.
LF Індивідуальні інститути (Європа)
L Освіта (Загальне)
У статті представлено сутнісну характеристику поняття "система професійно-педагогічної підготовки студентів університетів" на основі семантичного аналізу його складових. Дослідження орієнтовано на модернізацію освітнього простору на засадах євроінтеграційних процесів. Резулатом написання сатті є представлення робочого означення досліджуваного поняття.
2009
Стаття
PeerReviewed
application/pdf
uk
http://eprints.zu.edu.ua/3007/1/14_44.pdf
Сидорчук, Н. Г. (2009) Змістова характеристика категорії "система професійно педагогічної підготовки студентів університетів" у контексті єдиного європейського освітнього простору. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (44). с. 64-69.
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:3462
2015-08-14T20:31:55Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4C:4C42:4C4232333030
7375626A656374733D4C:4C46
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/3462/
Особливості підготовки вчителів іноземних мов у європейських країнах
Кузнецова, О. Ю.
LB2300 Вища освіта
LF Індивідуальні інститути (Європа)
У статті розглядаються питання підготовки вчителів іноземної мови в європейських країнах. Розкрито стан навчання іноземним мовам на основних освітніх рівнях. Охарактеризовані типи навчальних закладів, які забезпечують підготовку вчителів іноземної мови, структура та зміст підготовки. Виділені позитивні аспекти та проблеми підготовки вчителів іноземної мови. На основі порівняльного аналізу сформульовані положення, реалізація яких сприятиме забезпеченню більш високої якості підготовки таких спеціалістів в Україні.
2009
Стаття
PeerReviewed
application/pdf
uk
http://eprints.zu.edu.ua/3462/1/13_47_.pdf
Кузнецова, О. Ю. (2009) Особливості підготовки вчителів іноземних мов у європейських країнах. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (47). с. 66-71.
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:3972
2015-08-21T14:25:13Z
7374617475733D696E7072657373
7375626A656374733D4C:4C42:4C4232333030
7375626A656374733D4C:4C46
74797065733D6D6F6E6F6772617068
http://eprints.zu.edu.ua/3972/
Професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи в Англії в умовах євроінтеграції
Поліщук, Л. П.
LB2300 Вища освіта
LF Індивідуальні інститути (Європа)
Методичний посібник
Вид-во ЖДУ ім. І. Франка
2010
Монографія
NonPeerReviewed
application/pdf
uk
http://eprints.zu.edu.ua/3972/1/9111.pdf
Поліщук, Л. П. (2010) Професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи в Англії в умовах євроінтеграції. Керівництво. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир. (У процесі публікації)
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:4465
2015-08-14T22:00:41Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4C:4C46
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/4465/
Структура громадянського виховання учнів середніх шкіл німеччини
Кузякіна, М. Л.
LF Індивідуальні інститути (Європа)
У статті на основі аналізу педагогічної літератури вперше представлено авторську структуру громадянського виховання в Німеччині; з’ясовані його цілі, завдання, принципи і методи; проведено порівняльний аналіз з українськими досягненнями в цій галузі.
2010
Стаття
PeerReviewed
application/pdf
uk
http://eprints.zu.edu.ua/4465/1/vip_52_37.pdf
Кузякіна, М. Л. (2010) Структура громадянського виховання учнів середніх шкіл німеччини. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (52). с. 161-165.
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:4484
2015-08-14T22:02:16Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4C:4C46
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/4484/
Особливості запровадження
системи оцінки якості діяльності вишів Німеччини
Солощенко, В. М.
LF Індивідуальні інститути (Європа)
У статті висвітлюється ґенеза поняття "якість вищої освіти". Окреслено особливості акредитаційної політики в Німеччини. Визначено причину інституційних змін у діяльності вишів країни. Проаналізовано взаємозалежність якості університетського навчання та міжнародних академічних рейтингів світу. Висвітлено національну програму участі університетів Німеччини в науковому конкурсі "ініціатива якості". Охарактеризовано концепції якісного удосконалення діяльності вишів країни.
2010
Стаття
PeerReviewed
application/pdf
uk
http://eprints.zu.edu.ua/4484/1/vip_52_42.pdf
Солощенко, В. М. (2010) Особливості запровадження системи оцінки якості діяльності вишів Німеччини. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (52). с. 185-190.
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:4581
2015-08-14T22:09:19Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4C:4C46
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/4581/
Професійна компетентність як мета підготовки соціального педагога в Австрії
Павлішак, О. Р.
LF Індивідуальні інститути (Європа)
У статті розглядаються моделі формування професійної компетентності соціального педагога в Австрії, аналізуються чинники, що впливають на ці моделі. Автором досліджено досвід австрійських вчених щодо тлумачення поняття "професіоналізм". На основі проведеного аналізу зроблено висновок, що досягнення високого рівня професіоналізму є метою підготовки соціального педагога в Австрії.
