2024-03-29T02:18:55Z
http://eprints.zu.edu.ua/cgi/oai2
oai:eprints.zu.edu.ua:1547
2015-08-14T16:01:11Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4E:4E43
7375626A656374733D51:5141
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/1547/
Роль та місце уроків геометрії в початковій дизайн-освіті школярів
Кондратюк, Г. О.
NC Малюнок. Дизайн. Ілюстрація
QA Математика
У статті розглядаються роль та місце геометричних знань у початковій дизайн-освіті школярів. Подано практичний досвід організації початкової дизайн-освіти на уроках геометрії в 7-9 класах. Учнями розроблялися дизайн-проекти, які були пов’язані з використанням на практиці "золотого перерізу". Це дає змогу учням старших класів пов’язувати свої теоретичні знання з практикою в подальшому житті.
2007
Стаття
PeerReviewed
application/pdf
uk
http://eprints.zu.edu.ua/1547/1/07kgopds.pdf
Кондратюк, Г. О. (2007) Роль та місце уроків геометрії в початковій дизайн-освіті школярів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (31). с. 118-120.
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:2401
2015-08-14T18:48:14Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4C:4C42:4C4231363033
7375626A656374733D4E:4E43
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/2401/
Образотворче мистецтво на уроках української мови в 5-6 класах як засіб збагачення духовної культури учнів
Білоус, Н. М.
LB1603 Середня освіта. Вищі школи
NC Малюнок. Дизайн. Ілюстрація
У статті подано матеріал для розвитку зв’язного мовлення учнів за картинами (натюрморт, пейзаж, портрет) українських художників.
2005
Стаття
PeerReviewed
application/pdf
uk
http://eprints.zu.edu.ua/2401/1/05bnmdku.pdf
Білоус, Н. М. (2005) Образотворче мистецтво на уроках української мови в 5-6 класах як засіб збагачення духовної культури учнів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). с. 25-28.
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:3137
2016-10-04T12:55:39Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4E:4E43
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/3137/
Спецкурс "Основи художнього конструювання" у професійній підготовці майбутніх учителів образотворчого мистецтва
Сотська, Г. І.
NC Малюнок. Дизайн. Ілюстрація
У статті висвітлено проблему художньо-конструкторської підготовки вчителів мистецьких дисциплін у вищому педагогічному закладі. Обґрунтовано зміст та визначено основні завдання спецкурсу "Основи художнього конструювання". Проаналізовано форми, прийоми і способи навчальної діяльності, які забезпечують ефективність опанування майбутніми вчителями образотворчого мистецтва художньо-конструкторськими знаннями, вміннями, навичками та набуття досвіду творчої діяльності.
2009
Стаття
PeerReviewed
application/pdf
uk
http://eprints.zu.edu.ua/3137/1/11_46.pdf
Сотська, Г. І. (2009) Спецкурс "Основи художнього конструювання" у професійній підготовці майбутніх учителів образотворчого мистецтва. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (46). с. 53-57.
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:8723
2016-10-04T13:30:31Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4E:4E43
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/8723/
Дизайн-мислення: художньо-проектний елемент у творчості і культурі
Поліщук, О. П.
NC Малюнок. Дизайн. Ілюстрація
Чому існує мистецтво? Які причини зумовлюють побутування даного соціокультурного явища? Що зацікавлює людину у художній творчості чи спогляданні творів мистецтва? Чому наприкінці XX століття набувають соціальної значущості й інші практики, елементом котрих виступає художньо-естетичний компонент, - дизайн, естетика спорту, естетика побуту, естетика виробництва? Дані питання є актуальними не лише для сучасної естетики, а й багатьох інших наук, передусім, культурології, мистецтвознавства, психології художньої творчості, літературознавства, філософії
Національний аерокосмічний університет ім. М.Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут»
2005
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/8723/1/%D0%9F%D0%BE%D0%BB%D1%96%D1%89%D1%83%D0%BA%204.pdf
Поліщук, О. П. (2005) Дизайн-мислення: художньо-проектний елемент у творчості і культурі. Гуманітарний часопис. Збірник наукових праць (3). с. 103-109.
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:8724
2016-10-04T13:27:57Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4E:4E43
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/8724/
Художне мислення та творчість (до проблеми естетичноїінформації як детермінанти мислення)
Поліщук, О. П.
NC Малюнок. Дизайн. Ілюстрація
В статье анализируется вопрос специфики зстетической информации как детерминантьі мьішлення человека, использование которой формирует художественно-жформационньїй тип решения творческого задания и виступаєш основой возникновения феномена художественного мишления
Національний аерокосмічний університет ім. М.Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут»
2008
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/8724/1/%D0%9F%D0%BE%D0%BB%D1%96%D1%89%D1%83%D0%BA3.pdf
Поліщук, О. П. (2008) Художне мислення та творчість (до проблеми естетичноїінформації як детермінанти мислення). Гуманітарний часопис. Збірник наукових праць (1). с. 113-118.
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:28562
2019-03-19T16:43:01Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4E:4E43
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/28562/
Використання традиційних і нетрадиційних технік у зображувальній діяльності дітей
Фурманюк, С. М.
NC Малюнок. Дизайн. Ілюстрація
ФОП «Н.М. Левковець»
2018
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/28562/1/%D0%A4%D1%83%D1%80%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20%D0%A1.%D0%9C.%20%D0%92%D0%98%D0%9A%D0%9E%D0%A0%D0%98%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%AF%20%D0%A2%D0%A0%D0%90%D0%94%D0%98%D0%A6%D0%86%D0%99%D0%9D%D0%98%D0%A5%20%D0%86%20%D0%9D%D0%95%D0%A2%D0%A0%D0%90%D0%94%D0%98%D0%A6%D0%86%D0%99%D0%9D%D0%98%D0%A5%20%D0%A2%D0%95%D0%A5%D0%9D%D0%86%D0%9A%20%D0%A3%20%D0%97%D0%9E%D0%91%D0%A0%D0%90%D0%96%D0%A3%D0%92%D0%90%D0%9B%D0%AC%D0%9D%D0%86%D0%99%20%D0%94%D0%86%D0%AF%D0%9B%D0%AC%D0%9D%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%86%20%D0%94%D0%86%D0%A2%D0%95%D0%99.pdf
Фурманюк, С. М. (2018) Використання традиційних і нетрадиційних технік у зображувальній діяльності дітей. Підготовка фахівців у контексті становлення нової української школи: збірник наукових праць. с. 173-175.
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:28564
2019-03-19T16:44:07Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4E:4E43
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/28564/
Формування професійних навичок студентів у використанні нетрадиційних технік малювання
Фурманюк, С. М.