2010
Стаття
PeerReviewed
application/pdf
uk
http://eprints.zu.edu.ua/4581/1/vip_53_18.pdf
Павлішак, О. Р. (2010) Професійна компетентність як мета підготовки соціального педагога в Австрії. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (53). с. 94-97.
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:5148
2015-08-14T22:52:59Z
7374617475733D756E707562
7375626A656374733D4C:4C46
74797065733D746865736973
http://eprints.zu.edu.ua/5148/
Реформування змісту загальної середньої освіти у Франції
Папіжук, В. О.
LF Індивідуальні інститути (Європа)
АВТОРЕФЕРАТ дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук
2011
Дисертація
NonPeerReviewed
application/pdf
uk
http://eprints.zu.edu.ua/5148/1/aref_%D0%9F%D0%B0%D0%BF%D1%96%D0%B6%D1%83%D0%BA.pdf
Папіжук, В. О. (2011) Реформування змісту загальної середньої освіти у Франції. PhD thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:5149
2016-03-07T01:01:21Z
7374617475733D756E707562
7375626A656374733D4C:4C46
74797065733D746865736973
http://eprints.zu.edu.ua/5149/
Професійна підготовка вчителів початкової школи Англії в умовах євроінтеграції
Поліщук, Л. П.
LF Індивідуальні інститути (Європа)
Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня
кандидата педагогічних наук
2011
Дисертація
NonPeerReviewed
application/pdf
uk
http://eprints.zu.edu.ua/5149/1/aref_%D0%9F%D0%BE%D0%BB%D1%96%D1%89%D1%83%D0%BA.pdf
Поліщук, Л. П. (2011) Професійна підготовка вчителів початкової школи Англії в умовах євроінтеграції. PhD thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:5232
2015-08-14T23:00:32Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4C:4C46
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/5232/
Система оцінки якості вищої освіти в Німеччині
Шеремет, Л. А.
LF Індивідуальні інститути (Європа)
У статті розглядаються процес оцінювання якості вищої освіти та її специфіка у Німеччині, розкриваються основні механізми її реалізації. Процедури експертизи та акредитації проводяться на основі тісного співробітництва з відповідними наднаціональними організаціями, з залученням міжнародних експертів та представників студентських організацій, із використанням стандартів та критеріїв, розроблених в форматі Болонського процесу.
2011
Стаття
PeerReviewed
application/pdf
uk
http://eprints.zu.edu.ua/5232/1/vip_57_6.pdf
Шеремет, Л. А. (2011) Система оцінки якості вищої освіти в Німеччині. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (57). с. 33-38.
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:5240
2015-08-14T23:01:16Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4C:4C46
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/5240/
Дослідження в галузі професійної освіти в країнах Європейського Союзу
Дупак, Н. В.
LF Індивідуальні інститути (Європа)
В статті аналізуються основні напрями досліджень в галузі професійної освіти в країнах ЄС, розглядаються механізми забезпечення зв’язку досліджень, практики та освітньої політики, визначаються перспективи розвитку порівняльних досліджень щодо зазначених освітніх проблем.
2011
Стаття
PeerReviewed
application/pdf
uk
http://eprints.zu.edu.ua/5240/1/vip_57_12.pdf
Дупак, Н. В. (2011) Дослідження в галузі професійної освіти в країнах Європейського Союзу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (57). с. 64-67.
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:5293
2015-08-14T23:06:26Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4C:4C46
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/5293/
Історичний факультет Житомирського державного університету імені Івана Франка: до історії заснування
Міщук, С. М.
Шевчук, Андрій
LF Індивідуальні інститути (Європа)
У статті розглянуто історію заснування історичного факультету
Житомирського державного університету імені Івана Франка.
2011
Стаття
PeerReviewed
application/pdf
uk
http://eprints.zu.edu.ua/5293/1/6_01.pdf
Міщук, С. М., Шевчук, Андрій (2011) Історичний факультет Житомирського державного університету імені Івана Франка: до історії заснування. Волинські історичні записки (6). с. 6-10.
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:5294
2015-08-14T23:06:33Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4C:4C46
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/5294/
Кафедрі всесвітньої історії та правознавства – 10 років (становлення, розвиток, здобутки)
Кузьмін, Олександр
Опанащук, Петро
Седляр, Анатолій
LF Індивідуальні інститути (Європа)
У статті висвітлено десятирічний шлях розвитку кафедри всесвітньої історії та правознавства Житомирського державного університету імені Івана Франка після її відкриття в 2001 р., здобутки в різних сферах діяльності: наукових дослідженнях, навчальній, виховній та адміністративній роботі тощо.
2011
Стаття
PeerReviewed
application/pdf
uk
http://eprints.zu.edu.ua/5294/1/6_02.pdf
Кузьмін, Олександр, Опанащук, Петро, Седляр, Анатолій (2011) Кафедрі всесвітньої історії та правознавства – 10 років (становлення, розвиток, здобутки). Волинські історичні записки (6). с. 11-21.
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:8576
2015-08-15T02:37:33Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4C:4C42
7375626A656374733D4C:4C44
7375626A656374733D4C:4C46
7375626A656374733D4C:4C47
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/8576/
Проблема полікультурної підготовки студентів у зарубіжній
педагогічній науці і практиці
Дубасенюк, О. А.
Якса, Н. В.
LB Теорія і практика освіти
LD Індивідуальні інститути (Сполучені Штати)
LF Індивідуальні інститути (Європа)
LG Індивідуальні інститути (Азія. Африка)
Розглядається проблема полікультурної підготовки студентів у зарубіжній педагогічній науці і практиці – у таких країнах, як США, Канада, Велика Британія, Німеччина,Польща, Франція, Японія, Росія. Це засвідчує, що проблеми полікультурності,
мультикультуралізму, діалогу культур, етнокультурної толерантності є переважно близькими за своєю сутністю для всіх розглянутих суспільних організмів, а тому залишаються спільними і принципи полікультурної професійної підготовки педагогів, а саме: врахування в системі професійної підготовки соціального запиту на відповіднийрівень кваліфікації фахівців, у тому числі в контексті наявної полікультурної ситуації;введення в систему професійної підготовки вчителя (фрагментарно чи системно)
вивчення етнокультурного досвіду регіону й держави загалом; формування в ході професійної підготовки знань, умінь та навичок професійної діяльності в полікультурному освітньому просторі.
Ченстохова-Київ
2010
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/8576/1/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC%D0%B0%20%D0%BF%D0%BE%D0%BB_%D0%BA%D1%83%D0%BB%D1%8C%D1%82%D1%83%D1%80%D0%BD%D0%BE%D1%97%20%D0%BF_%D0%B4%D0%B3%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%BA%D0%B8%20%D1%81%D1%82%D1%83%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D1%82_%D0%B2%20%D1%83%20%D0%B7%D0%B0%D1%80%D1%83%D0%B1_%D0%B6%D0%BD_%D0%B9%20%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3_%D1%87%D0%BD_%D0%B9%20%D0%BD%D0%B0%D1%83%D1%86_%20_%20%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B8%D1%86_.pdf
Дубасенюк, О. А., Якса, Н. В. (2010) Проблема полікультурної підготовки студентів у зарубіжній педагогічній науці і практиці. Професійна освіта: педагогіка і психологія : Польсько-український, україно-польський щорічник (X.11). с. 91-98.
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:38283
2023-11-15T12:25:41Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4C:4C42
7375626A656374733D4C:4C42:4C4231363033
7375626A656374733D4C:4C44
7375626A656374733D4C:4C45
7375626A656374733D4C:4C46
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/38283/
Сучасні тенденції у роботі з обдарованими учнями в англомовних країнах
Гущина, Д.
Короленко, В.
Антонова, О. Є.
LB Теорія і практика освіти
LB1603 Середня освіта. Вищі школи
LD Індивідуальні інститути (Сполучені Штати)
LE Індивідуальні інститути (Америка окрім Сполучених Штатів)
LF Індивідуальні інститути (Європа)
Вид-во ЖДУ
2023
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/38283/1/%D0%B7%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA_%D0%BC%D0%B0%D0%BA%D0%B5%D1%82_24_10_%D0%93%D1%83%D1%89%D0%B8%D0%BD%D0%B0_%D0%9A%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D0%90%D0%BD%D1%82%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0.pdf
Гущина, Д., Короленко, В., Антонова, О. Є. (2023) Сучасні тенденції у роботі з обдарованими учнями в англомовних країнах. Теоретико-прикладні аспекти діяльності суб’єктів освітнього процесу: збірник наукових праць здобувачів вищої освіти. с. 13-19.
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:38560
2023-12-26T08:42:03Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4C:4C46
7375626A656374733D51:5142
7375626A656374733D51:5143
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/38560/
Роль інформаційних комунікаційних технологій у підвищенні ефективності навчання студентів фізико-математичних спеціальностей на прикладі дисциплін ядерної фізики та фізики елементарних частинок
Грищук, А. М.
LF Індивідуальні інститути (Європа)
QB Астрономія
QC Фізика
Яку роль відіграють інформаційны комунікаційні технологій у підвищенні ефективності навчання студентів фізико-математичних спеціальностей на прикладі дисциплін ядерної фізики та фізики елементарних частинок
Riga, Latvia
2023-11-12
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/38560/1/Gryschuk.pdf
Грищук, А. М. (2023) Роль інформаційних комунікаційних технологій у підвищенні ефективності навчання студентів фізико-математичних спеціальностей на прикладі дисциплін ядерної фізики та фізики елементарних частинок. Proceedings ot the scientific and pedagogical internship.
ukraine