NC Малюнок. Дизайн. Ілюстрація
Київ: МЦНД
2018
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/28564/1/%D0%A4%D1%83%D1%80%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20%D0%A1.%D0%9C.%20%D0%A4%D0%9E%D0%A0%D0%9C%D0%A3%D0%92%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%AF%20%D0%9F%D0%A0%D0%9E%D0%A4%D0%95%D0%A1%D0%86%D0%99%D0%9D%D0%98%D0%A5%20%D0%9D%D0%90%D0%92%D0%98%D0%A7%D0%9E%D0%9A%20%D0%A1%D0%A2%D0%A3%D0%94%D0%95%D0%9D%D0%A2%D0%86%D0%92%20%D0%A3%20%D0%92%D0%98%D0%9A%D0%9E%D0%A0%D0%98%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%86%20%D0%9D%D0%95%D0%A2%D0%A0%D0%90%D0%94%D0%98%D0%A6%D0%86%D0%99%D0%9D%D0%98%D0%A5%20%D0%A2%D0%95%D0%A5%D0%9D%D0%86%D0%9A%20%D0%9C%D0%90%D0%9B%D0%AE%D0%92%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%AF.pdf
Фурманюк, С. М. (2018) Формування професійних навичок студентів у використанні нетрадиційних технік малювання. Потенціал сучасної науки (частина IІ): матеріали III Міжнародної науково-практичної конференції м. Київ, 10-11 листопада 2018 року. с. 32-34.
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:28572
2019-03-19T16:52:02Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4E:4E43
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/28572/
Театралізація казок В. Сухомлинського та створення учнями персонажів та декорацій до них
Ямчинська, Г. В.
NC Малюнок. Дизайн. Ілюстрація
ФОП «Н.М. Левковець»
2018
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/28572/1/%D0%A2%D0%95%D0%90%D0%A2%D0%A0%D0%90%D0%9B%D0%86%D0%97%D0%90%D0%A6%D0%86%D0%AF%20%D0%9A%D0%90%D0%97%D0%9E%D0%9A%20%D0%92.%20%D0%A1%D0%A3%D0%A5%D0%9E%D0%9C%D0%9B%D0%98%D0%9D%D0%A1%D0%AC%D0%9A%D0%9E%D0%93%D0%9E%20%D0%A2%D0%90%20%D0%A1%D0%A2%D0%92%D0%9E%D0%A0%D0%95%D0%9D%D0%9D%D0%AF%20%D0%A3%D0%A7%D0%9D%D0%AF%D0%9C%D0%98%20%D0%9F%D0%95%D0%A0%D0%A1%D0%9E%D0%9D%D0%90%D0%96%D0%86%D0%92%20%D0%86%20%D0%94%D0%95%D0%9A%D0%9E%D0%A0%D0%90%D0%A6%D0%86%D0%99%20%D0%94%D0%9E%20%D0%9D%D0%98%D0%A5.pdf
Ямчинська, Г. В. (2018) Театралізація казок В. Сухомлинського та створення учнями персонажів та декорацій до них. Підготовка фахівців у контексті становлення нової української школи: збірник наукових праць. с. 173-175.
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:28750
2020-09-08T18:52:16Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4C:4C42
7375626A656374733D4E:4E43
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/28750/
Теоретичні основи викладання мистецької дисципліни «Рисунок»
Піддубна, О. М.
LB Теорія і практика освіти
NC Малюнок. Дизайн. Ілюстрація
Видання індексується в Google Scholar.(Входить до переліку фахових видань в яких можуть публікуватися результати дисертаційних робіт на здобуття наукових ступенів доктора і кандидата наук з педагогічних наук (Наказ МОН України № 1528 від 29.12.2014, Додаток 11). Видання рекомендовано до друку та поширення через мережу Internet Вченою радою Класичного приватного університету (протокол № 2 від 31.10.2018 р.)
Запоріжжя: КПУ
2019
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/28750/1/22.pdf
Піддубна, О. М. (2019) Теоретичні основи викладання мистецької дисципліни «Рисунок». Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 1 (6). с. 95-99. ISSN 1992-5786
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:28757
2020-09-08T18:53:00Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4C:4C42
7375626A656374733D4C:4C42:4C4232333030
7375626A656374733D4E:4E43
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/28757/
Фахова дисципліна «Рисунок» у підготовці вчителя образотворчого мистецтва. Історичний аспект
Піддубна, О. М.
LB Теорія і практика освіти
LB2300 Вища освіта
NC Малюнок. Дизайн. Ілюстрація
матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 1 березня 2019 р.
К.: Таврійський національний університет імені В.І. Вернадського
2019
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/28757/12/%D0%9F%D1%96%D0%B4%D0%B4%D1%83%D0%B1%D0%BD%D0%B0%20%D0%9E%20%D0%9C_%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%A4%D0%B0%D1%85_%D0%B4%D0%B8%D1%81%D1%86_%D0%A0%D0%B8%D1%81%D1%83%D0%BD%D0%BE%D0%BA_%D1%83%20%D0%BF%D1%96%D0%B4%20%D1%83%D1%87%20%D0%BE%D0%B1%D1%80%20%D0%BC%D0%B8%D1%81%D1%82%20%D0%9F%D1%81%D0%B8%D1%85-%D0%BF%D0%B5%D0%B4%20%D0%BF%D1%80%20%D1%81%D0%BE%D1%86%20%D0%BE%D1%81%D0%BE%D0%B1%20%D0%B2%20%D1%81%D1%83%D1%87%20%D1%83%D0%BC%202019-%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%B2%D0%B5%D1%80%D1%82%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD.pdf
Піддубна, О. М. (2019) Фахова дисципліна «Рисунок» у підготовці вчителя образотворчого мистецтва. Історичний аспект. Психолого-педагогічні проблеми соціалізації особистості в сучасних умовах: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 1 березня 2019 р.. с. 86-89.
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:28838
2020-09-08T18:53:43Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4C:4C42
7375626A656374733D4C:4C42:4C4231363033
7375626A656374733D4C:4C42:4C4232333030
7375626A656374733D4E:4E31
7375626A656374733D4E:4E43
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/28838/
Формування креативності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва засобами педагогічного малюнка
Піддубна, О. М.
Шмельова, Т. В.
LB Теорія і практика освіти
LB1603 Середня освіта. Вищі школи
LB2300 Вища освіта
N Візуальні мистецтва (Загальне). Фотографія
NC Малюнок. Дизайн. Ілюстрація
Київ : Вид-во ННУ імені М.П.Драгоманова
2018
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/28838/1/_75FC~1.pdf
Піддубна, О. М., Шмельова, Т. В. (2018) Формування креативності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва засобами педагогічного малюнка. Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник (31(41)). с. 114-119. ISSN 2411-2135
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:28845
2020-09-08T18:54:25Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4C:4C42
7375626A656374733D4C:4C42:4C4231363033
7375626A656374733D4C:4C42:4C4232333030
7375626A656374733D4E:4E31
7375626A656374733D4E:4E43
7375626A656374733D4E:4E44
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/28845/
Педагогічний малюнок як основа професійної підготовки майбутнього вчителя образотворчого мистецтва в процесі вивчення предметів «Малюнок» і «Живопис»
Піддубна, О. М.
LB Теорія і практика освіти
LB1603 Середня освіта. Вищі школи
LB2300 Вища освіта
N Візуальні мистецтва (Загальне). Фотографія
NC Малюнок. Дизайн. Ілюстрація
ND Живопис
Наукове фахове видання України в галузі «Педагогічні науки» (наказ МОН України № 1021 від 07.10.015
ФОП Стрихар А.М.
2016
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/28845/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%B2%D0%B0%D0%BA%20%D1%85%D0%BC%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA.pdf
Піддубна, О. М. (2016) Педагогічний малюнок як основа професійної підготовки майбутнього вчителя образотворчого мистецтва в процесі вивчення предметів «Малюнок» і «Живопис». Актуальні питання мистецької педагогіки : зб. наук. праць / гол. ред. І. М. Шоробура (5). с. 92-96. ISSN 2413-5402
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:28846
2020-09-08T18:53:29Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4C:4C42
7375626A656374733D4C:4C42:4C4231363033
7375626A656374733D4C:4C42:4C4232333030
7375626A656374733D4C:4C43
7375626A656374733D4E:4E31
7375626A656374733D4E:4E43
7375626A656374733D4E:4E44
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/28846/
Розвиток креативного мислення студентів у процесі вивчення дисциплін «Малюнок» і «Живопис»
Піддубна, О. М.
LB Теорія і практика освіти
LB1603 Середня освіта. Вищі школи
LB2300 Вища освіта
LC Спеціальні аспекти освіти
N Візуальні мистецтва (Загальне). Фотографія
NC Малюнок. Дизайн. Ілюстрація
ND Живопис
Рекомендовано вченою радою ЖДУ імені Івана Франка протокол № 11 від 27.02.2018 р.
Житомир: ФОП «Н.М.Левковець»
2018
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/28846/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%202%20%D0%9F%D1%96%D0%B4%D0%B4%D1%83%D0%B1%D0%BD%D0%B0%20%D0%9E%D0%BA%D1%81%D0%B0%D0%BD%D0%B0-1.pdf
Піддубна, О. М. (2018) Розвиток креативного мислення студентів у процесі вивчення дисциплін «Малюнок» і «Живопис». Підготовка фахівців у контексті становлення Нової української школи, 2. с. 208-212.
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:28848
2020-09-08T18:54:39Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4C:4C42:4C4231353031
7375626A656374733D4C:4C42:4C4232333030
7375626A656374733D4E:4E31
7375626A656374733D4E:4E43
7375626A656374733D4E:4E44
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/28848/
Розвиток творчих здібностей майбутніх учителів початкових класів з образотворчого мистецтва
Піддубна, О. М.
LB1501 Початкова освіта
LB2300 Вища освіта
N Візуальні мистецтва (Загальне). Фотографія
NC Малюнок. Дизайн. Ілюстрація
ND Живопис
Рекомендовано вченою радою ЖДУ імені Івана Франка протокол № 8 від 25 березня.2016 р.
Житомир : ФОП Левковець
2016
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/28848/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%BA%202%20%D0%B2%D1%96%D0%B4%20%D0%9F%D1%96%D0%B4%D0%B4%D1%83%D0%B1%D0%BD%D0%BE%D1%97.pdf
Піддубна, О. М. (2016) Розвиток творчих здібностей майбутніх учителів початкових класів з образотворчого мистецтва. Теорія і практика професійної підготовки фахівців у контексті загальноєвропейських інтеграційних процесів : збірник наукових праць / за заг. редакцією проф. С.С. Вітвіцької, доц. Н.Є .Колесник. с. 40-45.
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:28854
2020-09-08T18:54:53Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4C:4C42
7375626A656374733D4E:4E43
7375626A656374733D4E:4E44
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/28854/
Розвиток творчих здібностей студентів у процесі вивчення предметів «Малюнок» і «Живопис» при виконанні начерків
Піддубна, О. М.
LB Теорія і практика освіти
NC Малюнок. Дизайн. Ілюстрація
ND Живопис
Рекомендовано вченою радою ЖДУ імені Івана Франка протокол № 7 від 26.02.2016 р.
Житомир: «Полісся»
2016
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/28854/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%9A%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%BA%20%D0%B2%D1%96%D0%B4%20%D0%9F%D1%96%D0%B4%D0%B4%D1%83%D0%B1%D0%BD%D0%BE%D1%97.pdf
Піддубна, О. М. (2016) Розвиток творчих здібностей студентів у процесі вивчення предметів «Малюнок» і «Живопис» при виконанні начерків. Сучасні тенденції і пріоритети компетентнісного підходу в підготовці майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти процесів : збірник науково-методичних праць, 3 (1). с. 84-87.
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:28855
2020-09-08T18:51:31Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4C:4C31
7375626A656374733D4C:4C42
7375626A656374733D4E:4E43
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/28855/
Живопис у розвитку творчих здібностей майбутніх вчителів образотворчого мистецтва
Піддубна, О. М.
L Освіта (Загальне)
LB Теорія і практика освіти
NC Малюнок. Дизайн. Ілюстрація
«Проблеми освіти» фаховий збірник наукових праць
м. Бар
2019
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/28855/1/%D0%9F%D1%96%D0%B4%D0%B4%D1%83%D0%B1%D0%BD%D0%B0%20%D0%9E%D0%BA%D1%81%D0%B0%D0%BD%D0%B0%20%D0%9C%D0%B8%D1%85%D0%B0%D0%B9%D0%BB%D1%96%D0%B2%D0%BD%D0%B0%20%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%91%D0%90%D0%A0%20-%202019%20%D0%B2%D0%B8%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BE.pdf
Піддубна, О. М. (2019) Живопис у розвитку творчих здібностей майбутніх вчителів образотворчого мистецтва. «Проблеми освіти» фаховий збірник наукових праць.
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:28857
2020-09-08T18:52:29Z
7374617475733D7375626D6974746564
7375626A656374733D4C:4C31
7375626A656374733D4C:4C42
7375626A656374733D4C:4C42:4C4231363033
7375626A656374733D4E:4E43
7375626A656374733D4E:4E44
7375626A656374733D4E:4E4B
7375626A656374733D4E:4E58
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/28857/
Фахова дисципліна "композиція" в розвитку творчих здібностей учителів образотворчого мистецтва
Піддубна, О. М.
L Освіта (Загальне)
LB Теорія і практика освіти
LB1603 Середня освіта. Вищі школи
NC Малюнок. Дизайн. Ілюстрація
ND Живопис
NK Декоративні мистецтва. Прикладні мистецтва. Оздоблення і орнамент
NX Мистецтва взагалі
ІІІ Міжнародна науково-практична конференція «МИСТЕЦЬКИЙ ОСВІТНІЙ ПРОСТІР У КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ СУЧАСНОЇ ПАРАДИГМИ ОСВІТИ» (м. Кропивницький, 16-17 квітня 2019 р.)
м. Кропивницький
2019
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/28857/1/Piddubna%20%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%B2%D0%B0%D0%BA-1.pdf
Піддубна, О. М. (2019) Фахова дисципліна "композиція" в розвитку творчих здібностей учителів образотворчого мистецтва. ІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Мистецький освітній простір у контексті формування сучасної парадигми освіти». (Прийнятий до публікації)
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:31506
2020-09-19T14:09:08Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4C:4C42:4C4231363033
7375626A656374733D4E:4E43
7375626A656374733D4E:4E44
7375626A656374733D4E:4E4B
74797065733D636F6E666572656E63655F6974656D
http://eprints.zu.edu.ua/31506/
Сучасне декоративно-прикладне мистецтво як чинник формування естетичних смаків школярів
Діжа, О. С.
Максимчук, А. П.
LB1603 Середня освіта. Вищі школи
NC Малюнок. Дизайн. Ілюстрація
ND Живопис
NK Декоративні мистецтва. Прикладні мистецтва. Оздоблення і орнамент
2020
Доповідь на конференції або симпозіумі
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/31506/8/%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA%20%D0%86%20%D1%87%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B0%202020%20%D0%BD%D0%B0%20%D0%B4%D1%80%D1%83%D0%BA-%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%96%D0%BD%D0%BA%D0%B8-117-119.pdf
Діжа, О. С., Максимчук, А. П. (2020) Сучасне декоративно-прикладне мистецтво як чинник формування естетичних смаків школярів. In: Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: збірник наукових праць.
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:31507
2020-09-19T14:10:56Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4C:4C42:4C4231363033
7375626A656374733D4E:4E43
7375626A656374733D4E:4E44
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/31507/
Навчальна постановка: натюрморт, портрет, фігура людини з дисципліни «Рисунок»
Максимчук, А. П.
LB1603 Середня освіта. Вищі школи
NC Малюнок. Дизайн. Ілюстрація
ND Живопис
Житомир: ФО-П «Н.М. Левковець
2020
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/31507/2/%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA%20%D0%86%20%D1%87%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B0%202020%20%D0%BD%D0%B0%20%D0%B4%D1%80%D1%83%D0%BA-%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%96%D0%BD%D0%BA%D0%B8-67-70.pdf
Максимчук, А. П. (2020) Навчальна постановка: натюрморт, портрет, фігура людини з дисципліни «Рисунок». Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: збірник наукових праць, 2. с. 67-70.
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:31514
2020-09-19T14:12:46Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4C:4C42
7375626A656374733D4C:4C42:4C4231363033
7375626A656374733D4C:4C42:4C4232333030
7375626A656374733D4E:4E43
7375626A656374733D4E:4E44
7375626A656374733D4E:4E4B
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/31514/
Нетрадиційне малювання, як один із способів розвитку креативного мислення учнів
Максимчук, А. П.
Куниця, Г. В.
LB Теорія і практика освіти
LB1603 Середня освіта. Вищі школи
LB2300 Вища освіта
NC Малюнок. Дизайн. Ілюстрація
ND Живопис
NK Декоративні мистецтва. Прикладні мистецтва. Оздоблення і орнамент
Житомир: ФО-П "Н.М. Левковець"
2020
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/31514/1/%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA%20%D0%86%20%D1%87%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B0%202020%20%D0%BD%D0%B0%20%D0%B4%D1%80%D1%83%D0%BA-144-146.pdf
Максимчук, А. П., Куниця, Г. В. (2020) Нетрадиційне малювання, як один із способів розвитку креативного мислення учнів. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті, 2. с. 144-146.
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:31515
2020-09-19T19:07:26Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4C:4C42:4C4231363033
7375626A656374733D4E:4E43
7375626A656374733D4E:4E44
7375626A656374733D4E:4E4B
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/31515/
Підготовка вчителя до роботи з обдарованими учнями
Максимчук, А. П.
LB1603 Середня освіта. Вищі школи
NC Малюнок. Дизайн. Ілюстрація
ND Живопис
NK Декоративні мистецтва. Прикладні мистецтва. Оздоблення і орнамент
Житомир : ФО-П Левковець Н.М.
2020
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/31515/1/%D0%9C%D0%B0%D0%BA%D1%81%D0%B8%D0%BC%D1%87%D1%83%D0%BA%20%D0%90.%D0%9F..pdf
Максимчук, А. П. (2020) Підготовка вчителя до роботи з обдарованими учнями. Креативність особистості як фактор інноваційного розвитку суспільства. с. 80-83.
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:31516
2020-09-19T19:08:51Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4C:4C42
7375626A656374733D4C:4C42:4C4231363033
7375626A656374733D4E:4E41
7375626A656374733D4E:4E42
7375626A656374733D4E:4E43
7375626A656374733D4E:4E44
7375626A656374733D4E:4E4B
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/31516/
Вивчення художньої культури як засобу розвитку креативності учнів
Піддубна, О. М.
Толок, Я. П.
LB Теорія і практика освіти
LB1603 Середня освіта. Вищі школи
NA Архітектура
NB Скульптура
NC Малюнок. Дизайн. Ілюстрація
ND Живопис
NK Декоративні мистецтва. Прикладні мистецтва. Оздоблення і орнамент
Дніпро
2019
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/31516/1/TOM-3-Zbirnik-9-mizhn.-nauk-prakt-int.-konf.-1.pdf
Піддубна, О. М., Толок, Я. П. (2019) Вивчення художньої культури як засобу розвитку креативності учнів. Сучасний рух науки. с. 59-64.
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:31882
2020-12-04T13:46:58Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4C:4C42:4C4232333030
7375626A656374733D4E:4E43
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/31882/
Професійна підготовка здобувачів вищої освіти засобами дизайну
Колесник, Н. Є.
Поліщук, О. П.
Краснова, Н. М.
LB2300 Вища освіта
NC Малюнок. Дизайн. Ілюстрація
У статті проаналізовано актуальність дослідження, визначено , що концептуальні ідеї сучасної стратегії реформування освіти в Україні відображено в основних нормативно-правових документах. Автором виявлено, що реалізація стратегічних завдань до професійної підготовки здобувачів вищої освіти засобами дизайну вимагає нових підходів щодо переходу кількісних показників її рівня в якісні документи.
Ужгородський національний університет
2020
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/31882/1/v46-49-53.pdf
Колесник, Н. Є., Поліщук, О. П., Краснова, Н. М. (2020) Професійна підготовка здобувачів вищої освіти засобами дизайну. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: "Педагогіка. Соціальна робота" (1(46)). с. 49-53. ISSN 2524-0609
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:33284
2021-10-20T20:35:51Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4E:4E43
7375626A656374733D4E:4E4B
74797065733D6D6F6E6F6772617068
http://eprints.zu.edu.ua/33284/
Психолого-педагогічні особливості кольору в дизайні
Колесник, Н. Є.
Ковальчук, М. О.
NC Малюнок. Дизайн. Ілюстрація
NK Декоративні мистецтва. Прикладні мистецтва. Оздоблення і орнамент
Монографія присвячена науково-теоретичному обґрунтуванню змісту проблеми кольорознавсту в дизайні. Монографія містить основні поняття і чинники, що визначають знання про колір і колористику. Головна увага приділяється основним принципам гармонізації кольору, виділено основні закономірності сприйняття кольору, виявлено його специфіку і визначено взаємозв'язок з практичним застосуванням колористичних знань. Метою монографії є навчити студентів володіти методами використання кольору в дизайні та живописі, а також використання знань про колір з точки зору дизайн-проектування, комп'ютерної та промислової графіки.
Монографія адресується студентам спеціальності 022 Дизайн, 015 Професійна освіта (Дизайн), 014.12 Середня освіта (Образотворче мистецтво), 023 Образотворче мистецтво, науково-педагогічним працівникам у галузі дизайну закладів вищої освіти, дизайнерам, вчителям спеціалізованих шкіл художньо-естетичного спрямування.
ТОВ "505"
2020-03-20
Монографія
NonPeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/33284/1/ilovepdf_merged%20%2813%29.pdf
Колесник, Н. Є., Ковальчук, М. О. (2020) Психолого-педагогічні особливості кольору в дизайні. Інший. ТОВ "505".
978-617-7892-16-7
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:33285
2021-10-21T06:19:09Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4E:4E43
7375626A656374733D51:5141:51413735
7375626A656374733D54:5431
7375626A656374733D54:5452
74797065733D6D6F6E6F6772617068
http://eprints.zu.edu.ua/33285/
Графічний дизайн та комп’ютерна графіка
Колесник, Н. Є.
Ковальчук, М. О.
NC Малюнок. Дизайн. Ілюстрація
QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика
T Технологія (Загальне)
TR Фотографія
У монографії визначено теоретичні основи та прикладні аспекти вивчення графічного дизайну та комп’ютерної графіки у освітньому просторі; проаналізовано проблему графічного дизайну та візуальної комунікації, представлено тенденції розвитку дизайну в ХХІ столітті; розглянуто техніки та технології мистецтва графічного дизайну; охарактеризовано технічні й технологічні основи комп’ютерної графіки; представлено змістову та порівняльну характеристику векторної й растрової графіки; здійснено контекнт-аналіз фірмового стилю, айдентики; запропоновано засоби кольорокорекції в комп’ютерній графіці, комп’ютерне проектування й моделювання в дизайні, методи 3D-візуалізації, рендеринг.
Монографія адресується викладачам закладів вищої освіти, фахівцям у галузі дизайну, здобувачам вищої освіти спеціальностей 022 Дизайн, 015 Професійна освіта, 122 Комп’ютерні науки та інформаційні технології, педагогам-практикам.
ТОВ "505"
2020-03-20
Монографія
NonPeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/33285/1/ilovepdf_merged%20%2814%29.pdf
Колесник, Н. Є., Ковальчук, М. О. (2020) Графічний дизайн та комп’ютерна графіка. Інший. ТОВ "505".
978-617-7892-14-3
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:33824
2022-02-23T21:53:20Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4C:4C31
7375626A656374733D4C:4C42:4C4232333030
7375626A656374733D4E:4E31
7375626A656374733D4E:4E43
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/33824/
Екологічний дизайн у проєктній діяльності здобувачів вищої освіти
Колесник, Н. Є.
Танська, В. В.
L Освіта (Загальне)
LB2300 Вища освіта
N Візуальні мистецтва (Загальне). Фотографія
NC Малюнок. Дизайн. Ілюстрація
У статті проаналізовано актуальність дослідження. Визначено, що концептуальні ідеї сучасної стратегії
реформування освіти в Україні відображено в основних нормативно-правових документах. Авторами виявлено, що
реалізація стратегічних завдань до дизайну у проєктній діяльності здобувачів вищої освіти засобами екологічного
дизайну вимагає нових підходів до переходу кількісних показників її рівня в якісні документи. Метою роботи є аналіз
і розкриття особливостей екологічного дизайну у проєктній діяльності здобувачів вищої освіти шляхом упровадження різноманітних підходів у контексті Європейського освітнього простору. Методи дослідження: теоретичні (аналіз, синтез, узагальнення, моделювання, проєктування, класифікація, методи екстраполяції та прогностики); емпіричні (онлайн-інтерв’ювання, анкетування, тестування, бесіда, методи математичної статистики).
Авторами виявлено, що здобувачі вищої освіти у Навчально-науковому інституті педагогіки Житомирського
державного університету імені Івана Франка оволодівають низкою загальних, інтегральних, фахових, спеціальних
компетентностей, утілюють творчі ідеї, креативно мислять над дизайн-проєктами екологічного спрямування,
котрим притаманні оригінальність, авторське бачення нового унікального змісту у проєктній діяльності.
Результати дослідження: нині здобувачі вищої освіти під час фахової підготовки оволодівають професійною
універсальністю, широким спектром художніх засобів і проєктних методів у контексті екологічного дизайну.
Виявлено, що здобувачі вищої освіти під час проєктної діяльності у контексті екологічного дизайну оволодівають професійною універсальністю, широким спектром художніх засобів і проєктних методів, що дозволяє їм
створювати об’єкти екологічного дизайну різної складності, які продукують візуально-інформаційне середовище, забезпечуючи потрібний зв’язок між людиною і середовищем, між людиною і суспільством.
Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка
2021-12-28
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/33824/1/12%20%D0%9A%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%BA%20%D0%A2%D0%B0%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%20%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%94%D1%80%D0%BE%D0%B3%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D1%87%202021.pdf
Колесник, Н. Є., Танська, В. В. (2021) Екологічний дизайн у проєктній діяльності здобувачів вищої освіти. Актуальні питання гуманітарних наук, I (45). с. 76-80. ISSN 2308-4855
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:34743
2022-11-22T08:17:30Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4E:4E42
7375626A656374733D4E:4E43
7375626A656374733D4E:4E44
7375626A656374733D4E:4E4B
74797065733D6F74686572
http://eprints.zu.edu.ua/34743/
Етнодизайн: теорія та практика в сучасному освітньому просторі
Колесник, Н. Є.
NB Скульптура
NC Малюнок. Дизайн. Ілюстрація
ND Живопис
NK Декоративні мистецтва. Прикладні мистецтва. Оздоблення і орнамент
У збірнику наукових праць представлено матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Етнодизайн: теорія та практика в сучасному освітньому просторі» (16-17 лютого 2022 року). Тематика статей – аналіз проблеми мистецтва як засобу гармонійного розвитку та соціалізації особистості; аналіз проблеми формування загальних, спеціальних (фахових, предметних) компетентностей майбутніх учителів у контексті ідей Нової української школи; український національний дизайн: історія, теорія, практика в регіонах; динаміка розвитку дизайн-освіти: традиції та інновації. У збірнику наукових праць «Етнодизайн: теорія та практика в сучасному освітньому просторі» запропоновано формування ключових компетентностей у дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в сучасних умовах освіти; розкрито психолого-педагогічні та соціальні аспекти професійної підготовки фахівців: культурологічний аспект. Авторами наукових праць виявлено сучасні технології в інтеграційному освітньому просторі..
Збірник наукових праць може бути корисним для широкого кола читачів, зокрема для дизайнерів, студентів закладів вищої освіти і коледжів, котрі навчаються за відповідними напрямами підготовки, а також для науковців, докторантів, аспірантів та тих, хто досліджує проблематику етнодизайну. Збірник адресований науковцям, магістрам освіти, педагогам-практикам, фахівцям у галузі професійної та мистецької освіти, майбутнім учителям початкових класів та вихователям закладів дошкільної освіти, методистам дошкільної та початкової ланки освіти.
ФОП 505
2022
Інший
NonPeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/34743/1/%D0%B7%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA%20%D0%95%D1%82%D0%BD%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%B7%D0%B0%D0%B9%D0%BD%202022.pdf
Колесник, Н. Є. (2022) Етнодизайн: теорія та практика в сучасному освітньому просторі. ФОП 505, Житомир.
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:36188
2023-02-23T12:33:28Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4E:4E43
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/36188/
Digital art in designing an artistic image
Kolesnyk, Nataliia
Piddubna, O.
Polishchuk, Olena
Shostachuk, Tetiana
Breslavska, Hanna
NC Малюнок. Дизайн. Ілюстрація
The relevance of the research topic lies in improving the approaches to
designing an artistic image, which is caused by the development of digital
technologies and innovative art tools. Using digital art to display an artistic image
creates opportunities to convey a more specific art work of perceiving the world and
ideals. The development of digital art in the era of global digitization implies
introducing several modern tools for designing an artistic image. The purpose of the
academic paper is to study the development of digital art in the context of designing an
artistic image. The research objectives are analyzing the results of the digital art
development as a modern cultural center in the global dimension and the possibility of
using tools for designing an artistic image. The object of research is the process of
forming an artistic image by using computer graphics, special innovative processing
technologies and correlation of works of art created by a person. With the help of
using these tools in the global space, it becomes possible to form new types of art that
are based on digital technologies. The research methodology involves using scientific
methods for the formation of quality tools to implement the digital art in the conditions
of rapid spreading of trends in the digitization of culture and human spirituality. The
obtained results are of practical importance for contributing to the theoretical
background of digital art and the components of its formation. As a product of digital
art, an artistic image created with the help of digital technologies can convey in more
detail the emotional palette, the inner vision of the artist’s world and meaningfully
explain his message. The academic paper examines the features of the influence of
digital art on the design of an artistic image from the viewpoint of spirituality and
compares the traditional design of artistic art.
2022-11-30
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/36188/7/A_23.pdf
Kolesnyk, Nataliia, Piddubna, O., Polishchuk, Olena, Shostachuk, Tetiana, Breslavska, Hanna (2022) Digital art in designing an artistic image. Ad alta, XXXI (12). с. 128-133. ISSN 1804-7890
english
oai:eprints.zu.edu.ua:36469
2023-04-01T13:22:53Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4C:4C31
7375626A656374733D4E:4E43
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/36469/
The Future of Corporate Design: Trends and Predictions.
Kuleniuk, Diana
Kulak, Vladyslav
L Освіта (Загальне)
NC Малюнок. Дизайн. Ілюстрація
2023
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/36469/1/%D0%9A%D1%83%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D1%8E%D0%BA_%D0%9A%D1%83%D0%BB%D0%B0%D0%BA_%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8.pdf
Kuleniuk, Diana, Kulak, Vladyslav (2023) The Future of Corporate Design: Trends and Predictions. Сучасні тенденції навчання іноземних мов.
english
oai:eprints.zu.edu.ua:36470
2023-04-01T13:22:57Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4C:4C31
7375626A656374733D4E:4E43
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/36470/
Features of Creating a Calendar Design Layout with the Help of Computer Programs.
Pohosian, Daryna
Kulak, Vladyslav
L Освіта (Загальне)
NC Малюнок. Дизайн. Ілюстрація
2023
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/36470/1/%D0%9F%D0%BE%D0%B3%D0%BE%D1%81%D1%8C%D1%8F%D0%BD_%D0%9A%D1%83%D0%BB%D0%B0%D0%BA_%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8.pdf
Pohosian, Daryna, Kulak, Vladyslav (2023) Features of Creating a Calendar Design Layout with the Help of Computer Programs. Сучасні тенденції навчання іноземних мов.
english
oai:eprints.zu.edu.ua:36484
2023-04-01T21:09:02Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4C:4C31
7375626A656374733D4E:4E43
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/36484/
Impact of Digital Computer Technologies on Art and Design.
Loskucheriavyi, Vitalii
Kulak, Vladyslav
L Освіта (Загальне)
NC Малюнок. Дизайн. Ілюстрація
2023
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/36484/1/%D0%9B%D0%BE%D1%81%D0%BA%D1%83%D1%87%D0%B5%D1%80%D1%8F%D0%B2%D0%B8%D0%B9_%D0%9A%D1%83%D0%BB%D0%B0%D0%BA_%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8.pdf
Loskucheriavyi, Vitalii, Kulak, Vladyslav (2023) Impact of Digital Computer Technologies on Art and Design. Сучасні тенденції навчання іноземних мов.
english
oai:eprints.zu.edu.ua:36606
2023-04-21T17:23:04Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4E:4E43
7375626A656374733D4E:4E4B
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/36606/
Дослідження та відродження поліського розпису
Васильєва, К. В.
NC Малюнок. Дизайн. Ілюстрація
NK Декоративні мистецтва. Прикладні мистецтва. Оздоблення і орнамент
умoви впрoвaджeння та популяризації декоративного Поліського розпису
2021-11-18
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/36606/1/%D0%B4%D0%BE%D1%81%D0%BB%20%D0%BF.%D1%80..pdf
Васильєва, К. В. (2021) Дослідження та відродження поліського розпису. Збірник праць науково-творчого товариства Бойчуківські читання (2). -98.
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:37561
2023-06-27T06:16:46Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4E:4E43
7375626A656374733D4E:4E45
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/37561/
Історичні відомості та особливості виникнення фірмового стилю
Куленюк, Д. Р.
Колесник, Н. Є.
NC Малюнок. Дизайн. Ілюстрація
NE Друковані засоби масової інформації
ФОП «505»
2022-11-25
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/37561/1/%D0%9A%D1%83%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20%D0%9A%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%BA%20236_240.pdf
Куленюк, Д. Р., Колесник, Н. Є. (2022) Історичні відомості та особливості виникнення фірмового стилю. Етнодизайн: теорія та практика в сучасному освітньому просторі: збірник наукових праць / за заг. редакцією Н.Є. Колесник, О.М. Піддубної. с. 236-240.
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:37562
2023-06-27T06:17:11Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4C:4C42:4C4232333030
7375626A656374733D4E:4E43
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/37562/
Особливості ілюстровання українських видань з етнографічними елементами у 3D форматі
Максимчук, А. П.
LB2300 Вища освіта
NC Малюнок. Дизайн. Ілюстрація
ФОП «505»
2022-11-25
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/37562/1/%D0%9C%D0%B0%D0%BA%D1%81%D0%B8%D0%BC%D1%87%D1%83%D0%BA%20241_243.pdf
Максимчук, А. П. (2022) Особливості ілюстровання українських видань з етнографічними елементами у 3D форматі. Етнодизайн: теорія та практика в сучасному освітньому просторі: збірник наукових праць / за заг. редакцією Н.Є. Колесник, О.М. Піддубної.
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:37563
2023-06-27T06:18:32Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4C:4C42:4C4231363033
7375626A656374733D4E:4E43
7375626A656374733D4E:4E44
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/37563/
Образотворче мистецтво та основи дизайну як засіб розвитку творчих здібностей учнів
Піддубна, О. М.
Откаленко, О. А.
LB1603 Середня освіта. Вищі школи
NC Малюнок. Дизайн. Ілюстрація
ND Живопис
ФОП «505»
2022-11-25
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/37563/1/%D0%9F%D1%96%D0%B4%D0%B4%D1%83%D0%B1%D0%BD%D0%B0%20%D0%9E%D1%82%D0%BA%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20257_260.pdf
Піддубна, О. М., Откаленко, О. А. (2022) Образотворче мистецтво та основи дизайну як засіб розвитку творчих здібностей учнів. Етнодизайн: теорія та практика в сучасному освітньому просторі: збірник наукових праць / за заг. редакцією Н.Є. Колесник, О.М. Піддубної. с. 257-260.
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:37564
2023-06-27T06:19:43Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4E:4E43
7375626A656374733D4E:4E44
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/37564/
Зображення пейзажу як розвиток творчих здібностей учнів
Піддубна, О. М.
Корбут, А. В.
NC Малюнок. Дизайн. Ілюстрація
ND Живопис
ФОП «505»
2022-11-25
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/37564/1/%D0%9F%D1%96%D0%B4%D0%B4%D1%83%D0%B1%D0%BD%D0%B0%20%D0%9A%D0%BE%D1%80%D0%B1%D1%83%D1%82%20260%20263.pdf
Піддубна, О. М., Корбут, А. В. (2022) Зображення пейзажу як розвиток творчих здібностей учнів. Етнодизайн: теорія та практика в сучасному освітньому просторі: збірник наукових праць / за заг. редакцією Н.Є. Колесник, О.М. Піддубної. с. 260-263.
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:37567
2023-06-27T06:21:14Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4E:4E43
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/37567/
Організація та методика формування самостійності та навичок самоконтролю здобувачів у закладах професійної освіти
Погосян, Д. Р.
Колесник, Н. Є.
NC Малюнок. Дизайн. Ілюстрація
ФОП «505»
2022-11-25
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/37567/1/%D0%9F%D0%BE%D0%B3%D0%BE%D1%81%D1%8F%D0%BD%20%D0%9A%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%BA%20273-276.pdf
Погосян, Д. Р., Колесник, Н. Є. (2022) Організація та методика формування самостійності та навичок самоконтролю здобувачів у закладах професійної освіти. Етнодизайн: теорія та практика в сучасному освітньому просторі: збірник наукових праць / за заг. редакцією Н.Є. Колесник, О.М. Піддубної. с. 272-276.
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:37798
2023-08-23T13:26:24Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4C:4C42
7375626A656374733D4E:4E43
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/37798/
Використання візуального контенту в роботі дизайнера засобами VistaCreate
Колесник, Н. Є.
Слинюк, О. М.
LB Теорія і практика освіти
NC Малюнок. Дизайн. Ілюстрація
У статті проаналізовано проблему використання візуального
контенту в роботі дизайнера засобами VistaCreate; представлено технологічні можливості дизайну в VistaCreate, зокрема щодо створення Facebook-публікації, Facebook-реклами, Instagram Post, Instagram-сторі, Instagram-реклами, прев’ю YouTube, інтро для YouTube, банера YouTube,
банерної реклами, запрошення, флаєрів, плакатів тощо. Відображено закономірності формування колірної гармонії в дизайні, закономірності сприйняття кольору і розвитку почуття кольору як емоційної та естетичної сфери людства
КНУТД
2023-06-30
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/37798/1/%D0%9A%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%BA%20%D0%A1%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20%D0%9C%D0%9D%D0%9F%D0%9A_%D0%94%D0%B8%D0%B7%D0%B0%D0%B9%D0%BD_%D0%A2%D0%BE%D0%BC_2_2023-327-329.pdf
Колесник, Н. Є., Слинюк, О. М. (2023) Використання візуального контенту в роботі дизайнера засобами VistaCreate. Збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми сучасного дизайну», м. Київ, 27 квітня 2023 року, 2. с. 327-329.
https://designconference.knutd.edu.ua/arxiv/
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:37799
2023-08-23T13:34:41Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4C:4C42
7375626A656374733D4C:4C42:4C4231363033
7375626A656374733D4E:4E43
7375626A656374733D4E:4E44
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/37799/
Формування професійної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва засобами графічного дизайну
Колесник, Н. Є.
Карам, Моайад Ахмед Мохамед
LB Теорія і практика освіти
LB1603 Середня освіта. Вищі школи
NC Малюнок. Дизайн. Ілюстрація
ND Живопис
Авторами представлено аналіз проблеми формування професійної
компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва засобами графічного дизайну. Здійснено контент-аналіз понять «професійна компетентність», «професійна компетентність учителя», «професійна компетентність учителя образотворчого мистецтва», «дизайн-проєкт», «графічний дизайн». Окреслено особливості колористичної підготовки, що дозволяє розширити уявлення майбутніх фахівців-практиків про закономірності колірної гармонії.
КНУТД
2023-06-30
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/37799/1/%D0%9A%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%BA%20%D0%9A%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%BC%20%D0%9C%D0%9D%D0%9F%D0%9A_%D0%94%D0%B8%D0%B7%D0%B0%D0%B9%D0%BD_%D0%A2%D0%BE%D0%BC_2_2023-323-326.pdf
Колесник, Н. Є., Карам, Моайад Ахмед Мохамед (2023) Формування професійної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва засобами графічного дизайну. Збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми сучасного дизайну», м. Київ, 27 квітня 2023 року, 2. с. 323-326.
https://designconference.knutd.edu.ua/arxiv/
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:37940
2023-09-17T14:42:21Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4E:4E43
74797065733D636F6E666572656E63655F6974656D
http://eprints.zu.edu.ua/37940/
Типографічний портрет як новий тип візуального образу постмодернізму
Піддубна, О. М.
Шостачук, Т. В.
NC Малюнок. Дизайн. Ілюстрація
Досліджується використання сучасними графічними дизайнерами шрифта як образотворчого матеріалу для створення типографічного портрета. Проведено аналіз типографічного портрета, який наслідує художньо-графічну мову каліграм, демонструє новий досвід
створення візуального образу за допомогою шрифту. Типографічний портрет, як окремий вид мистецтва, поєднує три важливі складові: типографію, фотографію і графіку. Встановлено способи створення типографічного портрета.
Київський національний університет технологій та дизайну
2023
Доповідь на конференції або симпозіумі
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/37940/1/Shostachuk_paper_2..pdf
Піддубна, О. М., Шостачук, Т. В. (2023) Типографічний портрет як новий тип візуального образу постмодернізму. In: V Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні проблеми сучасного дизайну», 27 квітня 2023 р., Київ, КНУТД.
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:38256
2023-11-09T07:29:41Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4C:4C42:4C4232333030
7375626A656374733D4E:4E43
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/38256/
Редизайн фірмового стилю: мистецтвознавчий аспект
Колесник, Н. Є.
Каленюк, М. І.
LB2300 Вища освіта
NC Малюнок. Дизайн. Ілюстрація
ХНУ
2023-10-20
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/38256/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8%20%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%86%D1%96%D1%97%2005.11.2023-271-272.pdf
Колесник, Н. Є., Каленюк, М. І. (2023) Редизайн фірмового стилю: мистецтвознавчий аспект. Професійне становлення особистості: проблеми і перспективи. с. 270-271.
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:38267
2023-11-13T13:56:50Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4C:4C43:4C4335323031
7375626A656374733D4E:4E31
7375626A656374733D4E:4E43
7375626A656374733D4E:4E44
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/38267/
Pedagogical Mechanisms to Activate the Creative Development of Students of Art and Pedagogical Specialties of Higher Education Institutions by Means of the Latest Art
Piddubna, Oksana
Pylnik, Ruslan
Pichkur, Mykola
Poluden, Liliia
Sotska, Halyna
Maksymchuk, Anatolii
LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
N Візуальні мистецтва (Загальне). Фотографія
NC Малюнок. Дизайн. Ілюстрація
ND Живопис
Abstract:The importance of the topic of the article lies in the fact that today it is necessary to update the methods and techniques of learning in the educational process, the use of innovations in the choice of pedagogical mechanisms to enhance the creative development of students of art and pedagogical specialties of higher education institutions by means of the latest art techniques. The purpose of the article is the need to study and substantiate theimportance of studying the essence of the concepts of "artistic techniques" and "newest technologies of students of art and pedagogical specialties" in the system of psychological and pedagogical categories. The article gives a theoretical basis of psychological and pedagogical aspects of creative artistic and graphic activity of students of art and pedagogical specialties of institutions of higher education by means of the latest art techniques; readiness for creative artistic and pictorial activity as professionally important quality of students of art and pedagogical specialties of institutions of higher education; definition of the role of art pedagogy in developing the creative abilities of modern students. The essence of art pedagogy lies in the synthesis of art and pedagogy capable of providing the combination of theory with practice of pedagogical process of art education through the use of art and art-creative activity. The sphere of art pedagogical forms, means and methods should include education of students of art and pedagogical specialties of higher education institutions by means of the latest art techniques
2023-09-17
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/38267/1/5115-Article%20Text-21331-2-10-20230904.pdf
Piddubna, Oksana, Pylnik, Ruslan, Pichkur, Mykola, Poluden, Liliia, Sotska, Halyna, Maksymchuk, Anatolii (2023) Pedagogical Mechanisms to Activate the Creative Development of Students of Art and Pedagogical Specialties of Higher Education Institutions by Means of the Latest Art. Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională (15 (3)). с. 1-14. ISSN 2066-7329
english
oai:eprints.zu.edu.ua:38268
2023-11-13T15:26:37Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4C:4C43
7375626A656374733D4E:4E43
7375626A656374733D4E:4E44
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/38268/
Implementing Neuropedagogical Innovation in Schools: From Theory to Practice
Piddubna, Oksana
Maksymchuk, Anatolii
Lytvychenko, Daryna
Revutska, Olena
Moskalenko, Mykola
Sopina, Olha
LC Спеціальні аспекти освіти
NC Малюнок. Дизайн. Ілюстрація
ND Живопис
In the article, the possibilities of using the neuropedagogical approach in the educational process for the child to achieve a high level of school knowledge and skills and personal development are considered. The features of the modern educational space and their readiness to introduce innovations are analyzed. The role of neuropedagogy and its elements in the practice of teaching and upbringing of children is determined.The fundamental ideas of modern neuropedagogy, its principles and objectives are formulated, and the need for their application is substantiated. It also substantiates the need for the introduction of neuropedagogical innovations and such a position as a neuroeducator. The main research methods in this article are historical, comparative methods of synthesis and analysis, as well as theoretical analysis of a scientific letter, thematic journals. Thanks to which a large number of sources have been worked out, the quality and level of research already conducted and the effectiveness of introducing the principles of neuropedagogy into the educational process have been assessed. As a result, the problem of school failure was highlighted, the shortcomings of traditional teaching methods were revealed, appropriate neuropedagogical innovations were proposed, and practical recommendations for teachers were provided. It is concluded that the introduction of the principles of neuropedagogy and neuropedagogical innovations will improve and modernize the educational system.
2023-08-11
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/38268/1/5979-Article%20Text-21215-1-10-20230727%20%281%29.pdf
Piddubna, Oksana, Maksymchuk, Anatolii, Lytvychenko, Daryna, Revutska, Olena, Moskalenko, Mykola, Sopina, Olha (2023) Implementing Neuropedagogical Innovation in Schools: From Theory to Practice. ВRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience (14 (2)). с. 37-58. ISSN 2068-0473
https://doi.org/10.18662/brain/14.2/443
english
oai:eprints.zu.edu.ua:38269
2023-11-13T15:28:17Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4E:4E43
7375626A656374733D4E:4E58
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/38269/
Графічний дизайн як проблема мистецтвознавства
Греськова, В. В.
Халайцан, В. П.
Піддубна, О. М.
Шматлай, У. А.
Дзигаленко, Л. М.
NC Малюнок. Дизайн. Ілюстрація
NX Мистецтва взагалі
У статті досліджено сутність графічногодизайнута визначено історію його трансформації у різні часи.Визначено,щоісторія поняття«дизайн», сягає корінням у найдавнішу цивілізацію людства. Найперші теорії про естетичні критерії та співвідношення краси і корисності походять від стародавніх греків. Зазначено, що головним завданням графічного дизайну або як його ще інколи називають «комунікаційного дизайну» є формування інформаційного середовища для суспільстваПроаналізовано,щодизайн – це багатофункціональне явище, яке поєднує в собі логічний та художній аспекти.Розглянутоосновні види творчості в дизайні, а саме: індустріальний, графічний диза йн, дизайн архітектурного середовища, ландшафтний дизайн, фітодизайн.Обґрунтовано,щографічний дизайн – це сфера діяльності,що стрімко розвивається і знаходить застосування у багатьох сферах: логотипи, фірмовий стиль, зовнішня реклама, друкована продукція. Підкреслено, що головнимиознакамисучасного графічного дизайну є: яскравість; розбитий текст;шрифт як ілюстрація; глюк»; деконструйований об’єкт. Охарактеризовано основні стилі графічного дизайну у різні часи, а саме: Вікторіанський стиль, стиль Ар-нуво, Модернізм, Ар-деко, Дадаїзм, Кітч, Пізній модернізм, Постмодернізм, Вінтаж, Оп-арт, Поп-арт, Digital-дизайн, Неомодернізм, Інфографіку, Мінімалізм, Леттеринг. До основних проблем графічного дизайну в мистецтвознавстві, віднесено: візуальнуекологічність, яка впливає на людино фізично, психологічно та семіотично; з анадто швидкуцифровізаціюта діджиталізацію; суб’єктність візуальної ідентифікації; сучаснуорієнтація графічних дизайнерів на закордонні мотиви при створенні проєктів, що призводить до зменшення використанням національних мотивів; р аціональне врахування потреб різних категорій населення при створенні дизайну графічних об’єктів.
«Наукові перспективи»
2023-09-06
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/38269/1/5779-%D0%A2%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%82%20%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%96-5814-1-10-20230812%20%281%29.pdf
Греськова, В. В., Халайцан, В. П., Піддубна, О. М., Шматлай, У. А., Дзигаленко, Л. М. (2023) Графічний дизайн як проблема мистецтвознавства. Вісник науки та освіти (7 (13)). с. 1012-1023. ISSN 2786-6165
ukraine
oai:eprints.zu.edu.ua:38873
2024-01-29T09:38:16Z
7374617475733D707562
7375626A656374733D4E:4E43
7375626A656374733D4E:4E4B
74797065733D61727469636C65
http://eprints.zu.edu.ua/38873/
Декоративний народний розпис в сучасному дизайні: аспекти застосування
Васильєва, К. В.
Колосніченко, О. В.
NC Малюнок. Дизайн. Ілюстрація
NK Декоративні мистецтва. Прикладні мистецтва. Оздоблення і орнамент
Використання мотивів народного розпису в дизайні
К-ПНУ ім. І. Огієнка, Кам’янець-Подільський
2023
Стаття
PeerReviewed
text
uk
http://eprints.zu.edu.ua/38873/1/%D0%94%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B0%D1%82%20%D0%BD%D0%B0%D1%80%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%BF%D0%B8%D1%81%20%D0%B2%20%D1%81%D1%83%D1%87%D0%B0%D1%81%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D1%83%20%D0%B4%D0%B8%D0%B7%D0%B0%D0%B9%D0%BD%D1%96%20%D0%B0%D1%81%D0%BF%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%B8%20%D0%B7%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%81%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F.pdf
Васильєва, К. В., Колосніченко, О. В. (2023) Декоративний народний розпис в сучасному дизайні: аспекти застосування. ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції Гаґенмейстерські читання.
ukraine